Kesästä 07 yrittäneet

Haikaraa pyydystämässä:

Rosetta.................kp 33/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Siskonen................kp 31/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 31/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 29/26-34................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 27/31-41.................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 27/34-54.................yk 11........1.toiveissa
Töpökkä................kp 22/??.......................yk13.........6.toiveissa
Pantalaimon..........kp 22/41.......................yk 9..........1.toiveissa
Veena...................kp 19/24-28.................yk 14........1.toiveissa
Joppu....................kp 19/29-33.................yk13.........1.toiveissa
Arabel...................kp 9/25-28...................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 6/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 5/31-35..................yk 10.........1.toiveissa
Mulmul..................kp 2/27-30...................yk 12.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ..........................yk 11.........1.toiveissa
Tikka81................kp -/-............................yk 11........1.toiveissa


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
Nanniina..............yk 9
HenLai.................yk 13
 
Pantsu: No en mitään käynyt kattomassa, että siinä terangilla se meni sangriakannuja kumotessa. Ihan mukava kylähän tämä tree on, eipä sillä veikkailen että se nykyinen asuinpaikkakuntasi on kyllä aikasta samanlainen :)

Jouskari: Musta kanssa tuntuu että se voi miestä vaivata enemmän kuin osaa ajatellakaan eli ihan hyvä jos saat sen miehes puhumaan. Ja hommahan on niin että hoidoissahan pystytään hoitaan hedelmöitys jopa joillain kivespussin reunoilta kerättävilla alkioilla tms. Näin muistan ainaskin lukeneeni.
 
Pantsu oih kun kuulosti hyvältä teidän yhteinen hetkenne :heart: Kunpa itsekin osais jotain romanttisen tynkää tehdä ja miehenkin saisi innostuneeksi. Tai noh viehän tuo mun ukko kulta välillä romanttiselle mönkijä ajelulle luonnon helmaan ja näyttää kauniita maisemia :D

Kyllä tämä manse on niin kaunis kaupunki että ja immeiset on tosi ystävällisiä! Onhan tuot Pantsunkin tämän hetkinen asuinpaikka kaunis. B)
 
Haikaraa pyydystämässä:

Rosetta.................kp 34/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Siskonen................kp 32/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 32/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 30/26-34................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 28/31-41.................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 28/34-54.................yk 11........1.toiveissa
Töpökkä................kp 23/??.......................yk13.........6.toiveissa
Pantalaimon..........kp 23/41.......................yk 9..........1.toiveissa
Veena...................kp 20/24-28.................yk 14........1.toiveissa
Joppu....................kp 20/29-33.................yk13.........1.toiveissa
Arabel...................kp 10/25-28.................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 7/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 6/31-35..................yk 10.........1.toiveissa
Mulmul..................kp /27-30....................yk 12.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ..........................yk 11.........1.toiveissa
Tikka81................kp -/-............................yk 11........1.toiveissa


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
Nanniina..............yk 9
HenLai.................yk 13


 
Lomallapa lomalla tässä ollaan.. heti tänään jouduin meneen käymään töissä ja huomennakin vissiin :headwall: No jospa sen jälkeen nyt jättäisivät rauhaan :)

Jotenkin ei kyllä ole erityisemmän toiveikas olo tämän kierron kanssa kun en edes sitä ovista bongannut, mutta sattuuhan niitä ihmeitä tietty aina. Näin taas viime yönä jotain vauva unta. Voi kumpa vaan sen oman pienen saisi :heart:

Tää palsta muuten tökkii tavallista enemmän. Ärsyttävää...!
 
Veena vai jouduit sinä lomallasi heti menee töihin :kieh: Noh toivottavasti jättävät sitten sut rauhaan B)

Unesta tuli mieleen että näin sellaista unta et meitin koiruus jäi auton alle. :eek: Huusin sille että PAIKKA, eikä se mitään uskonut ja auton alle se sitten jäi :( Onneksi oli vain unta!!! Oikeassa elämässä aikoinaan meidän kissa jäi auton alle niin pahasti että piti lopettaa, se oli ihan kauheaa :'(

Mä odotan niitä ovis tikkuja innolla, mitkä pitäis saapua viimeistään huomenna :D Ekaa kertaa niitä pääsen käyttään. Jänskättää. Mullahan on oikea uutuuden villitys, ensin hankin kupiin ja sitten oviis tikkuja, mitähän vielä olis hauskoja hankkeita :D Menkatkaan ei tuntunut yhtään häiritsevän kun olin innoissani sen kuppini kanssa, noh ehkä nyt siitä jo meni hohto. :whistle: Saakohan seksi ja vauvankin teko uutta pontta, kun alan tikutteleen (sit joskus kun nää mensut lakkaisi ensin ) B)
 
Heipähei kaikille!

Ihanaa Pantsukka että olet taas paremmilla mielin pinoutunut tänne! =) Monesti oon sua miettinyt.. Eli tervetuloa!

Mä oon niin kateellinen teille kaikille lomalaisille! Ei kai, nauttikaa kunnolla ja levätkää. Niin ja tietysti varmistelkaa niitä tulevia plussia myös ;) Meikällä kun ei oo mitään lomaa näin kesällä, mutta pidän omani varmaan kun elo-syyskuussa loppuu sopimus.

*tanssii aurinkotanssia jotta nää kelit paranis*

Mulla on vihdoinkin loppunut menkat. Kesti sellasen 5 päivää ihan kamalaa vuotoa, töissäkin jouduin kahden tunnin välein juosta vaihtamassa suojia! Ostin niitä ovistikkuja, mutta en oo edes viitsiny alkaa tikuttaa kun mies on kotona vaan huomisen (lomailee ja on viikon poissa). Turhaan tulee paha mieli jos bongaan oviksen ja miestä ei oo mailla halmeilla! Säästellään seuraavaan kiertoon... :whistle:
 
Jouskari: se oli onneksi vaan unta. Tosin jos näkee tuollasia unia niin sen jälkeen on kyllä outo olo.. Mitä tikkuja muuten tilasit?

Arabel: Toivotaan että kohta saat oikein piiiiiitkän loman. Nimittäin äitiysloman. Se ois parasta se B)
 
arabel: Kiitos! :) Mäkin olen sua usein miettinyt. Kiva kun ollaan taas samassa pinossa. :hug: Hassua, kuinka ventovieraistakin ihmisistä voi tulla jotenkin läheisiä tällaisen palstan välityksellä. Olen sitä usein pohtinut...

Mäkin olen kateellinen kaikille lomalaisille! :ashamed: Mulla ei mitään kesälomaa ole, ei ollut viime vuonnakaan. Opiskelijan on pakko tehdä kesätkin putkeen töitä. Haaveissani kyllä vietän ensi kesän äitiyslomalla pienen nyytin kanssa... *fingers crossed*

Jouskari: Inhottava uni! Mutta onneksi vain unta. :hug:

ON: Ilmeisesti se perkeleen bakteerivaginoosi on tulossa takaisin!! :kieh: Ainakin siihen malliin kutittelee tuolla alapäässä. Just viime viikon torstaina lopetin sen hemmetin antibioottikuurin. :headwall: Lisäksi mulla on selkä ihan jumissa. En pysty taipumaan alaspäin lähes ollenkaan. Vali vali vali... Kaikki on taas huonosti... :ashamed:
 
Veena tilasin kotitesti.fi sivulta 7kpl liuska testejä. En viitsinyt sellasta r-ja o-testi pakkausta ostaa, kun sit tulee mentyy testailee liian aikaseen r-testillä. Yksi r-testi mulla on kaapissa valmiina ja sen käytän vasta kun on useamman päivän myöhässä.

arabel ja pantsu on kyllä varmasti rankkaa kun opiskelee ja sit kun ei ole opintoja on lomat tehtävä töitä. Mutta sit kun valmistutte ja pääsette alan hommiin, niin miettikääs sitä ensimmäistä kunnon lomaa, mahtaa tuntua hyvältä B) Tsemppiä teille ahkerille! :D

Mulla kävi tossa mielessä kun meitä on niin monia joiden miehet on aina silloin tällöin muualla oviksen aikaan, et jos kotikonstein ottais lastit pakkaseen ja sitten itse oviksen aikaa niitä asettelis tuonne alakertaan :LOL: No joo, ehkä mä en nyt ollut ihan tosissaan, mut kyllähän sitä varmaan kannttais kokeilla jos oikeastikin mies olisi aina oviksen aikaan muualla :whistle: ;)

Hitto, hus nyt Pantsun luota bakteerivaginoosi!!! :kieh:
 
HeiSSan.

Olen kyllä hengissä ja vielä mukana, mutta kaikenlaiset ongelmat nyt laittaa kapuloita rattaisiin... :ashamed: Lähinnä miehen kanssa kinaillaan ja tapellaan koko ajan.... olin viime viikolla vielä ihan varma että vauva jutut laitetaan tyystin jäihin ja osoitteen muutos olisi edessä, ainakin minulla. Nyt ollaan saatu ehkä ihan hiukan asioita kuntoon, mutta vielä ollaan varpaillaan. Tää on niin hemmetin stressaavaa tällänen ! :(

pantalaimon mullakin oli moooonta vuotta että kesälomista ei ollut tietoakaan, mutta tänä kesänä olen työni puolesta saanut jopa viikonkin vapaata ! Ja kyllä on ihanaa...
Olihan mulla, toista vuonnakin kirjoittelin kesän ajaksi työsopimukseni juuri sopivasta 4 päivää ennen opiskelujen alkua ja kyllä tuntu 4 päivääkin aivan mahtavalta.. tosin hiukan lyhyeltä, mutta vapaata sekin. ;)
Mikäs bakteerivaginoosi siellä jyllää ?! Häädä se heti pois ! :kieh:
 
Linneja: Ikävä kuulla, että teillä on ollut kinaa miehen kanssa. :/ Onneksi olette saaneet jo hiukan asioita kuntoon. Jaksuja selvittelyyn! :hug:

Tämä kesä on kyllä ollut muutenkin tosi kummallinen. Koko ajan vain odotan, että tulisi syksy. Jotenkin tuntuu kuin olisi jonkinlaisessa välitilassa. Luultavasti se johtuu siitä, että olen niin paljon yksin ja käyn vain töissä, enkä tee kotona mitään ja lisäksi tämä yrittäminenkin on vähän mitä on ilman lääkkeitä (ja ilman miestä!!). Lisäksi musta tuntuu, että mulla on jonkinlainen lievä ikäkriisi. Täytin siis keväällä 25. Eräs samanikäinen hyvä ystävä valmistui kesäkuussa, toinen ostaa asunnon, toinen lähtee ulkomaille opiskelemaan. Tuntuu, että kaikille muille tapahtuu paljon, paitsi mulle. :ashamed:

Mulla kyllä kasautuu syksyyn jo niin paljon odotuksia, että vähän hirvittää! Toisaalta, olen näissä kesän rutiinihommissa ja yksin ollessa ehtinyt kerätä niin paljon tarmoa, että se luultavasti (ja toivottavasti) kestää pitkälle marraskuun synkkiin päiviin. :)

ON: Kävin tänään labrassa. Ei siellä olekaan mitään bakteerivaginoosia. :| Ilmeisesti vaan pH-tasapaino on järkkynyt tuosta antibioottikuurista ja viikonlopun pupuilumaratonista. ;) Pitänee siis ottaa maitohappokuuri. Terveydenhoitaja halusi kuitenkin välttämättä tehdä klamydia- ja tavallisen virtsatestin, vaikka sanoin, että mut on testattu jo moneen kertaan viiden vuoden aikana...
 
Pantsu: Hyvä ettei ole bakteerivaginoosia (onpas muuten pelottava sana :/ ) vaan syy jossain ei niin vakavassa.

Linneja: Toittavasti homma selkenevät ettei tarvitse elää epävarmuudessa.

Jouskis: Milläs meinasit ruikkia?? Jollain lääkeruiskulla vai :D? Ei vaan, kyllä tässä alkaa oleen jo ottaan käyttöön mitkä konstit tahansa :D

Mulla on nyt vaan jotenkin sellainen fiilis että odottelen sitä syksyä että ne hoidot alkaa. Jotenkin usko mahdolliseen luomuraskauteen alkaa rapistua.. Tosin oottakaan vaan pari päivää kun tädin pitäis tulla niin taas olenkin ihan täpinöissäni testaamassa.:D

Ei hitto, taas tänäänkin työjuttuja. Tää mun loma menee ihan reisille tällä menolla |O
 
Linneja jaksamista parisuhteeseen :hug: Toivottavasti pahin kriisi on selätetty ja suhde saa taas lisää uutta voimaa! :heart: Meillä oli myös talvella kriisi, mistä ajattelin ettei selvitä, mutta niin vain kävi että rakkaus voitti!!
Pantsu ja Veena vai on teillä vain syksyt mielessä :whistle: Naattikaahan nyt kesästä ja parisuhteesta. Kohta kuulkaa tyttäret hyvät myö ollaan raskaana ja sit kohta manaillaan unettomia öitä ja kun ei ole koskaan aikaa olla kaksin miehen kanssa :p No joo, näin mun ystävä sanoo kun sillä on kaksi lasta, mut ei se ole siltikään auttanut... noh yritin nyt kuitenkin ;)
Veena Sitä lastia vois lääkeruutalla tai maanmainiolla kuukupilla laittaa tuonne alakertaan :LOL: Enhän ole yhtään asiaan perehtynyt, enhän :D
 
Jouskis: No nyt selvisi totuus miksi hommasit sen Kupiin :LOL:

Joo kohta me ollaan perhe ihmisiä ja menetään hermomme kun yhdessä olo on sitä että irrotetaan jo leikkitraktoria porukassa jonkun nenästä :D
 
Veena: Voi kurjuus, jos joudut olemaan koko loman vaan työhommissa! :/ Etkö voisi vain kylmästi ilmoittaa, ettet ole tavoitettavissa (vaikka oikeasti olisitkin)? Mulla on muuten ihan sama fiilis. En usko luomuraskautumiseen, vaan odottelen kaikessa rauhassa, että pääsen aloittamaan taas clomit syksyllä. Tämä oviksen bongailu ym. tässä kierrossa on enemmänkin vaan hauskaa puuhastelua. :D

Jouskari: Kävi jännä juttu eilen! Mun mies ehdotti ihan samaa, mitä sä täällä eilen aikaisemmin! :D Sen mielestä voitaisiin pakastaa kanssa pari purkkia odottamaan mun ovista. :LOL: Repesin ja kysyin, että onko se kenties käynyt vaklaamassa täällä palstalla? ;) :LOL:

Voi kun sitä nyt osaisi nauttia kesästä, mutta mä jotenkin jo kaipaan niitä kirpeän kuulaita syysaamuja ja kaulahuivin kietomista kaulaan... Olen hullu, tiedän! :ashamed: Kyllä mä sitten kiroan itseni ja ajatukseni, kun kahlaan nilkkoja myöten loskassa joulukuun pimeinä aamuina. :kieh:
 
Täällähän on keksitty mainioita kotikonsteja! :LOL: Eilen bongasin ovislimat ja mies on n.400km päässä täältä *kaivaa pakastinta, mutta ei löydä siemeniä* :D Maanantaina sekstailtiin pari kertaa, jospa sieltä joku kiva pikku simppanen olis jemmassa ja löytäis muniksen..?

Linneja: :hug: se on välillä täälläkin ihan samanlaista.. Mutta toivottavasti tilanne selviää. :heart:

Veena: sun pitää vissiin hävitä maan alle että saat lomailla rauhassa! :D

Jouskari: Joo, muutaman vuoden päästä me ollaan mammatreffeillä ja kirotaan sitä miten helppoa elämä ennen oli kun palstailtiin yhdessä ja toivottiin sitä vauvaelämää.. hih!

Pantsukka: Hienoa että ei ollu sitä bakteerivaginoosia! Itekkin joudun aina välillä käyttää lactal-kuurin (tosin huomasin viimeks kun selostetta luin et voi heikentää raskautumista.. ..ja heitin ne mäkeen saman tien :D ) Niin ja tosiaankin kiva että tulit tähän pinoon.. :heart:

Koskas me järkätään ihan livetapaaminen?
 
Hui! Uskaltaisinkohan tulla livetapaamiseen? :D Voishan sellainen olla ihan kiva! Kuka muu lähtisi mukaan ja mikä olisi sopiva paikkakunta? :wave:

arabel: Millä tavalla tuo Lactal sitten voisi vaikeuttaa raskautumista? :eek: Mulla on GynoCapsit käytössä, eli sellaiset kapselit. Niissä ei ainakaan lukenut, että olisi mitään haittavaikutuksia.
 
Hyvä idea! Missäs barael vaikuttaa? On siitä ollut varmaan joskus juttuakin mut ei lahopää muista. Veena ja meikäläinen vois tavata täällä Tre:lla ja Pantsu eikös sulla ole vielä sukulaisia täällä? Ehdotankin mansea B)
 

Yhteistyössä