~Kesän Kuumeilijat~

MLL
Heippa taas! Tulin kurkkimaan mitä teille kuuluu, vaikka lupasinkin pysyä pois :) Olin viime viikolla np-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Marjutin kanssa ollaan samassa pinossa tuola odotus puolella ja sielä on vissiin oireita alkanu tulla, muuten käsittääkseni kaikki hyvin :)

Anulla loppui sitten mega kierto tätiin :hug:

Eipä mulla muuta..YP vissiin on pysytelly vähän taka-alalla, ehkä se on välillä hyvä ettei liikaa mieti näitä vauva juttuja. :hug: sinnekkin jos käyt lueskelemassa. Ja kaikille muillekkin, ihanaa syksyä ja jaksakaa pupuilla, kyllä se palkitaan :) :hug: :D :heart:

MLL :heart: 12+4
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville
ihana kuulla hyviä uutisia:) oli ne sitten vähän pienempiä tai sitten suurempia.!!

ON: täällä elellään hiljaiseloa..
eilen kuulin, että yksi lähipiiristä on taas raskautunu.. näitä vauva-uutisia putoilee ihan jatkuvalla syötöllä taas.! toki olen iloinen kaikkien puolesta, mutta silti se tuntuu sisimmässä jotenkin pahalta.. tämäkin uutinen, jonka kuulin eilen, ei ollu tyhtään odotettavissa, ei siis ollut mikään suunniteltu lapsi ja siksi se kai pahemmalta tuntuukin..
eli tälläista tänne, lääkäriaikaa pitäis mennä varailee.!

tämä ystävä, joka kertoi raskautumisestaan, sanoi, että oireena ollut ihan tajuton väsymys, vessahätä ja jano.. rupesin sitten miettimään, että mä oon ihan jatkuvasti väsyny, voisin vaan nukkua koko ajan.! töissäkin välillä vedän päikkäreitä :D ja vessassa käyn ainakin miljoona kertaa päivässä.. ja aina kun juo jtn lasillisen niin saa melkeen heti juosta vessaan... mitä ihmettä tää on.?! :eek:
 
sinirusko oli kuulumisia kysellyt, kiva =) kuten MLL kirjottelikin jo, tuolla odotuspuolella kirjotellaan ja ihan hyvin menee =)
ultraan on mulla viel aikaa n. kk ja jännät ajat on koska pieni oli viimeksi menehtynyt 7+ viikolla.. :'(
usko on kova et nyt saadaan vauva kotiin asti =) isovanhemmillekkin jo kerrottiin, ei haluta salailla, eilen illalla puhuttiin vaunuista, turvaistuimista ym.. :D

välillä ällötys oloa, tissit on ollu arat jo pitemmän aikaa ja väsyttää aika paljon. maha myös pömpöttää, varsinkin illalla. koitan sitä viel piilotella mut hankalaa on ku maha on ku ilmapallo nii koitappa vetää sisään.. :ashamed:

yp jaksuja :hug: mä olen aivan varma et teillä tärppi käy, ehkä jo piankin :D varmaan auttaa et pystyy olemaan miettimättä vauva juttuja koko aikaa ja mahdollisimman paljon tietenki siemeniä sisään.. :LOL:

 
Täällä mennään nyt kp 39/36.... Testissä ei edelleenkään näy mitään.. Elikkä taitaa tää mun kierto taas tehdä kepposen.. Ei muuta kuin horminilääkkeitä pian syömään ellei ala pian kuulumaan tädistä tai pikkuisesta jotain :'( :ashamed: Ei oikein jaksa enää edes yrittää, tuntuu ettei se pikkuinen halua meille saapua... :ashamed: :(
 
Kiva kuulla kuulumisia siulta Marjutti!!! :heart: Täällä nyt jo kp 24 ja aika nopiasti mennyt taas tuo aika vaikka tuntuu et menkkojen alkaessa aika taas pysähtyy.... :/ Tikuttelin ovistestiin suht vahvoja viivoja jo kp 12-14 ja sit viivat vaan jotenkin hävisi ja nyt tänä aamuna taas näytti jonkunlaista viivaa!Aikas outoa kyllä....Tosin olihan mulla viime kiertokin kyllä 40pv! :/ Rinnat ollu arat jo sieltä kp 10 asti,muuten ei mitään.....Ja greippimehua oon nyt juonnu koko kierron! :hug: Puhaltelen kovasti plussatuulia kaikille!!!! :heart:
 
AnQ
Huhhuh, onpa ollut taas rankka alkuviikko. Kyllä opiskelu on selkeästi paljon uuvuttavampaa kuin täällä töissä istuminen, huomaa miten iltaisin on ollut ihan veto pois. Ovis alkaisi kai itsellä olla lähellä, kai tänään pitää yrittää saada jotain touhua makkarin puolelle, heh!

Marjutille paljon tsemppiä, ettei ole mitään hätää! :flower:

Yritän taas päivitellä tuota listaa kunhan vaan ehdin :)
 
Heipparallaa kaikille!! :hug: Huomenna ois jo kp 28....Aikas jännää!!! :) Mut ajattelin olla maltillinen ja testata aikasintaan vasta viikon-parin päästä jos tätiä ei näy!Ei oo oireita kyllä vielä minkäänlaisia suuntaan tai toiseen...Tuntuu kyllä ihmeeltä jos tärppäis kun eipä se oo näyttänny tärppäävän tähänkään mennessä!? :/ Tänään tilasin netistä niitä multitabs-raskausvitamiineja!Kaikki keinot kokeiltava... :) :heart:
 
Noniin,miulle voipi päivittää kp 1/28-30...Aamulla aivan kamalat vatsakrampit,kesti noin 10 min kovana ja sitten helpotti...Panadoliin jouduin turvautumaan! :( Tuhruvuoto alkoi äsken joten se siitä TAAS!!! :'( Jotain positiivista kun yritän keksiä,niin kierron pituus taas tuttu ja normaali 28pv!!
 
heipparallaa ihanaiset naiset:)

ihan ensimmäisenä :hug: kaikille tädin riivaamille ja toki kaikille niillekin, jotka kokevat sitä tarvitsevansa...
iloitsen iloitsijoiden kanssa:)

ON: täällä oli aivan järkyttävät munasarjakivut eilen, että ei mitään rajaa... välillä sattu niin paljon, että oli ihan vaikeuksia hengittää.!! oisko se ovis sitten vasta nyt.? :eek: hassua, että joka kierrossa ei ole tälläisia kipuja, vaan niitä on oikeastaan aika harvassa...

on kyllä ihan puulla päähän lyöty olo.. näin viime yönä unta mun isästä, joka on kuollut, että hän oli elossa jame nähtiin monen vuoden jälkeen. Inhottavinta unessa oli se, että se oli niin todentuntuinen... huoh...
 
Rinnat ollu nyt jo 3 päivää ihan hemmetin arat, ja limaa tuli melkeen koko viime viikon aika hurjasti.. Oliskohan se ovis nyt vasta sitten ollut..? :eek: En jaksanut nyt niin aktiivisesti tikutella, mutta peittoja on heiluteltu sitäkin aktiivisemmin ;)
 
Tänään oli sitten eka työpäivä 2vko:n sairasloman jälkeen.. Jännitti aika pirusti mennä ku kuulin että alueita on muutettu.. Ja muutenki jännitti noin pitkän saikun jälkeen mennä. Kaikki meni onneks ihan hyvin, pomo ei ollu koko päivänä paikalla;varmaan päivän paras uutinen :D
 
sasuma, oletkos päässyt jyvälle töissä saikun jälkeen.?

marjutti, ihanaa kuulla että kaikki on hyvin :)

täällä elellään kierron loppuvaihetta, eikä ole kyllä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.. joten siis odotellaan:)
tänään meillä on tuon rakkaan kanssa vuosipäivä :heart: ihan kotosalla kahdenkesken ollaan, syödään hyvin ja käperrytään varmastikin sohvalle katsomaan jotakin elokuvaa herkkujen kera tietystikin:)
 
YP Tekis mieli hakee lisää saikkua.. Tekivät sellasenki tempun heti tokana päivänä että...! Ottivat multa lisäalueen palkankorotuksen pois, mutta alue pysyy samana!! (Siivoan siis työkseni).... Ens viikolla torstaina on psykologille aika, saa sen kans jutella kunnolla asioista. Pomon kanssa siis jo yritin jutella mutta ei hyödyttänyt mitään.. Seuraavaksi luultavasti liittoon...
 
sasuma, höh. olipas kurja lukea tollast tekstiä.!! inhottavaa, että edes pomosi ei lotkauta korviaan asialle... voitko kertoa asiasta vielä johonkin ylemmälle taholle.? yhteydenotto liittoon on kuitenkin varmasti kaikista varmin keino saada asialle vauhtia.!
voimia asian kanssa kamppailuun :hug:
 

Yhteistyössä