~Kesän Kuumeilijat~

MML
Jännittää ihan YP:n puolesta, joko testailit??

Mulla on tunnuntuska ongelmia menossa. Meillä oisi huomiseksi varattu hotelli viereisestä "kaupungista" ja tiedossa oisi kosteahko ilta. JOS Ovis oisi ollu viime pe niin kiinnittyminen oisi käsillä, toisaalta siis en haluaisi riskeerata, toiseelta taas on tullu eleltyä yli vuosi varautuen mahdolliseen raskauteen niin ei huvittaisi pilata iltaa itseltä ja muilta hannailemalla.. Oon lueskellu jostain, että vasta joskus vk 6-7 äitin juominen vaikuttaisi sikiöön ja sitä ennen on ruskuaispussin varassa, MUTTA joistain lähteistä taas lukenu, että heti oviksesta lähtien pitäisi olla kuivin suin. Mitä siis tehdä?? Voi rähmä tätä eloa. Tukekaa mua toverit tässä, oonko paska ihminen jos juon? Täältä se totuus kuitenkin pitäisi löytyä :D
 
Saakos tänne ilmottautua.. km oli kuukausi sitten ja lääkäri aintoi luvan yritää heti seuraava raskautta vaikka oli lääkkellinen sekä kaavinta.viikko sitten ti oli raskaushormonien määrä 10 ja luulen että ennen sitä oli ovis.. ( luulen ainakin, mutta en sit tiiä) Nyt sitten on tullu samoja oireita ku tammikuussa ennen plussaa.. menkkamaista kipua välillä, nivuset jomottaa vähän väliä,vatsa turvonnut,koko ajan saa ravata vessassa nyt viimesen 3 yön aikana, väsyttää niin vietävästi,ja rinnat kutisee välillä.. no en tiiä.. kai tässä pitää testi tehä loppiviikosta jos ei menkat ala kuulumaan..

ois se kyllä ihmeiden ihme jos nyt jo ois masussa pieni joka me saatais syliin saakka<3
 
KESKIVIIKKO 15.4





enkelipojat................kp38/47..........yk1............2.toiveissa
anu84.......kp37/28.......yk16.......1.toiveissa (haamu 8.4 kp30/28)
marjutti86..................kp31/33..........yk2............1.toiveissa



tiitu87........................kp27/29-30....yk?............1.toiveissa(km3/09)
melluli........kp24/??......yk2.....2.toiveissa(haamu 15.4 kp24/??)
aMansikka..................kp23/30-32......yk4...........1.toiveissa



Lilla2009....................kp8/31..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp4/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp1/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp1/??..............................2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



12.4 Lilla2009
13.4 Sydänkäpynen
17.4 melluli, Annien
19.4 marjutti86




PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
tervetuloa tiitu87 :flower: :) toivottavasti ois toveri tarttunu matkaan ja saisitte pienen syliin asti :heart: haluatkos ilmoitella vähän faktoja ittestäs tohon listaan.?

hyvältä kyllä kuulostaa teidän oireet :) toivotaan että se plussa teille pärähtäis..

anu :hug: toivoahan vielä on, kun täti on pysynyt poissa.! ja sais pysyäkin :)

aMansikka, toi juomispolitiikkahan on jokaisen oma henkinen helvetti :LOL: tai siis.. jokainenhan ajattelee sen ihan eri tavalla.. kun miettii esimerkiksi niitä, jotka huomaamattaan tulevat raskaaksi ja ovat juoneet ennen menkkojen poisjäämistä, eikä lapselle ole tullut mitään.:) mutta useastihan me vauvakuumeiset olemme sellaisia, että se on nollalinja jokatapauksessa :D tee siis niin, miten itsestäsi parhaimmalta tuntuu, ei me sua tuomita :)

meille ei taideta sitä pikkuista koskaan suoda :'( tai ei näköjään ainakaan helpolla... tuli taas hirveet itkupotkuraivarit, vaikka toisaalta osasinkin odottaa tädin saapumista.!
kai mä jään sit ikuisiks ajoiks teitä tänne tsemppaamaan :D :heart:
 
Mä sanoin eilen miehelle että perjantaina testaan. Se sano vaan et ok, ja ei siellä kuitenkaan mitään ole. Sihhen vaan et mitäs sitte jos onkin? "noh, ei sekään ole huono ja mahassahan se on seuraavat 9kk" :D

Mulla on nyt sellanen olo et nega se on mut perjantaina varmistuu.
 
soittelin just lääkärille ja he sieltä selvittävät, että mennäänkö miehen kans samalle vastaanotolle ja soittavat mulle sieltä takaisin... voivat rueta kenkkuilemaan mun diabeteksestä, mutta ihan yhtälailla mulla on oikeus lapsiin kuin muillakin.! ja jtn se hoitaja sanoi siitä, kun olen niin nuori.. mutta muuten oli kyllä erittäin mukava täti puhelimessa ja ottaa minuun sitten yhteyden kun saa selvitettyä :)
 
JEEEEE!!! *tuuletusta ja iloitsemista*

Mulla alko menkat!!

Ja joo.. vähän kyllä harmittaa että en oo raskaana mutta MULLA ALKO MENKAT!! Mulla ei oo ollu menkkoja yli puoleentoista vuoteen ja olin ihan varma että mulla ei koskaan niitä tulekaan ku oon imetyksen takia laihtunu tosi pahasti alipainoiseks.

Saa siis onnitella :)

Annie......kp1/?

Wihiiiii :D
 
Pahoittelut kaikille tädin kohtaamille. Mutta Annien, onneksi olkoon sitten! =)

Meninpä nyt sitten hätkyilemään ton testauksen kanssa ja haamuhan sieltä tuli :D Mikäli nyt siis ihan oikein testiä tulkitsin, mutta ei se mun mielestä mikään viivanpaikkakaan ollut! :whistle: Jänskättää vaan kun oli sen verran haalea, että mitäs jos sittenkin onkin vaa se viivanpaikka...!!? Väriä siinä kuitenkin mun mielestä oli. Muutaman päivän päästä teen uuden testin vielä varmuuden vuoksi.
 
onnea melluli haamusta! :flower: ja Annien, onnittelut menkoista :D ei taideta monesti onnitella menkka kourissa olevaa =)

yöperhonen hyvältä kuullostaa =) kiva homma et oli kuitenki ihan mukava täti puhelimessa, tekee asioinnista aika paljon helpompaa =)
 
Hei. tuossa aikaisemmin tänään kirjottelin tänne.. tein sitten testin kun oireitakin ollut vähän.. mutta negaa se näytti.. :'( mutta siis mä kyl teen testin viikon päästä uudestaan jos ei ala kuulumaan menkkoja.. ku voi olla mahd. et ovis ois ollu myöhemmin. :)

Onnittelut melluli plussasta! :flower:
 
anu, kiitos, kyllä tämä tästä :) ja varsinkin jos päästään nyt johonkin tutkimuksiin. mä niin toivoisin sulle sitä plussaa nyt.! oletko ajatellut, että voisit käydä labrassa tekemässä testin, että saisit varmuuden asiaan.? :)
 

Yhteistyössä