~Kesän Kuumeilijat~

Mua nyt vähän alkaa epäilyttää .. Menin esikon kanssa päikkäreille ja heräsin äsken. Nukuin yli 3h!! Mä en nyt tahtois olla oikeesti ihan viel raskaana. Mulla on tatuointi-aikakin varattu kahen viikon päähän ja niiden kemujen missaaminen harmittais tosi paljon. Äh... vaikeeta.

Iltaa..

Meillä siis ensimmäinen vauveli toiveissa. Huomenna siis mahdollisesti menkat alkaa, jos ovat tullakseen. Nyt ehkä enemmän nippailua ollut, vähän jännittää kuinka käy ja naama edelleen kuin rupikonnalla =)

Olemme menossa pääsiäisenä ystäväpariskunnan luokse ja heille tulossa kohta toinen vauva joten jos menkat tulevat niin kiva siinä sitten toisen mahaa ihailla... No katsellaan kuinka käy...

kiitos aMansikka :) kiva jos kelpaa...

Annien, mihinkäs sulle tatuointi tulee ja millanen.?

wannabemama, toivottavasti ei huomenna ala.!:) eikä moneen kuukauteenkaan...
mun ystävä kävi ainakin vko8 asti solariumis.. ei oo mitään haittaa ainakaan siinä alkuvaiheessa. toki kannattaa sitte neuvolassa tai lääkärillä keskustella asiasta :) suosittelen kyllä kokeilemaan.!!

yöperhonen, Esikon nimen tatuoin jalkaan. Sikälimikäli siis ens viikon testaus on nega.

Mulla tulee niin huono omatunto oikeesti mun omista ajatuksista kun täällä on niitäkin jotka on kauheesti jo yrittäny :ashamed:

Annien, ihana tatska aihe :) mä oon kans jo kauan sitten päättänyt, että tatuoin mun mahdollisten lapsien/öapsen nimen johonkin kroppaani :)
sulla on ihan täys oikeus sun ajatuksiin, niinkuin jokaisella meistä :) ja kun sun esikkokin on vasta niin pieni, niin on ihan ymmärrettävää.!!
mä en mistään hinnasta kyllä luopuis raskaudesta.!! mut se johtuukin ihan siitä, että ollaan yritetty niin kauan ja se ois esikoinen :)

yöperhonen tuunannu tosi hienon listan! =) ja hyvältä kuullostaa mitä ootte puhunu pinon jatkamisesta ja otsikon muokkauksesta :D

minä oon välillä käyttänu doven päivettävää, mutta koen sen jotenki hirveen työlääksi levittää.. ei aika harvoin jaksan, mut jalkoihin tosi hyvä kesällä =)

ihan pienen pientä nippailua olen havainnu alavatsalla oikeella puolella.. en tiiä onko yhtään mitään mut kiva jotain tuntea kuitenki :D

tää tyttö painuu nytte peiton alle :wave:

Taisin saada haamujen haamun testiin, nyt maltan mieleni odotan pari päivää ja testaan apteekin testillä seuraavaksi, tissit on melko arat, kipeemmät kun eilen!! ja kun lämmöt mittasin illalla niin silloin ainakin oli 0.4 astetta koholla! Mutta mä en ilosta pompi ennemmin ennekun saan täyden varmuuden!!! Niin monta kertaa joutunu tippumaan korkeelta ja kovaa että otan nyt ihan rauhallisesti!!

sydänkäpynen mäkin tein negatestin ku piti hössöttää ja negaa tuli ,mutta ei vielä luovuteta.Samassa veneessä ollaan ja vielä ei tää vene uppoa! :D

annien Mä tiedän ton tunteen! Mutta yleensä sitä raskautuu juuri silloin kun ei välttämättä sittenkään tahtoisi/ muita isoja suunnitelmia joita odotusaika sotkee. Mutta elät ihan normaalia elämää siihen asti kunnes plussaat ja toki se elämä saa jatkua senkin jälkeen normaalina mutta terveellisenä :D
Mä ainakin meinaan elää ihan normisti siihen asti ku tikkuun tulee viivat ,käyn solkussa,otan sauna olutta, jne... :D

anu84 sulla taitaa olla kyllä todella jännät paikat,toivotaan että olis nyt sitten plussa täysin :heart:

Muutenkin plussatuulia kaikille :flower: :heart:

Yöperhonen, Sillon kun esikoisesta plussasin ni se oli just se kierto mist oltiin päätetty et ei jaksa enää yrittää et aletaa miehen kanssa panostamaan töihin ja muihin juttuihin.
Mä muistelisin et oon teijän yritystä seurannu jo aikasemminkin. Toisella nickillä olin vaan sillon.

Lilla, Kyllä mä meinaankin ihan normaalisti elää siihen asti että plussaan mutta mä en ole siis oikeasti päässyt/halunnutkaan mennä juhlimaan ku viimeks kesäkuussa '07 ja nyt ois sitte mahis päästä EKAN KERRAN ton jälkeen mut jos nyt oon raskaana ni eihän siit mitään tule. Ja tuo tatuoinninkin lykkääntyminen harmittais isosti.

Miehen kanssa jo sovittiin et alettais ihan oikeesti yrittämään toukokuussa. Sitte olis tatuoinnit hoidettu ja kemutkin pidetty ja sais oikeesti raskautua.

Toivotan ISON plussatuulen kyllä kaikille :D

KESKIVIIKKO 8.4

wannabemama..........kp31/31-32......yk5...........1.toiveissa
anu84.......kp30/28.......yk16.......1.toiveissa (haamu 8.4 kp30/28)

Sydänkäpynen...........kp28/32..........yk2............2.toiveissa
Julita..........................kp25/29..........yk4............1.toiveissa
marjutti86..................kp24/33..........yk2............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp23/28..........yk15..........1.toiveissa

aMansikka..................kp16/30-32......yk4...........1.toiveissa
melluli........................kp17/??............yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp1/31..........yk2............3.toiveissa
Annien.......................kp??/??..............................2.toiveissa

TESTIPÄIVÄT

17.4 melluli

PLUSSANNEET

kiitos marjutti.! :) kuulostaa jännältä toi sun nippailu... oispa se nyt sitä itteään.!! d;)b

anu, vautsi.!!! toivotaan, että se viiva siitä vahvistuis.!! :hug: :heart:

Annien, joo no onhan tätä meidän yritystä jo jatkunutkin :D alan vaan pikkuhiljaa menettää toivoa.... ja yleensähän se on juuri niin, että silloin raskautuu, kun sitä vähiten odottaa.!:)

ON: ei mitään tuntemuksia vieläkään... ei tädistä eikä mahdollisesta raskautumisesta.!
tää lähtee nyt solkkuun :D

yöperhonen, nii olispa just sitä =) tosin tänään en ole taas mitään tuntenu.. :whistle:
älä vain toivoa menetä :D ihanasti jaksat muita tsempata vaikka teillä yrityskertoja on useampi jo takana =) aivan varmasti teilläki vielä tärppää :heart:

Itse olen tosissaan 24vuotias ja muuttamassa tuonne järvenpään suuntaan.Perheeseen kuuluu tyttö joka on vajaa 3v ja poika vajaa 5v +Kissa ja uusi avopuoliso(ei ole lasteni isä)
Itse olen työssäkäyvä eli päivät menee töissä dataillessa :) :D

22 vuotias olen, avomies täyttää 20 ihan lähiaikoina, armeijaa suorittamassa tällä hetkellä, asutaan tornion lähettyvillä eli aika pohjosessa.

molempien vanhemmat asuu aika lähellä, eli tekemisissä ollaan paljon. lemmikkejä meillä ei ole eikä voida ottaakkaan. ihanassa kodikkaassa kaksiossa asutaan =) minä yritän suorittaa amk:ta loppuun..

Lilla, toivotaan, että se kurjimus täti tajuaa pysyä poissa.!!!

marjutti, eiköhän se pikkunen joskus meillekin joo suoda :) toivotaan ainakin....

ja gallupin:
olen 20v ja miekkonen täyttää tänä vuonna 26v. helsingissä asutaan, mutta itse olen kotoisin kajaanista :) kaksiossa asustellaan, mutta kolmioo haetaan pk seudulta :) tällähetkellä olen työtön, mutta lähihoitaja opinnot on kesken.. töitä siis hakiessa :) opiskelut meinasin jossain välissä käydä loppuun.! miekkonen opiskelee rakennusalalla... meillä on myös kolme pentukoiraa :)

Ei menkkoja, mutta tissiarkuuskin vähitellen taitaa hävitä. Aamulla jonkin verran alamahanippailuja, toiveet ei kyllä kovin korkeella tän kierron suhteen.

Olen itse 23 v. ja mies 28 v ja lisäksi kissa asustelee kanssamme. Täällä Etelä-Suomessa asutellaan ja sairaanhoitajana työskentelen.

Plussatkaahan nyt joku, esim. anu84, siitä aina itsellekin tulee toivoa kun joku plussaa =)

Galluppiin Mie oon 22-vee kymenlaaksosta. Naimisiin menin tuon mieheni kanssa syyskuussa 2007 ja esikoispoikamme syntyi elokuussa 2008.

Testauspäivistä mä meinaan tehdä r-testin 17.4. Aikaisintaan. Siihen asti siis aion mieleni malttaa ja jänskätä, odottaa!

Annien et taida sitten olla ihan valmis uuteen raskauteen kun sulla tuollaisia ajatuksia. Vai miten omasta mielestäsi? Ehkä sun kannattais keskittyä nyt vaan siihen mitä sul on ja katsoa uudestaan sitten kun oot oikeasti valmis? Mullakin tuo esikoispoika 8kk niin toki itselläkin käy välillä mielessä että kun jo tuon yhen kans on välil kädet ihan täynnä niin mites sit ku onkin kaks!? Varmasti rankkaakin tulee kahden ihan pienen kanssa olemaan, mutta takuulla myös tuplaten onnea, iloa, rakkautta... Ja kaikesta selvitään yhdessä miehen kanssa yhdessä. Aina apukin lähellä jos tarvii. Eli pikkukakkonen on tervetullut! :heart:
Itse oon ehtinyt jo pari kertaa synnytyksen jälkeen käydä juhlimassa ja nauttia "oma-aikaa", mut voihan sitä oma-aikaa olla ilman alkoholiakin =) Tykkään tosi paljon käydä jumpassa yms. Minäkin käyn solariumissa myös by the way. En tiiä solkun käytöstä raskausaikana, mutta en ainakaan edellisen raskauden aikana käyttänyt ku en ollu varma. Mut sen tiiän, ettei ainakaan infrapunasaunaan saa raskausaikana mennä kun sen on todettu aiheuttavan epämuodostumia sikiölle :eek:
Nii! Ja ehdin mä synnytyksen jälkeen taas yhden uuden tatuoinninkin ottaa. Ja otinkin ihan käsivarren mitalla :LOL:

Galluppia, galluppia: Tietääkö teidän miehet, että käytte täällä kuumeilemassa? Itse yritän kyllä salata, en halua, että se tietää oikeesti millanen vauvakuume mulla on kun se ite vaan tjottailee...

Pahoittelut tädin kohdanneille, sitä eukkoo pitäs ladata kyl oikee kunnolla.. :LOL:

Yhteistyössä