~Kesän Kuumeilijat~

Ei ne menkat sitten alkanutkaan,eli jotain outoa tiputtelua vaan.Kokeilin tuon kohdun nipukankin joka on tosi korkeella ja kova.Yleensä kun menkat alkaa niin sitä ei tunne,ainakaan itselläni ei tunnu silloin.Nyt häiritsee.Ja on tosi huono olo nyt ollut koko päivän :x

Mä taidan ihan rohkeesti hakea kaappiin uuden testin ja testailla tuossa sunnuntaina vaikka jos ei oo menkat alkanut.
 
yp, no se mulla onkin kun mä en tiiä millon oottaa menkkoja :D mä vaan tiiän millon oli ovis ja milla on harrasteltu :Dehkä mut vois laittaa tonne testaajiin vaikka perjantaille eli 17.pvä. Sillon olis ainakin dpo 12
 
Huomenta naiset :hug:
Täällä ei oireita suuntaan tai toiseen,ei auta muuta kuin odotella. Huomenna pitäisi alkaa "viralliset" menkat jos alkaa.
Me lähdetään maalailee uuden kodin seiniin hiukan väriä:) Ja huomenna olisi sitten se muutto.
Luvattu ihania ilmoja pitääkin koittaa ulkoilla mahd,paljon kun säät sen kerrankin sallii B)
Hyvää pääsiäistä kaikille ja plussatuulia :heart:
 
Juu, hyvää pääsiäistä täältäkin.
Tänään mennään mun vanhempien luo, sinne tulee siskoni ja vanhamummot myös.
Sisko kertoo tänään vanhamummoille että hän on raskaana :D

Oih niin ihanaa, minusta tulee sit syksyllä täti... B)
Ja btw, serkku makaa nyt justiin synnytyssalissa verenpaine seurannassa, käynnistävät ehkä tänään!!!! eli Emma saa ehkä tänään pikkuserkun!!!...

On: jaa-a, samat oireet jatkuu, rinnat arat/nöpöttää, menkkajuilinnat aalloissa, valkkaria tuleee...Mutta lämpö on nyt 36,83...eli on viel pikkasen koholla, ku normi on tuo 36,6...
Eilen muuten töissä yhtäkkiää tuli kauhee kakkoshätä, ja kun menin niiin oli ihan melkein ripulia, ja masuun otti kipeetä...Mutta se oli vaan se yks kerta. Nyt masu ollu kunnossa..
Outoa. Ja viel ne poskenpäässä olevat punaiset näpyt??...ei ole finnejä vaan pisaman tyylisiä näppyjä poskenpäissä..

Maanantaina pitäisi menkat alkaa...joten jossei aamulla näjy punaista niin teen vikan testin.
 
Sydänkäpynen mulla samoja oireita. Lisäks semmoinen olo, niinku ois flunssa tulossa; vilunväreitä ja jotenki tukkoinen olo. Lämpöö en oo mittaillu, ehkä pitäis... Varmaan kipeeks siis täs kaiken lisäks viel tulossa..prkl.. :snotty:
 
PERJANTAI 10.4





anu84.......kp32/28.......yk16.......1.toiveissa (haamu 8.4 kp30/28)
Sydänkäpynen...........kp30/32..........yk2............2.toiveissa



Julita..........................kp27/29..........yk4............1.toiveissa
marjutti86..................kp26/33..........yk2............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp24/28..........yk15..........1.toiveissa



aMansikka..................kp18/30-32......yk4...........1.toiveissa
melluli........................kp19/??............yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp3/31..........yk2............3.toiveissa
Annien.......................kp??/??..............................2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



12.4 Lilla2009
13.4 Sydänkäpynen
15.4 yöperhonen-
17.4 melluli, Annien
19.4 marjutti86




PLUSSANNEET

 
onnea suvunlisäyksistä sydänkäpynen :flower: :)
kuulostaa kyllä hyvin lupaavilta noi sun oireet.! peukuttelen d:)b

Lilla, mukavia maalaushetkiä sinne.! :)

melluli, toivotaan, että pikkuinen sinne omaa pientä yksiötään rakentelis :)

ON: luulempa että täti yllättää taasKIN... :( lämmöt ei oo enää yhtää koholla, eikä muutenkaa oo mitään oireita.! voi surku :ashamed: alkaa jo toivo menemään.
huomenna meen äitille pääsiäis pöytään, sinne tulee myös mun täti ja serkku sotkamosta asti :) kiva mennä moikkailee sinne kaikkia.

mukavaa pääsiäistä täältäkin kaikille.! :heart:
 
19 päivä testaan jos menkkoja ei siihen mennessä kuulu. enää vähän aikaa tuohon, kauheen nopeeta menee aika =)

yp, jospa ne pysyis poissa!! mitäs teillä kuuluu pääsiäispöytään? :p meillä ei ole ollu tapana viettää pääsiäistä oikeen millään tavalla, siis ei pääsiäisruokia. ulkoilua ja vähän pääsiäiskoristeita vaan.

lupaavan kuulosia oireita täällä monella =)

itsellähän ei ole taaskaan mitään.. :/
 
marjutti, ei meilläkään niin erikoisemmin koskaan ole pääsiäistä vietetty.. ruokana on ns. "jtn parempaa", ei siis mitään ihan arkista ruokaa :) mutta ei mitään tyypillistä pääsiäisruokaakaan, ei esim lammasta yms. mukava mennä valmiiseen pöytään kerrankin, niin ei tarvitse itse vääntää :D toki siellä varmasti salaattia teen yms, mutta noin periaatteessa.
ja kyllä ne sullekin oireet kerkeää kehittymään :)
 
Mulla on sellanen olo et en ole raskautunu. Mut se nyt taas ei mitään kerro koska esikoisesta kun raskauduin niin olin IHAN VARMA että en oo raskaana ja tein testin vaan sen takia et tiedettii onko mies kuskina vai minä. Mä olin sitten kuskina.

Ei malttais oottaa viikkoa.

Viel ku tulee sellasia repäsykipuja välillä mitä tuli esikoisestakin.

Oon saanu omaa päätäki vähä selvennettyä. Jos se plussa siihen testiin tulee ni meen kysymään siltä tatuoijalta et tekeekö se jos oon raskaana. Jos ei tee ni saan mä sen varausmaksun takas ja otan sitte kerralla kaks tatskaa ku seuraavan kerran pystyn. Samoin se viihteellä käyminen, menen sitten kun pystyn. Ei se maailmaa kuitenkaan kaada. Ketuttaahan se mut se nyt vaan siirtyy tulevaisuuteen :)
 
Menkat alko eilen ja taidan nyt lopettaa tän pinoilun ja jätän tän asian etenemään omalla painollaan vaikkei se helppoa olekaan. Palaan sitten joskus takaisin keskustelemaan tuonne odottajien puolelle. Kiitos juttuseurasta ja onnea yrityksiin. =)

Ps. en ole masentunut, mutta yritän toista taktiikkaa =)
 
LAUANTAI 11.4





anu84.......kp33/28.......yk16.......1.toiveissa (haamu 8.4 kp30/28)
Sydänkäpynen...........kp31/32..........yk2............2.toiveissa



Julita..........................kp28/29..........yk4............1.toiveissa
marjutti86..................kp27/33..........yk2............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp26/28..........yk15..........1.toiveissa
melluli........................kp20/??............yk2............2.toiveissa



aMansikka..................kp19/30-32......yk4...........1.toiveissa
Lilla2009....................kp4/31..........yk2............3.toiveissa
Annien.......................kp??/??..............................2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



12.4 Lilla2009
13.4 Sydänkäpynen
15.4 yöperhonen-
17.4 melluli, Annien
19.4 marjutti86




PLUSSANNEET

 
yöperhonen mietinki et syöttekö ihan jotain lammasta ym perinteisiä pääsiäisruokia :D

mies lähti salille, ite meinaan mennä kohta perästä sinne solariumiin ;) illalla sitten pienimuotosesti viihteelle, varmaan kotona vain kavereitten seurassa saunotaan ja höpötellään :)

minä en kyllä malttais ainakaan vielä jättää tätä palstaa, oon tainnu jäädä vähän koukkuun :D vähän väliä käyn kurkkiin mitä tänne on kirjoteltu, aina en ite viiti kirjotella jos ei ole mitään asiaa.. :LOL:
 

Yhteistyössä