Muita kun kilttimies joka ei kannata ahdistelijoita käräyttävän iskuryhmän toimintaa?

vierailija
Ryhmän toiminta on oman käden oikeutta ja se ei kuulu nyky-yhteiskuntaan. Tuollainen ei ole edes mitään uutta vaan youtubessa on ainakin ollut kokonainen scene saalistajia paljastavista sisällöntuottajista. Sekään ei auta vakuuttamaan että ryhmä leimaa hyväksikäyttäjiksi myös toimintaan kriittisesti suhtautuvia sivullisia.
 
vierailija
Paljastaminen on ok, mutta kunnianloukkaukset ei. Tarkoittaa siis sitä, että on ihan ok hankkia todisteita ja antaa niitä poliisille, jos sellaisia sattuu jostain saamaan, mutta ei ole ok levitellä huhupuheiden perusteella ihmisten tietoja.
 
vierailija
kyllähän poliisin pitäs hoitaa hommansa paremmin niin ei tarttis kansalaisten hoitaa niiden hommia

toistaiseksi iskuryhmien toimintaa siis tarvitaan
Kunnollinen kättely on ihan ok tuollaisten kriminaalien kanssa ettäs oppivat olemaan

Kilttiksessä W Ryydmanin vikaa kun vastustaa tuollaista hienoa toimintaa

WR oli ainoa vastustaja jossain lakialoitteessa tai vastaavassa josta itse olisi kärsinyt sikailujensa takia
 
vierailija
Kunnollinen kättely on ihan ok tuollaisten kriminaalien kanssa ettäs oppivat olemaan

Kilttiksessä W Ryydmanin vikaa kun vastustaa tuollaista hienoa toimintaa

WR oli ainoa vastustaja jossain lakialoitteessa tai vastaavassa josta itse olisi kärsinyt sikailujensa takia
tää juttu yhdistää heitä

Vuonna 2018 Wille Rydman ei halunnut häirintäyhdyshenkilöä Helsinkiin – nyt hänen oma puolueensa aikoo ottaa ne käyttöön
 
vierailija
Onko aloittajalla jotain salattavaa? Onhan nyt jo paljastunut, että eniten ryhmää vastustavista on löytynyt petoja....

Jos poliiseille annettaisiin lisää resursseja ja lopetettas turhista asioista rikosilmoitusten tehtaileminen, niin tällasia ryhmiä ei tarvittais, kun poliisi ehtis hoitaa hommansa.

Eli olen täysin ryhmän kannalla. Linnnatuomiotakin parempi rangaistus on juuri se, että näiden sairaiden petojen naamat tulee julki ja he menettävät sitä myöden ihan kaiken - perheen, työn, kaiken.
P.S Häpeäpaaluja on käytetty rangaistuskeinona ennen vanhaankin...
 
vierailija
Paljastaminen on ok, mutta kunnianloukkaukset ei. Tarkoittaa siis sitä, että on ihan ok hankkia todisteita ja antaa niitä poliisille, jos sellaisia sattuu jostain saamaan, mutta ei ole ok levitellä huhupuheiden perusteella ihmisten tietoja.
Minkä huhupuheiden? Kyllä ne on ihan oikeita keissejä, mitä selvittelevät. Ja kaikki julkistetut on ihan itse myöntäneet siinä videolla tulleensa tapaamaan alaikäistä.
 

Yhteistyössä