~Kesän Kuumeilijat~

Heipsis! Edelleen jännäily jatkuu. Kovasti on menkkojen alkuoloa, lähinnä vatsakipristelyjä. Myös lievää huonovointisuutta ollu taas tänään.

Oon muuten huomannu muutaman kerran pahoja suonenvetoja, esim. hartiaseudussa kenkiä jalkaan laittaessa jne. Ei todellakaan tavallista mulle. Nyt vielä kun syön noita monivitamiineja, joissa muistaakseni on vielä magnesiumiakin :eek: Toivottavasti enteilis jotain kivaa.. :heart:

Sen verran vahvat menkka-alkuoireet on, että jos ei mitään kuulu pariin päivään niin keskiviikkoaamuna testailen. Netin raskauslaskurikin kertoo, että olisi "Raskaustestin tulos luotettava: 12.5.2009 alkaen". Tämä nyt ei välttämättä pidä paikkaansa kun ei kiertoa tiedä, muttamutta.. :) Katsellaan..
 
MML
Mikä laskuri kertoo tollasen luotettavuus ajan? Kuulostaa kiinnostavalta :)

Hartiapistokset muuten on oire kohdun ulkosesta raskaudesta, et jos pahenee/jatkuu ja testi on positiivinen niin kannattaa puhua asiasta neuvolan kanssa. Tuskin kuitenkaan suonenvedot on oire siitä joten huoli pois :)
 
Täällä testataan 9päivän päästä tai sit vähän yli.. jos ei menkat ala siis.. Tosi outoa ku tänään heräsin niin oksetti ihan kauheesti.. ja nyt taas iltaa kohden alkanut oksettaa.. oiskohan se voinut se ovis olla aikaisemmin.. hmm.. outoa.. tai sit oon tulossa kipees:/
 
aMansikka: Juuri tuo mainittu raskauslaskuri.com on se millä itse katoin :) Nyt pitäis vaan keksiä miten ihmeessä jaksan odotella keskiviikkoaamuun :D Ei oo menkat tänään alkanu vaik tosi menkkakipee oon ollu. Nyt alkaa pikkuhiljaa menkkaolo haihtumaan :eek: Voivoivoi miten ihanaa ois plussata <3 Justiinsa kävin kaverilla iltakahvittelemassa ja moikkaamassa heijän tänään 10kk täyttävää pikkuprinssiä. Ooh :heart: :heart:
 
MAANANTAI 11.5




marjutti86..................kp57/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp34/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp30/29..........yk5............1.toiveissa



Hali87........................kp28/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp27/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp27/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp25/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp25/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........kp23/32-??......yk1...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
aMansikka.................kp22/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........kp20/30-34.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
melluli........................kp20/30.............yk3...........2.toiveissa
äityli30......................kp13/27-31.........................3.toiveissa
minttumaaria76..........kp11/27...........yk3............2.toiveissa



Sokruli.......................kp8/28-??...........yk9..........1.toiveissa(km2/09)


TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien
18.5 aMansikka
22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
MML
Mulle sanottiin, että 18.5 testi olisi luotettava. Testauspäiväni on siis ensi maanantaina, huh, jännittävää! Jos sitä nyt tarvii edes testata... Oireita ei ole. Mahaa nipistelee edelleen, mutta se nyt ei ole mitään uutta.
 
Mä en tiedä testailiskos keskiviikkona vai huomenaamulla :D Mun ote lipsuu.. Menkkaoireet hävisivät eilisen jälkeen, illalla vielä oli maha ja selkä inhottavasti kipeenä. Yön nukuin aivan älyttömän huonosti, tosi katkonaista unta. Aamusta ollu kuvottava olo.

Edelleen kuitenkin uskon enemmän siihen, että kuvittelen oireet ja testi näyttää negaa. Harmi kun kierto ei ole tiedossa niin ei voi oikein odotella mitään tiettyä päivämäärää. Uskoisin että tuo raskauslaskuri laskee 28 päivällä? Mitäs ootte mieltä, joko uskallan huomenaamulla kokeilla testiä, vai pitkitänkö ainakin sinne keskiviikolle? Ainahan sitä voi noita testejä tehdä vaikka parin päivän välein, mutta en viittis turhaan testejä suurkuluttaa :)
 
vieläkään ei mitään menkkoja täällä. soitin tk:hon huimista kp:istä, kehottivat vielä odottelemaan ja sit uutta soittoa jos ei kuulu..

uutena 'oireena' on pari päivää sitte tullu tissikipu, nänninpäät on tosi kosketusarat :x viime kierrossa oli samaa ja menkathan ne sieltä sillon, eli pieni odotus on päällänsä jospa ne jo tännekkin löytäs =) pääsis alotteleen uuden kierron :)

mahavihlasuja on ollu myöskin säännöllisen epäsäännöllisesti.

euroviisuja en oo oikeen koskaan jaksanu seurata.. silleen vaan ohimennen ja yleensä ne taustalla soi/ tv on päällä. suomen esiintymisen sentään vois ihan kattoakkin =)

monella jännät päivät eessä.. :heart:
 
heipä hei.. Täällä on tullu oireita.. en tiiä onko ne vaa menkkoja ennen olevia vai jotain mukavanpaa:p rintoja kutisee`:O ja aikaisemmin tänään vihlas mona kertaa tosi ilkeesti ku lähin kävelee niin ala vatsaa keskelle.. nyt sit taas jomottaa.. outoa:O
 
Ei luoja :D Mä alan oikeesti olee kauhuissani. Toivottavasti testi näyttää plussaa tai mä häpeen itteeni ihan hirveesti. Tuli just aivan järjetön himo mehujäätelöihin. Söin koko paketin, 12kpl :headwall: Ei hyvää päivää.

Ja päättäkääs joku ny mun puolesta, että testaanko huomenaamulla vai keskiviikkona? Laskurin mukaan huomenaamulla pitäis olla jo luotettava tulos (ilmeisesti laskettuna 28-kierrolla), mutta toisaalta, mitä pidemmälle jaksais odottaa ni sitä varmempi, vai? Saahan sen testin sitten lauantaiaamuna tehtyä vaikka uudelleen, jos tarttee.. Mut päättäjiä kehiin, tiistaina vai keskiviikkona? :p
 
no sepä se, kun en tiedä oikein millon voin olla varma, en tiedä millon menkat olisi myöhässä :( pari päivää ollu vahvasti menkkojenalkuoloa, mutta mulla yleensä on alkanu vuoto aika lailla samantien kivuista. ja lähinnä iltaan painottuu tää kipuilu, en tiiä..

jos huomenaamulla on semmonen olo et ois kiva testata, ni testailen :) jos yhtään tuntuu siltä et jaksais odottaa ni sit yritän odotella vielä ainaski keskiviikkoon :D
 
Olipa ihana ensimmäinen äitienpäivä eilen :heart: Aviomies ja poika toivat mulle aamulla kakkukahvit oikein sänkyyn =)

Täällä ihan hirmuinen vatsan turvotus niinkuin usein ennen menkkoja. Tai sitten taisin eilen sitä kakkua syödä vähä liikaa :LOL:

Raskaustestin teosta kannattaa tehdä testi sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Hali, mie sanoisin sulle että keskiviikkona testaile. Mie teen testin reilun viikon päästä perjantaina ellei menkat oo jo sitä ennen alkanu. En oikein usko että tästä kierrosta ees raskaudun kun ei olla siihen nyt kamalasti panostettu ja ois aika epätodennäköistä siis.
 
TIISTAI 12.5




marjutti86..................kp58/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp35/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp31/29..........yk5............1.toiveissa



Hali87........................kp29/??............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp28/28..........yk16..........1.toiveissa
Annien.......................kp28/??.............................2.toiveissa
enkelipojat................kp26/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp26/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........kp24/32-??......yk1...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
aMansikka.................kp23/27-32......yk5...........1.toiveissa
tiitu87........kp21/29-33.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
melluli........................kp21/30.............yk3...........2.toiveissa
äityli30......................kp14/27-31.........................3.toiveissa
minttumaaria76..........kp12/27...........yk3............2.toiveissa



Sokruli.......................kp9/28-??...........yk9..........1.toiveissa(km2/09)


TESTIPÄIVÄT



16.5 Annien
18.5 aMansikka
22.5 melluli



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
Hellurei :)

Annien
Mitkä on fiilikset? Täällä jännittää ihan hirveesti :D Mittasin äsken ihan piruuttani lämmöt (ihan kainalosta kyllä, vaikka pitäisi lämpöjä mitata aamulla ja suusta :LOL: ) ja oli kyllä koholla lämmöt :) Normaalisti mulla iltapäivä/iltalämpö 36 huitteilla (aamulämpö aina reippaasti alle 36) ja nyt oli näytti 36.9. Hihii. Olispa no jopsaan huomisaamu ni vois lopettaa tän vainoharhasuuden.

Koko ajan odottaa menkkojen alkua kun nyt on ollu kovasti menkkakipuja, mutta ei ne vaan ala. Tosiaan normaalisti aika lailla heti kipujen yhteydessä alkaa. Tosin stressaan tällä hetkellä niin paljon, että jo se voi viivästyttää.

Oivoi, huomenna ollaan viisaampia :)
 
Hali, mulla kans normaalisti päivä/iltalämpö siinä 36 paikkeilla.. ja aamulämpö sen alle 36... ja nyt ku mittailin suusta ni oli 37,0 en sitte tiiä miten luotettavia nää päivä/iltalämmöt on.! inhottavaa ku taas toivo nostaa hitusen päätään, just kun ajattelin että onneks on tällänen fiilis, että ei ees tunnu kovin pahalta jos se täti sieltä tulee....
nooh, kai sit on vaan jtn nuhan poikasta tai jtn joka noita lämpöjä nostaa.! saas nähdä. ois kyllä ihme käyny jos joku matkalainen ois mukaan tarttunu :D
 
yöperhonen- Jeps :) Ja mä en kyllä yhtään ihmettele vaikka mun kroppa tahallaan nostais lämmöt, ku näitä muitaki oireita on ihan pilvin pimein. Kiusaa ihan tahallaan. On kyllä jännä miten hurjasti kroppa voi "huijata" kun toivoo olevansa raskaana..
 

Yhteistyössä