~Kesän Kuumeilijat~

missä on Julita ja aMansikka.?! onko Julitalla meille hyviä uutisia.? ;)

hyvältä kuulostaa melluli ja Annien :) toivotaantoivotaan d;)b

täällä täti pysyny ainaki toistaseks poissa... välillä on ollu inhottavia menkkajuilintoja, mutta menneet nopeasti ohi. luulempa silti, että täti huomenissa viimeistään kurvaa paikalle...

työhaastattelussa meni ihan kivasti :) oisin voinu nappaa heti ne ihanat kaksostytöt sieltä mukaani :heart: oli ne vaan niin vallottavia taaperoita.! toivottavasti saan paikan :)
 
meillähän alkaa olemaan täällä tosi jännät paikat =) aivan pelottaa jotenki maholliset tulevat menkat :D ei niitä haluais, ei tietenkään kukaan muukaan täällä :)

taas on ollu ihan oireetonta viime päivät. viime kierrossakin menkat alko ihan ittestään ilmottamatta, yllättäen..

yöperhonen, kiva et työhaastis suju hyvin!


 
Moi!
Täällä ollaankin jo kaipailtu minua, kiva =)

Sydänkäpynen -> :flower: :flower: :flower:
anu84 -> Toivottavasti haamu vahvistuu! Peukut pystyyn.

Harmikseni täti tuli taas oikeaan osoitteeseen ja ajallaan :'(

 
MML
Heipä hei! :)

YP, mulla oli viime raskauden alussa menkka juilintoja silleen, et luulin jo menkkojen alkavan. Eipä sitten alkanukkaan ja jatkuivat johonkin vk 9, jolloin ne vaihtukin jo vatsan kasvukivuiksi :) Toi krapulaolo on myöskin tuttua niiltä ajoilta joten peukut pystyyn d:)b

Itsellä ei oo oikeen mitään raportoitavaa. Luulin välivuotojen loppuneen kun ovat yleensä ilmestyneet kp 10-12, nyt sitten tulikin kp 18 jolloin oletin oviksenkin olevan.. Tosiaan siis sellanen pieni tuhru muutaman vessa käynnin yhteydessä. Tiedä sitten mitä tuo tarkoittaa ja miksi vaihtoi paikkaansa :) Koitan ottaa lääkäri tädin neuvosta vaarin ja nauttia keväästä ja ollaa ajattelematta oireita suuntaan tai toiseen! Oikeastaan aika hyvin on onnistunu, olin koko pääsiäisen poissa täältäkin :D
 
TIISTAI 14.4





enkelipojat................kp37/47..........yk1............2.toiveissa
anu84.......kp36/28.......yk16.......1.toiveissa (haamu 8.4 kp30/28)
marjutti86..................kp30/33..........yk2............1.toiveissa



yöperhonen-..............kp29/28..........yk15..........1.toiveissa
melluli........................kp23/??............yk2............2.toiveissa
aMansikka..................kp22/30-32......yk4...........1.toiveissa



Lilla2009....................kp7/31..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp3/29..........yk5............1.toiveissa
Annien.......................kp??/??..............................2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



12.4 Lilla2009
13.4 Sydänkäpynen
15.4 yöperhonen-, anu84
17.4 melluli, Annien
19.4 marjutti86




PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
marjutti, toivotaan, että tällä kertaa se täti tajuais pysyä poissa :)

Julita, pahoittelut tädistä :hug: haluatko jatkaa listalla, kun otsikko muutetaan myöhemmiksi viikoiksi.?

aMansikka, jospa sulla oiskin ollu ovis aikasemmin ja ois nyt sitten kiinnittymisvuotoa d;)b
huih, nyt rupes jännää ku kerroit noista oireista.. eiei, ei saa toivoa liikaa, ni ei tarvii taas tippuu korkeelta, niinku viimekierrossa.!!

täti siis täällä tajunnu ainakin toistaseks pysyä poissa... :) jotenki kuitenkin odotan sitä saapuvaksi tälle päivälle tai viimeistään huomiselle.! ei auta muuta kuin odotella tulevaa.. silti kuitenkin suht positiivisin mielin olen liikkeellä :)
 
ainiin.. viimeyö oli yhtä helv*ttiä.!!! ylävatsaan sattu ihan sairaan paljon... tuli tosi voimakkaita kouristuksia, tuntu välillä et lähtee taju. ja sit oli ERITTÄIN paha olo, siis sellanen et joutu ihan miettimään, lähteekö oksentamaan vai ei.. ja tota kesti koko yön, joten paljoa ei siis oo nukuttu :snotty: ikinä mulla ei oo ollu tollasta ylävatsakipua, mistä kummasta vois johtua.? :eek:
 
Hätäinen nega testattu ja toistaseks fiilikset ihan hyvät koska jos nyt en ole raskaana ni toukokuussa sitten vauvalle on täysi lupa päästä alulle.

Pe tai to testaan seuraavan kerran ja se onkin sitten viimenen testi mitä mulla on kotona ja sitä on sitten uskominen :)
 
yöperhonen- Kiitos. Tsempit sinullekin.
Jatkan mielelläni jo tutuksi tulleessa porukassa. Pikku korjaus kuitenkin noihin kiertopäiviin, mä laskin väärin ja kierto onkin 28 päivää.. :headwall: Ei onneksi sen suurenpaa laskuvirhettä. B)
 
sopisiko vielä liittyä mukaan. olen kohta 20 vuotias nainen Hämeenlinnan seudulta ja toiveissa olisi pikku kakkonen. Ennestään meillä on 7 kuukautinen tyttö ja kovasti jo toivomme pikku kakkosta . Kierto ei ole vielä säännöllinen kun muutamat menkat vasta tulleet ja imetän vielä silloin tällöin, mutta lopettamassa koko ajan. kp 37/47 yk.1. Tässä kierrossa ei olla vielä oltu niin säänöllisiä mutta jatkossa pitäisi alkaa yrittämään ihan todella.
 
joo kyllä mä ajattelin vaikka niin jotenkin tuntuu että täysin turhaa on!! Tissit on edelleen ihan ulmetun arat, mutta mitään muuta ei ole!!! En edes haluais testata kun tiedän että joudun pettymään niin lujaa taas, mutta täytyyhän se varmistaa, ja siitä viimeisimmästä oviksesta on huomenna 15pv, että periaattees pitäis näkyä jos tärpänny siitä on! Ainut että hämää noi todella arat tissit!! Ja ei mitkään lämmötkään ole koholla. Onko se niin että ne on ainakoholla jos on tärpänny?? Vai onko sekin yksilöllistä??
 
Yp, mulla on nyt nuit menkkajuilintoja silleen, että välil niit on ja välil ei. Satunnaisesti tulee. Eli niitä ei oo 24h/vrk. Välil nippailee ihan siis kunnollakin. Ihan samanlaisia tuntemuksia ku tot esikkoa ootellessa. Luupaavalta siis ainakin VAIKUTTAS... Mut tiiä nyt sitte... :/

Aamul ois dpo 11 eli rv 3+4 jos raskaana oisin nyt, edellises raskaudessa sain plussan just rv 3+4 (testailin sillo niin aikaisin ku luulin olevani viikon pidemmällä mut aika selkee plussa tuli silti!). Uskaltaiskohan sitä huomen aamupissistä testata oisko nytkin mahdollisesti niin...? :/ Tai sitten en uskalla ihan viel vaan ootan vielä sen muutaman päivän... :headwall: :whistle:

Tää odottelu ja jännäily ihan kauheeta :LOL: Noh, eiköhän se täst...
 

Yhteistyössä