Kesästä 07 yrittäneet

Haikaraa pyydystämässä:

Rosetta.................kp 44/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Piglet.....................kp 42/27......................yk 8...........1.toiveissa
Linneja..................kp 38/34-54.................yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon..........kp 33/41.......................yk 9..........1.toiveissa
Joppu....................kp 30/29-33.................yk13.........1.toiveissa
Arabel...................kp 20/25-28.................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 17/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 16/31-35..................yk 10.........1.toiveissa
Siskonen................kp 14/28......................yk 12.........1.toiveissa
Mulmul..................kp 13/27-30....................yk 12.........1.toiveissa
Merlin731...............kp 9/26-34................08/07.......2. toiveissa
Veena...................kp 8/24-28.................yk 15........1.toiveissa
Andala...................kp 7/31-41.................yk14.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ..........................yk 11.........1.toiveissa
Tikka81................kp -/-............................yk 11........1.toiveissa

Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
Nanniina..............yk 9
HenLai.................yk 13
Töpökkä..............yk 13

töpökkä
En ole käynyt, kun sanoivat neuvolassa,että ei tässä vaiheessa mitään tehdä, mutta se isompi vuoto loppui siihen, joten toivoa on vielä. En nyt mene tk.n konitohtoreille :D

Jouskarille meiliä ja Pantsulle yv:tä B)

Täällä on tänään oltu pelaamassa mini-golfia, käytiin kattelemassa tapetteja, jätskillä yms. asioilla. Niin ja eilen kävin rangella testaamassa oikeaa golfia. Harkitsen josko pitäisi sellainen harrastus opetella...

Alavattassa ollut sellaista menkkamaista vihlontaa, josko enteilisi ovista.. Tosin testiin en vielä ole saanut mitään.

Veenalle kans vastattu :D

Huoh, sain kuin sainkin siivottua vaikka koville se otti henkisesti lähtee tuolta arskanpaisteesta sisätiloihin :headwall: Tosin vielä tarttis pyyhkiä pölyjä ja pestä vessat :kieh: Inhoon siivoomista :headwall:

Jes niin se vaan taas viikonloppu häämöttää, ihanaa B) Ja lauvantaina on mukavaa tiedossa :D

Jouskari: Mullakin olisi pieni siivousurakka edessä. Ja mäkin inhoan siivoamista, mutta pakko se on tehdä. Taidan kuitenkin käydä ensin pienellä kävelyllä. Kovin pitkää lenkkiä en uskalla tehdä, kun masu on niin kipeä. :ashamed: Lauantaita odotan minäkin! :D

Veena ja Pantsu meiliä! Hitto mä en osaa tota gmailia käyttää, lähetin jostain syystä jo aijemmin lähettämäni meilin teille myös, mutta ei kait sen väliä :LOL: Tuleepahan ainakin selväksi kun kahteen kertaan lähettää :D

Yks hullu vauvakuumeinen pissasi jo aamulla purkkiin, muttei sitten uskaltanut tehdä testiä. :ashamed: Yö meni särkylääkkeen voimin ihan hyvin. Aamuisin on alavatsa rauhallisempi, mutta kuitenkin "tuntuu" hassulta. Testaan maanantaina, kun mieskin on paikalla, jos oireet vielä jatkuvat. :)

Tänään lähden Tampereelle. Hauskaa ja helteistä viikonloppua kaikille! B) Veena ja Jouskari: Näkemisiin! ;)

:LOL: Pantsulla on hyvät hermot vaikka melkei jo retkahti, likellä oli :p

töpökkä treffataan Tampereella terdellä :p Veena, minä ja Pantsu, muitakin mukaan saa tulla jos paikkakunnalla pyörii ja on aikaa :D

*muoks* Paikkaa ja aikaa ei viitsi täällä palstalla kailottaa ettei tulee mitään ylimääräisiä silmäpareja tarkastelemaan (toiveajattelua) :LOL: Yv:llä voi laittaa jos on halukkuutta tulla mukaan reffeille =)

töpökkä: Tampereella treffataan. Ilmeisesti vain minä, Veena ja Jouskari tulossa paikalle. :)

En mä vaan voinut testata. :ashamed: Pelkään negaa. :ashamed: Ja kun on periaatteessa mahdollista, että ovis olisi ollut maanantaina ja nämä oireet vaan siitä johtuvia, niin eihän siinä mitään näkyisikään... Tänään ei ole enää kipuillutkaan samaan malliin kuin eilen, joten enpä usko siihen plussaan enää kovinkaan paljoa.

Ymmärrän hyvin sun tilanteen, se on tosi paska fiilis katsoo sitä tyhjää tikkua, noh en ole kuin kaksi kertaa testannut ja se riitti. Nyt odotan että on REILUSTI menkat myöhässä ainakin viikon niin sitten sitä voi testailla...

Jouskari: Mä olen tainnut muutaman testin tässä kuumeilun aikana kuluttaa. Ja vaikka TIETÄISI että se on nega, niin kyllä se silti on aina harmittanut. :| Pessimisti ei pety, joten katsellaan nyt ihan rauhassa. Ehtiihän niitä oireita vielä tulla, jos on tullakseen, että senkin puoleen. Mä olen niiiiin kärsimätön ihminen, tahdon heti saada selvyyden kaikkeen, joten ehkä on ihan hyvä opetella, että maltti on valttia. :D

Hitto mitä äsken sekoilin :ashamed: Ajoin autolla ja sitten huomasin että vasemassa käsivarressa painaa sellainen hemmetin kokoinen örkki. Paniikissa vedin jarrut pohjaan ja tapoin sen. Ja sitten vielä huomasin että toinen samanlainen painaa pitkin kuskin ikkunaa. Tapoin senkin. Onneksi ei tullut ketään perässä. Ainakaan mielestäni autoon ei tullut mitään. Tai ehkä renkaisiin vähän, mutta muuten ok. Ois tietty pitänyt rauhassa ajaa, mutta kun tuli paniikki. :headwall: Ja mä olen muutenkin ihan pirun ötökkäkammonen. Mies varmaan kiittelee kun kerron sille :D

Pantsu toi on niin tuttu fiilis kun pelkää sitä tyhjää tikkua... Mä kanssa silloin yrityksen alussa testailin aika usein, mutta nyt jäänyt vähemmälle. Oikeastaan olen testannut vain silloin jos on jotain ryyppäjäis menoa ollut niihin aikoihin kun menkkojen pitäisi alkaa.

Hyvä tuuri kävi Veena, ettei kukaan ollut takana! :eek: Ötökät autossa on kyllä inhottavia, vaikka en (tulevan ammattini puolesta) muuten ole ötökkäkammoinen.

Tein tänään jotain, mitä en ole koskaan aiemmin tehnyt. Otin liftareita kyytiin! :D Olivat menossa itseasiassa Tampereelle, mutta koska heitin kissan hoitoon, niin annoin kyydin vain muutaman kymmenen kilometrin päähän kotikaupungista. Sellainen mukava parikymppinen pariskunta, jotka olivat liftanneet Pohjois-Saksasta saakka! B) Leppoisasti meni alkumatka ja olisin kyllä heittänyt koko matkankin, mutta en viitsinyt viedä niitä miehen vanhempien luo: "Hei, tässä olis pari liftaria kyydissä, joten en ehdi jutella!" :LOL:

Veena hui kauheeta olisin varmaan reagoinut samallalailla tai sitten yrittänyt niitä huitoa ja auto olisi seilaillut siksakkia vastaantulevien kaistalla :whistle: Onneksi sulle ei käynyt kuinkaan ja säästyit ötökän puremiltakin :saint:
Pantsu meillä on ollut miehen kans tästä liftari asiasta keskustelut, että mä voisin ottaa kyllä kyytiläisiä mutta mies ei taas voisi, ei luota ventovieraisiin ihmisiin.. Noh onhan se totta että voi kyytiin tullakin huonolla säkällä joku karmiva tyyppi, mutta onneksi sulla oli hyvä tuuri ja oli hyviä tyyppejä! =)
Joskus itsekin liftannut pentuna tai teininä, mutta omassa kylässä tyttöporukalla, aika harmitonta touhua sekin oli.... Mutta olen joo kuullut et jotkut saattaa tosi pitkälle päästä ihan liftaamalla, niin kuin nämä Saksalaiset B) Musta ei kyllä olis moiseen, huh

).( sain muuten ovis testiin juuri ja juuri silmällä erottavan viivan eli sieltä se on vissiin tuloillaan :saint:

Jouskis: Meillä mies oli kanssa sitä mieltä, että vastuutonta puuhaa. :ashamed: Mutta en mä näe siinä mitään väärää, kunhan vähän katsoo ketä poimii kyytiin. Ja yleensähän ne kyydittävät on sellaisia "hippejä" tai muita "rastapäitä", jotka on yleisesti ottaen mukavaa porukkaa. :D Niin ja tää pariskunta oli suomalainen, vaikka Saksasta tulivatkin. Että ei ollut kieliongelmiakaan. :)

Yhteistyössä