~Kesän Kuumeilijat~

Mä jo säikähdin että meidän pino on kadonnut jonnekkin,mutta huh oli vain nimi muuttunut :D Mulla oli IHAN outoja kipuja viikonloppuna.Tuli sellainen kipupiste alaselkään ja se oli ihan kuin supistus kipu,voimistuuu todella kovana sellainen vihlonta/poltto ja sitten se laantuu hitaasti ja katoaa.Niitä uli oikealla alaselkään koko viikonlopun+repäisykipuja vähän väliin kun teki jotain äkkiliikkeitä.Todella outoa.Tosin sitä nyt miettii kaikki oireet juuri siksi :p Mä kokeilen ihan huvikseni noita ovis tikkuja joo ovis on ollut ja mennyt jo ajat sitten.Pakko oli vaan kokeilla kun kaikki niitä niin mainostaaa ja iski sellainen olo että mitäs jos mun ovis ei ookkaan mennyt ja nyt ei tärppääkään,kääk :kieh: :p
Viikonloppu meni pihatöissä.Tosissaan ollaan ostettu omakotitalo tässä ihan kolme vko sitten.Haravoitiin koko poppoo piha ja sitten laitoin kukat pihalle =)
Sisälläkin tuli iskettyä koristetakka seinään :D Mutta taidankin jatkaa töitä :D Plussatuuli kaikille++++++++++ :heart:
 
Heip! Vieläkö mahtuu tänne jännäilemään? Kuten joku muukin edellä, lähinnä täällä jännätään viikolla 20, miltä kierron pituus näyttää :) Nyt siis YK1 ja ei mitään hajua missä kunnossa kierto pillereiden jälkeen.
Oispa kyllä ihanaa, jos ei tartteiskaan ihan hetkeen kiertoja miettiä, vaan ilmoittaisi pikkuinen heti tulostaan :) Tämä kuitenkin niin epätodennäköistä, että kiertoa siis piinaillaan..

edit: laskuvirhe, viikko 20 eikä 21 :)
 
Lilla, nou hätä, täällä ollaan vieläkin :) hitsi, kuulostaa kyllä mielenkiintoselta noi sun tuntemukset d;)b
voi hitsi mäki haluun oman pihan, pääsis laittelee :heart:

tervetuloa mukaan jännäilemään Hali87 :flower: :)

löysin eilen vaatekaapista viime kesänä ostamani sellaset kesäiset caprit, sillon ne ei oikee meinannu mahtuu päälle ja sit kun eilen niitä kokeilin ni humps vaan ku ne meni jalkaan, eikä meinaa pysyä jalassakaan ilman vyötä... kai multaon sit jonkin verran tota painoa tippunu :D

voi itku, mun ystävä just soitti et kummityttö on joutunu jorviin lasten osastolle viime yönä :'( raukka pieni nuppu ei saa henkee :/ ne on kuukauden sisällä käyny neljä kertaa päivystyksessä sen takia, eikä ne oo tehny siellä mitään.!!! viime yönä sit ku neiti ei saanu oikeesti enää henkeen ni ne oli lähteny sairaalaan ja sieltä suoraan sit jorviin.! pitää vaa toivoo et ei tarvii olla siel kauaa ja et ei mee keuhkokuumeeks...
 
MAANANTAI 27.4




marjutti86..................kp43/33..........yk2............1.toiveissa



minttumaaria76..........kp25/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp20/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp16/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp13/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp13/??.............................2.toiveissa
Hali87........................kp13/??............yk1..........1.toiveissa
enkelipojat................kp11/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp11/28..........yk17...........1.toiveissa



Minky.........................kp9/39............yk1...........2.toiveissa
aMansikka..................kp8/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp6/30-34.......yk?...........1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp6/30.............yk3...........2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
Saiskos liittyä joukkoonne jännäilemään....? Tuolta odotuspuolelta taas kerran tipahdin tänne puolelle. Edellinen raskaus oli tuulimuna, joka tyhjennettiin reilu kuukausi sitten ja nyt yhdet menkat takana ja taas vauvasta haaveilemassa täällä...

Eli siis tällä hetkellä kp 9/30-? ja ihan tarkkaan en tiedä kuinka venynyt on kierto, mutta nähtäväksi jää. Toinen pikkuinen olisi haaveissa ja yk1 nyt sitten tuon tuulimunan jälkeen... Vaikkakin tätä kakkosta on jo pian vuosi toivottu ja yritetty... 2 km:a nyt siis peräkkäin ja toivottavasti kolmas kerta toden sanoo! :)

Muutama tuttukin nimimerkki löytyi listasta... :)
 
tänne ei uutta.. ei menkkoja vieläkään :/ mullahan on nyt toka kierto vasta pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta yhet luomu menkat kuitenki tullu tässä välissä 'oikeeseen aikaan'.. en tiiä mistäs nyt sitte on kyse :eek:

yöperhosen kummitytölle jaksamisia :heart: onko kuin pikkunen tyttö kyseessä?

uus otsikko on hyvä.
 
Me tultiin typyn kanssa just kauppailu-reissulta. Mukaan tarttu neidille sellanen melu-koira, ei oo siis äänettömänä hetkeäkään ja sitte lindexiltä IHANA mekko ja paita neidille. Äiskä ei taaskaan saanu mitään :D

 
marjutti, se voi kyllä olla että kierto hakee vielä.... mut toivotaan silti, että pikkunen ois tarttunu matkaan.! :)
vuoden ikäinen kummityttö siellä lepäilee :heart: toinen on ihan pipi... mutta reipas se on silti kuntoonsa nähden kuulemma ollu :) kummitädin mussukka :heart:
 
Ja lisää oireita mun kasvojen iho on ihan kauheessa kunnossa.Mulla on normaalisti kuiva iho mutta nyt jotenkin todella rasvainen ja ei puhdas.Sellainen tooosi epäpuhdas.Ja seuraava oire.Mulla on ihan törkeen likaiset hiukset.Eilen illalla viimeks pesin ne ja mulla ei IKINÄ rasvoitu näin alle yhdessä vuorokaudessa.WOOT :eek:
 
Täällä ihan kummalliset menkat ollu.. :/ :O kp 1 oli sellasta tuhrua tai ja välillä enemmän sit 2-3 vuotoa mutta ei mitää kauheeta sit 4 ei tullu enään mitää ja eilen tuli yhden kerran pyyhkiessä ja tänään tuli pyyhkiessä taas :/ En siis voi ymmärtää.. vatsa on yhä ihan turvonnut ja sellanen outo.. onko muilla kokemusta km jälkeisestä menkka vuodosta.. ?
 
niin eipä se kai auta ku ootella vaan nyt että miten tässä käy, jos ei menkkoja kuulu niin sit vois käydä tk:ssa, tekevät varmaan ekana r-testin ja sit kattoa mikä häikkää...

mulla on kyllä kokemusta epäsäännöllisistä menkoista, et voi ihan hyvin olla vaan sitä :ashamed: :kieh:

ulkona sataa tosi kovasti vettä, kävin äsken miehen taas viemään juna-asemalle, tulee kuitenki jo vapuksi takas kotiin :D ei ole nyt viime aikoina joutunu oleen pitkiä aikoja kiinni, mikä on hyvä =)
 
TIISTAI 28.4




marjutti86..................kp44/33..........yk2............1.toiveissa



minttumaaria76..........kp26/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp21/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp17/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp15/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp14/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp14/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp12/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp12/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........................kp10/39............yk1...........2.toiveissa



aMansikka..................kp9/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp7/30-34.......yk?...........1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp7/30.............yk3...........2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
Moikka! Olinkin jostain syystä laskenu väärin (?), eli tänään kp15/??. Harmittaa kun ei ole tietoa kierrosta, niin ei voi oikein valmistautua mihinkään. Mies jo eilen kyseli et millon vois testata :D Viikonloppuna ois työreissu, jossa tarjolla alkomahoolia, mitähän tekis? Testi ei varmaan vielä näytä yhtään mitään vaikka oiskin tärpänny. Toisaalta oon myös kuullu, että alkuvaiheessa äidillä ja vauvalla ei ole yhteistä verenkiertoa, joten haittaako parin siiderin juonti? Kertokaahan viisaammat :) En viittisi tuossa porukassa raskausmahdollisuudestakaan mitään selitellä..
 
MML
Tiitu, mulla oli marraskuussa KM jonka jälkeen ollaan alettu uutta pikkusta yrittämään. Mulla kesti KM tuhruttelu niin kauan, että ehti jo alkaa seuraavat menkatkin. Niiden jälkeenkin oli vielä kaikkea kummaa tiputtelua, loppu hetkeksi ja sitten tulikin taas jo seuraavat menkat :) Eli vuosin melkeen pari kuukautta jos jonkin näköstä tavaraa. Sen jälkeenkin on menkat heitelly niin että eka oli kierto 30 pvää, sen jälkeen 32 ja nyt viimisin 27. Mulla ei ole ikinä ollu kierto noin pitkä, vaan aika tasaseen jotain 26-28 pvää. KM siis voi aiheuttaa vaikka ja mit kummallisuuksia, sen jälkeen voi mennä puoli vuottakin ennenkun kaikki palaa normaaliksi tai toisaalta voi olla, että kaikki jatkuu siitä mihin jäi ennen raskautta. Se on hyvinki yksilöllistä, muttei kannata olla huolissaan vaan olla itelleen armollinen ja antaa keholle aikaa. Niin mulle sanottiin kun hermoilin niiden vuotojen kanssa. Kurjaahan se tietysti on kun pikkusta toivoo mahd. pian. Munkin KM oli vasta rv 20, niin olin jo aika vauvantuoksuiseen maailmaan ehtiny sukeltaa. Voit kysellä multa lisää jos tulee jotain mieleen! :)

Muille tsempityskiä ja vauvapuhureita! :wave: :whistle:
 
hali, mä kyllä joisin ne muutamat siiderit. niin kauan kun testit ois/on negaa ni lasken että ei olis raskaana.

Mulla onkin tänään lääkäri. Meen jutteleen vähä mun omasta olosta ja siitä kun oon ihan sairaalloisen laiha enkä lihoa ja mua ahdistaa se iha hirveesti. Jos sillä olis jtn taikajuomaa millä sais ees 5kg lisää painoa.
 
Mä testasin taas hätäpäissäni negahan sieltä tuli.Siis tein eilen testin.Tosin en tehnyt ees aamu pissasta joten super viisas taas olin.
Lisää oireita TÖRKEÄ väsymys,+ noi muut oireet mitä olen kertonutkin aijemmin.Ei jaksa odottaa.Voikohan se vielä muuttua plussaksi.
 
vapun jälkeen tk:hon sitten, jotenki en viiti mennä sinne valittaan ihan turhaan :ashamed:

ja sidukoista :LOL: kyllä minusta ainaki pari voi ottaa jos ei ole plussannukkaan vielä, ei ehkä ihan pers kännejä kuitenkaan jos epäilee et olis juuri raskautunu =)

täällä ei mitään kerrottavaa.. nyt ei oo tullu mitään tuhruakaan noin 6 päivään... ruskeeta/punertavaakin välillä tuhruilua kesti ennen tuota ehkä 4-5 päivää. pitäskö se vielä tuo viiminen testi tehä tässä vapun aikana en kyllä oikeen jaksa uskoa et se mitään näyttäs, kierto nyt muuten vain taitaa heitellä häränpyllyä on muuten ärsyttävää mulla on tänään ja eilen ollu aina välillä menkkamaista kipua, eilen koulussa ajattelinki että nonii nytkö ne alkaa ku en ole varautunu onneksi ei just sillon.

täällä alkaa tänään vapun vietto mies tulee kotiin ja koitetaan jotain kivaa tekemistä keksiä pitäs vaan yrittää olla ressaamatta ku työnhaku ressaa ja taloudellinen tilanne.. koulu on ihan pian tältä keväältä ohi, siitäkin vielä pari juttua kesken eli lisää ressattavaa..

HYVÄÄ VAPPUA TYTÖT!! ;)
 
KESKIVIIKKO 29.4




marjutti86..................kp45/33..........yk2............1.toiveissa



minttumaaria76..........kp27/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp22/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp18/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp16/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp15/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp15/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp13/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp13/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........................kp11/39............yk1...........2.toiveissa
aMansikka..................kp10/27-32......yk5...........1.toiveissa



tiitu87........................kp8/30-34.......yk?...........1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp8/30.............yk3...........2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 

Yhteistyössä