~Kesän Kuumeilijat~

no sehän se oli miehen ylläri mitä pikkusen epäilinki, kahen maissa avasin oven ku ovikello soi ja mieshän siellä baretti päässä :LOL: olin aivan häkellyksissä ja kyselin että mitä sinä täälä teet!!?? :eek: :LOL: ens viikonlopuksi siis piti vasta tulla, oli pirulainen huijannu :D

ja ei ole menkat alkanu.. :)
 
Huomenta ja aurinkoista päivää kaikille!! toivottavasti kaikilla paistaa tänään aurinko! :)
Täällä yhä odotellaan menkkoja.. kipu väheni eilen.. ja yleensä kp30 nii katotaan alkaako tänään.. vatsa yhä turvonnut kuin ilmapallo.. välillä vaa juilii..
 
marjutti, olipa aivan ihana yllätys :) :heart: koskas meinasit testata ;)

apuaaaa.! kauhee krapula :x :LOL: tai no pää kipee lähinnä... tulin aamulla kuuden aikaan vasta kotiin ja nyt unettaa ihan maan pirusti.!!! ei mun pitäny ees ottaa eilen, mut kai mä oon vaan niin yllytyshullu...
 
LAUANTAI 18.4




marjutti86..................kp34/33..........yk2............1.toiveissa



tiitu87........................kp30/29-30....yk?............1.toiveissa(km3/09)
melluli........kp27/??......yk2.....2.toiveissa(haamu 15.4 kp24/??)
aMansikka..................kp26/30-32......yk4...........1.toiveissa
minttumaaria76....................kp16/??...........yk2............2.toiveissa



Lilla2009....................kp11/31..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp7/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp4/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp4/??..............................2.toiveissa
enkelipojat................kp2/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp2/28..........yk17...........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



17.4 melluli
19.4 marjutti86




PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
SUNNUNTAI 19.4




marjutti86..................kp35/33..........yk2............1.toiveissa
tiitu87........................kp31/29-30....yk?............1.toiveissa(km3/09)



melluli........kp28/??......yk2.....2.toiveissa(haamu 15.4 kp24/??)
aMansikka..................kp27/30-32......yk4...........1.toiveissa
minttumaaria76..........kp17/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp12/31..........yk2............3.toiveissa



Julita..........................kp8/29..........yk5............1.toiveissa
yöperhonen-..............kp5/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp5/??..............................2.toiveissa
enkelipojat................kp3/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp3/28..........yk17...........1.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



17.4 melluli
19.4 marjutti86




PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
MML
Täälä taas toiveet nostaa päätään :ashamed: Finniä pukkaa leukaan, tosi niitä tulee pari muutenki ennen menkkoja, mutta nyt niitä putkahtelee kun sieniä sateella. Lisäksi äsken sain kauheen itku-potku-raivarin, vieläkin itkettäisi, elämän tilanne on kyllä hiukka ahdistava, mutta eipä sitä yleensä tule koko aamua itkesketyä. Maha ei ole samalla tavalla kipeä kun aijemmissa kierroissa.. Huoh, ei jaksaisi taas pettyä ensi viikolla kun se täti sieltä tulee. Lääkärin ohjeiden mukaan yritän nauttia keväästä, mutta ei oikeen onnistu tänään. Luntakin sataa :(

Tällanen pirteä viesti täältä, mitäs muiden sunnuntaihin kuuluu? =)
 
aMansikka :hug: mikäs sua harmittaa.? vai ihanko muutenvain itkettää.? toivotaan nyt, että ei pettymystä tulis, vaan joku pienen pieni salamatkustaja sinne yksiötään rakentelisi :) :heart:

täällä aurinko paistaa kirkkaana :heart: tuulee kyllä aika kylmästi... oltiin tossa pitkä tovi koiratarhassa ja vähän meinas vilu tulla ku puhals nii kylmästi.! mutta muuten oikein nätti päivä :)
ja tuolla tarhassa suunniteltiin että teetettäis pennut tolla meijän pikkusella sitten kun sillä ekat juoksut on.. tässä meijän pihassa on oikein kivan näkönen uros koira, jonka emäntä sit suostuis antaa sen astutukseen:) meijän vauva sais vauvoja :heart:
 
MML
Eipä mulla kai mitään suurempaa hätää ole, vähän erimelisyyksiä parin tutun kanssa ja ainaset rahahuolet harmittaa. Kiitos lohdutuksesta :)

Minäkin olen miettiny pentuja tolla meidän siperialaisella, ihan puhtaita tosin. Vaatisi vaan näyttelyissä ja käyttökokeissa käyntiä, lisäki neidolla on ikää jo 1v2kk eikä kunnon juoksuja oo vieläkään ollu. Ennen joulua merkkasi jne. mutta mitään vuotoa ei ollu, jotain hormoonihäiriöitä vissiin koko perheellä :D Saa siis nähdä, josko sitä vuoden ainakin vielä odottaisi, että vähän kypsyy äidiksi ja ehtisi vähän niittää mainetta näyttelyissä. Käytiin mätsärissä pari viikkoa sitten ja saatiin yksi leikkimielinen palkinto :)
 
Hassua miten oli oviksesta asti ne tissit niin helvetin arat ja ku menkat alko niin tissikipu loppu kun seinään!!! Kyllä taas niin vuodan että huh huh.... No mutta eikö se tästä pikkuhiljaa ala loppumaan!!
 
aMansikka mulla muuten kans tullu finejä, mielialat heittelee, eilen aloin itkemään kaupan pihassa miehelle ku se lupas kaverinsa kylään ja minä oisin halunnu olla illan kahestaan :ashamed: :LOL:

ja menkkakipua ei ole..

yöperhonen ihana ylläri se olikin =) tänään pitää taas luovuttaa se valtiolle :kieh:
 
melluli, tulehan sitten kertomaan mitä uutisia sieltä kuuluu :)

aMansikka, mullahan oli ihan sama juttu sillon viime kierrossa, jos muistat... tai no siis ei ihan sama.. ei ollu tälläsii välipäivii, mut siis oli silti outo tädin vierailu.!
en vaan haluis tehä testiä ja nähä TAAS sitä negaa siinä testissä :ashamed: joten eiköhän nyt vaan mennä taasen sillä kannalla että uus kierto lähti käyntiin ja sillä siisti.!!
pitää vaan toivoa, että pääsis sinne tutkimuksiin pian.!
 
pientä tuhrua vaan edelleen, jos tämä vuoto ei tästä ylly normaaliksi niin sitten parin päivän päästä uus testi. alavatsalla tosin nippailee välillä, onko sitte menkkakipua vai mitä nii en osaa sanoa :D

yhyy mieli maassa, taas yksin kotona :'( miehen lomaviikonloput vaan hurahtaa ohi.
 

Yhteistyössä