~Kesän Kuumeilijat~

MLL
Voi että, ihanan kuulonen paikka YP! Vähän vaihtelua kassahommiin. Oot varmasti muutenkin hyvä lasten kanssa :) Joko teillä on dogi pentu kotiutunu? Onko ihana? Se tekee varmasti melkosia lammikoita, jos ei ole vielä sisäsiisti :LOL: Meillä on toi pentu kasvanu ihan hulluna, menee kohta ohi isosta neidistä, kokonsa ja käytöksensä puolesta :p
 
MLL, oon koko ikäni ollu lasten kans tekemisis ja aina ollu hoitamassa niin serkkuja ku kummilapsiakin, eli siis tuttua ja mukavaa puuhaa:)
pentu on kotiutunu tosi hyvin ja on kyllä oikee vintiö :heart: pissoja tulee kyllä välillä sisälle, mut aika hyvin tekee jo ulos (onneks:D).!
noi pennut kyllä kasvaa ihan älyttömän nopeesti, toisaalta kiva, mut sit taas toisaalta tulee nii haikee mieli.... minkäs ikänen se teijän pentu nyt olikaan.?
 
TORSTAI 30.7




AnQ............................kp40/26...........yk2............2.toiveissa
Toivotaan...................kp35/19-44.......yk8............2.toiveissa
enkelipojat................kp31/39-43.......yk4............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp25/28............yk19..........1.toiveissa
Jezze.........................kp25/28.............yk7...........1.toiveissa
Sinirusko...................kp24/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp20/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86..................kp13/33................................1.toiveissa



angel08.....................kp6/32............yk7...........2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10



 
MLL
YP, meidän pentu on nyt 5kk. Oikeastaan se on jo sisäsiisti, välillä käy vahinko. En tiedä oisiko se uroksilla helpompi oppia, kun nartuilla, koska ton meidän neitin kanssa meni vähän pidempään. Kasvaahan ne nopeasti, toisaalta pennut on ihania, mutta onhan siinäkin puolensa, ettei kaikkea tarvi ihmetellä ja että on jotain tapoja jääny korvan taakse :) Mua jotenkin rasittaa se pissa/kakkaralli niin paljon, että tykkään kun aikuistuu. Jotenkin meni niin hermo tohon neitiin, kun tuntu ettei se ala oppia ulos mitenkään. Kaikenkaikkiaan sitli ihania karvakorvia :)
 
MLL, uroksethan oppii joo yleensä nopeammin sisäsiisteiks:) nartuilla ku vaikuttaa noi hormoonit:D mun eka narttu oppi aika aikasin.. tais olla 4kk mut sit toi toinen.. sil tulee vieläki vahinkoja välillä ja se on kuitenki kohta jo vuoden.! meinaa mennä hermo välillä.. kai se on niin tapauksesta kii.. koska toi narttu sit taas oppii kaiken muun tosi hyvin, toi sisäsiisteys on vaan vaikeeta. tää uusinkin tulokas on kyllä hyvin oppinu.!!:)
 
MLL nippailuja ja muita tuntemuksia tuntuu kyl paljo enemmän ku ennen :eek: ehkä sitä nyt kuulosteleeki itteensä enemmän mut on varmasti raskaus ja km jotenki herkistäny paikkoja.
mulla tuntuu jotain ilmakuplatuntemuksia ja niinku olis elohiiri :D aina välillä =) vaikka mul oli menkat niin teen varmaan varmistustestin ennen kaverin lauantaisia tupareita, mul on jotenki niin kumma olo.. enhänmä järjen mukaan raskaan oo mut haluun silti tarkistaa =)

meil on miehen kans menny ny viiminen viikko tosi hyvin. tiuskimiset on nyt ( toivottavasti ) vähäks aikaa tiuskittu, on oikeen hyvä mieli, pitkästäaikaa =)

tänään tehtiin pitkä pyörälenkki yhessä ja makkarin puolellakin on sujunu :LOL: jos haluutte tietää :D niin et tän kierron suhteen ihan hyvä fiilis, eiköhän se ovis sielt tuloaan tee.. =)
 
PERJANTAI 31.7




AnQ............................kp41/26...........yk2............2.toiveissa
Toivotaan...................kp36/19-44.......yk8............2.toiveissa
enkelipojat................kp32/39-43.......yk4............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp26/28............yk19..........1.toiveissa
Jezze.........................kp26/28.............yk7...........1.toiveissa
Sinirusko...................kp25/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp21/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86..................kp14/33................................1.toiveissa



angel08.....................kp7/32............yk7...........2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10



 
MLL
Marjutti kyllähän sitä varmasti kuulostelee tarkemmin, mulle ainakin on raskauden jälkeen jotenkin tarkempi käsitys mitä missäkin ja miltä tuntuu missäkin, jos ymmärrät yhtään mitä tarkotan. Toi elohiiri tuli mullekkin muuten raskauden aikana hiukan ennenkun aloin tuntea liikkeet ja jäi keskenmenon jälkeen kummittelemaan pariksi kuukaudeksi :) Joku on sanonu myös olleen raskausoire, mulla alko menkat aina pari päivää sen ilmaantumisen jälkeen, siis sitten kun KM:män olin kokenu. Toisethan raskautuu nopeasti keskenmenon jälkeen, toisilla, niinkun mulla, kestää vähän pidempään, mutta nyt tuntuu, että tää kaikki aika tarvittiin, että oon henkisesti valmis. Pari kuukautta sitten oisin ollu varmasti paljon vauhkompi ja pelänny kaikkea. Anna siis sinäki kropallesi ja mielellesi aikaa, kyllä se uusi pieni saa alkunsa kun ekakin sai :hug:

YP mikä fiilis? Tuntuuko, että oisi mahollista, että tuut pistää pinoa pystyyn tonne toiselle puolelle? :)
 
En tiedä et oliko sittenkään sitä ovista, aikaisemmin on tissit kipytyneet heti oviksen jälkeen ja nyt ei mitään... Koko ajan on sellaista ärsyttävää pientä nippailua oikealla puolella alhaalla, et tiedä sit mitä on.... Mutta sitäkin mietin et onkokaan sitten aina samat oireet oviksen jälkeen??
 
LAUANTAI 1.8




AnQ............................kp42/26...........yk2............2.toiveissa
Toivotaan...................kp37/19-44.......yk8............2.toiveissa
enkelipojat................kp33/39-43.......yk4............2.toiveissa



Jezze.........................kp27/28.............yk7...........1.toiveissa
Sinirusko...................kp26/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp22/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86..................kp15/33................................1.toiveissa



angel08.....................kp8/32............yk7...........2.toiveissa
yöperhonen-..............kp1/28............yk20..........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10



 
yöperhoselle pahoittelut tädistä!! :hug:
Täällä tänään kp 27 ja äsken kokeilin ovistestiä et mitä mahtais näyttää, niin PLUSSA sieltä tuli....ihan selkeät kaksi viivaa.... :) Mitä mahtaa tarkoittaa??Kokemuksia...!? :heart:
 
SUNNUNTAI 2.8




AnQ............................kp43/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp34/39-43.......yk4............2.toiveissa



Jezze.........................kp28/28.............yk7...........1.toiveissa
Sinirusko...................kp27/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp23/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86..................kp16/33................................1.toiveissa



angel08.....................kp9/32............yk7...........2.toiveissa
yöperhonen-..............kp2/28............yk20..........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
toivotaan, siis mitä, PLUSSA.? kuvaa testistä ja heti.!!:)

sinirusko, hui miten jännää.. monellahan voi ovistesti näyttää raskauden kierron tuossa vaiheessa, ellei sitten oo myöhäinen ovis. nyt vaan raskaustestiä kehiin ja toivotaan, että siihenkin kaksi viivaa piirtyy :)

kiitos kaikille myötätunnosta ja haleista.!:)
kuinka voikaan ihminen vuotaa näin paljon.. varmaan koskaan oo ollu näin runsasta vuotoa.!! ainut asia mikä saa edes jonkunverran mielen iloiseksi, on se, että rakas tulee torstai-aamuna kotiin :heart: onhan sitä jo odoteltukin.!
 
yp :hug: :hug: pahoittelut tädistä! Ne terot tekevät varmasti sen että menkat on todella runsaat!! Mä mittasin lämmöt niin on koholla sen puoliastetta et kyllä se ovis on ollu! Ja jos ei vieläkään tärppää niin en enään tiedö mitä pitäis sanoa.. Ollaan heiluteltu peittoja joka toinenpäivä, että todellakin "tavaraa" on ollut koko ajan valmiina!
 
anu, ei mulla noissa aikasemmissa terokierroissa oo ollu runsasta vuotoa.. niissä on ollu iiihan niukkaa.!! siks hämmästyttää.. pitää taas soitella sinne lääkäriin ku miekkonen tulee kotiin:)
oon itse kans miettiny tota et miks ei tärppää, vaikka tavaraa ois koko ajan tarjolla.. siis ennen ku mies sinne töihinsä lähti, niin heiluteltiin kyllä peittoja kans joka toinen päivä ja siltikään ei mitään tapahtunut. kiinnostais tietää mikä on vialla.!! sikspä sinne lääkärin pakeille hakeudutaankin:)
 
toivotaan plussasta onnnnea! =)

yöperhonen haleja sinne :hug: ihanaa et saat miehen jo kotiin :heart:

ovis ajat lähestyy, ei oo ollu mitään 'oikeita' tuntemuksia, ihan pieniä välillä, sellasta kuplimista just.. oottelen et alkuviikosta jotain nippailuja ees tuntus, tulis se ovis sieltä... =)

tasaseen tahtiin ollaan jo "varmisteltu.." ;)
 
En pysty nyt laittamaan kuvaa testeistä kun ollaan täällä reissussa, mutta tulossa on heti kunhan kotiudutaan torstaina tai viimestään perjantaina! kp29 oli nega, kp34 oli haalea haamu herkällä testillä, kp37 selkeästi erotettava viiva ja tänään kp39 tasavahva hieno viiva apteekin omalla testillä! Kait siihen täytyy jo uskoa... :heart:
 

Yhteistyössä