~Kesän Kuumeilijat~

MLL
LA pitäisi sattua 16.3. eli maaliskuulle joo, mutta kävin kattoos pinoa, muttei oikeen ollu kotosa. Ei ainakaan vielä :) Testistä en nyt saa laitettua kuvaa kun ei oo kameraa :( Mutta viiva oli lähes yhtä tumma kun kontrolli. Tanskandogissa on sitte kokoa ja näköä kun kasvaa isommaksi, hurjan näkösiä pelejä, mutta lepposiahan ne vissiinki kuuleman perusteella on :)
 
Onnea MLL :flower: :flower: Mä toivon että itse täältä nyt kanssa perässä tulisin.. en oikein osaa sanoa koska testaan kun tuo kierto nyt ollu vähän mitä on 28-50ov, mutta oviksesta alkaa olla nyt jotain 16pv:ää!! +++ tuulia kaikille!!
 
MLL, no ei me sua ainakaan täältä pois potkita, meet sinne sit ku siltä tuntuu:)
meillä on aina ollu kotona tanskandoggi ja täti on kasvattanu niitä, joten rotu on tuttu.. ja lepposa ku mikä:)

anu, toivotaan että sinne se plussa viimein pärähtäis.!!

marjutti, huomen aamuna sit sitä testiä d;)b
 
Oj, ihanaa MLL, onnea! :)

Täällä ei vielä menkkoja näy, kävin hakemassa testin ja aamulla sitten testailen. Vatsa- ja selkäkivut on välillä ihan kamalat, tänään jouduin ottaa särkylääkkeen ku meinas itku päästä. Uskalsin kuitenkin käydä äsken terassilla juomassa mustikkasiiderin, huomisesta alkaen ei sitten tippaakaan jos plussaa näyttää.. :)
 
Huomenta! Viime yö meni ihan penkin alle, kun heräsin yhden aikaan pahoinvointiin. Reilu tunnin kärvistelin ja sitten oli pakko käydä oksentamassa :S Aamulla huono olo on jatkunu (oksettaa koko ajan) mut vielä en oo oksentanu.

Höh, en saanutkaan kuvaa näkymään oikein tässä, joten vain linkki testikuvaan: http://www.aijaa.com/v.php?i=4478355.jpg

Anteeksi vähän heikko kuva, en löytäny mistään meidän kameraa joten jouduin ottamaan kameralla. Silmin katsottuna toinen viiva vielä vahvempi, mutta eiköhän tuostakin selvän saa :)
 
onnea hali selkee plussa =)

täällä tänään aamulla testattu negahan. eli luultavimmin en oo raskaana. uutta testiä ens viikon alussa jos menkkoja ei kuulu...

..höh oon kyl pettyny.


tänään paljon puuhaa, kakun leipomista ja asioilla käyntiä ny ainakin, kivaa päivää kaikille

:wave:

ja mies kotiutuu tänään, soitti äsken, siellä ne jo siviilit päällä teki lähtöö :heart:
 
PERJANTAI 10.7




Julita..........................kp90/29..........yk5............1.toiveissa
Minky.........kp48/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
enkelipojat................kp43/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp42/19-44.......yk7............2.toiveissa



anu84........................kp29/28..........yk18...........1.toiveissa
tiitu87..........kp21/29-33.......yk4.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp21/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp20/26...........yk2............2.toiveissa
angel08.....................kp18/32............yk6...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp18/27...........yk5............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp5/28............yk19..........1.toiveissa
Sinirusko...................kp4/28-30.........yk10........1.toiveissa
marjutti86............................................................TJOT




TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7



 
Huoh kun aika menee hitaasti.. olis jo ens ke edes... näin siis unta toissa yönä että tein raskaustestin keskiviikkona ja se näytti plussaa.. missä testissä on siniset viivat:D koska ne viivat oli siniset.. :D

Paljon onnea HAli sinulle<3<3
 
Tänään mulla kerran hirveä paineen tunne alavattalla, olin varma että menkat alko, mutta ei ainakaan vielä onneksi!! Lämmöt oli eilen 0.1 astetta alhasemmat kun ovat olleet oviksen jälkeen, mutta tuskinpa merkkaa senkummemmin mitään! Mä en oikein tiedä että koska testaan! Tekis niin mieli vaikka heti, mutta kyllä mä taidan huomen aamulla testata.... Koko ajan vaan pelottaa että koska menkat alkaa!!!
 
MLL
Täälä minä roikun edelleen...En oikeen tiedä pitäiskö ilmottautua tonne odotus puolelle vai yrittää olla varhaisultraan asti täälä vai koittaa olla kokonaan pois koko palstalta :D Jotenkin epätodellinen olo, eilen kävin terassilla ja oli vaikeuksia muistaa tilata alkoholitonta, sitte menin yhelle kaverille joka polttaa ja ai kun tuoksu hyvälle. Pitää vaan muistutella itseään :) Pahaolo on kyllä ollu jo alkuviikosta lähtien ja se pahenee kokoajan, että se muistuttaa ihan hyvin.

Sanokaa jos mun läsnä olo täälä häiritsee niin häippäsen, ymmärrän varsinkin pitempään yrittäneillä jos tuntuu ikävältä. Anulle peukut pystyssä että se plussa sieltä tulisi sitten maanantaina! :hug:
 
MLL Oo ihan rauhassa mun puolesta täällä, niin minäki meinaan vielä toistaiseksi :LOL:

Jotenki ihan omituinen olo vielä, minäkö muka raskaana? Huono olo parempi kun eilen ja toissa yönä, epäilen et oisko ollu myös jotain mahataudin poikasta mukana kun sitä on kuulema täällä liikkeellä.. Eilen oli aikamoista heikotusta ja yökötystä vielä, mutta helpottui muutamalla salmiakilla..

Mulle ei ainakaan eilen tupakoimattomuus tehny tiukkaa, tuntuu et tupakki oikeasti haisee tosi pahalle. Meniski näin helpolla :D

MLL Puhuit aikasemmin uudesta ryhmästä, mä voisin ainaki sinne siirtyä jossain vaiheessa. Tonne odotuspuolelle ois kiva siirtyä (tosin pelottaa!), mut jostain syystä toi maaliskuun ketju ei tunnu omalta..

Joten paljon lisää plussia tänne, puuhpuuhpuuh <3
 
MLL
Mustakin tuntu ulkopuoliselta kun kattelin sitä maaliskuun ryhmää, nimikin on mun mielestä hassu :D En sitte tiiä minkä nimisen sitä laittaisi..Saisi jonkun alottamaan sen kun en osaa ite laittaa mitään noita koristeita. Voisko YP tehä meille sinnekkin hienon pinon ensi kuussa kun plussaa? :)
 
LAUANTAI 11.7




Julita..........................kp91/29..........yk5............1.toiveissa
Minky.........kp49/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
enkelipojat................kp44/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp43/19-44.......yk7............2.toiveissa
anu84........................kp30/28..........yk18...........1.toiveissa



tiitu87..........kp22/29-33.......yk4.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp22/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp21/26...........yk2............2.toiveissa
angel08.....................kp19/32............yk6...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp19/27...........yk5............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp6/28............yk19..........1.toiveissa
Sinirusko...................kp5/28-30.........yk10........1.toiveissa
marjutti86............................................................TJOT




TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7



 
anu, toivotaan, että testi vielä plussaksi muuttuu.!! :)

ootte vaan täällä niin pitkään ku siltä tuntuu MLL ja hali.! :hug:

MLL, ihan helppoa noita listoja on tehdä... harjottelemaan vaan:) meet pistää pinon sinne pystyyn ni me muut tullaan sit perässä mahd pian.!!

eilen olin kaverin kanssa lahdessa kattomassa vähän yöelämää.!:) hauskaa oli.. nyt täytys lähteä kaverin pikkusiskon 20v synttäreille... saa nähdä mitähän tästäkin illasta tulee :D
 
Moi,
Palailtiin juuri matkoilta. Ihanaa olla taas kolmen viikon jälkeen kotona :)

Mukavaa kun tänne on ilmestynyt plussia pinoon! Onnea plussanneille :)

Käytin tässä kierrossa taas ovistikkuja ja vihdoin bongasin oviksen selvillä viivoilla kp 16 ja 17. Viimeksi en ilmeisesti ovuloinut ollenkaan. Yritystäkin oli kovasti siihen aikaan. Nyt vaan toivotaan kovasti etä plussa tulisi. :)
 
Tädistä selvitty taas kerran ja nyt innolla uuteen yritykseen.... =) Meinasin joo tikutella ovista, kun nuo välineet näky löytyvän kaapista! :p Kerran aikasemmin viime vuoden puolella oon tikutellu, muuten ihan "luomuna" Hih!Mitens muilla?Tikutteletteko ovista vai bongailette muuten vaan?
 
Hei kaikille!

Tulin vähän kurkkimaan mitäs täällä tapahtuu... Oli ainakin pari plussaa tullut lisää viime näkemältä! :) MLL ja Hali Onnea paljon! :flower:

Tsemppiä kaikille ja nyt kaikki loputkin plussaamaan! :)

Minky 6+6
 

Yhteistyössä