~Kesän Kuumeilijat~

mun ukko ainaki tietää että täällä käyn :D koko ajanhan mulla melkeen tää sivu on auki :) ja aina se kyselee "nooh, mitäs uutta siellä nyt on" tai muuta vastaavaa :LOL: ihan meillä molemmilla yhtä kova kuume on päällä, että ei sitä auta salata :) on se itekki suunnitellu et vois näille sivuille tulla jutskailee... hassu :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja melluli:
Annien et taida sitten olla ihan valmis uuteen raskauteen kun sulla tuollaisia ajatuksia. Vai miten omasta mielestäsi? Ehkä sun kannattais keskittyä nyt vaan siihen mitä sul on ja katsoa uudestaan sitten kun oot oikeasti valmis? Mullakin tuo esikoispoika 8kk niin toki itselläkin käy välillä mielessä että kun jo tuon yhen kans on välil kädet ihan täynnä niin mites sit ku onkin kaks!? Varmasti rankkaakin tulee kahden ihan pienen kanssa olemaan, mutta takuulla myös tuplaten onnea, iloa, rakkautta... Ja kaikesta selvitään yhdessä miehen kanssa yhdessä. Aina apukin lähellä jos tarvii. Eli pikkukakkonen on tervetullut! :heart:
Itse oon ehtinyt jo pari kertaa synnytyksen jälkeen käydä juhlimassa ja nauttia "oma-aikaa", mut voihan sitä oma-aikaa olla ilman alkoholiakin =) Tykkään tosi paljon käydä jumpassa yms. Minäkin käyn solariumissa myös by the way. En tiiä solkun käytöstä raskausaikana, mutta en ainakaan edellisen raskauden aikana käyttänyt ku en ollu varma. Mut sen tiiän, ettei ainakaan infrapunasaunaan saa raskausaikana mennä kun sen on todettu aiheuttavan epämuodostumia sikiölle :eek:
Nii! Ja ehdin mä synnytyksen jälkeen taas yhden uuden tatuoinninkin ottaa. Ja otinkin ihan käsivarren mitalla :LOL:
Voin kyllä sanoakin et just NYT en ehkä oliskaan. Omaa tyhmyyttähän se on että en taas aatellu asioita oikeesti etukäteen.
JOS sitä nyt sitten oliskin raskaana ni ei se tarkota sitä etteikö se sitten olis toivottu. Joka tapauksessa me aletaan miehen kanssa yritys toukokuussa ni eihän tää sinänsä ajateltuna olis mikään maailmanloppu et kuukauden aikasemmin raskautuis. Lähinnä vaan harmittais että ei saa sitä yhtä iltaa tavallaan nollata ja juhlia ja sitte se tatuointi. Niitähän se vaan siirtäis eteenpäin eikä suinkaan siis tarkota ettenkö ikinä sais niitä. Mä en siis oo käyny kertaakaan viihteellä raskausaikana enkä esikoisen syntymän jälkeen, sen takia mä sitä odotankin.

Kauheen vaikee selittää omia ajatuksia kun nekin on kovin ailahtelevaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
anu, kuulostaa kyllä erittäin lupaavalta.! :)

mulla kutisee koko ajan vasen nänni :D huoh.. ja lämmöt koholla hieman.. eiiiiiiiii.. en haluu et toiveet nousee taas, turhaan.!
:D sama täällä...outoa...
:wave: eka työpäivä takana, pituus 13h, klo7-20... B) ja aamulla klo7 takas...

Annien:
[/quote]Mä en siis oo käyny kertaakaan viihteellä raskausaikana enkä esikoisen syntymän jälkeen, sen takia mä sitä odotankin.[/quote]

Siis täh? Et kertaakaan synnytyksen jälkeen? Miten noin? Johan tuo on jo vähän mielenterveydenkin kannalta tärkeetä ottaa vähän vapaata aikaa esim. ystävien kanssa (eikä välttis tarvi ees ryyppäilymielellä, ihan selvinkin päin voi pitää hauskaa!) :eek: Kai sulla kuitenkin jotain oma-aikaa on? :eek:

Tuosta tuli mieleeni..ku tiiän yhden semmoisen äititapauksen, joka koko lapsen vauva-ajan hoiti vaan lastaan tyyliin 24/7, ei minnekään mennyt ilman lasta. Lapsikin oli ihan yliriippuvainen äidistään, ei voinut päästää tätä silmistään. Mutta sit kun tää äiti otti sitä oma-aikaa, niin hänel se meni ihan överiks. Ei osannutkaan enää lopettaa, riekkui baarissa vaan ja joi paljon päivä tolkulla! Mun mielestä kaikessa pitäis olla suhteellisuuden taju! Riittää, että silloin tällöin vaikka muutaman kerran viikossa käy jumpassa tai kahvilla ystävän kanssa tms. Ja jos baariin haluaa juhlimaan niin musta joku yksi ilta kerran kolmessa-neljässä kuukaudessa on ihan ok. Ei siellä joka kuukausi tarvi riekkua ihan pellitseis. Tai musta vaan semmoinen ei sovi pienen lapsen äidille :ashamed: Suhteellisuus kaikessa...

wannabemaman galluppiin: haha, melkeen sama täällä :LOL: kyllä mies tietää et kaksplussan sivuilla vietän välillä aikaa, mutta ei se taida tietää kuinka paljon oikeesti toivon et raskautuisin jo. ku seki tjottailee vaan, eikä taida sen kummemmin asiaa miettiä (ainakaan päivittäin ja melkeen koko ajan :LOL: )

tänään tuntu pienen hetken ajan aika koviakin menkkamaisia kouristuksia mahassa :eek: ehin jo googletella aiheesta ja kyllä taitaa olla hyvinkin yleistä alkuraskaudessa/ kiinnittymisen aikoihin mut ei sitä sit kestäny ku ehkä 10 min.. :ashamed: :LOL:

:ashamed: aamupissasta testattu puhdas nega...kp29/32, dpo11...
menkkajuilinnat jatkuu
ja rinnat edelleen oudon tuntuiset
Mutta, lämpö vain 36,67, joten tuo kyllä enteilee menkkoja...eli niitä odotelles.
Ei me sit saatu joulutonttua.. :'(

Huoh, yks testi jäljellä, sen teen MAANANTAI aamuna jos menkat ei aamulla ole alkanu...

Alkuperäinen kirjoittaja melluli:
Annien:
Mä en siis oo käyny kertaakaan viihteellä raskausaikana enkä esikoisen syntymän jälkeen, sen takia mä sitä odotankin.
Siis täh? Et kertaakaan synnytyksen jälkeen? Miten noin? Johan tuo on jo vähän mielenterveydenkin kannalta tärkeetä ottaa vähän vapaata aikaa esim. ystävien kanssa (eikä välttis tarvi ees ryyppäilymielellä, ihan selvinkin päin voi pitää hauskaa!) :eek: Kai sulla kuitenkin jotain oma-aikaa on? :eek:
En ole siis viihteellä käyny. Tällä tarkotan siis ihan että saa alkoholiakin juoda. Oon mä tietysti miehen ja kavereiden kanssa käyny kahvittelemassa ja millon missäkin. En siis ole 24/7 tuon esikon kanssa :D Mä vaan ootan että KERRAN pääsen ihan alkoholiakin ottamaan ja tiiän et miks mä en siitä tykkää kun tulee niin kamala kapula. Sitte voi hyvillä mielin olla taas pari vuotta juomatta :D

En oo voinu pahemmin alkoholiakaan tässä juoda ku oon imettäny tota esikoista. Nyt viimeinkin siis oon sitä imetystä lopettamassa ja siis ois mahollisuus ennen seuraavaa raskautta kerran siellä viihteellä käydäkin.

Annien nii joo.. viihteelläviihteellä. Mie jo ajattelin että eikö sulla oo lainkaan ollut minkäänlaista omaa aikaa :LOL: Mie tosiaan pari kertaa olen täs 8kk:n aikana ehtinyt käymään ihan bilettämässä ja niin lypsin pakkaseen äidinmaitoa silloin kun en vielä korvikkeita antanut ollenkaan. Silleenkin onnistuu jos korviketta ei halua antaa.

TORSTAI 9.4

wannabemama..........kp32/31-32......yk5...........1.toiveissa
anu84.......kp31/28.......yk16.......1.toiveissa (haamu 8.4 kp30/28)

Sydänkäpynen...........kp29/32..........yk2............2.toiveissa
Julita..........................kp26/29..........yk4............1.toiveissa
marjutti86..................kp25/33..........yk2............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp24/28..........yk15..........1.toiveissa

aMansikka..................kp17/30-32......yk4...........1.toiveissa
melluli........................kp18/??............yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp2/31..........yk2............3.toiveissa
Annien.......................kp??/??..............................2.toiveissa

TESTIPÄIVÄT

12.4 Lilla2009
13.4 Sydänkäpynen
15.4 yöperhonen-
17.4 melluli, Annien

PLUSSANNEET

Sydänkäpynen, toivotaan, että muheva plussa sulle vielä pärähtäis.! :)

Lilla, seuraile tilannetta ja ilmoita sit miten laitetaan sun kp:t. toivottavasi ois vaan jtn alkuraskauden vuotoa d:)b

ON: ei mitään uutta.. nänni kutisee edelleen ja on arat :D SOLARIUMIN VIKAA :LOL:
pääsin kahden paikan työhaastatteluun ensi viikolla :) mahtavaa.!! toivottavasti pääsen jompaankumpaan.. jos pääsen molempiin niin on kyllä vaikea valita :D

Yhteistyössä