~Kesän Kuumeilijat~

MAANANTAI 3.8




AnQ............................kp44/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp35/39-43.......yk4............2.toiveissa



Jezze.........................kp29/28.............yk7...........1.toiveissa
Sinirusko...................kp28/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp24/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86..................kp17/33................................1.toiveissa
angel08.....................kp10/32............yk7...........2.toiveissa



yöperhonen-..............kp3/28............yk20..........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
Alkaa kohta tämä vainoharhasuus sekottamaan pään.... Tilasin eilen mammaksilta niitä herkkiä raskaustestejä!!Nyt on tullut taas rinnat aroiksi,enteilee kyllä varmaan tätiä...mutta kun aina vaan haluaa toivoa että jospa oiskin toisin.... Pitäis oottaa kyllä tuon testailun kanssa loppuviikkoon mutta kun ei malta.... :ashamed:
 
TIISTAI 4.8




AnQ............................kp45/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp36/39-43.......yk4............2.toiveissa
Jezze.........................kp30/28.............yk7...........1.toiveissa



Sinirusko...................kp29/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp25/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86..................kp18/33................................1.toiveissa
angel08.....................kp11/32............yk7...........2.toiveissa



yöperhonen-..............kp4/28............yk20..........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
Minky
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
aloitin eilen pitämään päiväkirjaa koko tästä "projektista". kerron siihen vähän tuntemuksia ja ajattelin mittailla myös lämpöjä joka aamu, ompahan sitten jtn tilastoa mitä vertailla :D toivottavasti ei tarvitsisi kovin montaa kiertoa kirjoitella.. toisaalta, sit vois jatkaa sitä raskauspäiväkirjana:) noh, mutta ei höntyillä.!!

päivät vaan vähenee kun rakas tulee kotiin, ylihuomenna se päivä jo koittaa :heart:
 
yp kiva idea! =) mä en varmaan jaksais ku sitä pitää muistaa melkeenpä päivittäin päivitellä... :D

[/b]sinirusko testaile vaan! :D ohan sulla jo kp:t kuitenki nuin pitkällä =)

mä mietin et ku jostain luin et liuskatestejä vois puolittaa, niin onnistuukohan? siis saksilla leikkaa pituussuunnassa kahtia. säästäs vähän, pari euroo ny ainakin, ku tuntuu et kokoajan oon tilailemassa.

mulla oli eilen "pitkästä" aikaa semmonen päivä et itketti, mun raskaus olis kohta jo puolessa välissä!! :eek:

täällä toiveet aika korkeella vaikka ei ole edes kunnon ovis oireita.. :ashamed: mut sängyssä on vietetty aikaa päivittäin, tänäänkin 'täytyy' |O :LOL: no ei, mukavaahan se vaan.... =)
 
marjutti, sempä takia mä kirjotanki ihan perinteisesti kynällä paperille... ja sen teen aina ennen ku meen nukkumaan, sängyssä:) en mä koneella muistais/jaksais päivittäin kirjotella :D saa nyt nähä kauan toi into kestää..
noista testien puolittamisesta.. oon kans kuullu et niin vois tehä, mut en oo ite kokeillu. kokeile ihmees ja tuu kertoo mitä kävi:D
voin kuvitella vaan, kuinka sitä miettii "nyt ois viikkoja sen ja sen verran"... voimia hurjasti sinne :hug: toivotaan että pian voisit laskeskella viikkoja ihan tosissaan.!:)
 
sinirusko huomenna tai ylihuomenna uutta testii =)

sasuma ok, kiitti tiedosta =) huomasin vaan just et eihän mulla ookkaan niitä 'isompia' liuskatestejä vaan tuommosia tosi ohkasia tikkuja 2 kpl, en usko et nuita viittii alkaa puolitteleen, menee viel katki koko tikku :D

yöperhonen ai kirjotat perinteistä päiväkirjaa, onpa kiva =) kiva iltarutiini =)


laskureiden mukaan 33 päivän kierrolla ovispäivä olis huomenna, vaavintekohommelit jatkuu siis :D

 
sasuma okkei no kyl määki sit uskallan :D tosin 2 viikon päästä vasta tarvii testailla, mut onpahan mietittynä tääki asia valmiiksi =)

mulla on ny ihan tummat hiukset, vähän punertavaa mukana, tykkään =) aijemmin ja luonnostaan täys blondi :LOL:
 
Täällä jännäillään edelleen kovasti...Eilen oli mahassa hieman menkkamaista tunnetta, mutta tänään ei sitten mitään! Huomenna taas testailen!!Tulen kertomaan sitten taas että miten kävi....
Huimia plussatuulia kaikille!!!!
:hug:
 
MLL
Moikka! Minä taidan alkaa jättää teidät rauhaan ja odottelen kovasti tonne toiselle puolelle.. Tänään käytiin utrassa ja syke löytyi. 8+2 oisi nyt menossa. Tulkaahan pian ja pitäkää päät pystyssä ja peitot heilumassa, se voi tärpätä kun sitä vähiten odotatte. Niin ainakin meillä :) Laita YP mulle yksärillä välillä kuulumisia :wave:
 
Olin tänään niin epätoivoinen, että ostin vielä apteekista sen herkän raskaustestin (One-Step 10mlU/ml) Ajattelin huomenna testata et mitä se näyttää, koska huomenna tiedossa yhet kemut,niin tietää sitten oonko kuivin suin vai mitenkäs.... Alkais menkat nyt jos on alkaakseen tai näyttäis testi edes jotain väriä ni sais mielenrauhan! Onko kellään kokemuksia tosta ko.testistä?? :heart:
 
siniruskolle paljon ++++++++++

alko vähän nolottaan ku mies töistä tullessaan tänään kysy et mitä olen puuhannu ja heti perään "vauvasivuilla surffaillu päivän" :LOL: :ashamed: puolustauduin et en koko päivää!! :D

pahotin vähän mielen ku mies tokas pilke silmässä et on masu vähän päässy kasvamaan mulla. ei tarkottanu sitä pahalla ja pyyteli anteeksi kun loukkaannuin. tiiän et kilo-kaks on km:n jälkeen tullu, liikunta on jääny huomattavasti vähemmälle ja herkut maistunu aivan liikaa! pitäs ryhdistäytyä.

huomenna hääjuhliin! =)

----> apua just tuli mieleen ku tuon kirjotin et oon unohtanu ostaa sukkikset!!! :kieh: viel just kerkeis kauppaan! voi että ku pitää olla tämmönen hutelo.
 
Huonosti päättyi tämäkin raskaus! Tänään ultrassa 10+5 ei sykettä ja kooltaan vastasi ihan alkuviikkoja... Tyhjennys huomenna! Mieli maassa, mutta toivottavasti pääsisin nyt tutkimuksiin kun jo 3. peräkkäinen km.

Pidän palstataukoa varmasti aika pitkäänkin ja halusin vain tulla toivottamaan teillekin vielä paljon tsemppiä ja plussapuhureita... :)
 
LAUANTAI 8.8




AnQ............................kp49/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp40/39-43.......yk4............2.toiveissa
Jezze.........................kp34/28.............yk7...........1.toiveissa
Sinirusko...................kp33/28-30.........yk10........1.toiveissa



anu84........................kp29/28..........yk19...........1.toiveissa
marjutti86..................kp22/33................................1.toiveissa
angel08.....................kp15/32............yk7...........2.toiveissa



sasuma......................kp9/36............yk11..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp8/28............yk20..........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 
Minky, suuret pahoittelut. :hug: otakkaa aikaa asian kanssa ja tule takaisin kun siltä tuntuu:) hurjan paljon voimia sinne.. :hug: :hug:

MLL, tulehan aina sinäkin kertomaan kuulumisia tai laita yksäriä välillä:) onnellista odotusta jokatapauksessa :heart: :hug:

marjutti, kuinkas hääjuhlat meni.?

mitäs näille meidän listan kärkipäässä oleville kuuluu.? mahdollista plussaa, merkkejä raskaudesta.? ;)

täällä mies otettu avosylin vastaan takaisin kotiin :heart: harjoituksetkin ollaan jo tietysti alotettu :D on kyllä ihan mahtava fiilis kun toinen on kotona...
käytiin toissapäivänä rakentavin keskustelu mitä ollaan koskaan käyty koko seurustelun aikana. hämmästyin ihan että onko toi nyt mun mies joka osaa noin keskustella:D on kuulemma kerenny miettimään kaikenlaista siellä reissussa ollessaan.. hyvä näin:)

huomenna ois serkkupojn rippijuhlat ja sitten maanantaina alkaa ne uudet työt :) mahtavaa.!
 
SUNNUNTAI 9.8




AnQ............................kp50/26...........yk2............2.toiveissa
enkelipojat................kp41/39-43.......yk4............2.toiveissa
Jezze.........................kp35/28.............yk7...........1.toiveissa
Sinirusko...................kp34/28-30.........yk10........1.toiveissa
anu84........................kp30/28..........yk19...........1.toiveissa



marjutti86..................kp23/33................................1.toiveissa
angel08.....................kp16/32............yk7...........2.toiveissa
sasuma......................kp10/36............yk11..........1.toiveissa



yöperhonen-..............kp9/28............yk20..........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
Annien 18.6.
Lilla2009 27.6.
MLL 9.7 La 16.03.10
Hali87 10.7
tiitu87 18.7
Melike La 29.03.10
minttumaaria76 18.7 La 29.03.10
Toivotaan 2.8



 

Yhteistyössä