~Kesän Kuumeilijat~

MLL
Onnea hurjasti haamuista melike & minttumaaria!! Oisko teistä jompi kumpi innokas perustamaan meille omaa pinoa tonne odotuspuolelle? Minä olen odotellut, että koska joku täältä tulisi laittamaan sellasen pystyyn, kun en osaa noita koristeita laitella :)
 
täällä plussa vahvistettu apteekin omalla r-testillä. Haalea viiva se on mutta selkeä. Jokohan alkaisin luottaa plussaan ? Jotenkin tuntuis siltä, ettei apteekin omaan tulis mitään, jos se ei ois vahvistunut !

tiitulle onnittelut plussasta :heart: :flower:

Mihinkäs YP on kadonnut ???
 
MLL
Tiitule onnea :) Huomasin, että olit toisella puolellakin jo ilmoittautunu, mutta onnittelen nyt tänne.

Minttumaaria, kyllä minä ainakin luottaisin apteekin omaan testiin, ei ole mulle ainakaan valehdellut. :) Eli vielä kerran onnea, onnea!! :flower:

Oisko YP lähteny vauvanteko puuhiin kun ei ole näkyny? :D Täälä tosiaan on käyny melkonen plussapuhuri, mutta eikös se ollu viime kuun alusta puhetta niistä juhannus/kesäkuun vauvoista? Maaliskuussa on aina paljon vauvoja :) Toivotan tosi hartaasti, että muutkin täältä seurailee tonne toiselle puolen, niin voidaan laittaa pino pakettiin. :heart:
 
Oi ihanaa, onnea kaikille plussanneille! <3 <3

Mulla oli eilen polttarit, oli aivan superhauskaa! Ihanasti kaasot oli ajatelleet koko porukkaa, että voitiin olla yhdessä eikä mun tarttenu mihinkään jäädä yksin. Perinteiset morsiussaunataiatkin tehtiin. Kun kananmuna rikottiin päähän ja haistoin raa'an kananmunan hajun, meinas tulla oksennus :eek: Toooooosi voimakas yökötys tuli siitä, en tajua. Ei tartte vissiin paljo leipoa hetkeen..

Mä en oikein tiedä mitä mä ajattelisin näistä maha- ja selkäjomotuksista. Näin jo viime yönä unta, et menin käymään lääkärillä näiden takia. Ei nää oo niin pahoja et tartteis lääkettä ottaa (normaalisti otan tosi herkästi) eikä oo jatkuvia. Yleensä illalla on selkä eniten kipeä (oisko rasituksesta sitten vaan herkästi kipeytyvä?) ja maha jomottelee yleensä aamuisin (jostain syystä kerää ilmaa yön aikana :/ ). Mut kaipa tää ihan normaalia on, kun ei mitään voimakkaita kipuja oo ollu. Kait nää vaan niitä kasvukipuja on.. Silti vaan mietityttää :(
 
MLL
Hali87, mullakin on ollu vähän alaselkä kipuja ja issias vaivaa. Luulisin sen johtuvan hormooneista jotka löysyttää niveliä, toisilla ilmeisesti aikasemmin kun toisilla. Mahakivut voi olla normaaleita tai sitten ei, niistä ei valitettavasti tiedä, mutta enimmäkseen ne kai on normaaleja. Ainakin tuntuu aika moni valittelevan :) Toivottavasti jatkuu odotus onnellisesti maaliskuulle asti! :heart:
 
MLL
Hali87, voihan se olla. Koita googletella jos löytäisit jotain lisätietoa :) Kantsii varmaan ottaa puheeksi ekassa neuvolassa, sielä on varmasti asiantuntevampaa tietoa. Näin minä vaan oon ajatellu kun vähän plussan jälkeen alko vihlonta ja tommosessa neuvolan oppaassa oli puhetta nivelten löystymisestä. Ihanaa muutes, sain neuvolasta postia jo viikko ajanvarauksen jälkeen vaikka eka aika on vasta elokuulla. Sai jotain maistiaisia ja malttaa paremmin odotella itse aikaa :) Eka ultra oisi 7.8, oon jo ihan täpinöissäni!
 
Iso halaus kaikille sitä tarvitseville!! Täällä reissailtu koko viikonloppu ja tänään taas arki vastassa ja työpäivä... Tänään aloittelin tikuttamisen ja aika haalea viiva tuli....elikkäs ootellaan ootellaan!?Hauskaa päivää kaikille murusille!!! :hug: :heart:
 
mökiltä palattu. täällähän plussia satelee :D kaikille hurrjan paljon onnea! =) ihanaa.

miut täti yllätti kivasti mökillä la aamuna :kieh: ei paljoo naurattanu. ei tullu maalismussua.. toisaalta kiva et kierto suht kunnossa, pääsee nyt uuteen kiertoon uudella innolla ja paremmalla onnella.

tänään olis siis 3/33, viel on matkaa |O menkat on kyl kummat, normi mahanväänteitä ei oo, vaan selkäkipua. ja niukkaa on..

kiva päivä, aurinko paistaa, meinasin lähtee pyöräileen ja sit miehen kotiuduttua rannalle jos sää on viel sillon näin hyvä!
 
MAANANTAI 20.7




Julita..........................kp99/29..........yk5............1.toiveissa
Toivotaan...................kp52/19-44.......yk7............2.toiveissa
AnQ............................kp30/26...........yk2............2.toiveissa



angel08.....................kp28/32............yk6...........2.toiveissa
enkelipojat................kp21/39-43.......yk4............2.toiveissa
yöperhonen-..............kp15/28............yk19..........1.toiveissa
Sinirusko...................kp14/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp10/28..........yk19...........1.toiveissa



marjutti86..................kp3/33................................1.toiveissa




TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky
tiitu87 18.7
Melike
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10




 
MLL
YP :hug: Toivoisin niin kovin sua tonne odotus puolelle! Koskas sulla oisi tarkotus mennä uudelleen lekuriin jos ei ala tapahtua? Vaikka ei tosiaan yhtä kauaa ehittykkään yhteen menoon yrittää kuin te ootte, niin tiedän sen epätoivon suon joka välillä imasee ihan sinne pohjamutiin asti :ashamed: Täälä elellään vähän ailahtelevia aikoja, pieni on jo nyt niin odotettu ja rakastettu lähiperheen salaisuus, että pelottaa ihan kamalasti se eka ultra ja toisaalta taas kuplii sellanen onnen tunne. Huoh..Ehkä tää sitten rakenneultran jälkeen alkaa tuntua siltä, että syliin asti tulee :)
 
Täällä ovista jo odottelen kuumeisesti!!! Mä oon saanu onneksi itteni takasi samaan painoon kun silloin olin ennenkuin aloin teroja syömään.(-8kg) Nyt on painoindeksikin normaali että josko sekin esim. auttais nyt helpommin raskautumiseen kun on liiat kilot poissa!! Odotan niin paljon tältä kierrolta!! Sovittiin että tämä kierto oikeasti yritetään täysillä nyt jo ollaan lapsen tekoa harjoiteltu jokatoinen päivä että varmasti olis simppoja koko ajan jos sattuukin ovis olemaan esim. aikaisemmin! =)
 
TIISTAI 21.7




Julita..........................kp100/29..........yk5............1.toiveissa
Toivotaan...................kp53/19-44.......yk7............2.toiveissa
AnQ............................kp31/26...........yk2............2.toiveissa



angel08.....................kp29/32............yk6...........2.toiveissa
enkelipojat................kp22/39-43.......yk4............2.toiveissa
yöperhonen-..............kp16/28............yk19..........1.toiveissa
Sinirusko...................kp15/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp11/28..........yk19...........1.toiveissa



marjutti86..................kp4/33................................1.toiveissa




TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky
tiitu87 18.7
Melike
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10




 
MLL
YP Kiitos :) Harkitsen täälä varhaisultran varaamista jo loppu viikolle. Ei malttaisi oottaa neuvolan tarjoamaan joka on vasta elokuussa... Jos pitäisitte muutaman kuukauden, ettette yrittäisi ja miettisi koko juttua, ehkä se sitten selkiytyisi. Varmasti kyllä kiristää välejä tommonen odottaminen :( Meilläkin ollu aika myrskyinen kevät, onneksi nyt on rauhoittunu tilanne kun on muutto hoidettu jne.
 
MLL, itse kanssa haluaisin varmasti mahdollisimman pian ultraan:) ois se vaan niin ihmeellinen asia että masussa kasvais joku pikkuinen...
empä tiiä osaisinko olla ajattelematta tätä vauva "projektia", mutta ainahan sitä voi yrittää toki
 
MLL
Eipä se ajattelematto olo tosiaan ole helppoa. Pitäisi olla niin paljon kaikkea muuta ja tietosesti välttää, esim. täälä käyntiä ja kiertopäivien laskua jne. :) Eikös sullakin ole kohta se muutto niin saat muuta ajateltavaa. Mulla jotenkin meni toi kesäkuu helposti miettimättä koko asiaa, kun olin jo lyöny hanskat tiskiin ja oottelin syksyä, että pääsee sinne lekuriin. Ehkä sunki pitäisi varata aika tai sopia ittesi kanssa koska varaat :D
 

Yhteistyössä