Relaatio 1005

vierailija
Heips! Olen päässyt jopa 63/65. Tekeeköhän tätä enää kukaan? Kuusi immeistä on vissin tän ratkonut loppuun. Apuja tarvitsisin seuraaviin:
Oik.alanurkka 16, kaikki vastasanat on
Yläällä 9, vastasanoina tod, kou, mat
 
Heips! Olen päässyt jopa 63/65. Tekeeköhän tätä enää kukaan? Kuusi immeistä on vissin tän ratkonut loppuun. Apuja tarvitsisin seuraaviin:
Oik.alanurkka 16, kaikki vastasanat on Mulla ei ole tähän kuin yksi vastasana (kof) muut puuttuu, mutta tää sana on siis tuo kof helposti nautittavassa matkamuodossa (jos oon oikeessa sanassa) .
Yläällä 9, vastasanoina tod, kou, mat
 
Mä jumitan vaikka missä, enkä tiedä jaksanko tällasta änkytystä missä homma ei etene eikä tekijä käy jeesaamassa, mutta kysytään nyt kuitenkin:

oikea alakulma, kof ylöspäin 9 ja siitä 5 (joka yhdistyy myr)
oikea reuna keskellä, kää oikealle 11 ja yläviistoon 10 (joka yhdistyy ötö)
oikea ylälohko, ötö ja gee välissä oleva 8 ja sen vieressä vir -9

vasen yläkulma kel 9 ja sen alla lin 9
Vasen reuna keskellä äly ja ver välinen 11
vasen alakulma imu 8
vasen alhaalla keskellä kon alas 7
keskellä dat - huu välinen 5
 
Mä jumitan vaikka missä, enkä tiedä jaksanko tällasta änkytystä missä homma ei etene eikä tekijä käy jeesaamassa, mutta kysytään nyt kuitenkin:

oikea alakulma, kof ylöspäin 9 ikävä oire esim. flunssassa ja siitä 5 (joka yhdistyy myr) yleissana mikä siihen auttaa
oikea reuna keskellä, kää oikealle 11 kää..laji yläviistoon 10 (joka yhdistyy ötö) paikka, jossa niitä pidetään yleisön nähtävänä
oikea ylälohko, ötö ja gee välissä oleva 8 tiede ja sen vieressä vir -9 esim. perinnöllinen sairaus

vasen yläkulma kel 9 noin vartin mittainen oppilailla ja sen alla lin 9 oppiaine
Vasen reuna keskellä äly ja ver välinen 11 datan välittämiseen
vasen alakulma imu 8 toimintaperiaate
vasen alhaalla keskellä kon alas 7 povaus
keskellä dat - huu välinen 5 taivaallakin niitä
Tämä oli siis oikeasti tekoälyn laatima ja täytyy kyllä sanoa, ettei sen logiikka oikein mennyt yksiin omani kanssa, mutta toivottavasti noista vinkeistä on jotain apua :)
 
  • Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Tämä oli siis oikeasti tekoälyn laatima ja täytyy kyllä sanoa, ettei sen logiikka oikein mennyt yksiin omani kanssa, mutta toivottavasti noista vinkeistä on jotain apua
No ilmankos! Mä en pärjää tekoälyn kanssa ollenkaan =D Kiitos vinkeistä, tsekkailen ne vähemmän unisilla silmillä. Harmittaa aina kun jää rellut kesken, mutta jotkut on vaan niin tök tök että tekeminen ei ole kivaa, silloin pitää luovuttaa mielummin kuin saada harmaita hiuksia.
 

Yhteistyössä