~Kesän Kuumeilijat~

SUNNUNTAI 16.8






AnQ............................kp58/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp48/39-43.......yk4............2.toiveissa
Sinirusko...................kp41/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp37/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86..................kp30/33................................1.toiveissa



angel08.....................kp23/32............yk7...........2.toiveissa
sasuma......................kp17/36............yk11..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp16/28............yk20..........1.toiveissa
Jezze.........................kp14/28..............yk8...........1.toiveissa






TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
Sinirusko voi ei !! paljon :hug: sinne. tosi ikävää.. :(

täällä myös vähän mieli maassa, tissikipu on melkeenpä hävinny.. |O ja aamulämpö oli 36,0 eli aivan normaali, jopa vähän alhanen.. :|

menkkoja ootellaan viikon loppupuolella viimeistään alkaviksi.. vatsassa on silti edelleen tuntemuksia, 'kuplintaa' ja välillä kuumottaa, nuohan voi johtua ihan mistä vaan.. vaikka juurikin enteillä menkkoja.

yp:llä tärppipäivät käsillä..? =)
 
melkeen unohin vastata.. sorge =) yp mulla tuo polttelu on just semmosta kuumotusta alavatsalla. hankala selittää.. :D mutta tuntuu koko vatsalla tai ehkä hitusen enemmän oikeella puolella. sit välillä silleen muljahtaa tai kuplii.. hehe hyvin selitetty! :LOL:
 
taitaa ovis tehä tuloaan, sasuma =)

).( aijai alaselkää särkee :( paha olo, öklöttää, äsken huippas kunnolla vaikka istuin, ja viluväristyksiä kulki päästä varpaisiin. on kyl oikeesti huono olo :x
ja alavatsalla on kipua, semmosta pakotusta. aikalailla menkkamaista oloa. päivällä olin varma et menkat alkaa tänään..
 
parina päivänä lämmöt ollu nyt yli 37. alaselkä on kipee.. masuakin juilii, tuntuu et menkat alkaa koska vaan. kauhee väsy, lötkähän kohta sohvalle kattoon täydellisiä naisia =)

ja parina iltana oon halunnu nukkuun 10 jälkeen, joka on tälle yökukkujalle outoa!! :LOL:

eilen ku mittasin lämpöjä, sanoin et 37,3 niin mies tuli mun masua silitteleen ja kysy ihanasti et tuleeko meille vauva :heart:
voi kun jo tuliskin.

eilen näin viikon ikäsen tyttelin, ei ainakaan vauvakuumetta vähentäny.. :D
 
TORSTAI 20.8






AnQ............................kp62/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp52/39-43.......yk4............2.toiveissa
anu84........................kp41/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86..................kp34/33................................1.toiveissa



angel08.....................kp27/32............yk7...........2.toiveissa
sasuma......................kp21/36............yk11..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp20/28............yk20..........1.toiveissa
Jezze.........................kp18/28..............yk8...........1.toiveissa






TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
AnQ
Ohoh, meikä on viipottanut niin, ettei ole edes muistanut täällä käydä (ottaen huomioon kuinka koukuttava tää paikka on, ni se on jo aika saavutus)!

Nyt on kuitenkin menossa kp 13/26; edellinen kierto oli tosi hiljainen, mut nyt on taas ollut aktiivisemmin tuota vällyjen pöllyytystä, joten saa nähdä tärppääkö. Jotenkin oon rauhottunut ihan hulluna ja vähän alkanut pelkäämään koko vauvahommaa, et meneekö elämä sit ihan uusiksi taas. Eipä tässä mikään kiire olisi, mutta kun sisältä repii suuntaan ja toiseen. Äh, ehkä painun vaan nukkumaan.. :D
 

menkkoja ei näy mut useemman päivän jo ollu menkkamainen olo. toisaalta vois tietää hyvää, mut en uskalla liikaa iloita. alaselkä on edelleen kipeä ja väsyttää, tänäänkin päikkärit otettu. lämpö pyörii 37. tuntumassa.. pitää se varmaan lähteä kohta testin ostoon, kummittelee vaan se ku viimeks en saanu kotitestiin plussaa, vasta tk:n labrassa..
niin jotenki tuntuu turhalta liian aikaseen testata.
 
tosiaan eilen plussattu, haalee mut ihan selvästi erottuva toinen viiva marketin testissä. illalla valittelin oloani ja mies sano et lähetään ostaan se testi! ajettiin parin kaupan ja apteekin edestä, sit hokattiin et nyt on sunnuntai eihän nää oo auki :D onneks sittarista sitten saatiin se, mie oisin testannu vasta aamulla mut mies suorastaan vaati et heti pissaan, oli varma kuulemma et plussa tulee ;) siinä sit sitä ihmeteltiin, sama tuttu vapina ja onnellinen höpötys viime plussaamisesta tuli illaksi :LOL: :xmas:

alavatsaa kourii välillä ja lämpöö on yli 37, tosin oon muutenki kipee kurkku kipee ym.. :$ muita oireita tässä ny ei viel oo..

kovasti toivotaan et tää pieni säilys ja tulis meille syliin asti, mieskin jo puhunu et onkohan tyttö vai poika ja vaunujen hankinnasta! :D
ihan hyvällä fiiliksellä eteenpäin =)

kaikille tänne kovasti plussapuhureita ++++++++ ja onnea =)
 
AnQ
Marjutille suuret onnittelut ja paljon tarrasukkia pikkuiselle! :heart:

Äääääääh, voisko joku tulla miun puolesta istumaan tänne, miuta ei nyt _yhtään_ kiinnostaisi työnteko. Eilen sai puuhailla ja nikkaroida ihan rauhassa kotona, nyt sormet syyhyäis päästä jatkamaan. Onneks sieltä ei hommat tekemällä lopu, huhh.
 
Onnea kovasti Marjutti!! :flower: Ite en sitte tosiaan sitä ovista testeilläkään hokannu, alotin ilmeisesti liian myöhään testailun :$ ...eli ei tärtäkään kierrosta mitään pikkuista tule :ashamed:
Plussa tuulia kaikille +++++++ :)
 
Mie oon ainakin ymmärtänny et sitä greippimehua juodaan kierron ekasta päivästä ovikseen asti,tietysti pari päivää yli on aina plussaa.... :) Kokeillaan auttaako oviksen bongailluun mitenkään!?On mulla nuo tikutkin kyllä kaapissa...Hih! :ashamed:
 
Onnea plussista, niitä on tännekin näköjään muutamia tullut :D Haleja kaikille :hug:

Onko kellään omia hyviä kokemuksia tuosta greippimehusta? Tai huonoja? Lueskelin jostain, että voihan se pahentaa tilannetta joillakin ihmisillä..

ON: aivan sekaisin tässä kierrossa! Piti täältä tulla tarkistamaan missä mennään. :ashamed: Mutta eikö pitäisi tärpätä silloin kun vähiten odottaa? No just joo, sanon minä.
 
Tänään alotin oviksen testaamisen noilla liuskatesteillä (kp 12)...hailakkaa viivaa jo näytti....Toivotaan että lähipäivinä vahvistuu! Greippimehua oon nyt juonnu kierron kolmannesta päivästä aina lasin aamuisin ja kosteutta kyllä riittää... Toivotaan että auttaisi!! :)
 

Yhteistyössä