~Kesän Kuumeilijat~

voisin sanoa et synnytyksen jälkeen tuli sellanen et enköhän mä nyt tunnin kestä ku sitä kuvaa tehään :D ja kestin. Mut tarttee ottaa huomioon et ihmisillä on erilaiset kipukynnyksetkin.
Jonkun ehkä 2h voisin kestää jonkun kuvan tekoa mut sitte alkais riittää. Ja onhan silläkin väliä et mihin sen ottaa..
 
TORSTAI 23.4




marjutti86..................kp39/33..........yk2............1.toiveissa



minttumaaria76..........kp21/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp16/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp12/29..........yk5............1.toiveissa



yöperhonen-..............kp9/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp9/??..............................2.toiveissa
enkelipojat................kp7/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp7/28..........yk17...........1.toiveissa
aMansikka..................kp4/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp2/30-34....yk?............1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp2/30.............yk3............2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT





PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
Täällä kp 33/34/39? Jännät paikat! Lilla: mulla ollu samoja oireita tässä kierrossa yli viikon putkeen oviksesta, sen jälkeen vaihtelevasti.. Ovis oli 10.pvä(mulla niin prkleen kivulias aina ettei ainakaan tarvii tikutella).. Ehkä meillä tärppää :D Haluais ainakin uskoa että siksi on ollu menkkakivut kahta viikkoa ennen menkkoja... Ja oon myös oppinut repäsykivut nyt kun niitä tullu äkkiliikkeistä jostain syystä.. ehkä hieman mieli tekee tepposet? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja napiiri:
Täällä kp 33/34/39? Jännät paikat! Lilla: mulla ollu samoja oireita tässä kierrossa yli viikon putkeen oviksesta, sen jälkeen vaihtelevasti.. Ovis oli 10.pvä(mulla niin prkleen kivulias aina ettei ainakaan tarvii tikutella).. Ehkä meillä tärppää :D Haluais ainakin uskoa että siksi on ollu menkkakivut kahta viikkoa ennen menkkoja... Ja oon myös oppinut repäsykivut nyt kun niitä tullu äkkiliikkeistä jostain syystä.. ehkä hieman mieli tekee tepposet? :LOL:
Noi repäsy kivut on mulla ainakin edellisissä odotuksissa ollut juurikin raskauden merkki ;) Voikun nyt tärppäisi ,en malttaisi millään odotella.Milloinhan voisi jo mahd,testailla :p
 
tänään ei ole ollu mitään vuotoa.. pientä menkkamaista kipua/nippailuja edelleen.. äsken rähjäsin miehelle puhelimessa, ärsytti suunnattomasti ja olis haluttanu vaan itkeä! ilman mitään sen kummempaa syytä. no nälkä on ja oli kuuma ku liikaa vaatetta tuohon ihanaan keliin nähden. ja ressaa kesätyöhommat, kävin yhteen paikkaan jättään hakemuksen, en kyllä tiiä haluanko sinne ees vaikka pääsisin :ashamed:

lauantai aamuna meinaan testailla taas :wave: jos sitte vielä tarvii..
 
Nyt tuli sitten aamulla niitä "repäisy" kipuja kun ajelin autoa ja alko aivastuttaa.Hitto että ne on muuten kipeitä.
marjutti86 Toivotaan että sinulla olisi jo tärpännyt ja saisit plussan viikonloppuna :heart: millaista kesätyötä olet hakenut ?
Ps.ne on muuten luvannut aivan mahtavat säät viikoksi eteenpäin B)
 
PERJANTAI 24.4




marjutti86..................kp40/33..........yk2............1.toiveissa



minttumaaria76..........kp22/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp17/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp13/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp10/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp10/??..............................2.toiveissa



enkelipojat................kp8/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp8/28..........yk17...........1.toiveissa
aMansikka..................kp5/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp3/30-34....yk?............1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp3/30.............yk3............2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



25.4 marjutti86



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
mahan turvotus on onneksi vähän laskenu, eilen illalla oli maha ku ilmapallo :LOL: ja samoin on mahan kosketusarkuus hävinny, pientä jomotusta ja 'painon tunnetta' on alavatsalla..

lilla-2009 hain kesätöihin kasvihuoneelle =) niin monesta paikkaa jo hylky tullu.. seurakunnalle ja kaupungille meinasin vielä käydä kyseleen..
hyvä tietää B) vaatteet pitää muistaa laittaa kelin mukaan, et ei tuu ahdistuskohtauksia enää :D on kyllä tosi kiva jos vastaavat ilmat jatkuu, nyt näyttää vähän pilvisemmälle..

mitäs yöperhoselle kuuluupi?
 
marjutti, kiitos kysymästä :) tässähän tämä menee... hiljaiseloa.. tuntuu ettei koskaan sitä lasta tule. oon jo tässä miettiny, josko sitä pitäis hetken tauon ja sit kokeilis uudestaan, josko tärppäis... en tiedä :ashamed:

kuitenkin iloisempiakin asioita :) eilen meille tuli 1v2kk vanha sakemanni uros, herra on aivan ihana tapaus :heart: hyvin on jo sopeutunu ja kaikki on alkanu sujuu suht hyvin :) oikee vahti- ja suojeluskoira :heart:

huomennako mainasit marjutti testata.? toivotaan että komia plussa sieltä pärähtäis.!! d;)b
 
Annien, ollaan menossa ens kuussa lääkäriin... mut nytpä meni sit ihan pilalle muutenki tää vauva projekti. ukko joutuu lähtee töihin kauas kauas pois ja on siellä ainaki 3kk.. eli se siitä sitte :'( en ees tiiä miten mä pärjään yksin niin kauan.!
 
Annien, pitää toivoo että toi pieni tauko auttais... oispa ihana ku tärppäiski sit heti :) mut en kyl uskalla liikoja toivoa.! on tää vaan niin haikeeta... saa nähä miten saan ens yönä unta, kun en oikeen osaa nukkuu yksin.!!
 
LAUANTAI 25.4




marjutti86..................kp41/33..........yk2............1.toiveissa



minttumaaria76..........kp23/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp18/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp14/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp11/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp11/??..............................2.toiveissa



enkelipojat................kp9/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp9/28..........yk17...........1.toiveissa
aMansikka..................kp6/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp4/30-34....yk?............1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp4/30.............yk3............2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



25.4 marjutti86



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
nega :'( toisaalta ei tullu yllätyksenä kun en uskonu et plussa tulis, jotenki oli tänään aamulla niin ei-raskaana oleva olo.. :| en kyllä ymmärrä mistä mun maha oireet sitten johtuu.. mutta eipä sitä kauaa kestänykkään, nyt on ihan normaali olo taas, eikä maha ole turvoksissa.

pettymyshän tuo tietenki oli, mutta en minä ihan maassa kuitenkaan ole =) eniten tässä nyt harmittaa se että kierto on ihan päin p:tä!! vuotoa ei ole tullu minkäänlaista.. kyllähän nyt testin ois pitäny näyttää ku kerta herkkä testi vielä oli kyseessä?? et on siis varmaa että raskaana en ole.. :/ tulis sit se hiton täti tänne |O

lähen kohta solariumiin itteä hemmotteleen =)
 
Täällä ollu ihan ihmeelliset menkat :eek: Eilenkin tuli farkuista läpi, vaikka käytän ultraimukykyisiä kuukautissuojia :x Siis tulee ihan kauheesti vuotoa. Ei tiiä miten päin olis, ku koko ajan pelottaa, että tulee läpi ja saa vähän väliä ravata veskissä sidettä vaihtamassa :LOL: Vähän jänskätti kun oli mallikeikka tuossa yks pv, että nolaanko itteni ihan totaalisesti jos jotain läpi tulee... Varauduinkin kunnon suojilla. Ei onneks tullu läpi. Huh :whistle: :LOL:

Sit toinen juttu, mikä on outoa, niin oireet jatkuu edelleen. Johtuu sit varmaan jostain ihan muusta ku tuskinpa raskaanakaan olen.
 
SUNNUNTAI 26.4




marjutti86..................kp42/33..........yk2............1.toiveissa



minttumaaria76..........kp24/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp19/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp15/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp12/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp12/??..............................2.toiveissa
enkelipojat................kp10/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp10/28..........yk17...........1.toiveissa



aMansikka..................kp7/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp5/30-34....yk?............1.toiveissa(km3/09)
melluli........................kp5/30.............yk3............2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
hei :) ihana aurinkoinen ilma ulkona! :)
Oli tosi kummalliset menkat.. kesti kolmepäivää..eikä ollu kovinkaa runsaat.. :O
tosi kummallista... onkohan tää normaalia ku koko vuoto oli aika vähästä.. tai no kai se on ku oli siis ekat menkat km jälkeen..
 

Yhteistyössä