~Kesän Kuumeilijat~

MLL
Heippa kaikki! :wave: Pakko tulla vähän hehkuttamaan, että on aivan sairaan ihanaa ollu täällä mökillä. Viikonloppuna lähdetään kaupunkiin. Poltin pakarani ja muutenki saanu aika kivasti aurinkoa näiden helteiden aikana :D Tiistaina pitäisi alkaa menkat, ei oo tunteita suuntaan eikä toiseen, mutta eipä sitä ovista tosiaan hyödynnelty kovinkaan tehokkaasti.

YP:n puolesta jännäilen täällä! Oisko teroista ollu sitten apua? :) Muillekkin kesähalitukset ja ajatukset :)
 
täälläkin on keritty jo rusketusta saamaan, ja raitojakin =)
tänään oli päivällä hetken tunne et menkatko tässä vielä alkaa, jotenki tuntu siltä, nippaili ja kipuili. nyt taas ei oo ollu mitään..

paitti olo on turvonnu ja välillä jotain kummaa kuplintaa mahassa.
 
Iltaa Toiveilijat =)

En ole jaksanut kirjoitella, enkä edes oikein taustaillakaan!!
Ajattelin tämän kierron mennä ilman mitään laskemisia, alkaa ahdistaa koko touhu =(

Pitäkää mut vaan listoilla, tulen sitte ilmoittemaan viimeistään kun täti taas käynyt!

Viikonlopuksi lähdetään nauttimaan Helsinkiin minilomasta, laitetaan pienokainen hoitoon ja mennää kaksin hotellihuoneeseen. Kyllähän tälle vlopulle tietty ihan hyvät kierron päivät sattuu, mut harrastellaan mikäli jaksellaan! Viime kierron suorittamista/paineita ei jaksa kukaan... Tulee kun on tullakseen !!

Mutta nauttikaa kesästä, ihanat kelit ollu ja mahtavan lämmin!
Antaa hien virrata ja ihon ruskettua =)
 
Heipparallaa!!Vieläkö mahtuisi mukaan kirjottelemaan... Meillä yritetty esikoista elokuusta 08 eikä vieläkään tärpännyt... Nyt menossa kp 27/28...Aika jänskää!? En tiedä kuvittelenko kaikki "raskausoireet" vai voisko tää olla jo TOTTA.... Raskaustestit valmiina odottelemassa ens viikon testauksia!
 
tiitu eihän moni huomaa ovista millään lailla, et hyvin voi olla ilman kipuja =)

angelin viikonloppusuunnitelmat kuullostaa kivoilta, ilman stressiä tässä pitäs muittenki malttaa olla.. :LOL:

Sinirusko tervetuloa :wave: voihan se olla et et ehdi täällä kauaa kirjotteleen, vaan siirryt samantien odotuspuolelle :D millasia oireita on ollu?

mukavaa päivää kaikille! tää lähtee kattoon pikkusiskon ekaa omaa kämppää =)
 
Kiitos kovasti lämpimästä vastaanotosta! :hug: Muutaman kuukauden jo sivusta seuraillut näitä teiän keskusteluja mut nyt vasta uskaltauduin mukaan!
Toivotaan ettei tarvis kauaa olla täällä... =)
Mulla oireina ollu älyttömän arat rinnat,vähän väsyä ja vatsan turvotusta....Tosin sopivat hyvin myös menkkaoireiksi...Viime lauantaina kun olin kaverin kanssa vähän irrottelemassa ni outoa kyllä,mut eipä juuri siideri maistunut eikä käynny päähän!?Yleensä kyllä tuollaista ongelmaa ei ole ollut... :eek: Se herätti minut ensimmäisen kerran, et oisko se ihana asia tapahtunut ja oisin tullu raskaaksi... :)
 
Täällä lämmöt edelleen koholla, tissit ihan mega-arat. Ja nyt kun heräsin niin jotenkin flunssaane olo, nenä tosi tukossa!! Mä antaisin ihan mitä vaan että olis pieni matkalainen jäänyt kyytiin jo!!

Onhan mulla nyt toki ollut noissa kierroissa missä olen ovuloinut selvästi niin tissit aina kipeät oviksen jälkeen siihen asti kunnes menkat alkaavat! :(
 
MLL täälläkin yritetään välillä rentoutua ja olla ajattelematta asiaa niin paljon, mut kummasti sitä vaan huomaa miettivänsä oireita ja mahdollisia testauspäiviä ym.. :D

anu84 sun tekstistä tuli mieleen et mullakin on tosi flunssanen olo! nokka tukossa ja aivastuttaa. nyt ku mietin niin näinhän se oli viimeksikki ku mietin et oisinko raskautunu.. ja sillon olin =)
paljon sulle ja tietenkin kaikille muillekkin plussaonnea+++ :heart:

lämmöt tahallaa mittasin oli 36,6 pikkusen koholla mut ei kyllä paljoo.

tänään illalla kaverin kans saunomista ja punaviiniä, mies lähtee myös humputteleen.

eilen illalla varmisteltiin 2 kertaa, ei pitäs olla yrityksestä kii.. :ashamed: :D
 
LAUANTAI 4.7




Julita..........................kp84/29..........yk5............1.toiveissa
Minky.........kp42/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
enkelipojat................kp37/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp36/19-44.......yk7............2.toiveissa



Sinirusko...................kp28/28..........08/08........1.toiveissa
Hali87........................k25/28............yk3..........1.toiveissa
MLL...........................kp24/26-32......yk7...........1.toiveissa
anu84........................kp23/28..........yk18...........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp23/28............yk18..........1.toiveissa
tiitu87........kp15/29-33................1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp15/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp14/26...........yk2............2.toiveissa
angel08.....................kp12/32............yk6...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp12/27...........yk5............2.toiveissa



marjutti86............................................................TJOT




TESTIPÄIVÄT



Hali87 10.7



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.



 
huomenta!

eilen oltiin vähän viihteellä, baarissakin käytiin. paljoo en juonu, muutaman punkkulasin =) mutta nyt on pää kipee :$

ei ole ollu mitään tuntemuksia. en usko et olis tärpänny.. en vaan jotenki yhtään usko. tilasin 5 raskaustestiä, ens viikolla pitäs postilaatikkoon tulla. mutta tärppiä toivotaan kädet ristissä!

kuulojuttujen mukaan yhelle tutulle on tullu keskenmeno. heillä on 1 vuotias ennestään ja olin vähän pahana et saavat jo toisen ja vielä sillon ku meän olis pitäny saada.. :ashamed:
mutta vissiin eivät saa, nää on niin rankkoja juttuja.. :(

Anun oireet kuullostaa lupaavilta! :p

yöperhosen piinapäivät lähestyy, mitenhän siellä menee??
 
Täällä jännäillään edelleen...Ei ole vielä tätiä kuulunut!Toivottavasti pysyneekin poissa... :eek: Tänään ollu kyllä edelleen samaa alavatsan nipistelyä oikealla puolella ja etovaa oloa aamusta asti!?Mitäköhän lie...kipeeksi tulossa!? :'( Jotenkin niin vaan toivoisi sitä yhtä ja ainoaa!! =) Ajattelin et jos keskiviikkona testailis kun silloin kp 32/28, mutta mutta...Kun ei malta odotella ni näkyisköhän siellä vielä huomenna mitään jos ois näkyäkseen?? :) *todella malttamaton kuumeilija*
 
yp: no... mikä meininki ??? jokos milloin testaat =)

täällä toi valkkari vaan lorottaa vetisenä edelleen. Mä en tajua. Oviksen pitäis jo olla ohi :attn:
Mulla on sellanen kutina, että samanlainen kierto tulee kuin viimeksikin... ja viimeksi tuli se haamuilu loppukiertoon... jos se nyt sitten pysyis mukana...

Eli viime kierrossakin lorotteli muistaakseni valkkaria. Sain tosin sen pirun ärhäkän hiivankin prkl. Jos sama kaava jatkuu niin kohta pitäisi alkaa menkkajomottelut. Ja pissalla ravaamisen.

Joo...so not.
Täytyy vaan OOOOOTTTAAAA. Ja siinä mä en todellakaan ole hyvä :snotty:
 
kysyn kun vaivaa... On ihmisiä jotka ei tiedä olevansa raskaana vasta kun siinä vaiheessa kun menkat jää pois ja elävät siihen asti "normaalia" elämää.. Eli mä oon tänään joutunu ottamaan buranan kun pää niin helvetin kipeä, jotain mikreenin alkua! Eihän tuo burana nyt voi mitenkään "vahingoittaa" sikiötä jos nyt olis sattunut niin hyvin että tärpänny olisi!! haluan vain tehdä kaikki niin että mikään ei menisi pieleen.. Kun sen keskenmenon silloin 2004 sain ja sitä en haluaisi toistamiseen kokea! Enkä tietenkään halua että kukaan sitä joutuisi kokemaan!
 
Noh....Auttakaapa mua...Äsken olin heittämässä testiä roskikseen, niin HAAMU havaittavissa!! :eek: mutta kun testissä lukee että 30 minuutin sisällä tulos on luettava ja aikaa tuohon meni noin 30-35 minsaa!!!*aivan ällikällä lyöty*
 
Heipsis! Ihanan viikonlopun jälkeen taas karu paluu arkeen.. Meillä oli viikonloppuna Amazing Race -kisa ja nyt sitte paikat ihan jumissa ja lihakset kipeet, kun piti tyhmänä juosta koko kisa :D

Sinirusko, aika jänskältä vaikuttaa.. mikä testi oli kyseessä, ookko googletellu/täältä kattonu, et onko muut saanu roskishaamuja? ei muuta kun kokeilemaan huomenna/ylihuomenna uudelleen.

anu84 En osaa oikein vastata kun en lääkäri ole, mutta tosiaan, monethan elävät plussaan saakka täysin normaalia elämää ja suurin osa synnyttää terveitä lapsia :) En siis menettäisi yöunia yhden Buranan takia, vaikka niitä itsekin koitan välttää. Särkylääkkeenä Panadolia yrityksen alusta asti meillä..

Itellä viikonlopun jälkeen iski melkonen paniikki.. Tosiaan, tuo Amazing Race sisälsi semmosen tehtävän, missä piti Lahden Suurmäen yhdeltä tasanteelta tehdä Pendulum-hyppy. Monikaan sitä ei uskaltanut tehdä, ei edes meijän kisan pojat :eek: No minä tietty kisahengessä sitten kävin pelastamassa meijän kunnian ja kävin hyppäämässä sen. Jos olisin raskaana, tuota ei varmaan koskaan suositeltais? Ei tullu edes mieleen sillä hetkellä..

"Pendulum-hyppy on ns. heilurihyppy, jossa hypätään sillalta jäykän köyden varaan. Köysi on kiinnitetty sillan alitse toiselle puolelle siltaa. Hyppääjän pudottua jonkin aikaa köysi kiristyy ja heittää hyppääjän ylös toisella puolella siltaa. Hyppy on ikäänkuin jättimäinen keinu." Vapaata pudotusta siis ensin ja sitten köysi toimii heilurina sen aikaa että vauhti laskee niin, et voipi laskea maahan.

Noo, yritän olla ottamatta kauheeta stressiä. Viime kierron mukaan ens yönä/huomenaamulla alkais menkat, mutta ei vielä ainakaan tunnu siltä. Tosin ei tainnu tuntua viime kierrossakaan ennenku vasta sitten just ennen. Rinnat on kyl eri lailla kipeet ku aiemmin..

Jos ei menkkoja kuulu, niin yritän parhaani et jaksais sinne perjantaille asti odottaa testausta.

Semmosta tänne. Nyt yritän löytää jostain työmotivaation ja hyvän asennon. Ja kahvia! ->
 
MAANANTAI 6.7




Julita..........................kp86/29..........yk5............1.toiveissa
Minky.........kp44/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
enkelipojat................kp39/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp38/19-44.......yk7............2.toiveissa



Sinirusko...................kp30/28..........08/08........1.toiveissa
Hali87........................k27/28............yk3..........1.toiveissa
MLL...........................kp26/26-32......yk7...........1.toiveissa
anu84........................kp25/28..........yk18...........1.toiveissa
tiitu87........kp17/29-33................1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp17/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp16/26...........yk2............2.toiveissa
angel08.....................kp14/32............yk6...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp14/27...........yk5............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp1/28............yk19..........1.toiveissa
marjutti86............................................................TJOT




TESTIPÄIVÄT



Hali87 10.7



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.



 
täällä tuli täti vähän ajoissa... tänään siis kp 1.. eilen oli jo vähän tuhruttelua, mut tänään alkoi kunnolla.! oon jo kohta ihan uudella kymmenluvulla noitten yrityskertojen kans :ashamed:
onneks miehen pitäis huomenna kotiutua työreissultaan :heart: päästään sit taas kunnon yritykseen:)
 

Yhteistyössä