Jouskari: Kiitos! :heart:
Pantsu: Sulle myös iso kiitos! Pidän täällä peukkuja, että sun ovisviiva tarkoittaa plussaa! Mitäs tämänpäiväinen testi näyttää?
Alan jo selvitä pahimmasta menkkojenalkujärkytyksestä, mutta sen verran lannistunut olen, että taidan mennä myös tuonne lapsettomuuspuolelle nyt, kun kerran raskautuminen kestää ja kestää ja ollaan tutkimuksiinkin päätetty mennä. Jos teillä on kokemuksia noista Tampereen vaihtoehdoista, niin kaikki tieto otetaan ilomielin vastaan. Väestöliitto kuulostaa tähän mennessä parhaalta, mutta tuo Ovumiakin vaikutti olevan hinnoiltaan ihan ok. Niiden kahden välillä olen miettinyt. Tuo Ava-klinikka sen sijaan rahastaa ihan hirveästi kaikesta muusta paitsi alkukartoituksesta, joten sen olen hylännyt. Julkiselle taas taitaa olla turha lähteä jonottelemaan, kun mies on kuitenkin jo 41. Ei siis oikein enää viitsisi odottaa jotain kolmea vuotta. Yksityisellä tosin nuo kalleimmat hoidot on meidän ulottumattomissa, mutta ehkä tässä ei tarvitse niin pitkälle mennä. Ja jos tarvitsee, niin pitää vain hyväksyä se lapsettomuus sitten. :'(