Kesästä 07 yrittäneet

töpökkä
Nanniina :'( :hug: :'( ..
Nyt nää pienet on taivaan iskän luona yhdessä käsikädessä :'( :'( ..

Ehkä mekin vielä joskus tässä plussataan :hug: :heart: .
**

Sitten kyselisin mielipiteitä, että voisko terolutit jotenkin lisätä km. riskiä? Tää vaan mun ajatusta :/ , entä kuinkahan äkkiä vois yrittää uudelleen, kera terojen mahd.
 
töpökkä leikkivät siellä yhdessä. Meillä alkaa uusi yritys heti kun tämä vuoto loppuu ja on yhdet kuukautiset ollut. Meille lääkäri sanoi että 1-2 kuukautiset ennen uutta yritystä ja sitten kun pää kestää. Tuskin e heti ekojen menkkojen jälkeen tärppää uudelleen. Tahtoo sen vauvan niin sen eteen pitää myös yrittää sitä. Pää ja sydän sanoo niin. Totta kai me plussataan. ollaanhan me niin jo tehty.
 
kirjoitin tämän omalle enkelilleni ja tähän palatessa tulee aina jotenkin parempi mieli.


"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen henkäys tuulen, tähdenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä."

-Eino Leino-


tämä sai minut itkemään, tämä sain minut hyväksymään, sai minut suureen suruun silti uskoon, toivoon ja rakkauteen... ikävä enkeliäni, saavuthan pian uutena onnena.
 
Nanniina ja töpökkä: Iso voimahali teille molemmille! :hug: Toi on niin epäreilua, että pitkän yrittämisen jälkeen käy noin. :'(

JJ: Tuo on yksi kauneimpia runoja, joita tiedän! :heart:

ON: Valkkaria lorahtelee housuihin koko ajan. Muuten ei mitään ihmeellistä...
 
Nanniina: :hug: :hug: :hug: En itke helposti, mutta nyt tuli tippa silmään sun puolesta. Haleja ja jaksuja! :heart:

JJ-t: Ihana runo!

Tänään saatiin lapsettomuusklinikalta ajanvarauksen vahvistuskirje, mutta siitä puuttui esitietolomakkeet, jotka pitäis täyttää ja lähettää sinne etukäteen. :headwall: Mukana oli myös jotain lapsettomuushoitoesitteitä. Pitää varmaan alkaa perehtymään, ettei olis näin kamalan pihalla kaikesta.
 
töpökkä
Mun ystävä vielä elättelee toivoa, kun mulla oli yhä 130 arvo. Itse oon kyllä jo luovuttanut. Auttanut kyllä, kun oon saanu paasata muutamille kavereille tästä.. :flower:
 
töpökkä
RUKOUS
"Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa
enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan
siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?"
***
Tän runon myötä haihdun maisemista, koska sain lääkekyselyynikin aika kakkamaista juttua niskaan ja tietyt tyypit niskassa. Pyydän poistamaan tunnukseni. Hyvää jatkoa teille.
 
töpökkä: Sanon sulle saman kuin JJ:lle. Tietyt tyypit vaan ovat tosi kärkkäitä sanomaan asiasta kuin asiasta. Ja eiköhän siinä teidänkin riidassa ollut kaksi osapuolta ja kirjoittelu sopivuuden rajamailla kummallakin. Mutta hyvää jatkoa sullekin, jos oikeasti haluat lähteä. :hug:

ON: Taisi selvitä se lisääntyneen valkovuodon syykin. Hiiva. Nyt tulee kokkareista vuotoa, joten huomenna hakemaan resepti (en voi itselääkkeitä käyttää ). :kieh: Tää kierto on ollut kyllä yhtä taistelua noiden tulehduksien kanssa. Syytän helteitä ja pyöräilyä! :headwall:
 
Tänään testattu nega. Yllättävän vähän harmittaa. :eek: Olin niin varma negasta. No, ainakin sain varmistuksen sille, että ovis tosiaan oli viime viikolla (ja roskishaamu johtui siitä, eikä muusta). Haen kohta reseptin hiivalääkkeeseen ja samalla varmaan koppaan apteekista varmistustestin lauantaita varten. Mies tarvitsee varmistelua, jos en minä. :D Ainakin suurimmat paineet testailusta on jo ohi.

Tänään lähden mökille ja rapujuhlia valmistelemaan! Jee! :) Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
töpökkä kaikkea säkin olet saanut kestää :hug: koita tosiaan olla välittämättä!! palaile palstoille vaikka toisella vikillä sitten kun sille tuntuu!

pantsu :hug: negasta, mutta odotellaan nyt niitä menkkoja, niinkun tiedät mitään ei ole menetetty ennenkun täti on tullut!! hauskaa reissua!!

väsyttää |O eilen heräsin yheksältä, nukuin päikkärit klo 16-18, nukahdin telkkarin eteen 23.00 :ashamed: nyt yritän aamukahvia juoda niin maistuu pahalle :x ainaskin oireita löytyy, toivottavasti tämä kestäis :saint:

ihana päivä tulossa, mitä ihmisillä mielessä?? mä en jaksais tehdä mitään :ashamed: kertokaas joku hiljanen ranta minne vois mennä läskiensä kanssa :LOL: siis tampereella..
 
Joppu :hug:
töpökkä :hug: yhdyn jälleen Pantsun sanoihin. Ei kannata olla moksiskaan joistain sanomisista... jos nyt meinaat jättää meidät :( niin hyvää jatkoa sinulle ja toivotaan että asiat selviävät kohdaltasi :saint:

Pantsu :hug: vai negako se sitten oli :/ Hyvä jos et ottanut tietoa niin raskaasti :hug:
Oikein ihanaa ja hauskaa rapujuhlaa sinulle! :D

Me mennään tänään aijäkkeen kans katsoon Wasp:ia, kun on ilmaset liput (suhteilla hommattu)
Ja perj. pitäisi vielä aamupäivästä tulla töihin
Noh sitten alkaain kuukauden loma
Jee, jee!
 
Haikaraa pyydystämässä:


Rosetta.................kp 51/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Piglet.....................kp 49/27.......................yk 8...........1.toiveissa
Linneja..................kp 45/34-54..................yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon..........kp 40/41........................yk 9..........1.toiveissa
Arabel...................kp 27/25-28...................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 24/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore.................kp 23/31-35...................yk 10.........1.toiveissa
Siskonen...............kp 21/28........................yk 12.........1.toiveissa
Mulmul..................kp 20/27-30...................yk 12.........1.toiveissa
toinen...................kp 18/30........................yk 11.........2.toiveissa
Merlin731..............kp 16/26-34...................08/07.......2. toiveissa
Veena...................kp 15/24-28...................yk 15........1.toiveissa
Andala..................kp 14/31-41...................yk14.........1.toiveissa
Joppu....................kp 4/29-33....................yk14.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ............................yk 11.........1.toiveissa
Tikka81.................kp -/-..............................yk 11........1.toiveissa

Töpökkä..............yk 13 :hug:
Nanniina..............yk 9 :hug:

Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
 
Heipparallaa! =)

Täällä mennäänkin jo yk16 ja kp2/25! Arvattavissa oli kun ei miestä näkynyt oviksen aikaan... kun en siihen neitseelliseen sikiämiseenkään oikein usko.. =)

Töpökälle ja Nanniinalle vielä pahoittelut munkin puolestani. Elämä osaa joskus olla niin hankalaa ja raskasta. Voimia tulevaisuuteen! :hug:

Pantsukalle :hug: negasta. Niin ja hiivasta, raivostuttava vaiva! |O

Jouskarille hauskaa W.A.S.P:in keikkaa! Kasarihevi kunniaan! :D


Nyt partsille nauttimaan auringonsäteistä :) Ihanaa viikonloppua jos ei sitä ennen törmäillä, siskoset!
 
tÖpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja Nanniina:
töpökän rukous oli ihana.... Itkua tihrustin sitä lukiessa. Iltasin on kyllä tosi paha olla. Vuoto sentään on hellittämään päin.
Jaksakko vielä vastata, että tuliko sulla raakasti vuotoa+hyytymää? Mulla ei, joten siksikin tämä niin vaikiaa, kun gyne vaan sano, että kohdussa ei ole jälkeäkään raskaudesta
:/
 
töpökkä mulla tuli ensin rusehtavaa vuotoa ja lääkäri sanoi että on ihan normaali. Muuttui veriseksi ja tuli hyytymiä (muistutti menkkoja) sekä polttavan viiltäviä kipuja sillon tällöin. Kunnes vuoto oli lopulta kirkasta verta ja jo isompi hyytymiä. Lääkäri laittoi lähetteen ja ultrannut lääkäri sanoi kohdun olevan tyhjä ja näytti ihan hyvältä. Eli oli tullut itsekseen pois eikä tarvittu lääkkeitä tai kaavintaa. Nyt seurataan verikokein arvojen laskemista. Mahdollisuus on kuitenkin kohdun ulkopuolisesta raskaudesta jota kuitenkin epäilen sillä kaikki oireet on hävinnyt.
 
tÖpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja Nanniina:
töpökkä mulla tuli ensin rusehtavaa vuotoa ja lääkäri sanoi että on ihan normaali. Muuttui veriseksi ja tuli hyytymiä (muistutti menkkoja) sekä polttavan viiltäviä kipuja sillon tällöin. Kunnes vuoto oli lopulta kirkasta verta ja jo isompi hyytymiä. Lääkäri laittoi lähetteen ja ultrannut lääkäri sanoi kohdun olevan tyhjä ja näytti ihan hyvältä. Eli oli tullut itsekseen pois eikä tarvittu lääkkeitä tai kaavintaa. Nyt seurataan verikokein arvojen laskemista. Mahdollisuus on kuitenkin kohdun ulkopuolisesta raskaudesta jota kuitenkin epäilen sillä kaikki oireet on hävinnyt.
Mulla vuotanut nyt 12 päivää, mutta ei missään vaiheessa yhtä paljon, kuin menkkojen aikaan mulla tosi runsaat)..Enkä oo havainnu ees isommin hyytymiäkään..jotakin venyvää tuli hiukan jossain vaiheessa. En tiiä millä tän vuodon sais loppumaan??!Vinkkejä pliis

 

Yhteistyössä