Kesästä 07 yrittäneet

Tein sitten ovistestin ja unohdin sen tonne vessaan ja vasta parin tunnin päästä muistin, mutta siinä oli 2 saman vahvusta viivaa kuitenkin. No pakkohan se oli sitten vielä uusi tehdä ja siihenkin tuli 2 viivaa.

Tänään kyllä lemmittiin mutta seuraava kerta menee varmaan vasta sunnuntaille, kun mies on reissussa ja palaa joko huomen illalla tai sunnuntaina.. Toivottavasti simpat jaksaa sinnitellä :/
 
Veena sullehan on tulossa sitten lyhyt kierto, jos nyt jo bongasit oviksen, tietty toivotaan että mensuja ei tule ollenkaan :saint:
Mulla taitaa olla nyt kp14 jännä nähdä saako tänään vahvempaa viivaa jo... aamulla lempeiltiin, heh ollaan kuin jokin vanhus pariskunta kun herättiin jo ennen 7, nukkumaankin menttiin jo 21 vai olikohan jo aijemminkin omalta osalta, kun piti osoittaa mieltä :LOL: Kyllä sitä on välillä ihan pöhkö :whistle:

Ihana ilma tuolla, kivaa käydä terdellä B) Ennen sitä taidan ottaa vähän arskaa, tehdä ruokaa ja syödä tai sitten maalaan noi terassin tukipuut ja aidan ym. kun ovat niin haalistuneet...
 
Jouskari: Seittemältä!? No ootte ahkeria :D Se voipi olla että tänään tulee vahvemmat viivat. Hyvä siis että simpat on liikkeellä.

Joo, lyhyt kierto varmaan tulossa. Sitä se gynekin silloin mainitsi että ovuloin todella aikasin. Vaikka kyllähän se on vaihdellut ja välillä ollut paljon myöhemminkin. Voi voi kun tää oisi SE kierto.
 
Jouskari: Me mentiin vasta kahden aikaan nukkumaan, mutta mä heräsin jo kahdeksalta! Tosin painajaiseen, mutta en sitten saanut enää unta. Ja oli kyllä tosi vanhus olo olla yksin aamupalalla ja katsoa, kun kaupunki herää. :) Toivottavasti viivat vahvistuu tänään!

Veena: Onnea oviksesta! :flower: =) Toivon totisesti, että tää olis teille SE kierto! b:)d
 
Alkaa vähän liikaa tämä vauva asia olemaan mielessä.. Haluaisitteko että perustaisin meille oman kerhon? Siellä saisi jutella rauhassa.. Kun laittaa salasanan, niin sinne pääsee vain ne, jotka halutaan..

KP

Voin sen tehdä ja välillä käydä katsomassa tarvitseeko hyväksyä joku sisälle kerhoon...
 
Hei, uskaltaisikohan tässä liittyä mukaan , jos huolitte?

Ikää on 25v ja mies 24v ehkäisy jätettiin pois toukokuussa 2007 Nyt menossa yk 15

Mulla ongelmana ovuloimattomuus ja liianpaksu limakalvo kohdussa ( luomukierrossa menkat kestää runsaina n. 10 päivää ja tiputteluvuoto alkaa kp 13 )

Nyt löytynyt oikea lääkitys millä kroppa toimii niinkuin pitääkin eli clomit 100mg x5 ja luget 300mg x 12 Valitettavasti, tai onneksi (miten sen nyt ottaa ) tämä on vika vierto tällälääktyksellä ja sen jälkeen aloitellaan pistoshoitoja.


Nyt kp 12/30 ovis on päivän, parin päästä ja munasarjoja nippaileeki jo hyvin lu.paavasti
 
KP: Kerho kuulostaa hyvältä! Siellä voi jutella sitten sellasiakin mitä ei välttämättä tänne kaikkien luettavaks halua laittaa :)

Solina: Tervetuloa mukaan pinoon :wave:

Jouskari ja Pantsu: Kiitoksia eilisestä! Tuli kyllä varmaan jonkinlainen ennätys terassilla istumiseen :D Meikäläinen hilppasi siitä sitten särkylääkkeen ja pitkähiaisen kera taksiin ja nukuin kylmäpussi pään päällä :(
 
KP :hug: tuttu tunne tuo että tää vauvakuumeilu on välillä vähän liikaakin mielessä ja palstataukoa tulee ajateltu, mutta meikäläinen ainakin huonolla menestyksellä pystyy oleen erossa teistä. Ootte vaan niin hyvä seuraa, kun ei näitä kaikkia todellakaan tule livenä höpistyy...
Solina tervetuloa mukaan ja toivotaan että tämä viimeinen clomikierto tepsisisi :heart:

Veena kiitos myös sinulle ja Pantsulle, oli kyllä kiva reissu ja aika meni kuin siivillä! Harmi vaan kun sua kiusas se päänsärky :/ Myö siitä vielä jatkettiin Sputknikkiin, mikä oli pettymys, kun oli muuttunut sellaseks mitä kaikki baarit nykyään on sisustukseltaan :| Pantsu lähti siitä nukkumaan ja me mentiin ukon kanssa käymässä vielä Infernossa, mutta lähettiin aika äkkiä siitä kotiin. Oltin JO klo 3 kotona, harvinaista ettei oltu tappiin asti :D Oli muuten jännä kotimatka fillarilla,kun mies ajoi ja mä olin tarakalla :eek: Poliisitkin ajo ohi muttei onneksi pysäyttänyt tankojuoppoudesta B)
 
Jouskari: no sähän olit sitten melkeen kellon ympäri liikenteessä :eek: Ettei se huono ollut sekään :D Se päänsärky oli inhottava, mutta onneksi sain olla iman sitä aika pitkään :)

Katsoin muuten tuota meidän autoa tänään tarkkemmin ja olihan ne vanteet naarmuttunut :ashamed: Kerroin miehelle ja eihän ilosta hyppinyt mutta minkäs teet :headwall:
 
Veena noi miehet ne on sitten tarkkoja noista autoista :headwall: mutta pääasia on ettei silloin sulle käynyt kuinkaan, materiaali on kuitenkin vain materiaalia. Ja tuskin menivät kuitenkaan sellaseen kuntoon et pitäis vanteita uusia....

Jumankauta mulla on ollut paikat kipeenä siitä n.5h maalaus urakasta :x huomenna on varmaan vielä kipeemmät... :kieh:
 
töpökkä
Mulla on kurkku kipee, hammastakin vähän kolottaa ja muutenkin flunssainen olo! Ei edes väsytä, vaikka periaatteessa pitäis.. Yhä tulee jotakin vuotoa ja raskaaankin yhä olen!Testasin, kun taas säikähdin tänään.. |O |O |O ..Rasittavaa tääkin olotila ym..Noh, huomenna aamulla soitan neuvolaan ja vingun päästä virtsakokeeseen edes, jos sattuiskin olemaan esim. tulehdus oire tää vuoto.
 
Haikaraa pyydystämässä:


Rosetta.................kp 48/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Piglet.....................kp 46/27.......................yk 8...........1.toiveissa
Linneja..................kp 42/34-54..................yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon..........kp 37/41........................yk 9..........1.toiveissa
Joppu....................kp 34/29-33...................yk13.........1.toiveissa
Arabel...................kp 24/25-28...................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 21/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore.................kp 20/31-35...................yk 10.........1.toiveissa
Siskonen..............kp 18/28.........................yk 12.........1.toiveissa
Mulmul..................kp 17/27-30...................yk 12.........1.toiveissa
Merlin731..............kp 13/26-34...................08/07.......2. toiveissa
Veena...................kp 12/24-28...................yk 15........1.toiveissa
Andala..................kp 11/31-41...................yk14.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ............................yk 11.........1.toiveissa
Tikka81.................kp -/-..............................yk 11........1.toiveissa


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
Nanniina..............yk 9
HenLai.................yk 13
Töpökkä..............yk 13

 
töpökkä
Onkohan nuo kaikki listassa olevat mukana?Näyttää joillakin huitelevan tosi pitkää kiertoa, jos näin.

*En sais roikkua kuumees :snotty: , mutta en osaa mennä oikeestaan odottajiinkaan*
 
Töpökkä: Roiku vaan täällä niin kauan kuin siltä tuntuu. Toivottavasti vuoto jo lakkais tai sille ainakin löytyis järkevä selitys.

Olen ihan fiiliksissä siitä, että soitin äsken lapsettomuustutkimusaikaa Väestöliitosta. Jotenkin on niin superpositiivinen ja helpottunut olo siitä, että tämä asia menee nyt eteenpäin ja saan vihdoin ehkä jotain vastauksia. Vaikka eipä sitä olis vielä muutama kuukausi sitten uskonut, että lapsettomuusklinikalle soittamisesta voi tulla iloiseksi.
 
Jouskari ja Veena: Oli tosi kivaa! :D Pitää ottaa uusiksi joskus kun tulen taas Tampereelle! =) Sputnik oli kyllä masentava! :( Miksi, oi miksi kaiken pitää olla niin samanlaista; kliinistä ja hengetöntä? :|

Solina: Tervetuloa! :wave:

KP: Kerho on ihan hyvä idea. Tosin, en mä tätä palstan puoltakaan halua kokonaan hylätä. Kerhossa on huonoa mm. se, ettei toisten viestejä näe samalla kuin kirjoittaa. Sitten kun on sellainen lahopää kuin minä, niin unohtaa aina puolet, mitä piti sanoa. :ashamed:

ON: Siirsin testauksen viikonlopulle, kun silloin testaisin kuitenkin. Luvassa on kosteaa menoa rapujuhlien muodossa. Testaan, vaikka olenkin jo melko varma, ettei ole tärpännyt. :| Ei mulla vaan ole koskaan niin hyvä tuuri, kun tää on kerta meidän viimeinen luomukierto ennen teroja+clomeja. :ashamed: :ashamed:
 
Ja mulle voi sitten päivittääkin kp 1... eli 14 yk lähtee käyntiin. tosin en ollut tällä kertaa niin pettynyt kuin yleensä. Kuten Andala, meilläkin on saatu asioita vietyä eteenpäin. Minäkin olin pelkästään jo siitä iloinen että mies kävi spermatestissä eli parin viikon päästä tiedetään hieman enemmän. Ehkä. Katsotaan siitä sitten eteenpäin.
 
Tuloksissa menee kuulemma muutama viikko, tulevat postissa. Parempi niin, kuin että soittavat miehelle tulokset joka ei niistä muista puhelun jälkeen varmaan mitään =) Ja väestöliitossa asioitiin tällä kertaa. Itse olen aikaisemmin käynyt yksityisellä gynellä ultrassa. Joten jos tästä jatketaan niin luultavasti väestöliitossa.
 
Töpökkä niin kuin viesteistä näkyy, hyvin sujui meidän reissu Pantsun ja Veenan kanssa, oltiin ihmeen samalla aaltopituudella ja mukava oli jutella sellasia asioita mitä ei tule kenellekkään oikeestaan puhuttua, muuta kuin täällä netissä =)
Ja roiku täällä niin pitkään kuin haluat ja sit kun uskallat sinne odotuspuolelle siirtyä niin olisi mukavaa jos tulisit kuulumisia kertomaan ;)

Andala ja Joppu Jess! Hienoa että nyt lähtee iso ratas pyörimään ja toivotaan että sieltä löydätte avun!! :hug:

Pantsu mä kyllä täällä jo jännään sun puolesta!! b :D d

(.) jotenkin nyt on toiveet korkeella, kun oli ekaa kertaa ovis-testit käytössä ja oikeeseen aikaan ollaan nyt sitten oltu vällyjen välissä, niin josko jo :saint: :saint: Noh parin viikon päästä se selviää |O :xmas:
 

Yhteistyössä