Kesästä 07 yrittäneet

töpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:
töpökkä: Ehkä ne katsoo uudestaan ultralla, että onko kohtu tyhjentynyt. :| Tekikö ne virtsasta raskaustestin? Voimia vielä kovasti! :hug:
Ei puhunut kaavinnasta mitään, kun ei nähnyt mitään edes kohtupussia ei niin mitään näkyny.
 
Oisko se uus ultra sitä varten että varmistaisivat ettei missään muuallakaan näy mitään? Siis tarkoitan kohdunulkoista? Ajattelin että ehkä sillä seuraavat tuota raskaushormoniakin, että jos ei kohdusta löydy mitään mutta hormonitaso nousee... Vai joko ne nyt ultrasi muualtakin?

En kyllä oikeasti tiedä näistä kunnolla mitään. Surettaa sun puolesta. :hug:
 
töpökkä nmulla kun alkoi keskenmeno niin silloin ultrasi ja oli vielä sikiöpussi paikallaan, käski tulla uudestaan 5 päivän päästä tarkistamaan onko kaikki tullut pihalle. oli tullut ja sitten otti vielä crp:n ja hcg:n ja ne oli normaalit. niillä ne varmistaa että keskenmeno on luonnollinen, eikä kaavintaa tarvita. sitten kuukauden päästä ptäisi mennä vielä jälkitarkastukseen näiden tulehdusvaarojen takia. kohtutulehdukset ovat valitettavan yleisiä keskenmenon jälkeen.

se mietituttää kun sanoivat ettei merkkiä raskaudesta, niin mitä tarkoittivat? olitko ollut ultrassa aiemmin?

ja todella paljon voimia teille :hug: tämä on kipeä asia josta toipuminen kestää..anna itsellesi aikaa ja mieti asiota. paras tilanne on se että hyväksyt tilanteesi etkä enää kysele, miksi näin kävi?? siitä alkaa toipuminen. joillekkin se on helppoa, joillekkin todella vaikeaa. itsellä hyväksymisvaihe kesti yli kaksi kuukautta ja edelleen välillä kysyn että miksi :'(

 
töpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
töpökkä nmulla kun alkoi keskenmeno niin silloin ultrasi ja oli vielä sikiöpussi paikallaan, käski tulla uudestaan 5 päivän päästä tarkistamaan onko kaikki tullut pihalle. oli tullut ja sitten otti vielä crp:n ja hcg:n ja ne oli normaalit. niillä ne varmistaa että keskenmeno on luonnollinen, eikä kaavintaa tarvita. sitten kuukauden päästä ptäisi mennä vielä jälkitarkastukseen näiden tulehdusvaarojen takia. kohtutulehdukset ovat valitettavan yleisiä keskenmenon jälkeen.

se mietituttää kun sanoivat ettei merkkiä raskaudesta, niin mitä tarkoittivat? olitko ollut ultrassa aiemmin?

ja todella paljon voimia teille :hug: tämä on kipeä asia josta toipuminen kestää..anna itsellesi aikaa ja mieti asiota. paras tilanne on se että hyväksyt tilanteesi etkä enää kysele, miksi näin kävi?? siitä alkaa toipuminen. joillekkin se on helppoa, joillekkin todella vaikeaa. itsellä hyväksymisvaihe kesti yli kaksi kuukautta ja edelleen välillä kysyn että miksi :'(
Kiitos!


:hug:
...
No menin ensin eilen virtsakok., eikä ollut mitään kummempia pöpöjä. tnään pyysin päästä ultraan ja lääkäri laittoi lähetteen. Katsoi kaikki paikat niin kohdusta, kuin ulkoisen. Nestettä oli vain jossakin hiukan(ilmeisesti tästä vuodostani?). Sanoi vain, että ei jälkeä raskaudesta, elikkä ei edes ollut litteää pussia :eek: ! Näin siis sanoi se gyne. Kohdunsuu oli kiinni, mutta en tiiä kuuluuko se ollakki?! Olen hiukka tumpelo vissiin tai uuno näissä. Nyt halus laittaa labraan, koska testi eilen positiivinen neuvolas. Siis seuraa laskeeko raskaushormoni. Soitin itse äsken neuvolaan, niin hänkin oli vähän, että aijaa?!Että ei mitään näkynyt ja siinä kysellessä totes, että olisko raskaus vielä niin alussa, että olis munasarjassa..Noh, tää vaan arvailuja..Niin ja vasenta munasarjaa ei nähny??!!Ja sieltä mua nippailee enee, joten??! Ihan sika sekavaa..en voi siis surra vielä mitään, kun ei mitään kunnon syytä oo, eikä ees kunnon keskenmeno vuotoa!! :'( :'( ..Onneks sain ukon värvättyä polille odotushuoneeseen ja tokihan heti itkemään aloin, vaikak siel oli pari mammaa...Yritti kysellä ja tukea ukkokin hyvin mua.
 
Moikka!

Raahasin kannettavan partsille ja nautin samalla auringosta... B) ihana keli!

JJ: Mahtavaa, paljon onnea! :heart: mä oon semmonen et uskon siihen et asioilla on tapana järjestyä ja mitään ei tapahdu ilman syytä. Jokainen mokaa joskus pahemmin, älä niistä moraalinvartijoista välitä. kuitenkin kyseessä on sun elämä ja sun on itse elettävä sitä niinkun susta hyvältä tuntuu. Ja tosiaan, kaikille tulee ylilyöntejä! (tää sepustus siihen mitä kävin esikkopinossa lukemassa, alko sapettaa sun puolesta muutamat kommentit.. )

Töpökälle voimahaleja ja suojelusenkeleitä! Toivottavasti kaikki olisi hyvin, jos varmuutta ei vielä ole...

Ööh.. mä unohdin jo mitä täällä puhuttiin! :ashamed:

Täällä siis varmaan täti saapuu huomenna (tai ylihuomenna. tai seuraavana. :D ) tissit on niin turvonneet, että liivit ei mahdu kunnolla päälle! Ahistaa! No, onneksi ne laskee saman tien kun vuoto alkaa... Töissä vaan hankaloittaa kovasti hommia, kun tuntuu et joku roikkuu kiinni tos etupuolella.. :D

Mikäs se kerhojuttu olikaan? Ei toi esikkopinon kerho vaan joku muu? Olis kiva kertoa omia henk. koht.juttuja, mutta kun tiedän siskon olevan täällä rekkautuneena... joka siis ei tiedä tästä mun jutusta mitään.. *vainoharhainen* Selittäkää joku ihana viisas palstasiskoni! =)

Halauksia kaikille! (on vaan niin elämä-on-ihanaa -olo!) =)
 
töpökälle halituksia :hug: tosi kurjaa.

Tänne ei mitään kummempia. ovis 0li ja luget aloitin aamulla. Nyt vain odotellaan.

miekin voisin hypätä listalle mukaan. Kun en itseäni siellä vielä nähnyt.

Eli Solina83 kp 14/30 yk 15 ja kolmas haaveissa
 
No johan tänne on tullut tekstiä tänään! Mä en muista siitä enää mitään :eek: .

Töpökkä: Voi ei! Kuinka noin voi käydä!? Toivottavasti saat pian asioihin selvyyden. Iso :hug: sulle ja kovasti kaikkea hyvää!

JJ:t: Onnea kovasti! :flower: Tule sitten heti kertomaan tulokset, kun testaat uudestaan. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin! :heart:

Me saatiin tänään aika Väestöliittoon, ja olen tosi iloisissa fiiliksissä siitä. Ihanaa, kun vihdoinkin saadaan jos ei lasta niin ainakin vastauksia. Mies ei ole ehkä ihan yhtä iloisissa tunnelmissa, mutta no, ymmärtäähän sen ;) .
 
Töpökälle paljon haleja! kurjaa..
Hienoa Andala että asiat menevät eteenpäin, meilläkin ehkä piakkoin varataan aikaa väestöliittoon, jotta saadaan selvyyttä, nyt odotellaan miehen simppatestien tulosta ensin.

Niin ja joku voisko päivittää mulle Kp2, ei tää ole enää kivaa... yk 14 jo käyntiin. Tilasin sitten taas pitkästä aikaa ovistikkuja, kun en ole ovista tuntenut varmaan viiteen vikaan kertaan? onkohan mussa tapahtunu jotain?
 
Eih, se teksti hävis!

eli tulin vaan varottelemaan meikän siirtymisestä yk16. Tuhruttaa, huomenna varmaan 1/25. Mieli on hyvä ja kauheet makeanhimot! *hakee jääkaapista sen vihoviimeisen vanukkaan* :D

Tuun huomenna kertoo lisää! :wave:

Andala: hienoa että tutkimukset etenee!! b :) d
 
Niin ja vielä Joppu: Mäkin tilasin pitkästäaikaa ovistestejä, ihan sen takia kun ei mitään tapahdu ja en tiedä -oliskohan jotain henkistä apua, kun näkee ne kaks viivaa edes siinä testissä?

:hug: ja kyllä me kaikki vielä plussataan... =)
 
Joppu: Toivottavasti kyse ois siitä, että et vaan enää tunne ovista, mutta se silti tapahtuu. Varmasti tuollainen huolestuttaa. Mua ainakin helpottaa kovasti tuo ajatus noista tutkimuksista. Kun itse jo tietää, ettei kaikki voi olla kunnossa, niin sitten on vain helpottavaa saada asiaan varmistus sen sijaan, että jatkuvasti elää epätietoisuudessa ja toivoo turhaan. Jotenkin mulla meni niin, että suunnilleen 12. yrityskiertoon asti toiveet oli aika korkealla ja jopa nousi, kun sitä ajatteli, että kaikkien tilastojen mukaanhan sen plussan ois tultava silloin viimeistään. Sitten kun se kahdentoista raja meni rikki, alkoi mieleen hiipiä koko ajan vaan enemmän epäilyksiä ja toiveet alkoi laskemaan. Tosin nyt alkukesästä jaksoin vielä uskoa, että loma ja sen mukanaan tuoma stressittömyys vois vaikuttaa positiivisesti, mutta kun niin ei käynyt, niin nyt usko luomuraskautumiseen on tosiaan aikasta vähissä. (Vaikka eihän sitä tiedä. Onhan se toisaalta niinkin, että tällaiset kolmekymppiset ei vaan enää raskaudu niin helposti, ja sitä plussaa saattaa ihan senkin takia joutua odottelemaan.)

Töpökkä: :hug: vielä! Koita jaksaa. Voimia! :heart:
 
Arabel: Sä olet ihanan positiivinen! Jaksat kannustaa toisia, vaikka itsellä tuollainen tilanne. Olet ihana! Ja kiitos tsemppauksesta! Mä pidän peukkuja sulle, että nää ois nyt ne vikat menkat vähään aikaan.
 
juups..elikkä kp 16/30 menossa ja 11 yrityskerta(?) ja aivan oikein,kakkosta tänne yritellään,poika on reilut 2wee..töpökälle tsemppiä :hug: on tää niin masentavaa..mä kans muutamassa kierrossa kokeilin noit tikkuja mut ei se edistäny asiaa ni en sit enää jotenki jaksanu :eek: kait mul oli joku harhaluulo et sit kyl tärppäis varmana :headwall:
 
ja niin,pitipä kysyä noista oviskivuista..siis kun mulla on AINA kierron puolivälissä vasemmalla puolella semmosta "nipistelyä" ja välil oikeen kunnon kipujaki,luin jostain et ne ois jtn munasolun "kypsymis"kipuja..?vai oonko ihan hakoteillä.. :attn:
 
Andala: toivotaan että kyse olisi vaan siitä etten enää tunne oviskipuja. Mutta kun kuitenkin olen ne ennen tuntenut ja selvästi ja nykyään ei mitään. Samoin on nuo kiertopäivätkin alkanut venyä, nyt mennään melkein aina 33-36 kun pillereiden aikaan oli tasan 28. Sitä en muista enää miten ne sitä ennen oli... Mullakin oli toiveita jonnekin yk 10 asti, mutta sitten alkoi jo pikkuhiljaa luovuttaa. Silti salaa mielessä aina toivon, että se on se seuraava kerta kun napsahtaa. Ja ennen masennuin sinä päivänä kun menkat alkoi, nykyään masennun jo viikkoa ennen, kun alkaa menkkamaisesti jomottelee ja tietää että sieltä ne tulee.
Mutta kyllä minäkin olen iloinen että mies on suostunut jo testeihin ja siitä sitten katsellaan eteenpäin. Kyllä tässä jo haluaa saada vastauksia että missä voisi olla vikaa. Ja kun tietää että jos jotain ongelmia on luomuraskauteen, niin paljon on nykyään jo kaikenlaista apua, että sen oman nyytin saa jossain vaiheessa. Toivottavasti ainakin! Kyllä minä siihen jaksan sentään vielä uskoa.
 
Haikaraa pyydystämässä:


Rosetta.................kp 50/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Piglet.....................kp 48/27.......................yk 8...........1.toiveissa
Linneja..................kp 44/34-54..................yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon..........kp 39/41........................yk 9..........1.toiveissa
Joppu....................kp 36/29-33...................yk13.........1.toiveissa
Arabel...................kp 26/25-28...................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 23/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore.................kp 22/31-35...................yk 10.........1.toiveissa
Siskonen...............kp 20/28........................yk 12.........1.toiveissa
Mulmul..................kp 19/27-30...................yk 12.........1.toiveissa
toinen...................kp 17/30........................yk 11.........2.toiveissa
Merlin731..............kp 15/26-34...................08/07.......2. toiveissa
Veena...................kp 14/24-28...................yk 15........1.toiveissa
Andala..................kp 13/31-41...................yk14.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ............................yk 11.........1.toiveissa
Tikka81.................kp -/-..............................yk 11........1.toiveissa

Töpökkä..............yk 13 :hug:
Nanniina..............yk 9 :hug:

Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
 
Ai että Arabel on kyllä niin positiivari että!! :D B) :heart: Pitäis ton esikkopinonkin katsoo susta mallia, etteivät ole niin maansa myyneitä jos ei alku yk:ssa tärppää :whistle:

toinen mä kans olen nyt niin hyvillä mielillä niitten ovistikkujen takia, mut onneks olen taas lukenut monen mietteitä, ettei se takaa tärppiä, niin olen saanut HIUKAN jäitä hattuun!
Tuosta muniksien nipistelystä, niin mulla menkkojen jälkeen alkaa n. viikon päästä aina nipisteleen eli näin olen ymmärtänyt että on kasvukipuja ja sitten h-hetkellä kipeämpi ja sit tietty tulee ne muut ällötys sivuoireet eli limat kehiin...
 

Yhteistyössä