Heips =)
Mä käyn täällä näköjään teitä kurkkimassa aina näin tätikyläilyn aikaan =(
Eli tänään mulle voi merkata kp 1/33
Toisaalta tässä kierrossa ei niin kauheesti tota yritystä ollukaan ettenkö mä tätä olis arvannutkin...
Tänään sitten tässä miettineenä, vettä sataa kaatamalla ja muutenkin jotenkin masentava fiilis.. soittelin tonne Turun Ava lapsettomuus klinikalle ja sain sieltä ajan 14.10.
Enpä olis uskonu että sinne olis tarvinnu ikänä soittaa... Kaks "kerta laakista" raskautta kuitenkin jo takana" Hmm....
Eka käynti on ilmainen, siellä kartoitetaan lääkärin kanssa tilanne ja tehdään ultratutkimus.. siitä sitten saa itse päättää mitä jatkossa mitä tehdään ! Eikä käynti tietysti velvoita mihinkään...
Ovulaatiolaskurin mukaan, meillä alkais peitonheiluttelupäivät just tuolloin, joten täytyy toivoo ettei toi käynti ainakaa sotke psyykkisesti ajatuksia. Aattelin kyllä aloitella petipuuhat het ku vaan menkat on loppunu.. uskon että ovuloin aika aikaisin kuitekenkin!!
Elikkä pari kiertoa tässä ollut rauhallisempaa, eikä niinkään yritystä mutta nyt sitten taas =)
Toiseksi eipä tässä töihin paluusta ole tietoakaan, joten raskaaksihan tässä on tultava :heart:
Kauhean pahoillani olen teidän muidenkin yrittämisestä ja tyhmän tädin kyläilyistä ja toivon hirveästi että teillekin koittaisi Plussa !! :heart:
Ne jotka sen plussan ovat saaneet, ihan mahdottomasti onnea ja niitä pikkuisia tarrasukkia =)
palailen siis taas....