Kesästä 07 yrittäneet

Töpökälle hirmuisesti onnea! Näyttää siltä että kierto 13 on se onnen kierto, jospa siis tässä kierrossa. Kahtellaan.

ON: tässä mennään öö kiertopäivät 20 ja jotain päälle. ei näin lomalla ole jaksanut pitää kirjaa. mutta täytyy kyllä sanoa että lomalla on tuon vauvastressin pystynyt pitämään hieman loitolla ja puuhailtu todellakin miehen kanssa vain silloin kun siltä tuntuu. jospa se kantaisi hedelmää. Tosin usko on tavallaan jo mennyt, ja tätiä odottaa saapuvaksi.
 
Moikka vaan taas kaikille ja kovasti onnea Töpökälle vielä täältäkin! :heart:

Täällä on menossa kiertopäivä 2/31-42 ja yrityskierto 14, eli nyt alan jo uskoa, ettei taida meille tulla luomulasta. :headwall: Vaikka aikaisemmin miehen kanssa ajateltiin, että ei mennä mihinkään tutkimuksiin tai hoitoihin, niin nyt tuntuu, että ainakin tutkimuksiin mennään. Aion varata ajan tuonne Väestöliittoon heti viikon päästä, kun siellä väki palaa kesätauolta. Sitten ainakin tiedetään, onko luomuraskautuminen mahdollista, eikä vaan vuosikausia turhaa toiveilla. Mitä ne perustutkimukset muuten on? Siis ne, jotka tehdään kaikille?
 
Andala :hug: :hug: Varmasti on tosi paska fiilis! Mutta älä vielä toivoasi menetä, ethän! :heart: ja samat sanat Jopulle :hug: Hyvä jos ei lomalla ole tullut pähkittyä vauvaprojektia... täällä odotellaan myös lomaa ja että aivot saa heittää narikkaan, vaikka siellä ne kyllä taitaa olle suurimmaksi ajaksi :D Varsinkin tänään kun tuli käytyä viihteellä eilen |O
 
Jouskari: Kiitos! :heart: Ei täällä vielä toivoa ole heitetty menemään kuitenkaan. Ihan hyvältä tuntuu oikeastaan, että päätettiin mennä tutkimuksiin. Saapahan vastauksia tämän nykyisen epävarmuuden sijaan ja ehkä projektia eteenpäinkin. Ja jos vauvaa ei meille tule, niin sitten suunnitellaan elämä uudelta pohjalta. Epävarmuus ja tämä ihme välitilassa eläminen on ikävää, vaikka kyllä tieto lapsettomuudesta olisi tosi kova paikka sekin. Uskon kuitenkin, ettei asiat nyt niin kovin pahasti pielessä ole, etteikö se vauva pienellä avustuksella alkunsa saisi.
 
Jouskari: Tapasitko JJ:n perjantaina? Oliko kivaa? :)

Andala: :hug: Tiedän tuon tunteen. Mutta tosiaan, ei kaikki toivo ole menetetty, päin vastoin. Tutkimuksista voitte saada ihan uuttakin toivoa, kun ei ole enää epäselvyyksiä. :) Kyllä se oli kova paikka, kun mulla diagnosoitiin pco alkuvuodesta, mutta niin vaan siitäkin selviää. Pakko ajatella positiivisesti. Meillä etenkin mies oli kaikkia hoitoja vastaan vielä vuosi sitten, mutta hassusti on senkin mieli muuttunut. :D

ON: Meillä oli ihan mahtava päivä eilen. Käytiin shoppailemassa ja löysin aivan ihanan mekon. Sitten mentiin Korkeasaareen ja töllisteltiin eläimiä monta tuntia. :D Illalla käytiin vielä syömässä ja istuttiin kavereiden kanssa iltaa. Lisäksi ovistestiin sain vahvimman viivan ikinä (tosin ei vielä plussa) ja munasarjaa on jomotellut ihan kivasti. Saas nähdä miten käy, kun tänään teen vielä yhden testin.
 
Pantsu juu JJ:n kanssa olin viihteellä ja hauskaa oli! Mukava nähdä ihmistä joka on suunilleen samassa tilanteessa ja samalla aaltopituudella :D Hienoa että sullakin oli noin hyvä ja onnistunut reissu! B) Lykkyä ovisteluun ja Eddien tekoon ;) Hyvältä vaikuttaa...
Ensi viikolla minäkin aloitan ovis-tikuttamisen, jännä nähdä tapahtuuko mitään... tiistaina taidan ekan testin tehdä... :whistle:
 
Jouskari: Kiitos! :heart:

Pantsu: Sulle myös iso kiitos! Pidän täällä peukkuja, että sun ovisviiva tarkoittaa plussaa! Mitäs tämänpäiväinen testi näyttää?

Alan jo selvitä pahimmasta menkkojenalkujärkytyksestä, mutta sen verran lannistunut olen, että taidan mennä myös tuonne lapsettomuuspuolelle nyt, kun kerran raskautuminen kestää ja kestää ja ollaan tutkimuksiinkin päätetty mennä. Jos teillä on kokemuksia noista Tampereen vaihtoehdoista, niin kaikki tieto otetaan ilomielin vastaan. Väestöliitto kuulostaa tähän mennessä parhaalta, mutta tuo Ovumiakin vaikutti olevan hinnoiltaan ihan ok. Niiden kahden välillä olen miettinyt. Tuo Ava-klinikka sen sijaan rahastaa ihan hirveästi kaikesta muusta paitsi alkukartoituksesta, joten sen olen hylännyt. Julkiselle taas taitaa olla turha lähteä jonottelemaan, kun mies on kuitenkin jo 41. Ei siis oikein enää viitsisi odottaa jotain kolmea vuotta. Yksityisellä tosin nuo kalleimmat hoidot on meidän ulottumattomissa, mutta ehkä tässä ei tarvitse niin pitkälle mennä. Ja jos tarvitsee, niin pitää vain hyväksyä se lapsettomuus sitten. :'(
 
Andala vai olet sinäkin Tampereelta tai Pirkanmaalta? Mikähän siinä on että me Pirkanmaalaiset ei raskauduta nopeasti vaan pitää mennä piiiitkän kaavan mukaan... tai noh en ole alkuperäisin tre:lta, mutta kumminkin.
Mainaatko siirtyä kokonaan tuonne lapsettomuus puolelle vai oletko vielä täällä meidän keskuudessamme? :heart: Itse olen myös miettinyt että jos sitten elokuun jälkeen hakeutuisi väestöliittoon tutkimuksiin... Täytyy vielä ottaa enempi selvää noista muistakin vaihtoedoista, mutta tosiaan vasta loman jälkeen. Jotenki tuntuu, että menee liian kauan aikaa jos aikoo mennä kunnalliselle, kun vuoden on kuitenkin odottanut luomutärppiä, niin sitten pitäisi pitkään odotella että otetaan sisälle ja vasta sitten alkaa tutkimukset... Lämpöinen virtuaali hali sinulle :hug:
 
Jouskari: Kiva kuulla, että teillä oli hauskaa! :D Nähdäänkös me sitten ens viikonloppuna? Saatte te tamperelaiset päättää minne mennään, mä olen nykyään jo vähän ulkona kaikista Tampereen menomestoista. :ashamed:

Andala: Meitä on täällä vauvakuumepuolellakin yksi pino, jossa suurin osa on hoidoissa tai odottaa hoitoja. "Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset" on sen nimi ja sinne on kaikki tervetulleita. Mulle on ainakin vielä vähän iso kynnys kirjoitella tuonne lapsettomuus-puolelle. Olen vielä toistaiseksi viihtynyt tällä puolella paremmin, tosin välttelen kyllä nykyään noita viikkopinoja ym., koska en jotenkin osaa enää osallistua niihin innokkaisiin ovislima ym. keskusteluihin. Toivottavasti pääsette nopeasti hoitoihin, jos niihin on tarvetta! :hug:

ON: Tänään luulin jo saaneeni plussan tikkuun. :eek: Se kuitenkin haalistui testiajan jälkeen tooosi vaaleaksi, joten en nyt sitten tiedä oliko se oikea vai vaan jotain kummallista. Munasarjaa jomottelee edelleen, joten en tiedä onko ovis vasta edessä. :snotty: Täytyy toivoa, että tänään matkaan laitetut simpat kestää, tosin olen kyllä vähän skeptinen...
 
Jouskari: Joo, olen täältä Pirkanmaan laitamilta, mutta en alkuperäinen pirkanmaalainen minäkään. Ja aion toki vielä pinoilla täälläkin, on tämä vaan niin hyvä pino! =)

Pantsu: Eikös tulos ovistesteissä ole luotettava juuri alussa, ja sen jälkeen se voi olla ihan mitä vaan? Siinä mielessä melkein luottaisin tuohon plussaan, vaikka ihmeelliselle tietty tuntuu, että viiva haalistuu. Mulla se yleensä vahvistuu, ja on testiaikana liian haalea. :headwall: Mutta testimerkeissä on varmaan eroja tuon suhteen. Kiitos myös vinkistä. Tuo apuja tarvitsevien pinokin vois olla just mulle. Täytyy vielä vaan katsoa, mitä lekurissa sanovat hoitotarpeesta.
 
Kyllä mulle ainakin Pantsu sopii se tapaaminen :D Andala mukaan myös jos vain sopii ;) Harmi kun JJ on sopinut mökkiviikonlopun tuolle vkl, niin olisi tullut myös mukaan tapaamiseen :D
Eikös se ole luvannut aika hyvää viikonloppu säätäkin, niin mielelläänhän sitä terdellä vois käydä yhden tai kaks juomassa B)

Meikä pisti tonne viikkopinon pystyyn :ashamed: kun olen nyt tosta ovistikuttamisesta innoissani kun ekaa kertaa tikutan :whistle: Jää kyllä varmaan vikaksi viikkopinoksi...
 
Mä en kestä tätä! |O Mun kierto heittelee ihan miten sattuu. Ei se mikään ovisplussa eilen ollut, se enteili menkkoja!!! Kuulemma ovistikkuihin voi tulla vahvempi ennen kuukautisten alkua. Tänään alkoi tuhru ja äsken kun koitin, oli kohdunnapukka ihan pehmeä löllykkä. Sieltä se täti taas tulee. :'( Munasarjanippailut johtui luultavasti keltarauhasen kasvusta. Voi hemmetin hemmetti! :kieh: Mä en yhtään tunne omaa kehoani. Nyt en osaa olla edes iloinen tästä lyhentyneestä kierrosta, kun v*tuttaa ja itkettää vaan. :ashamed: Lisäksi, jos mulla on nyt näin lyhyt kierto, niin mun gyneaika ja miehen simppatestienkin ajankohta on ihan päin helvettiä! :kieh: Ei tässä ole mitään hyvää.

Tulen ilmoittamaan, kun saa päivittää kp 1:n mulle... :ashamed:
 
Jouskari: Niin, 10 päivää on tosi paljon. Tämähän on ihan normikierto jo. Kai sitä pitäisi olla tyytyväinen, että edes ovuloin, mutta en nyt vaan osaa. :( :ashamed: Tuntuu, että mikään ei mene meillä kohdalleen, vaikka laskeskelin, että saatettiin puuhailla sen oletetun oviksen aikoihin. Tosin mistäs mä tiedän, koska olen ovuloinut, kun en ole kahteen viikkoon saanut tikkuun yhtään mitään. Tää on niin epäreilua... :'(
 
Eikä töpökkä :/ Mutta ehkä se vain on normaalia vuotoa mitä tulee?! Toivotaan parasta :hug: Oletko soittanut lääkärille asiasta?

Pantsu :hug: toivotaan että seuraava kierto on yhtä lyhyt ja tosissaan bongaisit sen oviksen! :heart: ... ellei sitten tästä kierrosta olisi tärpännyt, vai onko vuoto minkälaista? :saint:
 
töpökkä
Neuvolaan ja kuulemma jopa menkat normaalia, jos ei vuoda, ku aisaa. Ystäväni myös vuoti. Käski täti oottaa vuodon loppuun ja sitten uusi testi. Pakko jaksaa, pakko vaan. Tänään vielä tosi vahva+, kun pönttönä menin tekeen.
 
Jouskari: Vähäistä tuhrua vaan. Mutta niin ne yleensä alkaa, tuhrulla vuorokautta ennen ja sitten vasta kunnon vuoto. Se kohdunnapukkakin on niin löllö, että kyllä se nyt vaan on menoa. :ashamed:

töpökkä: Toivottavasti se on vaan harmitonta vuotoa ja kaikki menee hyvin! :hug: Varmasti pelottaa, mutta älä kovasti huolestu, jos vuoto ei ole voimakasta ja sait vielä kunnon plussankin tänään! :heart:
 
Hei!
Mä oon ollu nettipimennossa pari viikkoo... Vietin todellakin Ilosaarirockia tädin aina yhtä ilahduttavassa seurassa. Eli nyt on sitten jo kp 11/28. Ihan perseestä. Kävin viime viikolla perus verikokeissa joiden jälkeen sitten saan lähetteen lapsettomuuspolille. Yleiselle puolelle siis aletaan jonottelemaan kun kiirettä ei ole mihinkään.

Töpökälle suuret onnittelut ja toivotaan että vuoto olis ihan harmitonta!!!

Kivaa että järjestätte tapaamista, Jännää!! :) Itse en pääse osallistumaan täältä Helsingistä saakka oikein millään ja töissäkin olen, mutta pitäkää hauskaa te ketkä pääsette!
 
Jouskari: Mä asustelen täällä Pirkanmaan vihonviimeisellä takaperukalla, josta on Tampereelle ihan hurja matka ja huonot yhteydet, joten mun taitaa olla pakko jättää väliin tuo tapaaminen. Mutta pitäkää te tosi tosi hauskaa!

Töpökkä: Voi ei! :hug: Toivotaan, että on normaalia. Onneksi tuli testiin se vahva plussa! :heart:

Pantsu: :hug:
 
Sateista tiistai -päivää...

Ihan ekana onnittelut Töpökälle, mahtava juttu! :heart: Ollaan pinoiltu jo kauan samoissa pinoissa ja oon tosi onnellinen sun puolesta!

Mulla oli ovis ja mies jossain ihan väärällä puolella sillä hetkellä.. elikkäs tähän kiertoon mulla ei oo minkäänlaisia odotuksia. Paitsi tädin. Toivottavasti kierto olis sen normaalin 25 eikä 28 niinku viimeksi. No, ensviikolla selviää.

Kiva miten kaikki innostui tosta live-tapaamisesta! Barael vaikuttaa Lahdessa ja autottomana ihmisenä skippaa Tre:n reissun.. :/ Mutta jos joku teistä liikkuu täällä päin, olisi kiva tavata! Lähden ehdottomasti kahville tai terassille... :D

Pantsukalle :hug:

Kävin eilen kattoo kaverin 4 päivää vanhaa vauvaa... :heart: Siinäkun pidin sitä sylissäni, ni mun päässä pyöri vaan ajatus siitä että kaikille ei suoda mahdollisuutta olla äiti. :ashamed:
 

Yhteistyössä