~Kesän Kuumeilijat~

MAANANTAI 20.4




marjutti86..................kp36/33..........yk2............1.toiveissa
tiitu87........................kp32/29-30....yk?............1.toiveissa(km3/09)



melluli........kp29/??......yk2.....2.toiveissa(haamu 15.4 kp24/??)
aMansikka..................kp28/30-32......yk4...........1.toiveissa
minttumaaria76..........kp18/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp13/31..........yk2............3.toiveissa



Julita..........................kp9/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp6/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp6/??..............................2.toiveissa
enkelipojat................kp4/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp4/28..........yk17...........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



25.4. aMansikka



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
MML
Haha.. Huomaa että mun loppu kierto lähenee kun roikun täälänäemmä taas heti aamusta :D Vaikka piti olla kierto jossa käyn pari kertaa vaan moikkaamassa :)

YP! Tosiaan muistan, että sulla veny se kierto viimeksi.. Minä en ainakaan omalta kohdaltani usko, että voisin stressillä siirtää/sekottaa vuotoja, mutta voisko sun kohdalla olla kyse jostain sellasesta? Ja tosiaan kaikkia hormoonihäiriöitäkin on olemassa, jotka menee ohi ilman kummempaa hoitoa. Oisihan se silti kiva, että pääsisit sinne lekuriin selvittämään asioita. Mistä yritit tilata sitä aikaa?

Marjutille peukut pystyssä täälä! :heart: :flower:
 
MML
Niin joo ja mulle voi laittaa testipäiväksi 25.4! Yritän sinnitellä lauantaihin, mutten usko pystyväni :) Katsotaan, jos tiukasti pysyisi pois apteekista ennen perjantai-iltaa, niin ehkä se onnistuisi. Olettaen siis että se kirottu kurja täti ei saavu ennen sitä :headwall:
 
aMansikka, ei mulla ainakaan ennen oo stressi siirtäny tädin tuloa.! joten en usko että siitä ois kyse.. voihan se olla jtn ihan muuta.! omasta tk:sta varasin aikaa.. pakko varata sinne kun siellä on mun oma diabetes lääkäri, jonka kanssa on hoidettava aina aluksi nämä hommat. ja jos sitä kautta sais sit lähetteen naistenklinikalle, jossa tutkittais perusteellisemmin :)
toivotaan, ettei se täti nyt ryntäis sinne paikalle.!!! d;)b
 
Huomenta tännekkin.. aMansikka peukut pystyyn että tulis la tulis plussa uutinen sulle. :)
Itse aattelin testaa perjantaina jos ei sitä ennen ala menkat..
Menkkamainen kipu loppunut oikeestaan lauantaina sekä nivusten jomotus.
Jos ovis oli silloin 9päivä niin ylihuomenna pitäis alkaa menkat luultavasti... no sen näkee sitten. :)
 
MML
Omasta TK:sta kai se on liikkeelle lähdettävä.. Toinen mihin voisi yrittää soittaa on neuvola, monessa paikassa se on TK:n yhteydessä ja sielä ne tädit on useimmiten tosi kivoja ja ymmärtäväisiä. Ite halusin mennä viime keväänä pari kuukautta yrittämisen aloittamisen jälkeen tutustumaan neuvolaan ja kyselemään kaikkea, niin se varasi mulle ajan samalle päivälle :D Loppupäivästä sitten kävin sielä kysymässä tyhmiä ja samalla otettiin papa yms. kokeita. :LOL: En tiedä onnistuuko joka paikassa, mutta tää meidän paikkakunnan hoitaja on ihan huippu yksilö.
 
aMansikka, meillä on neuvola tk:n yhteydessä ja soitinkin sinne niin, että kysyin kummalle puolelle varaisin aikaa, neuvolaan vai omalle lääkärille... tää mun diabetes vaatii ton raskautumisen ja mahdollisen raskauden aikana tarkkaa seurantaa, joten mun onkin pakko käydä ton mun oman diabeteslääkärin kautta.! sieltä kun vaan ei oo mitään vielä kuulunu :/
 
MML
Yp, ompas tylsää :( Koskas soitit sinne? Soita uudelleen ja hoputa, kysyt et ootteko jo unohtanu kun ei oo kuulunu? :) Minä oon aina niin kärsimätön etten jaksaisi odotella kovinkaan kauaa, jos en edes tietäisi koska mahdollinen aika on.
 
En päässytkään tänään käymään siel terveyskeskuksessa. Mies sitten ruokiksellaan toi mulle apteekista testin ja testasin kotioloissa. Silloin neljä päivää sitten sain vielä One step-liuskatestillä haamun ja nyt tänään tol Apteekin oma-puikkotestillä TAAS haamu! WHAAAAT??? :( Alan huolestuu...

Neljä viikkoo edellisist menkoista eikä uusia kuulu.
 
MML
Melluli, kuin vahva haamu se on? Apteekin omassa on mun käsittääkseni herkkyys 25, mikä noissa liuskoissa on? Voi vaikuttaa tollaset eri herkkyys jutut jne. Ja eihän sulla kauheen pitkällä vielä ole toi kierto. Mee terkkulaan tai testaa uudelleen apteekin omalla parin päivän päästä ja vertaa tohon testiin, että onko vahvistunut. Onnittelisin silti sua jo, koska niihän sitä sanotaan, että viiva kun viiva niin olet raskaana :)
 
Yritin ottaa kuvaa siint testistä mutta eipä se haamu siinä kuvassa näy, ainoastaan livenä näkyy :( niin haalee, mutta selvää punaista siinä on. Harmittaa ku ei saa kunnon kuvaa. Tuossa paras otos jonka sain http://melluli.suntuubi.com/?cat=5&img=5 Ei se tuossa taida oikein näkyä...? :/ Höh.
*muoks* Tuossakin yks JOTENKUTEN onnistunut kuva, mutta eipä se siinäkään sen paremmin taida näkyä... http://melluli.suntuubi.com/?cat=5&img=6
 
kyllähän siinä ihan haaleeta näkyy.. älä melluli vielä huolestu ku jotain kuitenkin siinä on, eihän sulla kp:tkaan ole vielä kovin isot :hug:

täällä alaselkää särkee, hankala olla, paha olo, en ole jaksanu ulkona käydä tänään vielä ollenkaan, sisällä vaan kökötän :LOL: ei oo mitään syötävääkään :kieh: pelottaa et hanat aukee :|
 
melluli, mä en kyllä nähny mutta mulla onkin läppäri mitä käytän ja täs värit välillä vääristyy.

Mä ootan jo hirveesti et sais alkaa yrittään. :D

Miehen kanssa tosin eilen pupuiltiin ja se meinas iha ilman mtn kunnes joutu sitte kesken kaiken pakottaa sen hakeen välikappaleen ku mä tosiaan tahdon pitää nuo juhlat ennen kun raskautuu. Mut ei oo enää kuukauttakaan ni sitte saapi ihan vapaasti vauveli päästä alulle :)
 
TIISTAI 21.4




marjutti86..................kp37/33..........yk2............1.toiveissa
tiitu87........................kp33/29-30....yk?............1.toiveissa(km3/09)
melluli........kp30/??......yk2.....2.toiveissa(haamu 15.4 kp24/??)



minttumaaria76..........kp19/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp14/31..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp10/29..........yk5............1.toiveissa



yöperhonen-..............kp7/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp7/??..............................2.toiveissa
enkelipojat................kp5/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp5/28..........yk17...........1.toiveissa
aMansikka..................kp2/27-32......yk5...........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT





PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
nyt naikkoset.! kertokaa mikäs tän pinon nimeks tulee... laitetaanko viikkojen mukaan, vai jtn ihan muuta.? :)

täällä vähän pahoilla mielin ollaan...:'( tänään ehkä meidän vanhin neiti saa uuden kodin.... eilen ukon kans molemmat nyyhkytettiin kun asiaa ajateltiin, mutta koiran parasta on ajateltava. silti se aina tuntuu vaan niin pahalta :ashamed:

mukavaa pivää teille.!
 
MML
Täti kurvasikin eilen sitten paikalle, tehden ihan ylläri visiitin.. eli kp 2/28-32. Ihmeellistä kun toi kiertokin heittelee ihan miten sattuu! Mutta ei siitä sen enempää, jatkan laihdutus operaatioita ja röökilakkoa suht hyvin mielin.

Mikäs teidät on ajanu noin surulliseen ratkasuun YP? Jos saan udella.. Ite jouduin nuorempana luopumaan omasta koirastani ja se teki tosi tiukkaa, mutta koiran parasta tosiaan ajattelin, ei ollu sille aikaa ja sopivaa kotiakaan, kun jouduin hikiseen yksiöön keskelle kaupunkia.
 

Yhteistyössä