~Kesän Kuumeilijat~

SUNNUNTAI 12.7




Julita..........................kp92/29..........yk5............1.toiveissa
Toivotaan...................kp44/19-44.......yk7............2.toiveissa



tiitu87..........kp23/29-33.......yk4.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp23/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp22/26...........yk2............2.toiveissa
angel08.....................kp20/32............yk6...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp20/27...........yk5............2.toiveissa
enkelipojat................kp13/39-43.......yk4............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp7/28............yk19..........1.toiveissa
Sinirusko...................kp6/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp2/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86............................................................TJOT




TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky



 
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
minky, mulla on menny nyt jtn ihan ohi :D missä vaiheessa oot plussannu.! onnea paljon.!! :flower: :)
Kiitos kiitos! Kyl mä kävin hehkuttelemassa tässäkin pinossa ku plussa pärähti! :) Tein testin tuossa kolmisen viikkoa sitten! :) Huomenna mul ois sit ultra ja nähdään tulisko tällä kertaa hyviä uutisia! Jännittää kovasti...

Plussaonnea kaikille!

Minky 7+0
 
kirjottelen nyt ihan vaan omia kuulumisia ku pikaseen konella.. viikonloppu menny hujauksessa.

menkkoja ei ole vielä tullut, huomenna ehkä testailen uudestaan. tai sit tiistaina jos täti ei yllätä. menkkamaisia tuntemuksia on kyl ollu, et ihan hyvin ne voipi viel tullakkin. toisaalta myös sellasta kummaa jomotusta lähellä oikeeta nivusta ja alaselkää särkee. niin ja lämmöt 36,8..

perjantaina tuli ihan pikkusen kerran pyyhkästessä ruskeeta, nyt jälkikäteen mietin et passais kiinnittymisvuodoksi jos ovis oli vähän myöhässä, sillon ku pahimmat masu nippailut oli..

toivossa on hyvä elää =)

halit :hug:
 
Oonkohan mä ihan pimee ku haluisin tehä uuden raskaustestin. Jotenki on ihan semmonen vainoharhasuus, että jostain syystä se eka testi näytti oikeesti väärin enkä ookaan raskaana. Ja sitte ku meen neuvolaan ni mulle nauretaan.. Missä vaiheessa sitä oikeesti tajuais ja uskois että kun testi kerran näyttää positiivista, ni sitä sitten ollaan raskaana.

Ja kun ennen testiä pitäis olla 4 tuntia käymättä vessassa, miten se onnistuu ku musta tuntuu et joudun ravaamaan parin tunnin välein vessassa :D Oon joutunu yölläki heräämään hirmuseen pissahätään, vaikka semmosta ei oo ikinä ollu aiemmin.. :p

Valakaas ny muhun vähän uskoa :D En haluis turhaan sitä raskaustestiäkään ostaa uusiks, ku on rahat tiukilla. Mites se verikoe terkkarissa, miten sinne pääsee? :D

(hullu mikä hullu..) :LOL:
 
hali, kyllä sie uskot viimeistään sit ku neuvolaan pääset ja alatte jutteleen vauvajuttuja :D mäkin tein pari testiä viimeks, oli se kiva nähä oikeen tumma plussa =) mut tosiaan kyllä sinä raskaana oot, vaikka aina ei siltä tuntuskaan, varmaan ihan pian alkaa siltä jo tuntuunkin.. =)

ei taida terkassa verikoetta alkaa tekeen ku kaikki on sulla kunnossa... :D

päätin et keskiviikkona uusitatestipäivä jos täti ei meille löydä. nyt tavallaan menkat päivän myöhässä :D se ei viel mittään kerro ku km takana ja muutenkaan kierto ei oo niin säännöllinen ollu ku luomu kiertoja ei oo niin montaa takana. mut tukkonen olo jatkuu ja eilen meinasin nukahtaa anoppilaan! :LOL: just samanlainen väsymys ku viime raskaudessa, et ei meinaa silmät pysyy auki. ja oon tosi kiukkunen :kieh: :ashamed:
 
MAANANTAI 13.7




Julita..........................kp92/29..........yk5............1.toiveissa
Toivotaan...................kp45/19-44.......yk7............2.toiveissa



tiitu87..........kp24/29-33.......yk4.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Melike.........................kp24/26-28........yk3...........2.toiveissa
AnQ............................kp23/26...........yk2............2.toiveissa
angel08.....................kp21/32............yk6...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp21/27...........yk5............2.toiveissa
enkelipojat................kp14/39-43.......yk4............2.toiveissa



yöperhonen-..............kp8/28............yk19..........1.toiveissa
Sinirusko...................kp7/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp3/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86............................................................TJOT




TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky



 
nega testattu tänään.. 12-16 päivää oviksesta olis ny. eli kierto venyy, oottelen menkkoja, tai sit taas testiä, perjantaina tai sit vasta ens viikolla. teen varmaan vasta ens viikolla, viiti nuita testejä tuhlailla.. :ashamed:

mahdollinen "kiinnittymisvuoto" eli ruskee pikku tuhruilu oli 10. päivä, eli viel on tietty pienet mahdollisuudet plussaan, enhän mä saanu viimekskään kotona plussaa ku vasta tosi myöhään. oonkohan jotenki vähän hormooneja erittävä tapaus... :LOL:

tai sit oottelen vaan kiltisti uutta kiertoo, ei olis niin paha vaikka se alkaski, mut alkas nyt jos en raskaana oo, pahinta ku kierto enyy eikä pääse yritys hommiiiin! :D
 
heii.. täällä on menossa kp26, eilen testattu nega :/(tiiän liian aikasin).
eilen särki/jomotti alavatsaa ja nivusia sekä selkää mutta se meni sit ohi ja enään ei oo ollu mitään ei ees menkkamaista jomotusta.. hassua.. jospa ois viel mahd saada plussa tässä kierrosssa..
 
AnQ
Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Täällä ollaan vietelty kesälomaa ja palattu jo takaisin töihinkin, loma oli perinteinen työleiri kotona, eikä oviksen bongailuun ollut sit hirveesti intoa. Nyt täällä kärvistellään kipujen kanssa, nyt siis kp 1/26. Tässä kierrossa varmaan sit taas kroppa tarkempaan syyniin, heh!

Paaaaaaaaaljon onnea plussanneille :heart: :flower:
 
joop... täällä ilmeisesti menossa dpo 8. Alamasu jomottaa ajoittain menkkamaisesti. Ja omituisia elohiiriä ollut eilen alavartalolla, kyljissä lähinnä. Ne on ihan hassun hauskoja puputuksia =) Lämmöt 37 koko ajan...hmm... millonkohan testais ???
 
Mulla tänään kp 27/26-28...
Tekis mieli jo huomenna aamulla testata, mut koitan malttaa lauantaihin jos on tarvetta.
Mulla ei oo mitenkään erikoisia tuntemuksia, lämmöt on hieman koholla, mut mulla on pieni flunssa, joten se voi johtuu siitä. Nännit on hieman kipeet, mutta en muista onko ne aina ennen menkkoja.
 
täällä tänään aamusta asti tullu ihan pikkuriikkisen punasta, ihan sen verran vaan et huomaa. yleensä mun menkat alkaa samantien, ei mitään päivän tuhruttelua. mut nyt kuitenki odoteltu et josko ne sieltä tulis, viikonlopuks ollaan lähössä mökille (ihanaa! :p )

seurailen tässä tilannetta ja jos viikonlopun aikana ei kunnolla ala nii sit ens viikon alusta taas testiä.

muistelin vaan tässä just et tais olla ennen viime plussaakin pikku tuhruttelua, sillonki mietin et nonii nyt ne alko mut sit kohta huomasin et kumman on vähästä vuoto ja jouduin perumaan puheet et ei ne alkanukkaan :D

tänään oon ollu kyl ku pyllylle ammuttu karhu, pariin kertaan itkeny ilman syytä ja välillä maannu puoli kuolleena sohvalla ja valitellu turvonnutta ja hankalaa oloa :/ passais raskaus tai menkkaoireeksi :LOL:

oottelen hyviä uutisia ku palaan alkuviikosta koneen ääreen ;) itelle ja muillekkin :LOL: ainaki tiitu, minttumaaria ja melike !!! +++++++++++
 
hei.. täälläs iis menossa kp28/29.. parina iltana on jomottanut nivusiin enkä tiiä kuulooko se jos menkat alkaa vai mihin.. onko jollain kokemusta?
Sit on nenäkoko ajan tukossa ja muutenkin vähän fllunssanen olo.. eipä muuta..testiä en oo viel ostanut enkä osta.. jos ei su alka menkat ni sit ma aamuna pistän miehen juoksemaan apteekkiin.. tai sit su iltana;P
 
tiitu mul oli plussakierrossa selvää jomotusta nivusissa, välillä oli tosi kipeetäkin, nytkin ollu vähän, mut paljo pienemmässä mittakaavassa.

täälläkin räkä valuu koko ajan!! voi hel***ti ottaa oikeesti jo pannuun!! :$ |O

minttumaarialle onnea! haamu on kuitenki jo +

tänään lähetään viikonlopuksi mökille, ihana päästä puusaunaan ja lomaileen vaan B)

kivat weekendit ja ++ :heart:
 
Aamulla testasin ja tuli haamu. :) Tein myös ovistestin, joka oli selvä plussa. :)
Eilen ja tänään on tullut jo pahanolon aaltoja. Nännit on lisäksi arat. Mulla on koko viikon ollut hieman kuumeinen olo, mutta ajattelin että se johtuu perusflunssasta. Toisaalta ehkä tämä lievä flunssainen olo vois johtua raskaudesta :)

Onnea minttumaarialle :) :)
 

Yhteistyössä