~Kesän Kuumeilijat~

Vähään aikaan täällä käynytkään turisemassa... Tää kierto on mennyt vähän ihan muissa jutuissa kun on nyt kaikenlaista hässäkkää päällä. Raskautumista ei nyt oikeestaan oo edes ehtinyt ajattelemaan :LOL: Ovistikkujakaan ei o hommattuna enkä aio varmaan hommatakaan. Kiertopäivistäkään en ole ihan taakilla...näköjään kp 14 nyt kun tuolta listalta katsoin. Noh, pupuiltu on aina silloin tällöin, aina silloin kun mieli tekee ja nappaa jos on napatakseen. =) Sen kummemmin panosteta asiaan tällä hetkellä... Niiku sanoin, nappaa jos nappaa ja tietysti ihanaa ois ku näin kävis! Jotenkin tuntuu oikeammalta kun ei ns. yrittämällä yritä. Jotenkin helpompi olla kun en ajattele asiaa kauheesti. :)

Huoh, mitäs muuta? Täällä flunssan kourissa koko perhe oltu :snotty:
 
KESKIVIIKKO 6.5




marjutti86..................kp52/33..........yk2............1.toiveissa



Lilla2009....................kp29/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp25/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp23/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp22/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp22/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp20/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp20/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........................kp18/32-??......yk1...........2.toiveissa
aMansikka..................kp17/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........kp15/30-34.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
melluli........................kp15/30.............yk3...........2.toiveissa



minttumaaria76..........kp7/27...........yk3............2.toiveissa
Sokruli.......................kp4/28-??...........yk9..........1.toiveissa(km2/09)


TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien
22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
huomenta!

kuka jännäs eilen peliä? alku näytti hyvältä mutta eipä sieltä sit voittoa tullukkaan.. :/

tänne ei ole oikeen mitään uutta kerrottavaa niin ei tule niin paljoo sit kirjoteltuakaan. mulla eilenki oli vähän menkkamaisia kipuja ja luulin taas et jokos nyt.. mutta ei mitään :ashamed: mitä ihmettä tää on ku välillä vihloo ja välillä ei mitään.. :kieh:
 
marjutti, katsoin pelin... eka erä oli kyllä aivan upeeta pelaamista, täyttä suomenhallintaa.! mut sit pääs usa peliin mukaan ja tuli kovin samanlaisia maaleja sitten niille... nooh, nyt kävi näin..
ootko jo käyny siel lääkärissä.?

täällä ollaan kipeenä... keuhkoihin sattuu aivan maan pirusti.!!! tekis mieli yskiä, mutta ei pysty... hyvä että koirien kans lenkillä pystyy käydä, kun tekee niin vaikeeta hengittää.. mut ei toivookaan et vois vetää juoksulenkin.!
lämmintä juotavaa siis vaan ja tänään sauna.:)
 
TORSTAI 7.5




marjutti86..................kp53/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp30/28..........yk2............3.toiveissa



Julita..........................kp26/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp24/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp23/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp23/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp21/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp21/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........................kp19/32-??......yk1...........2.toiveissa
aMansikka..................kp18/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........kp16/30-34.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
melluli........................kp16/30.............yk3...........2.toiveissa



minttumaaria76..........kp7/27...........yk3............2.toiveissa
Sokruli.......................kp4/28-??...........yk9..........1.toiveissa(km2/09)


TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien
22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
Heipsis. Minäkin katsoin pelin eilen ja voivoivoi. Se eka erä oli niin hyvää peliä ja yhtäkkiä se sitten käänty. Näin sitte tällä kertaa. Nyt sit euroviisuja odotellessa :D Moniko täällä meinaa niitä seurailla?

Täällä jännäillään menkkoja/testauspäivää. Jotain tapahtunee viikon sisään kyllä, toivottavasti ainaskin. Rinnat on aivan älyttömän kipeet, tosin mulla tätä on aina sillon tällön menkkaoireenakin. Väsymys on isoin juttu mihin oon kiinnittäny huomiota. Koko ajan tekee mieli nukkumaan vaikka kuinka hyvin on edellisen yön nukkunu. Kaverilta lähdin sunnuntaina ajamaan kotia päin illalla niin hyvä etten rattiin nukahtanu :eek: oli pakko pistää ilmastointi päälle ja tuuletin puhaltamaan täysillä kasvoille et pysy hereillä. Huh..

Mulla on herkkä r-testi tuola lääkekaapissa, mutta yritän sinnitellä mahdollisimman pitkälle testaamatta. Jos vaikka ennen niitä euroviisuja testailis kummiskin, tietää vähän uskaltaako edes paria siideriä ottaa.. Nyt on kyllä semmonen olo, että viikon sisään "pakko" menkkojen alkaa, vaikka ei siis kierrosta mitään tietoa vielä. Toivotaan kuitenkin että pysyisi poissa ja testi näyttäis positiivista <3
 
PERJANTAI 8.5




marjutti86..................kp54/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp31/28..........yk2............3.toiveissa



Julita..........................kp27/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp25/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp24/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp24/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp22/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp22/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........kp20/32-??......yk1...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
aMansikka..................kp19/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........kp17/30-34.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
melluli........................kp17/30.............yk3...........2.toiveissa



minttumaaria76..........kp8/27...........yk3............2.toiveissa
Sokruli.......................kp5/28-??...........yk9..........1.toiveissa(km2/09)


TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien
22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
Mulla nyt kyl taitaa venyä kierto jonnekkin ihan älyttömiin. Ei ole minkäänlaisia ovisoireita ja kn on mun mielestä lähes kiinni, vaik yleensä se on jo 5 päivää ennen ovista aika auki... Mä jo ehdin juhlia, et kierto ei venynyt kun viikolla tuon keskenmenon takia, mut näyttäis kyl sit siltä, et tää toka kierto venähtää sit enemmän..

No ei auta ku odotella. Lämmötkin on vielä alhaalla, joten saa nähdä ovuloinko ollenkaan, ku ei oo mitään tuntemuksia...

Tiitu: Mulla myös keskenmenot 09/08 ja 03/09...
 
Eilen se kävi taas. TARKOITUS on että meijän tulevissa juhlissa EN olis raskaana. Tulevat juhlat on siis viikon päästä. No, takaisin ensimmäiseen lauseeseen. Eilen se kävi taas, ehkäisemättömyys :D Mutta minkäs sille voi kun tekee mieli O:) Mutta toisaalta mulla on oviskipuilut menny jo aikaa sitten ohi et en usko että on mitään huolta. Joka tapauksessa testaan sillon kemujen aamuna ja testituloksen mukaan sitten mennään. JOS siinä nyt jtn oliskin ni mun ois PAKKO sitte feikata et juon alkoholillista. Jos mä alkaisin jtn sepostamaan antibioottikuurista ni sitä nyt ei uskois kukaan. Ketä ne entibiootit on ennenkään haitannu :D

Oiretarkkailua oon silti harjoittanut taas :D
-Hirmu usein pissahätä
-Lisääntyny valkovuotoilu
-VÄSYMYS, mikä edelleenkin voi johtua keväästä[/list]

Luulis nyt et vkon päästä kun testaan ni siinä jotain näkyis jos on näkyäkseen. Ellei jopa menkat olis alkanu. Mullahan olis sillon siiskp32..


 
SIIS MÄ EN KESTÄ.!! just äsken kuulin et mun vanha koululainen on saanu viime kuussa pienen prinsessan... ja ei ollu edes suunniteltu lapsi.! toki koitan olla iloinen hänen puolestaan, mutta silti tuntuu aivan sairaan pahalta kun itse yrittänyt jo niin kauan ja toiset saa "vahinkolapsia".. on tää vaan niin väärin.! suututtaa...
anteeks purkautuminen.!!
 
Voi yöperhonen: mä oon niin kateudesta katkera kun mun kaikki läheiset ovat oonistuneet helposti lasten teossa ilman keskenmenoja ja pitkiä yrityksiä.. Tuntuu et mä oon ainut, kenellä tää ei oo niin helppoa. Vaikka olenkin onnellinen muiden puolesta, niin kyllä välillä ottaa päähän!

Tiitu: Mua lohduttaa ja auttaa jaksamaan mun ihana vajaa puoltoista vuotias poika! :) Toista se oli ennen ku hän syntyi, kun jännitti saako lasta ollenkaan. Sain silloinkin jo yhden keskenmenon ( 09/06 ) ennen kuin onnistui raskaus loppuun asti (kolme siis koettu)! Joten varmasti sun tuskasi on hieman erilainen kun ei vielä yhtään lasta ole, muistan hyvin... Olin ihan varma, etten saa lapsia ollenkaan kunnes tämä ihana pikkuinen viihtyi mahassa sen maagisen 12 viikon yli! :) Nämä kaksi edellistä km:a jotenki meni jo "rutiinilla", jos näin voi sanoa... Toki suretti ja kovasti, mutta olen vain yrittänyt iskostaa päähän, että kyl se vielä onnistuu... :) Tsemppiä paljon ja kyl me molemmat vielä plussataan! :)

Niin ja yks konsti joka saa mulla ajatukset pois lapsenteosta on laihduttaminen. Oon hieman ylipainonen ikuinen jojolaihduttaja ja dieetin aloitanki usein juuri tällaisten kokemusten jälkeen periaatteella, että nyt sit ylritän päästä hyvään kuntoon, kun ei maha kasvakkaan! :D
 
LAUANTAI 9.5




marjutti86..................kp55/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp32/28..........yk2............3.toiveissa



Julita..........................kp28/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp26/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp25/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp25/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp23/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp23/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........kp21/32-??......yk1...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
aMansikka..................kp20/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........kp18/30-34.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
melluli........................kp18/30.............yk3...........2.toiveissa
äityli30......................kp11/27-31.........................3.toiveissa



minttumaaria76..........kp9/27...........yk3............2.toiveissa
Sokruli.......................kp6/28-??...........yk9..........1.toiveissa(km2/09)


TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien
22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
SUNNUNTAI 10.5




marjutti86..................kp56/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp33/28..........yk2............3.toiveissa



Julita..........................kp29/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp27/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp26/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp26/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp24/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp24/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........kp22/32-??......yk1...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
aMansikka..................kp21/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........kp19/30-34.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
melluli........................kp19/30.............yk3...........2.toiveissa
äityli30......................kp12/27-31.........................3.toiveissa
minttumaaria76..........kp10/27...........yk3............2.toiveissa



Sokruli.......................kp7/28-??...........yk9..........1.toiveissa(km2/09)


TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien
22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
MML
Heippa! Mitäs tänne kuuluu? Pino on ollut niin hiljaisena, että hyvin pysyy perässä vaikkei usein käykkään :) Mulla on kamala koirakuume, kun ei kerta vauvaa meille suoda, niin joku pienokainen edes :D

Alkaa kiertopäivätkin näköjään olla siinä jamassa, että viikon päästä voisi odottaa jo vuotoa alkavaksi. Uskaltautuisikohan sitä testailemaan vk 21 alkupuolella, jos ei mitään kuulu.. Oireita ei ole minkäänlaisia, mutta eipä kai niitä pitäisi ollakkaan vielä. Kiinnittyminen kai tapahtuisi näillä main, jos on tärpännyt. Ehkä mahaa on vähän nipistelly eilen ja tänään? :whistle:

Mitäs Lilla ja Julita? Teillä alkaa olla päivät täynnä..
 

Yhteistyössä