~Kesän Kuumeilijat~

Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:
Hellurei :)

Annien
Mitkä on fiilikset? Täällä jännittää ihan hirveesti :D Mittasin äsken ihan piruuttani lämmöt (ihan kainalosta kyllä, vaikka pitäisi lämpöjä mitata aamulla ja suusta :LOL: ) ja oli kyllä koholla lämmöt :) Normaalisti mulla iltapäivä/iltalämpö 36 huitteilla (aamulämpö aina reippaasti alle 36) ja nyt oli näytti 36.9. Hihii. Olispa no jopsaan huomisaamu ni vois lopettaa tän vainoharhasuuden.

Koko ajan odottaa menkkojen alkua kun nyt on ollu kovasti menkkakipuja, mutta ei ne vaan ala. Tosiaan normaalisti aika lailla heti kipujen yhteydessä alkaa. Tosin stressaan tällä hetkellä niin paljon, että jo se voi viivästyttää.

Oivoi, huomenna ollaan viisaampia :)
Mulla ei oo oireita mihinkään suuntaan enää. Nälkä on kyl kasvanu.. Lainaanpas suoraan mun blogista et millasia oiretarkkailui oon tehny.

Kyllä mä luulen et sitä tärppiä ei oo tässä kierrossa vielä käyny. Alaselkää kipuilee mikä vois olla menkkojen merkki. Mulla siis on menny kivut "väärin päin" synnytyksen jälkeen. Oviskivut on iha hirmuiset mutta sitte menkkakipuja tai tuntemuksia ei oo juurikaan mitään. Kierron pituudestakaan mulla ei ole mitään hajua. Oiretarkkailua oon taas kuitenkin tehny:

* Valkovuotoilu vaan lisääntyy
* Useammin nälkä
* Useammin vessahätä
* KYLMÄ!

Mä eilen kattelin et mitä alkuraskauden oireita mulla oli esikoisesta ennen plussaa ni löysin nää:

* Ruokahalu kasvo selkeesti
* Reilusti useemmin pissahätä
* Ei-menkkamaiset kivut alavatsalla

 
Mulla kieltämättä ihan sama, eli menkat + plussa kummatki kelpaa. Menkat tarkottais sitä, että kierto ois jotenki järkevä heti pillereiden lopettamisen jälkeen :)

Mä imuroin äsken kämpän ja sen jälkeen alaselkä hirmu kipee :/ Ei kiva. Lisäks päätä särkee inhottavasti, pitää kokeilla yöks ottaa panadol. Kieltämättä aika inha olo nyt kaiken kaikkiaan. Tunnin päästä alkais euroviisujen semifinaali ja se pitäis kyllä ehottomasti kattoa. Saapa nähdä.

Ps. Söin meijän lopun Oltermanni-juuston :eek: Tää syömishimo on ihan järjetöntä. Ja pelottavaa. Tosin tänään suklaa ei maistunu tippaakaan :D
 
Mulla kans iha hirvee syömishimo. KOKO ajan pitäs syödä jotain. Ja mielellään just suolasta. Mutta näin pessimistisesti aateltuna ni nuo kaikki voi ennakoida menkkoja.

Huomenna testailua... :) Tsemppiä Halille että olis plussa :)
 
Täällä testissä nega :) Yllättäen ei harmita yhtään, lauantaina sit uusiks jos ei menkkoja kuulu. Ja toivottavasti nekin sieltä mahdollisimman pian tulis, ettei tartte kovin pitkään odotella..

Annien Minkäslaisia aamu-uutisia sielä, toivottavasti positiivisia! :)
 
MML
Pahoittelut negoista, vaikka ilmeisesti otitte ne vastaan niinkuin naiset :)

Mua jännittää jostain syystä aika kovasti, että onko se tärppi käyny vai ei. Yritystä ei ole ollut kovinkaan paljon, mutta luulisin että sinne oviksenkin tienoille jotain lemmiskelyä on sattunut. Viimeksi tärppäsi tämän pituisen yrittämisen jälkeen, vaikkakin päättyi keskenmenoon. Saa nähdä onko tämä viides yritys joku maaginen raja vaiko ei... Ollaan muuttamassa ensi kuussa, niin olisi kiva tietää minkä kokoista asuntoa aletaan etsiä :) Kaksioon taidetaan mennä, mutta ehkäpä sitä tulee katseltua isompaakin jos se tärppi nyt kävisi.. Kylläpä odottavan aika on pitkää :headwall:
 
Huomenta, Täällä on vähän sekaivia ajatuksia mutta ekaks Hali ja Annie ehkäpä ne plussat tulis la! <3
Täällä siis oli aina kp 29 ennenkun näytti tammikuussa plussaa ja km jälkeen oli kp 33..
En siis päivälleen tiiä millon ovis on ollut mutta limoistapäätellen viimeviikolla.. Miten nopeasti voi tulla mahd.oireita koska mulla on nyt parina aamuna ollu yökötystä ja ihan kauhea nälkä jota ei normaalisti aamuisin ole koskaan paitsi sillon kun olin raskaana.
Rinnat on hiukan turvonneet ja vähän kipeet. ja sekä välillä jomottaa ei menkkamaisesti ala vatsaan..
Millonkohan sitä uskaltais tehä testiä..
 
KESKIVIIKKO 13.5




marjutti86..................kp59/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp36/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp32/29..........yk5............1.toiveissa



yöperhonen-..............kp29/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp29/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp27/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp27/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........kp25/32-??......yk1...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
MLL...........................kp24/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........kp22/29-33.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
prinpressa.................kp22/30.............yk3...........2.toiveissa
äityli30......................kp15/27-31.........................3.toiveissa
minttumaaria76..........kp13/27...........yk3............2.toiveissa
Sokruli.......................kp10/28-??.........yk9..........1.toiveissa(km2/09)



Hali87........................kp1/29............yk1..........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien, Hali87
18.5 MLL
22.5 prinpressa



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
Hali ja Annien, toivotaan, että testit vielä plussiksi muuttuis.! d;)b

täällä täti pysyny poissa ainaki toistaseks.. aamulämmöt suusta 36,6 että kai ne vähän koholla on.. saas nähdä kuinka käy.!

MLL, me saatiin just 78neliöinen kolmio saunalla :heart: nyt sais kyllä pikkunen huoletta ilmotella tulostaan... viimestään syyskuussa päästään muuttamaan.. riippuu siitä koska tuo ukko tuolta reissultaan palaa:) yksin en rupea muuttoa koirien kanssa tekemään :D
 
Oiretarkkailua taasen:
?Edelleen useammin nälkä
?Nippailee ei-menkkamaisesti mahaa

Esikoisestakin tosin plussasin haamujen haamun kp32 mut en vaa uskalla pitää toiveit mitenkään korkeel. Ja tosiaan mä oon tyytyväinen menkoistakin koska sitte pääsee nopeammin tositoimiin yrittämisen kanssa :D
Menkkojen tulemista kyllä enteilis et valkovuotoilu on on loppunu..
 
Minul ei mitään ihmeellisiä oireita. Niin sikaväsynyt vissii ku ihan huippaa välillä ja heikottaa, mutta se on ihan normaalia etenkin näin 9kk:n ikäisen äitinä... :whistle: Vähän on ollut unet kortilla viime aikoina.

Niin ja muuten HUOM: nikki vaihtui! T:melluli (jotain vaihtelua elämään :D )
 
mulla oli eilen illalla koviakin menkkakipuja :eek: ja tänään aamullakin vähän.. mietin jo et pitääkö side laittaa ku lähin kaupassa käymään, se laantu sit sen verran kuitenki et uskalsin lähteä ilman ja eihän sieltä (tietenkään!! :kieh: ) mitään oo tullu.

meinasin et ootan kp 70+ ja sit soittelen uudestaan tk:hon..

prinpressan eka äitienpäivä kuullosti mukavalta =) meillähän voi vaikka kaikilla olla ens äippäpäivänä tuhiseva pikkuneiti tai poika vieressä! :heart:

negoista pahottelut, voi ne vielä plussaksi muuttua! =)
 
HYVIÄ UUTISIA.!! miekkonen oli siellä työreissullaan duunin puolesta käyny lääkärissä, koska meidän yhteinen lääkäriaika ois menny ohi ja siellä oltiin sitten testattu sperma ja muutenkin tutkittu.. ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa.!! :) :heart:
nyt vaan mietityttää, että onko mussa ittessäni jtn vikaa... :/
 

Yhteistyössä