Galluppiin Mie oon 22-vee kymenlaaksosta. Naimisiin menin tuon mieheni kanssa syyskuussa 2007 ja esikoispoikamme syntyi elokuussa 2008.
Testauspäivistä mä meinaan tehdä r-testin 17.4. Aikaisintaan. Siihen asti siis aion mieleni malttaa ja jänskätä, odottaa!
Annien et taida sitten olla ihan valmis uuteen raskauteen kun sulla tuollaisia ajatuksia. Vai miten omasta mielestäsi? Ehkä sun kannattais keskittyä nyt vaan siihen mitä sul on ja katsoa uudestaan sitten kun oot oikeasti valmis? Mullakin tuo esikoispoika 8kk niin toki itselläkin käy välillä mielessä että kun jo tuon yhen kans on välil kädet ihan täynnä niin mites sit ku onkin kaks!? Varmasti rankkaakin tulee kahden ihan pienen kanssa olemaan, mutta takuulla myös tuplaten onnea, iloa, rakkautta... Ja kaikesta selvitään yhdessä miehen kanssa yhdessä. Aina apukin lähellä jos tarvii. Eli pikkukakkonen on tervetullut! :heart:
Itse oon ehtinyt jo pari kertaa synnytyksen jälkeen käydä juhlimassa ja nauttia "oma-aikaa", mut voihan sitä oma-aikaa olla ilman alkoholiakin =) Tykkään tosi paljon käydä jumpassa yms. Minäkin käyn solariumissa myös by the way. En tiiä solkun käytöstä raskausaikana, mutta en ainakaan edellisen raskauden aikana käyttänyt ku en ollu varma. Mut sen tiiän, ettei ainakaan infrapunasaunaan saa raskausaikana mennä kun sen on todettu aiheuttavan epämuodostumia sikiölle
Nii! Ja ehdin mä synnytyksen jälkeen taas yhden uuden tatuoinninkin ottaa. Ja otinkin ihan käsivarren mitalla