~Kesän Kuumeilijat~

Mä oon alkanu tunteen oviksen TODELLA selkeesti nyt synnytyksen jälkeen. Ennen mulla oli menkkakivut ihan kamalat enkä tuntenu ovista. Nyt on päinvastoin. Tunnen TOSI selkeesti oviksen ja menkkakivut on kadonnu :D

Mä siis ovuloin nyt vapun aikana :D
 
TORSTAI 30.4




marjutti86..................kp46/33..........yk2............1.toiveissa



minttumaaria76..........kp28/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp23/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp19/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp17/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp16/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp16/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp14/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp14/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........................kp12/39............yk1...........2.toiveissa
aMansikka..................kp11/27-32......yk5...........1.toiveissa



tiitu87........................kp9/30-34.......yk?...........1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp9/30.............yk3...........2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
LAUANTAI 2.5




marjutti86..................kp48/33..........yk2............1.toiveissa
minttumaaria76..........kp30/??...........yk2............2.toiveissa



Lilla2009....................kp25/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp21/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp19/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp18/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp18/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp16/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp16/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........................kp14/39............yk1...........2.toiveissa
aMansikka..................kp13/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp11/30-34.......yk?...........1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp11/30.............yk3...........2.toiveissa





TESTIPÄIVÄT



22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
SUNNUNTAI 3.5




marjutti86..................kp49/33..........yk2............1.toiveissa
minttumaaria76..........kp31/??...........yk2............2.toiveissa



Lilla2009....................kp26/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp22/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp20/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp19/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp19/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp17/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp17/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........................kp15/39............yk1...........2.toiveissa
aMansikka..................kp14/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp12/30-34.......yk?...........1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp12/30.............yk3...........2.toiveissa





TESTIPÄIVÄT



22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
mites on naisten viikonloput ja vaput sujunu? täällä ollu ihanat ilmat, niinku varmaan lähes koko suomessa =) terassilla käytiin yhdillä perjantaina :saint: olipa mukavaa. aika rauhallisesti on vapun vietto kuitenki menny.

tänään on kummilapsoset synttärit ja illalla kokeeseen lukua :/ ens viikolla onki sitte tän kevään viimoset kokeet..
 
Hei, Täällä tuntuu kans et menee tää kierto kauhean hitaasti.. kai se ovis on tälläviikolla.. pitänee hyödyntää.. eilen vihlas tosi pahasti ala vatsaan kerran kun maksasin.. en tiiä sit mikä oli... sattu kyl aika lailla..
 
heipsis :) vappuyö meni töissä ja perjantai sitten aika lailla nukkuessa. lauantaiaamuna lähdin seminaarireissulle viroon ja eilen illalla pääsin kotio, ja suoraan nukkumaan. tänään pitäis taas jaksaa töihin lähteä ja tekis mieli vähän vapailla kyllä. mutta aika menee nopeasti, jotain hyvää sentäs :D

pahoinvointia ei ole enää ollut yhtään viime päivinä, mutta nyt alkoi rintojen arkuus. tämä tosin mulla ihan suht yleinen menkkaoirekin, joten en turhia innostu. en osaa yhtään sanoa millonka olis ovis ollu, pari eri vaihtoehtoa. jälkimmäisellä on siinä ja siinä, ehtikö pupuilut edes oikeille päiville. tai edes että onko sitä ovista ollu.. mut noh, ootellaan ja katellaan :)

yritän olla asennoitunu niin, että näin alkuvaiheessa on vielä turha edes haaveilla siitä että olis tärpänny :) mutta kyllä se pieni ääni pään sisällä kuiskii koko ajan tätä vastaan :D

Yritän jaksaa vielä tämän viikon odotella ja josko sitten viikolla 20 testailis jos ei menkkoja kuulu. Kierrosta ei siis mitään tietoa, joten paha keksiä, missä vaiheessa olis sopiva aika testata. euroviisuviikonloppuna olis kuitenkin tarkotus pitää kavereille illanistujaisia, niin ois hyvä kokeilla ettei tuu turhaan otettua alkomahoolia jos testi jo jotain sattuis näyttämään.. tämmöstä täällä. jaksamisia kaikille jännityksessä odottajille :D
 
MAANANTAI 4.5




marjutti86..................kp50/33..........yk2............1.toiveissa
minttumaaria76..........kp32/??...........yk2............2.toiveissa



Lilla2009....................kp27/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp23/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp21/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp20/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp20/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp18/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp18/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........................kp16/32-??......yk1...........2.toiveissa
aMansikka..................kp15/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp13/30-34.......yk?...........1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp13/30.............yk3...........2.toiveissa





TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien
22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
Älyttömät menkkakivut menossa jo toista päivää mutta ei oo ainakana vielä alkanut menkat.
Kokeilin tuossa kohdun nupukkaa ja ainakin se on vielä tiukasti kiinni.
Sas nähdä :ashamed:
Alko kauhee kylmyys ja etominen varmaan kuvittelen vaan,tylsäää :ashamed:
 
heippa

jihuu kp 50...

kesärenkaat autoon käyty vaihtamassa, ja sain soiteltua työhommistakin yhdelle tyypille vähän edes näyttää valosammalta ku aikasemmin, jospa sitä vielä työhommiin pääsis kesän aikana. kouluhan on ihan pian ohi tältä keväältä, vielä pari koetta ja tehtävää nii se on sitte siinä. valmistuminen vähän on venähtäny mut en jaksa ressata, paljo muutaki mietittävää..

menkkoja ei ole, nipistelyä alavatsalla ja 'menkkamaista' kipua pikkusen.. googletin myöhäinen plussa tuossa äsken, joillaki ilmeisesti käyny niin et isoilla kp:illä vasta plussannu, muutamankin negan jälkeen. toivoa on vielä pikkusen
no mut oikeesti oon kyllä vaan sitä mieltä et jostain kumman syystä kierto vielä hakee pillereiden jälkeen.. hämäävää on myös se aikasempi tuhruttelu..

uutta testiä en siis ole uskaltanu tehä.

nyt tulee pöljä kysymys: miten ihmeessä te ite kokeilette kohdun nupukkaa? :eek: :ashamed: siis miten sinne yltää... :LOL: ja miltä sen sit pitäs tuntua?

 
Heips! Pikaisesti tulin vaan kurkkimaan. On niin kiirus koulun kanssa, että eipä juuri ehdi löpisemään. Pykälään jäänyt opinnäytetyö vetelee viimesiään ja sit vihdoinki on opinnot ohi! :)

Mulle vois korjata tonne listaan mun kp:t. Kiertopäivä on kyl ihan oikein, mut kierron pituus on varmaanki jotain 32-?! :) Todennäköisesti kyl venyy, kun en oo ainakaan vielä bongannut ovista... Lämmöt edelleen alhaalla ja kn:sta en ota selvää ollenkaan. Ja suht kuivat on kelitki vielä... :) Ehkä viikonloppuna! :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :D
 
marjutti Ihan sormella sen tuntee,tosin ei kaikki tietenkään löydä.Sellainen kova patti takaseinämässä,sanotaan tosissaan että se on kova ja ylhäällä kun ei oo menkat ja kun menkat alkaa niin se pehmenee ja katoaa kokonaan "aukeaa"
 
MML
Täälä oli eilen maha super kipeä. Viime kierrossa laitoin ton kipupäivän ylös ja kippas kappas, se osui samaan päivään. Nyt sitten katsotaan tuleeko se KMmän jälkeen tutuksi tullut keskikierron vuoto samaan aikaan, eli yli huomenna ja vielä suuremmalla jännityksellä, onko kierto nytkin sen 27 päivää! Hullua, että ikää on 25 ja vieläkään ei tunne omaa kroppaansa kovinkaan hyvin :) Ennen keskenmenoa tosin asiat oli toisin, silloin en tuntenut kipua kierron keskivaiheilla, eikä minulla ole ikinä ollut välivuotoja.

Mitäpäs tääne muuta kuuluu? Osalla alkaa olla jo jännät paikat :) Aika hiljaiseksi on pino silti muuttunut. Itse olen pitänyt sitä palstataukoa vähän ja alkaa tosiaan tuntua siltä, että tauko vauvanteko puuhiinkin tulee kohta puoleen, sen verran alkaa käydä hermoon. Tai harjoitukset jatkuu, mutta suojauksen kera :LOL:
 
TIISTAI 5.5




marjutti86..................kp51/33..........yk2............1.toiveissa
minttumaaria76..........kp33/??...........yk2............2.toiveissa



Lilla2009....................kp28/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp24/29..........yk5............1.toiveissa
Hali87........................kp22/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp21/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp21/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp19/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp19/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........................kp17/32-??......yk1...........2.toiveissa
aMansikka..................kp16/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp14/30-34.......yk?...........1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp14/30.............yk3...........2.toiveissa



Sokruli.......................kp3/28-??...........yk9..........1.toiveissa(km2/09)


TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien
22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
tänään aamulla testasin negan. viimisetkin toivenrippeet siis lähti mutta en sen kummemmin sitä sure. ottaa vaan ihan sikana päähän tämä ku menkkoja ei kuulu :kieh:

tänne ei sen erityisempiä kuulu, ressaa tämä kituuttaminen, työhommia olen soitellu ja aika epävarmalta tuntuu vaikka vähän antoivat toivoa kuitenkin siellä paikassa missä olin viime kesänkin..

koulu loppuu ihan pian, pari koetta enää ja pari tehtävää. :eek:
 
Suosittelen muuten sitte mammaksia testien tilaamisessa. Pistin sinne eilen tilauksen ennen neljää ja ne tuli tänään postisssa. Nopeata toimintaa ja halpaakin :)
Sain kaks ovistestiäkin kaupan päälle :)

Mä olen kyllä ihan varma että tärppiä ei ole käyny mutta testaan varmuuden vuoksi nyt puolentoista vkon päästä. Jos sitte koittais noita ovistikkujakin seuraavassa kierrossa.
 
Saisinko tulla teidän kanssa jännäilemään? Elikkäs olen 22vuotias ja ensimmäinen toiveissa. Keskenmeno oli helmikuun lopussa rv.12+?. Nyt on menossa kp 3/28-? ja Yk 9. Loppukuusta ajattelin alkaa testailemaan jos menkkoja ei sitä ennen tule. :)
 

Yhteistyössä