~Kesän Kuumeilijat~

Noniin täällä taas...Ja ilman tätiä edelleen! =) Vähän kyllä nippailee edelleen tuolta oikealta puolelta alavatsaa, mitä lie tarkottanee!? :/ Testasin ihan kaupan omalla testillä(rfsu)....Tuntupa jännältä saada EDES roskishaamu kun aina ennen tullut vaan negoja!Ajattelin odotella torstaihin asti ja sit testailla uudelleen Clearbluen "sanallisella" testillä!! B)
 
Voi yp, olis nyt jumankauta tajunnu pysyä poissa!!! Täällä kanssa jo tein testin aamulla vaikka hyvin tiesin ettei mitään voisi vielä näkyä! Ei näkyny muuta ku harmaa roskishaamu? testiajan sisään! Ei mitään punertavaa havaittavissa!
 
voih yp. no onneksi saat kuitenki miehen huomenna kotiin, se jo helpottaa varmasti paljon :hug:

siniruskon oireet ja haamu kuullostaa lupaavilta =) mulla nippaili plussakierrossa alavatsalla oikeella, välillä paljonkin =)

just ton takii en usko tärppiin ku nyt on ollu aivan normaalia, ei siis mitään nippailuja tai muita oireita..
 
ei oo kauaa :heart: on se niin kiva ku kohta saa joka ilta ja yö olla yhessä =)

perjantaina luonnollisesti myös juhlintaa tiedossa, mietinki et testaanko perjantai aamuna, vaikka sillon menkat ei periaatteessa olekkaan myöhässä, vai jätänkö juomatta. juomatta jättäminen ei ole suuri asia, mut olishan se kiva muutama sidukka ottaa ku muutki, jos en raskaana edes oo... :/
 
selvää iltaa toivon minäki :D aloinki miettiin ton viestin lähettämisen jälkeen et miks tästä pitää tehä niin vaikeeta. eihän se oo ku testata jos mietityttää.. jotenki sitä negaa pelkää niin et mielummin oottelis niitä menkkoja eka.
 
TIISTAI 7.7




Julita..........................kp87/29..........yk5............1.toiveissa
Minky.........kp45/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
enkelipojat................kp40/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp39/19-44.......yk7............2.toiveissa



Hali87........................k28/28............yk3..........1.toiveissa
MLL...........................kp27/26-32......yk7...........1.toiveissa
anu84........................kp26/28..........yk18...........1.toiveissa
tiitu87........kp18/29-33................1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp18/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp17/26...........yk2............2.toiveissa
angel08.....................kp15/32............yk6...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp15/27...........yk5............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp2/28............yk19..........1.toiveissa
Sinirusko...................kp1/28-30.........yk10........1.toiveissa
marjutti86............................................................TJOT




TESTIPÄIVÄT



Hali87 10.7



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.



 
jaahas, ei se ukko pääsekään tänään kotiin.!! :'( on kyllä niin surkee fiilis taas.. itkeä tihrustan täällä vaan koko ajan...

ja sitte vielä kummitytön (1v3kk) äiti plussasi eilen illalla... eikä ollu edes suunniteltu raskaus, vaan söi pillereitä ja silti raskautu.! ei huh huh.. se on ite sekasin, mut nii on kyllä sen mieskin, joka sano että ei tiiä pystyykö olla tukena. tää mun ystävä ei meinaa kyllä tehdä aborttia, saa sitte ukko vaik lähtee kävelee.!
on se vaan kumma et ei ite raskaudu, mut sit muut raskautuu vaik söis pillereitä.! toki sanoin, että ihan mitä ikinä ystävä päättääkin tehä, niin oon tukena..
he kuitenki yrittivät lasta 6v ennen tätä mun kummityttöä ja nyt sit uudestaan raskautu.! ja mun ystävä kyllä siis tietää miltä musta tuntuu, kun sitä omaa pientä ei vaan kuulu, joten ymmärtää siis munkin harmistumisen tilanteeseen vaikka toki onnellinen olenkin hänen puolestaan.!!

anteeks purkautuminen.!

parempaa päivää teille.!!:)
 
yp, voi höh :x no kun ei tänään pääse niin tuleeko kuitenki pian? vai voiko mennä pitempäänki et pääsee kotiin?

jaksuja paljo sinne :hug: tiiän kuinka raskasta ikävä voi olla, varsinki jos eka oottaa toista kotiin ja sit se ei pääsekkään tuleen.. :(

vaikka mulla ei yritystä kauaa olekkaan takana, niin silti pieni mustankipee minä pilkistää esiin ku kuulee toisten raskauksista.. eli voin hyvin kuvitella sun tilanteen, ei ole helppoo :( mut on sun ystävälläkin yritystä aika paljon takana.

meidän kaikkien onneksi, asiat tuppaa yleensä järjestyyn =)
 
marjutti, se nyt ei oo ihan varmaa koska se pääsee.! kuitenkin viimestään 6.8.. mut sinne on niin pitkä aika.! :ashamed:
mut on se kumma että vaikka pillereitä söisikin niin silti raskautuu.. ja nimenomaan kun tää mies oli sanonu että ei haluu toista lasta, ei ainakaan vielä.! huh huh.. johan on soppa taas keitettynä:D
niin mäkin ystävälleni sanoin, että asioilla on yleensä tapana järjestyä.! ja kaikki aikanaan.. vaikka ei jaksaiskaan odottaa.:)
 
MLL
Kyllä on YP harmi ettei se ukko sieltä kotiudu :( Varsinkin kun sille oisi käyttöä monessakin mielessä ;)

Mulla pitäisi kai tänään alkaa vuoto. Ei oo oloa suuntaan eikä toiseen, kävin jo kokeilemassa kohdunsuutakin kärsimättömänä, muttei sielä mitään ihmeellistä ollu. Tuun varmaan iltaan mennessä ilmottelemaan sitten siitä tädin saapumisesta :ashamed:
 
yp toivottavasti pääsee kuitenki aikasemmin kotiin.. =)
on kyllä kumma! minä en tunne enkä tiiä ketään joka olis raskautunu vaikka syö pillereitä. aika jännä, et eivät ole onnellisia uudesta raskaudesta.. tai ehkä ystäväsi on mutta mies ei. siis kun ekaakin yrittivät monta vuotta. tai ei siis tietenkään kaikki halua välttämättä koskaan toista, tai ainakaan kun eka on vielä pieni.

on kyllä järjestelemistä asioissa heillä, voihan se olla et mieskin alkujärkytyksen jälkeen sopeutuu tilanteeseen... =)

MLL pidetään peukkuja et vuoto ei ala =)
 
MLL, ei me koskaan sitä pientä saada, jos se ei sieltä tuu tonne pedin puolelle :D
pitelen peukkuja kovin, ettei vuoto ala.!!

marjutti, sitä mäkin sanoin, että kunhan se mies sitä asiaa sulattelee, niin ehkä sitten osaa ajatella asiaa eritavalla:) ja suurin huolen aihe tälle miehelle on raha, että kuinka he pärjäävät jos olisi kaksi pientä lasta.. ikäeroa lapsilla kun tulisi olemaan vähän vajaa 2vuotta..
aika harvassahan noita tapauksia on, että pillereistä huolimatta raskautuu... nooh, mut sen kans on elettävä:) ja on tolla mun ystävällä jo pidemmän aikaa ollu vauvakuume.. miehen lämmittely asiaan ollu vaan kesken:D
 
No eipä tarvi varmaan enää testailla....Äsken tuli vähän "limaista" verivuotoa paperiin vessassa käydessäni.... :'( Outoa vaan,kun yleensä kun menkat alkaa niin mahakivut on kovat ja nyt ei juuri lainkaan mitään... :eek: Typerä kysymys, mutta eihän se nyt tässä vaiheessa voi mitään kiinnittymisvuotoa olla??
 
MLL
Sinirusko, kaikki on mahdollista :) Myös se, että kun menkkojen pitäisi alkaa niin tulee pientä vuotoa hormooneista johtuen, vaikka oisitkin raskaana. Googlettamalla löytyy varmaan aika paljon tietoa asiasta!

Oon ihan hermona, että alkaakohan se vuoto vai ei.. Testaaminenki on nyt vaikeeta kun oleillaan meidän äitillä. Ei kehtaisi tehä testiä kun se on kotona, vaikka tietääkin, että yritetään vauvaa. Ei kait siinä mitään noloa ole, mutta jotenki silti kainostelen :)

Onko sun mies YP kuin kaukana töissä? Olikos se niin, että viikonloppusin kuitenkin käy kotona?
 
MLL, keskisuomessa asti on töissä... eli ei nähdä kovinkaan usein.! sinä aikana kun on reissullaan ollu, ollaan nähty kolme kertaa.! on tää kyl hankalaa ja koettelee suhdetta.. helpompaa ois jos näkis aina viikonloppusin.!! mut ei auta kun kestää...
testiä vaan tekemään.! :) tuleepahan sit samalla kerrottua äidillekin..;)
 

Yhteistyössä