Mä jo säikähdin että meidän pino on kadonnut jonnekkin,mutta huh oli vain nimi muuttunut Mulla oli IHAN outoja kipuja viikonloppuna.Tuli sellainen kipupiste alaselkään ja se oli ihan kuin supistus kipu,voimistuuu todella kovana sellainen vihlonta/poltto ja sitten se laantuu hitaasti ja katoaa.Niitä uli oikealla alaselkään koko viikonlopun+repäisykipuja vähän väliin kun teki jotain äkkiliikkeitä.Todella outoa.Tosin sitä nyt miettii kaikki oireet juuri siksi Mä kokeilen ihan huvikseni noita ovis tikkuja joo ovis on ollut ja mennyt jo ajat sitten.Pakko oli vaan kokeilla kun kaikki niitä niin mainostaaa ja iski sellainen olo että mitäs jos mun ovis ei ookkaan mennyt ja nyt ei tärppääkään,kääk :kieh:
Viikonloppu meni pihatöissä.Tosissaan ollaan ostettu omakotitalo tässä ihan kolme vko sitten.Haravoitiin koko poppoo piha ja sitten laitoin kukat pihalle =)
Sisälläkin tuli iskettyä koristetakka seinään Mutta taidankin jatkaa töitä Plussatuuli kaikille++++++++++ :heart:
Viikonloppu meni pihatöissä.Tosissaan ollaan ostettu omakotitalo tässä ihan kolme vko sitten.Haravoitiin koko poppoo piha ja sitten laitoin kukat pihalle =)
Sisälläkin tuli iskettyä koristetakka seinään Mutta taidankin jatkaa töitä Plussatuuli kaikille++++++++++ :heart: