~Kesän Kuumeilijat~

Minky pahoittelut :hug: paljon mukavia ajatuksia sinne.

yp hienosti meni hääjuhla, yöllä 12 aikaan oltiin kotona, kyllä sinne vielä jäi paljon juhlavieraita juhlimaan =) ruuat oli tosi hyvät :p :LOL: taas paljastu pari uutta raskautta lähipiiristä........
tosi ihanalta kuullostaa teillä miehen kotiutuminen, paljon onnea ja ihania hetkiä teille :heart:

välillä nippailee navan alapuolelta, välillä läheltä nivusia, mun kiertojen perusteella vois olla viel oviskin, tai sit mitä lie.. =) no jokatapauksessa illalla "vauvantekopuuhia" kaiken varalta :D
 
Enhän mie malttannu oottaa taas huomiseen sen testauksen kanssa, ni testasin sit äsken taas negan.... En ymmärrä....eiköhän luulis jo näkyvän testeissä jos raskaana olisin...!?Aika lailla säännöllinen ollu kyllä tuo kierto.... :/
 
marjutti, mukavaa kuulla että safkat oli hyvät:) me oltiin kans eilen niissä rippijuhlissa ja tuntu että oon joku pallo ku sieltä pois lähettiin, tuli vähän syötyä siis:D

sinirusko, joillakinhan näkyy vasta myöhäisessä vaiheessa testeissä raskaus... mutta jos epäilyttää, niin voithan käydä labrassa tekemässä testin:) toivotaan, että se positiivisen tuloksen näyttäisi...

viime yönä oli ihan hirveetä vatsakipua.. koko vatsalla. alaselkää pisti ja oksetti. tuntu että kuolen siihen paikkaan.! siinä sitte tuskissani mietin että mitenköhän koskaan tulen selviämään supistuksista kun tollaset mahakivutkin sattuu noin paljon.. eipä oo taas aikoihin ollu tollasta.! tietäspä mitä se oli ja mistä johtu..
 
MAANANTAI 10.8




AnQ............................kp51/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp42/39-43.......yk4............2.toiveissa
Sinirusko...................kp35/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp31/28..........yk19...........1.toiveissa



marjutti86..................kp24/33................................1.toiveissa
angel08.....................kp17/32............yk7...........2.toiveissa
sasuma......................kp11/36............yk11..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp10/28............yk20..........1.toiveissa



Jezze.........................kp8/28..............yk8...........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
Heips kaikille!

Kotiuduttu ollaan reissusta ja nyt sitä kuvaa testeistä jonka ainakin YP:lle lupasin (toivottavasti onnistuu)... Eli järjestyksessä:
kp34
kp37
kp39
ja viimein kaapista vielä löytynyt liuska, joka siis kp 43

kp29 oli vielä puhdas nega.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4644721.jpg

Tosi huono on kuva, mutta jos siitä jotain näkee. Joko kamera ei oikein ymmärrä tarkentaa tai sitten en vaan osaa sitä oikein käyttää. Ensimmäinen eli kp34 on niin hailakka haamu, ettei meinaa paljain silminkään nähdä ja viimeinen on jo itseasiassa vahvempi kuin kontrolliviiva.
 
Kiitos! Jotenkin olin vaan tavallaan heittänyt kirveen jo alunperinkin kaivoon tän kierron kanssa, kun välimatkaa miehen kanssa oli 700km "otollisina päivinä". Ekan kerran siis heiluteltiin peittoja vasta kp19, mutta ilmeisesti ovis oli myöhässä ja stressi poissa. Kun ei tätiä kuulunut, ajattelin vaan, että kierto on taas ihan mitä sattuu... kp29 testasin vaan "varmuuden vuoksi" kun oltiin yksiin häihin lähdössä juhlistamaan ja sitten kp34 kun laskeskelin, että vaikka ovis olis ollut sillon kp19 tienoilla, niin silti olisi jo pitänyt menkkojen alkaa... No tässä ollaan! Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!!
-Toivotaan ja Pikkis 6+4
 
toivotaan oikeen mukavaa odotusta täältäkin! :heart:

sinirusko mulla tällähetkellä tissit (nännit) arat, viimeks ollu raskaudessa. ei siis useesti ole.. ei nyt mitkään super kippeet ole mut niin et eilen illalla rintsikoitten pois otto sattu vähän.
toivotaan et sinun testi plussaksi muuttuu! =)

yp juu juhlissa saakin syödä reippaasti, onhan niissä aina ruokaakin tarjolla ihan kunnolla :D kummaa vatsakipua, mitä lie... :eek:

huh mikä yö takana, en meinannu saada unta sitten millän. pyörin ja ravasin vessassa, ainaki 4 kertaa piti käydä pissillä.
ja tosiaan tissit (nännit) kipeytyny! :wave: eilen illalla huomasin ja on ne vieläki. joskus viime raskaudessa oli viimeksi.. olisko sit jotain oviksen jälkeistä oireilua.
ainaki toivon et se olis nyt jo ollu, hyödynnetty on, toivottavasti tarpeeksi.. =)

vähän niinku menkkaoloa täällä..... :snotty:
 
TIISTAI 11.8




AnQ............................kp52/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp43/39-43.......yk4............2.toiveissa
Sinirusko...................kp36/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp32/28..........yk19...........1.toiveissa



marjutti86..................kp25/33................................1.toiveissa
angel08.....................kp18/32............yk7...........2.toiveissa
sasuma......................kp12/36............yk11..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp11/28............yk20..........1.toiveissa



Jezze.........................kp9/28..............yk8...........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
marjutti86 Mulla ei kans yleensä tissit ole kipeet, esikoisen odotusaikana kylläkin, mutta ei siis normaalisti. Nyt huomasin että oviksen jälkeen kipeytyivät neljäksi päiväksi ja nyt sitten taas... Mutta voi siis hyvinkin olla hyvä merkki! =)
 
tissit edelleen kipuilee, pari kertaa on nyt vihlassu nopeita liikkeitä tehdessä. repäisykipuja?

äsken mittasin huvikseen lämmöt, 36,1... mikshän nuin alhanen, pitäs varmaan olla enemmän jos munasulu ois irronnu tai ainaki hedelmöittyny.. :ashamed: plääh. , tosin alkukierrosta oli jottain 35.9.

anu84 halit negasta :hug: siihen asti kaikki mahdollista kunnes menkat alkaa.. =)
 
oih oltiin kakkos sivulla.. =)

taas huonosti nukuttu yö, tai heikosti sain unen päästä kiinni vaikka enää ei kuumuuskaan vaivaa. alamasua poltteli ja semmonen kumma kipeä olo siellä. yritän varmaan malttaa testailua vasta sit ku menkat on oikeesti myöhässä..

mites sinirusko ja anu??

plussapuhureita tännekkin.. !! :whistle: :heart:
 
Täällä ootellaan edelleen tapahtuuko mitään suuntaan tai toiseen!Ei kyllä kauhian kivaa tämä tällänen odottelukaan...Tietysti jos osaisi ottaa iisisti ja olla miettimättä koko aikaa niin ehkä sitten,mutta enhän minä tietenkään osaa... :D Tänään "repäisykipuja" vasemmalla puolella!?Siis täh?Tässä vaiheessa....La-aamuna ajattelin taas testata, jos ei mitään sitä ennen kuulu! :heart: Plussatuulia lähettelen kovasti kaikille!!! :wave:
 
PERJANTAI 14.8




AnQ............................kp56/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp46/39-43.......yk4............2.toiveissa
Sinirusko...................kp39/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp35/28..........yk19...........1.toiveissa



marjutti86..................kp28/33................................1.toiveissa
angel08.....................kp21/32............yk7...........2.toiveissa
sasuma......................kp15/36............yk11..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp14/28............yk20..........1.toiveissa
Jezze.........................kp12/28..............yk8...........1.toiveissa






TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
LAUANTAI 15.8




AnQ............................kp57/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp47/39-43.......yk4............2.toiveissa
Sinirusko...................kp40/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp36/28..........yk19...........1.toiveissa



marjutti86..................kp29/33................................1.toiveissa
angel08.....................kp22/32............yk7...........2.toiveissa
sasuma......................kp16/36............yk11..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp15/28............yk20..........1.toiveissa
Jezze.........................kp13/28..............yk8...........1.toiveissa






TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
täällä sisustuskärpänen purasi oikeen kunnolla, eilen ja tänään laiteltu hyllyjä ja tauluja seiniin ja vähän olkkarin järjestystä muutettu, tänään hain ikeasta kynttiläkuppeja ja pari kasvia.. =)

mahatuntemuksia edelleen ja tissinpäät kipeet jos koskee. odotellaan mihin suuntaan muuttuu.. :p
kova toive on plussata, se olis jotain :D
ens viikolla pääsis sit testaileen jos punasta ei näy.

vähän on hömelö olo, tänään paljastin äitille oman keskenmenon, aikasemmin en ole siitä puhunu, ja puhuttiin äitin pelosta et minun pikkusisko olis raskaana.. ei olis, ei vielä.... :|
 
marjutti, toi on ihanaa ku sisustuskärpänen iskee:) mä tykkään ite hirveesti sisustella.! käytiin just keskiviikkona ostamassa uus sohva.. olihan se ihan pirun kallis, mut just sellsnen kun mä haluan:) sanoinkin että kun istun siihen, niin pitää tulla sellainen tunne että se on juuri se sohva, eikä tarvitse miettiä kahta kertaa. sinne uppos sit 3671e :ashamed: :D
oireet sulla ainaki kuulostaa hyviltä.. toivottavasti enteilis plussaa :heart:
tietääkö teidän äiti, että yritätte lasta, vai oliko ensimmäisen kerran puhe koko asiasta.? saanko kysyä minkä ikäinen sun pikkusisko on.? mulla nimittäin on yks kaveri, jonka isosisko miehensä kanssa yritti pitkään lasta ja sitten tämä mun kaveri tulikin ensimmäisenä raskaaksi.. oli tälle isosiskolle aika kova paikka.!
 
ensimmäisen kerran puhuttiin koko asiasta. ei tiiä et yritetään, mut jotain on kuulemma epäillykkin.. pikkusisko vasta täysikästyi, eikä se niin ikä silleen, vaikka tosi nuori onkin, mutta kun on aika huoleton ja 'lapsellinen' tapaus jos näin voi omasta siskostaan sanoa. iällä ei mun mielestä oo niin merkitystä mut kyllä pitäs eka osata omista asioistaan täysin huolehtia sekä tulevan isän että äidin... olla rahantuloa ja vakaa suhde.

mun isosisko oottaa nyt lasta, tosi hyvillään ja iloinen oon tästä tulevasta pienokaisesta, vaikka kirpas kieltämättä kun LA on hyvin lähellä mitä mulla olis ollu.. :'(

tälläkin hetkellä oikeen polttelee alamasua, aivan kumma tunne. joko km:n jälkeen mun ovis ja ennen menkkoja - tunteet on hyvin paljo voimistunu tai sit tuolla joku pikkunen koittaa tarrailla kyytiin... :D
 
marjutti, olen samaa mieltä tuosta iästä, ei se ikä, vaan se että osaa ottaa vastuun siitä lapsesta ja voi pienen sitten elättää:)
varmasti tuntuu pahalta se, että LA ois ollu kovin lähellä omaasi, mutta hienoa on se, että osaat olla iloinen siskosi puolesta.!!
minkälaista se sun polttelu on.? mulla kanssa tooosi omituisia tuntemuksia alavatsalla.. ei oo koskaan oviksen aikaan ollu tällästä.. ihmetyttää.!
 

Yhteistyössä