~Kesän Kuumeilijat~

Mua on alkanu ahistaan et mitä jos oikeesti oonkin nyt raskaana. Jtn paniikin tapasta.
Ja viel iha älyttömän itsekkäistä syistäkin. Mä tahdon edes KERRAN päästä johonkin juhlistaan ja nollaamaan ennen kun oon taas raskaana. Täytyy nyt vaan toivoa ettei olis tärpänny näin helposti ja nopeesti.

Oikeen hävettää ajatella tälläsiä kun on niitäkin jotka on moniamonia kiertoja jo yrittäny.

Koitanpa siis hetken kattoa peiliin ja asennoitua tilanteeseen, oli se sitten mikä olikaan.
 
Huhhu mikä päivä...tänään eka selkee pahoinvointi, oltiin rossossa syömäs, niin heti pääruan syötyä, oli tunne että ykä lentäis..
ja päänsärkyä klo12 jälkeen koko ajan...

Ja rinnat, ei voi puhua arkuudesta, vaan kivusta... :kieh:

Ja anu84, mun tietojen mukaan tuo lämpö olis tarkoitus pysyä koholla, mutta tuo hormoonitasapaino voi heitellä jokatoinen päivä, eli se voi mennä ylös ja alas alku vaihees, ja oon lukenu myös että hormooni on parhaimillaan vasta rv7>...
Eli eli, nämä on vaan mun lukemia juttuja, ja kaikki on yksilöitä...eli kaikki reagoi eri tavalla.
 
:heart:TIISTAI 7.4:heart:

yöperhonen-..............kp22/28..........yk15..........1.toiveissa
marjutti86..................kp23/33..........yk2...........1.toiveissa
anu84........................kp29/28..........yk16..........1.toiveissa
aMansikka..................kp15/30-32......yk4............1.toiveissa
Lilla2009....................kp28/31..........yk1............3.toiveissa
melluli........................kp16/??.............yk2............2.toiveissa
Julita..........................kp24/29............yk4...........1.toiveissa
Sydänkäpynen...........kp27/32...........yk2............2.toiveissa
wannabemama..........kp30/31-32......yk5............??
Annien.......................kp??/??..............................2.toiveissa
 
Lilla, eihän sulla oo ees päivät täynnä vielä, toten ei hätää :) kerkee ne viivat siihen vielä vahvistua.. millä testasit.?

tää lähtee solariumiin kohta :p ihanaa.! pakko saada vähän värii pintaan ennen kesää.. ni ei oo sit ihan valkonen :D
 
MML
Ompas tästä kehkeytynyt vilkas pino :) Mukava käydä lukemassa teidän juttuju, vaikka itsellä on vielä noi kiertopäivät niin pienet. Bongasin eilen ekaa kertaa eläessäni ovislimaa!! Tänään aamulla lämmöt oli vielä alhaalla, joten ei se kai vielä ole ollut. Tulin eilen reissusta kotiin ja selätin kiireessä miehen heti ensimmäisenä :LOL:

Ootko YP kokeillu niitä päivettäviä kosteusvoiteita? Mun mielestä se nivean oma on tosi hyvää, imeytyy nopeasti ja pari käytön jälkeen eron jo huomaa. Olen kyllä tosi kalpeaa sorttia, eli pienikin väri näkyy.

Plussa onnea kaikille, tällä viikollahan niitä pitäisi alkaa pamahdella :) :whistle:
 
aMansikka, sieltä se ovis tekee siis tuloaan :) hienoa...
mä käytän aluks aina doven rasvaa (vaaleasta-normaaliksi) ja sitten nivean (normaalista-tummaksi) :) ja noita päivettäviä käytän vaan jalkoihin, koska mun jalat on niin huonot ruskettumaan edes kesällä.!
ja ekaa kertaa meen nyt kokeilee solariumia :) kummitytön mamman kans mennään.. se sai houkuteltuu mut, ja ku on nii halpaaki.!! saa nähä mitä tulee :D
 
MML
Voisko tehä sellasen pinon, missä yhdistyisi monta viikkoa? Kun kaikilla on eri pitunen kierto, niin jossain vaiheessa joku menee edelle...niinku minä onneton :) Siis et päivittäisi tota pinoa sillee et vk 16 alle ketkä testaa silloin ja vk 17 ja siihen alle kuka testaa silloin. Ymmärtääkö kukaan? :LOL: Mun pitäisi testaa vk 17, jos vielä tarvetta on..
 
ymmärsin joo :) ja toi onki ihan kiva idea.!! voisinkin muotoilla tän pinon sit uudestaan, kun tuolta solariumista kotiudun.... eli siis jos otsikoksi laitettais vk16 & 17 piinailijat... tms. jos tulee muita ideoita niin ehdottakaa toki.! mä sit lukasen ne läpi ja muokkaan pinon sen mukaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
Lilla, eihän sulla oo ees päivät täynnä vielä, toten ei hätää :) kerkee ne viivat siihen vielä vahvistua.. millä testasit.?

tää lähtee solariumiin kohta :p ihanaa.! pakko saada vähän värii pintaan ennen kesää.. ni ei oo sit ihan valkonen :D
Testasin niillä rfsu testeillä,jotain liuskoja. Aika halpoja 2kpl 4,99 ja saa ihan citymarketista.

Mä käyn kanssa solkussa,tai on kyll tullut nyt vähän LIIKAa solkutettua mitä oikeasti sais :whistle:
 
Lilla, oon kuullu nyt viimeaikoina kauheesti huonoa palautetta noista rfsu:n testeistä :/ toivon, että silti viivat saisit sinne testiin tästä kierrosta.! :)
mä kävin ihan ekaa kertaa elämässäni solkussa nyt..! ja taidampa mennä ens viikolla heti uudestaan :D innostuin... ja ku on paljon halvempaa mitä luulin.!!

melluli, hirmu aikasin oot saanu plussan silloin :) on varmasti mukava muisto.. ja näyttää lapsukaiselle itselleen sitten vähän vanhempana.!
 
TIISTAI 7.4





wannabemama..........kp30/31-32......yk5...........1.toiveissa



anu84........................kp29/28..........yk16..........1.toiveissa
Lilla2009....................kp28/31.........yk1............3.toiveissa
Sydänkäpynen...........kp27/32..........yk2............2.toiveissa
Julita..........................kp24/29..........yk4............1.toiveissa
marjutti86..................kp23/33..........yk2............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp22/28..........yk15..........1.toiveissa



aMansikka..................kp15/30-32......yk4...........1.toiveissa
melluli........................kp16/??............yk2............2.toiveissa
Annien.......................kp??/??..............................2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT






PLUSSANNEET

 
mitäs mieltä oisitte nyt tollasesta listasta.? ja jos ton otsikon tosiaan muuttais silleen, että ois vk16 & 17 ja sit muuttaa aina sen mukaan miten on seuraava kierto.. tosin mehän toivotaan, että jokainen plussaa jo tässä kierrossa :)
 
yöperhonen aijaa,hmm pitääkin kokeilla jotain muuta testiä koska mulla alko tänään kauhea oksetus,etoo niin maan hitsist vaikka aamulla tein negan.
Tohon solkkuun jää koukkuun :D

Me tehtiin asuntokaupat tänään joten viikonloppuna muutetaan omakotitaloon,ihanaa :D
 
Lilla, kiitos :)
mulla ei kyllä oo omakohtasta kokemusta kyseisestä testistä, mut oon kuullu siitä nyt niin paljon huonoa palautetta... se on antanu ihan vääriä tuloksia.!! eli kaippa apteekin oma r-testi ois yks parhaimmista ja luotettavimmista testeistä :)
onnea asuntokaupoista.!! :flower: saako kysyä minne päin muutatte ja millaiseen taloon.?

YP (tuleva solkkunarkkari :wave: )
 
yöperhonen muutetaan järvenpääähän ja sellaiseen suht uuteen omakotitaloon :D saa lapset oman pihan temmeltämiseen,kärsii äidin tulevat kukkapenkit :D

toi solkku on kyll paha,koska siinä kohtaa voi totee "kun mikään ei riitä" vähän kun haalistuu rusketus niin haluaa vaan lisää ja tummempaa :D
Mites muuten,saako raskaana käydä solkussa?
 
Lilla, äiti kiskoo sit hiuksia päästään ku kukkapenkit kärsii :D minkäs kokonen talo se on.? onko ihan hyvän kokonen tontti vai onko naapurit lähellä.?

heh :D toi oli aika hyvin sanottu tosta solkusta.!! ja toi on varmasti ihan totta... noooh, jos sitä nyt kävis pari kertaa täs ennen kesää ja sit kesäl ottais ihan aurinkoo :) mut jos joutuu olee töissä kesällä, ni pakkohan se on solkussa käydä et ei oo ihan kalpee :LOL:
 

Yhteistyössä