~Kesän Kuumeilijat~

aMansikka ihme täti kyllä ku se sinne aina löytää :hug: ja tosiaan ihan miten sattuu.! :/
meillä ei vaan oikeen ole aikaa tolle koiralle ku se vaatii niin paljon liikuntaa kun lähinnä metsästyskoira on.! se menisikin sitten ainoaksi koiraksi pariskunnalle jolla todellakin on sille aikaa ja koiralla on paljon tilaa juosta.! haikein mielin me siitä luovutaan, mutta saisipahan koira sellaisen kodin, missä se olisi ihan elementissään.!! :)

MML
Kiitos tytöt piina-ajan seurasta, nyt taidan taas ainakin alkukierroksi painua taka-alalle! Saisi ajatuksille vähän muita kohteita kun tämä ainainen kuumeilu. Olen jo miettiny ehkäsyn ottoa käyttöön pariksi kuukaudeksi, ettei oisi koko ajan niin kova stressi, mutta toisaalta sekin tuntuu tyhmälle, kun vauva kuitenkin olisi toiveissa joskus.

Tosta nimestä niin pitäisikö ainakin vielä pysyä noissa viikoissa? Saadaan välillä uutta verta tänne porukkaan, kun ne siinä houkuttelee :)

voipi täällä toki Annien silti pyöriä :) ja kiva olisikin.. noi viikot nyt on vaan suuntaa antavia ja että ihmiset uskaltaa ja tietää sitten tulla mukaan.

vitsi, just soittivat sieltä lääkäristä... mulla on 20.5 aika sille mun diabeteslääkärille, missä jutellaan näistä lapsettomuus hommista ja sit ukon täytyy varaa oma aika, joka menee sitten varmaan siitä vielä seuraavalle viikolle.
mä jo luulin että ne oli unohtanu meijät :D ihanaa saada tätä asiaa eteenpäin.!!

mä jännäilen noilla viikoilla et onko mun kierto säännöllinen vai ei :D Riittävästi jännättävää mulle siis. Ärsyttää ku meil ois hyvä pvä pupuiluun oviksenkin suhteen nyt v.loppuna ku esikoinen menee ekaa kertaa yöhoitoon MUTTA kun meillä alkaa se yrittäminen vasta ens kuussa. Mies tosin olis valmis jo nyt jättään ton kuvimn pois :D

mustakin olis ihan hyvä jos otsikko pysyis viikoissa. mulla olis ainaki vko 21 piinailut :D

tänään on ollu enempi alavatsa kipua, varsinki nyt illalla :/ voi kyllä johtua siitäki et kävin tänään rankan reenin vetaseen salilla. joissain laitteissa tuntu alavatsalla kipua ja jotenki kumman painavalta..? :eek: niinku joku siellä olis painanu mua :LOL:

ja on tullu enemmän myös vuotoa :ashamed: jopa pikkusen pöksyille asti, siis ihan ruskeeta edelleen. pelottaa et täti tänne kurvaa millon vaan! |O

tänään on ollu jotenki ihan energinen päivä, innolla suunnittelin kotikotona uutta järjestystä :D ja salilla tosiaan olen käyny ja koulussakin :D aamulla jaksoin kumman helposti nousta :LOL:

täällä neljättä päivää ruskeeta tuhruilua.. :/ tänään aamulla oli tosi lähellä et en testannu, en sitte vaan uskaltanu! ajattelin et turhaan niitä testejä tuhlaan ku kuitenki tulee vaan 1 viiva.. :ashamed:

nukuin puol 12 asti :ashamed: en jaksanu nousta ylös, koulusta vapaa päivä. kropassa tuntuu eilinen sali käynti! auts :LOL:

vatsassa edelleen nippailuja, vois enteillä kuukautisia. nehän on nyt.. öö.. taitaa olla 5 päivää myöhässä.

KESKIVIIKKO 22.4

marjutti86..................kp38/33..........yk2............1.toiveissa
melluli........kp31/??......yk2.....2.toiveissa(haamu 15.4 kp24/??)

minttumaaria76..........kp20/??...........yk2............2.toiveissa
Lilla2009....................kp15/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp11/29..........yk5............1.toiveissa

yöperhonen-..............kp8/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp8/??..............................2.toiveissa
enkelipojat................kp6/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp6/28..........yk17...........1.toiveissa
aMansikka..................kp3/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........................kp1/30-34....yk?............1.toiveissa(km3/09)

TESTIPÄIVÄT

PLUSSANNEET

Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09

Täällä alkoi sitten menkat.. eli kp1.. ihan hyvä mieli koska nyt tietää että kroppa on toipunut km ja elämä jatkuu eteenpäin, ehkä ens kuun lopussa ois uus pieni sit matkassa,sitä kyllä toivon enemmän kun mitään muuta!! Eli tänään kp1/30-34.. kaavinnasta on siis toi 30päivää niin siks toi 30-34.

Nonni. Nysse on ohi. Eka tatuointi hankittu *ylpeä* Esikoisen nimi löytyypi nyt jalasta.

Eikä se olis tatuoinu jos oisin raskaana tai imettäisin. Selvitin varmuudeksi vain.

Nyt enää ois yhet juhlat edessä ja sen jälkee saa vauva päästä alulle ihan millon tahtoo :)

aaapua :D mut kyllähän sen kestää jos tietää et tulos on haluttu =) tatskaa olen suunnitellu ja miettiny vissiin viimiset 5 vuotta, mitään konkreettista en sen eteen ole tehny :LOL:

kävin jumpassa tuossa tunti sitten, voi että tuntu raskaalta! happi meinas loppua ja muutenki oli tosi rankkaa. olin melkeen jo luovuttamassa pari kertaa :LOL: kuitenki olen nuilla jumpilla aika paljonki kulkenu, ikinä ennen ei ole tainnu nuin tiukkaa tehä.

Menkat tais sit alkaa täälläkin. Pudotus tuli aika korkealta kun niitä haamuja tuli ja ehti jo vähän elätellä toiveita. Sen siitä saa kun liian aikaisin testailee (enää en kyllä testaile noin aikaisessa vaiheessa!!!!)... :headwall: Noh, mutta uusi yritys :D Ei hätiämitiä =)

Eli nyt siis kp 1 ja oiskohan tuo minun kierto nyt sitten 30 (?) - laitetaan se. :wave:

Eli mulla ovis ois vissii tuossa 8.5. paikkeilla ja r-testipäivä menee tuonne vkolle 21. Laitetaanpa vaikka 22.5.

Mäkin tahtoisin Tatuoinnin mutta en vaan uskalla ottaa :ashamed: Täällä on ollut ihan selkeesti joo ovis :D nyt on ollut kovaa jomotusta vähän väliin,ihan kuin menkat olisi alkamassa :| Mistä kummasta voi johtua kun menkkojen ei pitäis vielä 2vko alkaa :/

Yhteistyössä