~Kesän Kuumeilijat~

anu, voithan sä mennä päivystykseenkin ja pyytää että ne ottais verestä, saisit ainakin ihan varman tuloksen :)

marjutti, mä teen täällä taikoja, että se täti ei sinne löydä.!!!

tosi p*ska fiilis.. riidelty ukon kans eilen illalla ja tänään koko aamu.! :'( kävin sit koirien kans juoksemas ja selvittämäs päätä ja nyt ku tulin kotiin, ni ukko oli häippässy... huoh.. tää on taas niin stressaavaa ja masentavaa aikaa et huh huh.!! :ashamed:

parempaa päivää teille muille.! :)
 
TORSTAI 16.4





enkelipojat................kp39/47..........yk1............2.toiveissa
anu84.......kp38/28.......yk16.......1.toiveissa (haamu 8.4 kp30/28)
marjutti86..................kp32/33..........yk2............1.toiveissa



tiitu87........................kp28/29-30....yk?............1.toiveissa(km3/09)
melluli........kp25/??......yk2.....2.toiveissa(haamu 15.4 kp24/??)
aMansikka..................kp24/30-32......yk4...........1.toiveissa



Lilla2009....................kp9/31..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp5/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp2/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp2/??..............................2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



17.4 melluli
19.4 marjutti86




PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
mua jännittäää!! :D pysykää menkat poissa :attn:

yöperhonen voi että, koittakaas selvittää välit :hug: tästä vauvanhankita hommastako pinnat kireellä vai riitelittekö ihan jostakin muusta? pakko ei ole vastata kun utelen =)

testit polttelee kaapissa, jos eka oottas onko menkat ees myöhässä :LOL: tänään ei muuten ole taas ollu mitään tuntemuksia eikä kipuja |O
 
marjutti, nopeesti me aina saadaan nää hommat sovittua, kun molemmat hetken tuulettaa päätään :D mulla ainakin on nyt nii stressaavaa aikaa tää koko vauva touhu ja sit kans jännitän sitä, että saanko töitä.. ja luulempa että tuo mieskin ihan samoista aiheista stressaa ja siksi on sitten molemmilla pinna kireellä ja on tosi tulenarka tilanne koko ajan..
mut nyt on kaikki sovittu ja homma ennallaan :)
voi hitsi ku sulla on jännät paikat.. toivotaan, että se täti pahanen nyt vaan tajuis pysyy poissa.!!! d;)b
 
melluli niin ja samalla niin ihanaa ja kutkuttavaa kuitenkin :D

yöperhonen no hyvä et ei ollu sen vakavampaa :D meilläkin kinastelut melkeen unohtuu jo siinä ku molemmat saa vähän hengähdettyä ja toinen on pois silmien eestä vähän aikaa :LOL:
millon tiiät saatko työpaikkaa?



 
enkelipojat, :hug: kierto vielä varmasti vähän hakee, ennenkuin tasoittuu.. toivottavasti nopeasti asettuu kuitenki aloilleen :) tai tietysti raskautuminen olisikin kaikista paras vaihtoehto :D

marjutti, no näinhän se on :) mutta kun nämä riidatkin kuuluvat suhteeseen ja vahvistavat sitä.!!
ens viikolla pitäis saada tietää lohkeeko sieltä paikkaa :) mä niin toivon, että saisin sen ni ois sit jtn muuta ajateltavaa. ja tietysti ois ihanaa pyöriä niitten kahen pikku ihanan taaperon kans :heart:
 
marjutti, riidan sopiminen on aina yhtä mukavaa :)
meillä kans on riitoja harvakseltaan, mut sit kun on niin saattaa ollakin tollanen isompi, mut se sit puhdistaakin ilmapiirin pidemmäks aikaa :D
ONHAN TÄTI PYSYNY POISSA, ONHAN.???

anu, EIIIIIIII.! :hug: :hug: en oikein osaa sanoa mitään muuta kuin että olen pahoillani :ashamed:

ON: täällä täti näyttäis pakkailevan jo kamojaan :eek: en taas ymmärrä miten kesti näin vähän aikaa tää vuoto... kai mussa on jtn vikaa :ashamed:
huomenna tulee kummityttö hoitoon :heart: pääsee mamma ja pappa vähän rilluttelemaan yhessä :D

mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille.!! :)
 
PERJANTAI 17.4




marjutti86..................kp33/33..........yk2............1.toiveissa



tiitu87........................kp29/29-30....yk?............1.toiveissa(km3/09)
melluli........kp26/??......yk2.....2.toiveissa(haamu 15.4 kp24/??)
aMansikka..................kp25/30-32......yk4...........1.toiveissa
minttumaaria76....................kp15/??...........yk2............2.toiveissa



Lilla2009....................kp10/31..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp6/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp3/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp3/??..............................2.toiveissa
enkelipojat................kp1/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp1/28..........yk17...........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



17.4 melluli
19.4 marjutti86




PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
yöperhonen ootko ihan varma ettet sittenkin ois raskaana? Kannattaa varmistaa vielä asia... Mulla nimittäin ainakin edellises raskaudessa tuli menkkojen aikaan tosi niukkaa pientä vuotoa (kesti ehkä päivän-pari) ja raskaana siis olin ihan normaalisti. Ehdin silloin jo luulla että sain keskenmenon tms. mutta kaikki oli ihan ok - nyt tuo tulos nukkuu päikkäreitään ulkona vaunuissa. Hormonit ne vaan oikutteli... =) Niin tosiaan, sen kummemmin toiveita enempää nostattamatta tarkistahan vielä ihan vaan varmuuden vuoksi, jos yhtään epäilyttää? :wave:

(.) Mie odotan kärsimättömänä viel muutaman päivän että alkaako menkat vai ei (hope not!!!), ennenku testailen enempää.
 
melluli, kiitos tsempeistä :) mutta kyllä mä luulen, etten raskaana ole.. edellisessäkin kierrossa luulin jo, että tärppäsi, kun oli menkat vähän myöhässä ja sieltä ne kuitenkin tuli.. tosi erittäin niukkoina ja kesti juuri vain muutaman päivän. noh, tein testin ja negahan se tietty oli.! eli empä jaksa uskoa, että testi nytkään muuta näyttäisi..... en vaan halua nähdä yhtä viivaa enää tikussa :ashamed:
pitelen täällä peukkuja sulle d;)b käsken vielä koirat ja ukonkin mukaan ni on monet peukut pystyssä :D
 
täti toistaiseksi pysynyt poissa... :wave: tänne ei tarvi tulla!!! :LOL: illalla ne yleensä onkin mulla alkanu :whistle:

yöperhosella oli sit tädillä lyhyt visiitti :/ no hyvähän se vaan et suht vähällä selvisit =)

mulla on nyt vähän epäselvät kuviot, mieshän mulla on armeijassa ja sen pitäs tulla lomille ens torstaina, se on hehkuttanu jotain et sillä on mulle tosi kiva yllätys, en tiiä yhtään mikä se on.. :eek: (sitä mietin koko ajan :LOL: ) kumman tarkkaan se on kysyny mitä mulla on tänään ja mihin aikaan, ei se vaan olis pamahtamassa kotiin yllätyksenä jo nyt viikonlopuksi..? ;)

kiva ku näin ajattelen ja se ylläri onki ens viikonlopulle joku pikku juttu.. :LOL:
 
marjutti, no niin sais kyllä pysyäkin poissa.! :)
toisaalta nää lyhyet visiitit on jees, mut ihmetyttää vaan että mistä nää johtuu.. eikai nyt ihan normaalii oo et 2-3pv kestää vaan.
yllätykseton kivoja :) mut mä ainaki oon aina ihan hepakassa ja haluun heti tietää mitä se on :D
 
MML
Tulipa sitten hurautettua sinne naapuri kaupunkiin juhlimaan. Join hillitysti, mutta kuitenkin on vähän huono omatunto, jos sielä masussa joku majaileekin.. Eipä auta nyt sitä alkaa stressaamaan. Mitään raskauteen viittaavia oireita ei ole ilmaantunut, joten usko plussaan on melko heikko. Odotellaan. Vielä pitäisi viikko malttaa ennen testiä!! :headwall: :headwall:

Ikävä huomata, että nuin moni on tippunut seuraavaan kiertoon :( Onneksi sielä yksi plussannut lihottaa sitäkin pinoa! Onnea vielä kerran sydänkäpyselle, jos en ole muistanut vaikka aijjemmin onnitella! :flower:
 

Yhteistyössä