~Kesän Kuumeilijat~

on: jälleen...

sorruin ronklaamaan kohdun nipukkaa ja siellähän ne ovislimat oli. Eli ovis tulee nyt vasta... Mikähän juttu tää on. No anyway, peitot heilumaan

Oiskohan tuo töihin lähtö sekoittanut kroppaa, kuitenkin on päivärytmi ihan erilainen nyt kuin kotona ollessa. Saapas nähdä, jos tärppi ei käy niin miten pitkä kierrosta tulee.

Siis ovis tikuttamalla oli aiemmin kp 12-13
Nyt tänään kp 15.
 
Huomenta neidot :)

Tuosta kavereiden raskautumisesta. Mä vähän pelkäsin kanssa, että millail reagoin kavereiden vauvauutisiin. Osaan yleensä olla päällisin puolin sinut asioiden kanssa, vaikka hautoisinkin asiaa sitten pään sisällä. Mutta kun ystäväni ilmoitti, että heille tulee toinen lapsi, olin täysin sydämen pohjasta onnellinen heidän puolestaan <3 Luulen kyllä, että mitä pidemmälle oma yritys menee, sitä vaikeammalta muiden tärpit tuntuu. Mut kuitenkin, hyvää kannattaa odottaa <3

Tää kierto on menny kyllä vähän omituisissa fiiliksissä. Jotain oon vissiin aiemminkin kirjoitellu.. Välillä on niitä päiviä, jolloin on ihan suruissaan, kun on yhtäkkiä tullut tunne ettei voisikaan koskaan saada lapsia. Sitten välillä tulee päiviä, jolloin miettii ihan tosissaan että onko musta oikeasti äidiksi ja meistä vanhemmiksi. Mutta kait tämmönen on ihan normaalia, mulle ainakin. Oon aivan turhan hyvä miettimään asioita liikaa ja analysoimaan.

Tänään siis 29/28 ja menkkamaista kipua ollu alavatsalla pari päivää. Oon aika varma että menkat alkaa viimeistään huomenna.

Kaverin muksu täyttää perjantaina 1v. Olin eilen perheen luona kahvilla ja siellä muksun isä suunnitteli aivan innoissaan pojalle kakkua :D Se meinas tehdä autokakun, kopion jostain tietystä Volvosta. Söpöä <3

Jospas sitä sitte alkais tehdä töitä.. :)
 
kp 29. vähän on ollu menkkamaisia tuntemuksia mut hyvin vähän, tänään ei oikeestaan mitään. illalla tuntu alavatsalla painon tunnetta, ja jotain kummaa kuplintaa, saatto olla kuvitelmaa, tai ilmavaivoja :LOL:

mulla nyt kova flunssa, räkä valuu ja aivastuttaa. myös kurkku on vähän kipee :/ lämpö oli 36,5. periaatteessa vois olla raskausoire, mut yhtä hyvin myös kolean sään aiheuttamaa :D
 
KESKIVIIKKO 8.7




Julita..........................kp88/29..........yk5............1.toiveissa
Minky.........kp46/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
enkelipojat................kp41/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp40/19-44.......yk7............2.toiveissa



Hali87........................k29/28............yk3..........1.toiveissa
MLL...........................kp28/26-32......yk7...........1.toiveissa
anu84........................kp27/28..........yk18...........1.toiveissa
tiitu87........kp19/29-33................1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp19/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp18/26...........yk2............2.toiveissa
angel08.....................kp16/32............yk6...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp16/27...........yk5............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp3/28............yk19..........1.toiveissa
Sinirusko...................kp2/28-30.........yk10........1.toiveissa
marjutti86............................................................TJOT




TESTIPÄIVÄT



Hali87 10.7



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.



 
minttis, hyviä peitonheilutteluhetkiä siis.!! ;)

Hali, jospa se täti pysyis nyt poissa, eikä tuliskaan sinne.! pitelen peukkuja:)

marjutti, oispa raskausoire.!!

tosin oon itekki ihan hirveessä flunssassa.! keuhkot tässä on eniten kipeet ja sitte ku on yskiny niin paljon, ni vatsalihakset on kans kipeet... huoh, ehkä tää tästä.....
 
juu flunssaa tuntuu olevan muillakin =) mut mulla oli viimeks tämmönen olo viime plussauksen aikoihin, niin se antaa vähän toivoa :heart:

kauheena vertaan oireita ja oloja viime alkuraskauteen, mut niinkai se on et eri raskauksissa ei välttämättä tunnu samalta eikä samat oireet oo yhtä vahvoina ym..
 
MLL
Peukut pystyssä täälä muillekkin piinapäiviä eläville! Mulla ei vuoto oo vieläkään alkanu, eka kerta kun on menkat "myöhässä" kun kokoajan on vaan kierto lyhentynyt. No maha on kipee, eli voi alkaa menkat ja on jotenki vetämätön ja pahaolo, et voi olla ettei ala. Ihme juttu kun oisi tosi kyseessä niin jänistelen testin kanssa :D Ehkä huomenna jos on vielä tarvetta...
 
Täällä nyt jo hieman parempi mieli kuin eilen... Kiitos teiän,kun olette kaikki niin hengessä aina mukana! Päätimpä nyt että tässä kierrossa koitan tikutella ovista ja jos ei taaskaan tärppää ni sit yritän unohtaa kaikki raskauteen liittyvät jutskat, ni jos vaikka silloin onnistais... Just kaveria kävin moikkaamassa joka 7 kk raskaana, ja olin NIIIIN onnellinen sen puolesta!!Esikoinen tulossa ja yritystä 10 kk takana!Et kyl se meiltäkin vielä onnistuu...
 
MLL, huiiiih, nyt jänskää.!! sormet ja varpaat pystyssä ja ristissä sulle täällä, ettei se täti sinne löydä.!! d:)b

sinirusko, sitähän varten täällä ollaan, että tuetaan niin hyvinä ku huonoinaki hetkinä:)
useestihan se on just niin, kun sitä vähiten odottaa, niin jtn tapahtuu.. toivotaan että ei tarttis ku tää kierto vaan tikutella.!

siis mikä tää tädin vierailu taas on.? :eek: ensin se tulee ihan liian aikasin ja sit se ei ees tuu kunnolla ja nyt jo lähössä pois.. ei voi nyt taas ymmärtää.!!

perjantaina meille haetaan uusi hauvavauva:) perhe vaan kasvaa, karvavauvoilla:D
 
Lämpöä edelleen, tissit arat, hirveä väsy alkaa 8 aikaan illalla, nälkä vähän väliä, jotkut hajut ottaa totisesti nenään... Nyt alkaa olemaan oireita roppakaupalla, mutta pelkään vain että täältä tiputaan myös kovaa!
 
nyt on kyl monta jännäilijää.. =) anu ja MLL, peukuttelut et menkat ei teille löydä!!! :wave:

yöperhonen hetihän tosta tulee mieleen et ei olis mitään alkuraskauden pientä vuotelua...? ;)

sinirusko hyvä suunnitelma =) sehän voipi olla et ens kierrosta tärppää :heart:

tänään taas kuulin uusia raskausuutisia! jopa niitä satelee. huhhui |O miehen sukulaiset lisääntyy huimaa vauhtia :LOL:

mulla on huimannu muutamana päivänä. itseasiassa varmaan jo viikon. jotenki kumma olo.
alkaa vähän jo jännittää ku kp:t alkaa täyttyyn..
 
MLL
Niimpä niin YP, tosta marjutin kommentista vasta kanssa aloin ajatella :D Oisko se mahdollista, että oisikin semmonen syy outoihin menkkoihin?

Täälä vihlahtelee molemmilta sivuilta mahaa ja jotenki ailahtelee samanlainen fiilis kun viimeksi raskaana ollessa. Jotenkin vaan pelottaa, että tulee herätettyä turhia toiveita, että yritän olla ajattelematta koko oireita. Seuraavaksi yritän tulla testi tuloksen kanssa, äitin pitäisi lähteä johonkin päivä retkelle niin pääsen rauhassa testaamaan, pitää alkaa pidätellä :LOL: :LOL:
 
Heip. Eipä oo näkyny vielä menkkoja täällä :) Koko ajan on alakerrassa kyllä vähän semmonen "tulppafiilis" et ihan mikä hetki vaan lorahtaa :p Väsymystä on ja eilen illalla nukkumaan mennessä mies oli sitä mieltä, et oon tosi lämmin :eek: En sitte noita lämpöjä mitannu, meinasin et aamulla ennenku nousen, mut unohtu.

Tänään käyn hakemassa testin apteekista ja huomenaamulla sitten testaillaan viikonlopun alkoholimenojen takia. Mikähän testi ois paras, suositelkaa? Viimeks taisin tehdä First Sign -testin.
 
TORSTAI 9.7




Julita..........................kp89/29..........yk5............1.toiveissa
Minky.........kp47/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
enkelipojat................kp42/39-43.......yk3............2.toiveissa
Toivotaan...................kp41/19-44.......yk7............2.toiveissa
Hali87........................k30/28............yk3..........1.toiveissa



anu84........................kp28/28..........yk18...........1.toiveissa
tiitu87..........kp20/29-33.......yk4.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp20/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp19/26...........yk2............2.toiveissa
angel08.....................kp17/32............yk6...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp17/27...........yk5............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp4/28............yk19..........1.toiveissa
Sinirusko...................kp3/28-30.........yk10........1.toiveissa
marjutti86............................................................TJOT




TESTIPÄIVÄT



Hali87 10.7



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10



 
Hei.. Toivottavasti sieltä plussat tulee nyt kaikille jotka tällähetkellä sitä jännäävät. :)

Itselläni on siis kp20 ja ovislimailen vuoto ei ole vilkään loppu.. mutta oli yks päivä kun oli paljon lima.. anteeksi selitykseni.. Ny mietin että miks se ei oo loppu.. ei oo ollu ennen näin.. vasta paripäivää menkkoja ennnen on taas ehkä vähän tullu valkovuotoa.. Mitä tää nyt sit on.. ihan kummallinen mun kroppa.. nyt ei oo vihlonut oviksen aikaa yhtään eikä ees jomottanut.. eikö aina vois olla samat tuntemukset :p
 
MLL
Kiitos :) Siirrä vaan, oli se sen verran selkeä viiva, että pakko kai uskoa. Varhaisultrassa sitten lisätietoa parin viikon päästä.. Ihana vauveli teillä! Mikä rotu ja osaako se mennä tolla laudalla?
 
laita kuvaa siitä testistä.! HETI:) vielä kerran ihan mahtavat onnittelut.! tuuhan kertoo sitten kuulumisia.!!
tanskandoggineitihän se siinä. huomenna haen pikkusen kotiin:) :heart: kovasti se tykkää tolla laudalla leikkiä joo.. on aika veikeen näkönen tapaus :D mamin ruttuturpa :heart:
 
MLL onnea hurjan paljon!! :heart: ihanaa ku plussauutisiakin tulee. nyt sit vaan tervemenoa maalismasuihin :D

mä mietin tänään aamulla et pissaanko tikkuun.. en sit uskaltanu. ajattelin et huomena vasta, ku ei se mahdollinen plussa viel välttämättä edes näy..

yplle tulossa suloinen ja veikeän näköinen hauveli =)
 

Yhteistyössä