Kesästä 07 yrittäneet

Joppu: Meillä sperma-analyysi tehdään julkisella puolella (YTHS:n lähetteellä ). Jatketaan varmaan julkiselle, kun ei vielä ainakaan ole varaa yksityiselle. Hyvä, että tulokset tulevat postissa! Ei meilläkään mies muistaisi niistä mitään, jos soittaisivat. :D
 
Tota, näin kun olen uutana keskustelemassa teidän ketjussa en ole ihan perillä kaikesta. mutta ymmärsinkö oikein töpökkä että sie olet raskaana mutta on vuotoja?

voi kertoa oman positiivis negatiivisen tarinani. Kun aloin tuota nyt 2 vuotiasta poikaa odottamaan oli mulla rv 15 asti pieniä verenvuotoja. Voitte uskoa että pelotti ja yksityisellä ultrassa hyppäsin. Vuodon syyksi selvisi että olin odottanut hetkenaikaa kaksosia. Toinen vain kuoli heti alkuunsa ja se vuosi sieltä pois.
Mutta oli ne viikot kyllä kamalia. Toisaalta iloitsi raskaudesta mutta samaanaikaan pelkäsi kuollakseen menettävänsä sen.


Omaa napaa sen verta että munasolu irtosi tänä aamuna ja simppoja pitäisi olla matkassa mukana. Huomenna aloitan luget ja sen jälkeen voi vain odotella ja toivoa parasta.....

Pitää vielä tähänkin ketjuun kertoa meidän hurja päivä. Aamulla puuhasteltiin lasten kanssa ja huomasin tuon 2v pojan suussa jotain outoa. Sieltä oli yksi hammas katkennus.
Onneksi päästiin samantien hammashoitajalle. Ei sille kuulema mitään tartte tehdä jos ei ala vaivaamaan...
Mutta tälläistä tämä on välistä näitten lapsukaisten kanssa.....
 
Meille tulivat tänään infektioverikokeiden tulokset postissa ja kaikki olivat negatiivisia :) Eli ei löytynyt mitään kuppia, hivejä, hepatiitteja tms. Vaikka en nyt uskonutkaan että oisi ollut mutta kuitenkin.

Kävin tänään muuten kirjastossa tutkimassa lapsettomuutta käsitteleviä kirjoja ja lainasinkin jonkun. Saapa nähdä millainen on. Jotenkin tuntuu että sitä vertaistukea on hyvä saada sieltäkin..

Me aateltiin huomenna lähteä ehkä lomareissuun että elkää ihmetelkö jos mua ei täällä jokuseen päivään näy. Aateltiin mennä ihan meinigillä että lähdetään ajelemaan katsotaan mihin matka vie. B)
 
Haikaraa pyydystämässä:


Rosetta.................kp 49/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Piglet.....................kp 47/27.......................yk 8...........1.toiveissa
Linneja..................kp 43/34-54..................yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon..........kp 38/41........................yk 9..........1.toiveissa
Joppu....................kp 35/29-33...................yk13.........1.toiveissa
Arabel...................kp 25/25-28...................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 22/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore.................kp 21/31-35...................yk 10.........1.toiveissa
Siskonen..............kp 19/28.........................yk 12.........1.toiveissa
Mulmul..................kp 18/27-30...................yk 12.........1.toiveissa
Merlin731..............kp 14/26-34...................08/07.......2. toiveissa
Veena...................kp 13/24-28...................yk 15........1.toiveissa
Andala..................kp 12/31-41...................yk14.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ............................yk 11.........1.toiveissa
Tikka81.................kp -/-..............................yk 11........1.toiveissa


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
Nanniina..............yk 9
HenLai.................yk 13
Töpökkä..............yk 13

 
tulin tänne moikkaamaan kun havahduin että meilläkin pilsut jäi pois elokuussa -07.. :ashamed: ihan uskomatonta et kohta on vuos menny jo...taas oli ovulaatio(eilen?)ja ahkeria oltii miehen kans mut negahan sielt varmaan tulee... :'(
 
toinen tervehdys :wave: Haluatko tulla oikein listalle kp ym. tietojen kanssa? On se vain kumma vaikka kuinka on ajoitukset ym. kunnossa niin ei :ashamed: Itsellä oli ekaa kertaa käytössä ovis tikut ja nyt on sitten sen takia toiveet korkeella, mutta pitäis kyllä laittaa jäitä hattuun tai tunkee pää oikein jäitä pursuavaan saaviin, kun se pudotus tulee sieltä sitten niin kovana :(
 
Heippa toinen! Voiko nikistä päätellä että toinen ois toiveissa? ;)

Täällä on ovis takanpäin, ja nyt vaan odotellaan ja hämmästellään. Hirveästi en elättele toiveita tälle kiertoa (no niin taas), kun ei tuo ajoitus mennyt ihan oppikirjan mukaan. Eniten ottaa päähän se, että täti ilmeisesti änkeää juuri mökkilomalle, plääh. :$ Joskus vanhaan hyvään aikaan oisin siirtänyt menkkoja loman yli, mutta nyt ei oikein taida tulla kysymykseen. No, ehkä sen kestää.
 
heippa :wave: kyllä siinä nyt niin kävi että kun sitä vähiten odottaa niin se tulee.. eilen testasin haaleen plussan. omien laskujen mukaan tänään dpo 11. testaan taas perjantaina.

kaikesta huolimatta olen onnellinen ja mennään mihen kanssa päivä kerrallaan. takana jo yksi keskenmeno ja yksi kemiallinen, joten en enää pidä mitään varmana. parin viikon päästä jos kaikki vielä kunnossa niin siirryn odotuspuolelle puhtain paperein :heart:
 
JJ-t voi kuinka ihmeellistä tämä vauvaprojekti on :saint: Onnea kovasti :flower: Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja tällä kertaa kaikki menee loppuun asti hyvin :heart:

Tarttis kait itsekin vaan unohtaa tämä kuumeilu ja hommata arkeen kauheeti uusia harrastuksia, niin josko sitten tulis ylläri plussa :saint: Mutta on se vaan niin vaikeaa... No jos syksyllä sitten uusin kuvioin eteenpäin B)
 
Oho, onnea JJ-t :flower:

Muistan ajatelleeni silloin sitä juttua lukiessani että jos tämä ois saippuasarja, niin nyt aivan varmasti tulisi plussa. Ja näköjään sitten elämä on tarua ihmeellisempää. Vai mikä lie Murphyn laki...
 
sisko ja jouskari on ainoot jotka asiasta tietää..siis ihmisistä jotka mut tuntee. juuri puhuttiin siskon kanssa että tää on kun suoraan kauniista ja rohkeista. ihmeellistä kun aina olen elämässäni asiani hyvin hoitanut ja yksi erehdys ja monen elämät saattaa muuttua täysin :eek:

kiitos silti onnitteluista, te ootte vilpittömästi mua onnitelleet, tuntuu että tuolla toisessa pinossa joka oli mulle kovin rakas, niin ne tuomitsee samantein. parempi vaan että pääsee vaihtaan maisemaa. on se ihmeellistä kuinka tunteella sitä on mukana täälä palstoillakin, no onhan se ollut osa elämää jo vuoden verran :heart:
 
JJ: Ei siellä toisessa pinossa sua kaikki tuominneet. :ashamed: Mutta muutama nimeltämainitsematon nikki on muutenkin kaikissa mielipiteissään hyvin ehdottomia, joten en sinuna ottaisi niitä kommentteja kovin raskaasti. :hug:

Tuo sinun tilanteesi on kyllä aivan kuin jostain saippuasarjasta! Mutta hei, tosielämä on joskus tarua ihmeellisempää, eikö? :heart: Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin ja pystyt nauttimaan tästä raskaudesta sen loppuun asti! :flower:
 
Kovasti onnea JJ-t :flower: ja :hug: :hug: :hug:
Luin sun jutun sieltä toisesta pinosta, enkä ala siihen kommentoimaan muuten kuin, et koita nyt nauttia tästä raskaudesta ja toivotaan et kaikki menee hyvin loppuun saakka :hug:
Kyllä asiat järjestyy parhain päin ja juuri niinku ne on tarkoitettu menevän :hug:
Jaksuja :hug:

Muillekin ++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Sellanen kävi mielessä vielä JJ-t että tuleeko tämä kolmas henkilö tietämään, että teille on perheenlisäystä tuossa? Niinhän se on että "pienestä kiinni" voi kyllä olla se tuttu ja turvallinen elämäntapa, vaikkei sitä aina uskoiskaan. Välillä jää ne Kaunaritkin toiseksi.

Missäköhän vaiheessa me muuten saadaan tuo plussanneiden pino pitemmäksi kuin tuo yrittävien pino? Tai no, en tiedä olisiko se sitten kannustavaa vai masentavaa, jos itse keikkuu vielä siellä yrittävien puolella. Välillä on sellainen tunne että jään itsekseni tänne huutelemaan, kun muut yksi toisensa jälkeen vaihtavat "leiriä" tonne odotuspuolelle.
 
Gilmore: Sama juttu. Tuntuu, että etenkin tuossa esikoista yrittävien pinossa nikit vaan vaihtuu, mutta minä möllötän hamaan tulevaisuuteen tällä puolella. :ashamed: Tässä pinossa taitaa olla se huono puoli, ettei tosiaan uusia yrittäjiä juurikaan tule, vaan viimeiset ovat sitten vähän yksikseen. :( Täytyy toivoa sellaista plussahyökyaaltoa, joka veisi meidät kaikki samaan aikaan tuonne odottajiin. :D Toki uskon, että meistä kun jokainen alkaa kohta läpikäydä jonkinlaisia hoitoja, niin osaamme myös olla onnellisia toistemme puolesta, kun se plussatesti vihdoin saadaan. :heart:
 
JJ Pantsu on ihan oikeassa ja niin kuin varmasti itsekin tiedät että parit nikit ovat hyvin ehdottomia mielipiteissään, eikä niistä kannata välittää, pääasia on että sinä voit nyt hyvin etkä liikoja ressaa tulevasta, ihan sen pikkusenkin takia :hug: Päivä kerrallaan niin kuin itse sanoit :saint: :heart:
 
Jouskari: Meinasin sulle jo yv:näkin vähän tähän liittyen avautua (muistat kai mitä vkonloppuna puhuttiin?), mutta hillitsin sitten itseni. :ashamed:

Heh, ja sitten hyviä uutisia. :) Luulin kadottaneeni mp3-soittimeni viikko sitten junaan, mutta löysin sen tänään - sohvalta!! :LOL: Siinä se oli ollut koko viikon, eikä mitään ollut sanonut! :D Mä olen kyllä lahjakas "hukkaamaan" tavaroita, jotka mystisesti sitten löytyvät ihan silmän alta... :ashamed:

*muoks. Ja mies laittoi juuri viestiä, että löysi samoihin aikoihin hukkaamansa aurinkolasit eilen sängyn alta!! :LOL: Ei vitsi mikä pariskunta! :D
 
Pantsu juu muistanhan minä! En mä niin montaa vielä siinä vaiheessa ollut juonut B) Juuh itteä aloi kans tosa ärsyttää mut no joo, antaapi olla..
:LOL: Kyllä olette hyvä pariskunta, puhuitkin siitä soittimesta et olit hukannut junaan :D Mut tais vaan olla liian lähellä niin et voinut nähdä ;)

töpökkä :'( eikä, miksi näin piti käydä :snotty: Koitahan jaksaa!! :hug: :hug:
 

Yhteistyössä