~Kesän Kuumeilijat~

Tääl ei mitään oireita :whistle: Ei ees menkkamaisia jomotuksia vaik yleensä jo muutama päivä ennen menkkojen alkamista niitä alkaa pikkasen enteilevästi olla. Ei niin mitään! :ashamed:

Tuosta miesten kuumeilusta, kyllä tuosta miunkin ukosta huomaa että uutta raskautta toivois, vaikka yrittää tyynesti olla. Sanoo aina, että "tulee jos on tullakseen". :D
 
pitkä teksti hävis.. :'(

täällä mies kuumeilee selvästi, kaupungilla ja kylässä kattelee toisten vauvoja enemmän ku minä! =) ja viimeksi eilen sano että kyllä se vauva vois meille tulla vaikka heti! :LOL: yhdessä mietitään ja haaveilleen, leikitellään nimillä ja mies miettii miltä näytän ison vatsan kans.. :heart:

täällä odottelua edelleen.. menkkajomotusta on ollu nyt muutaman päivän. silleen säännöllisen epäsäännölisesti.. välillä ei mitään ja sit välillä kourasee pari kertaa ikävästi. ja nivuset on sikakipeet, mitähän tääki nyt sitten on.. :kieh: huoh alan oleen kyllästyny tilanteeseen, tällä viikolla lähtee kyl uus soitto tk:hon, olishan se kiva tietää missä ne menkat luuraa.. :whistle: ja olo on turvonnu, toisaalta olo vois enteillä menkoista, mutta eipä sieltä mitään ole tullu.. |O

tädin yllättämille halit :hug:

oliskohan prinpressalla käyny tärppi?? :heart:
 
MLL, toivotaan nyt että sieltä sitten hyviä uutisia kuuluisi.!! ja ei ois kovin isosta asiasta kiinni:) vielä parempi toki ois että tärppi kävis ennen sitä :heart:

marjutti, pakkohan niitten on kohta rupee jo selvittää kun kierto on venyny noin pirun pitkäks.. ootko tehny uutta testiä.? jos se täti ei sieltä ole edes tulossa:D

mulla kans välillä tuntuu että mies ottaa nää asiat vakavemmin kun minä.. aina se kyselee hirveesti ja haluaa tietää kaiken. ja voi sitä jännitystä, kun odotellaan tätiä saapuvaksi. ja aivan valtavan suuri pettymys on miehestä luettavaksia aina kun se täti sieltä tulee.!! :( nythän se kirjottelee mulle kirjeitä sieltä reissultaan ja joka kirjeessä se sanoo että haluaa meille sen lapsen pian.!:) tuo mun keskiviikkoinen lääkärikin jännittää varmaan sitä enemmän kuin itteeni:D toinen on niin innoissaan :heart:
nimethän me ollaan jo mietitty "valmiiks", molemmat ollaan saatu päättää osaltamme. (ei onneks olla kauheen ajoissa kaikkea mietitty:D)
 
MAANANTAI 18.5




marjutti86..................kp64/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp41/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp37/29..........yk5............1.toiveissa
enkelipojat................kp32/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp32/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........kp30/32-??......yk1...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)



tiitu87........kp27/29-33.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
prinpressa.................kp27/30.............yk3...........2.toiveissa
äityli30......................kp20/27-31.........................3.toiveissa
minttumaaria76..........kp18/27...........yk3............2.toiveissa
Sokruli.......................kp15/28-??.........yk9..........1.toiveissa(km2/09)



Hali87........................kp6/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp3/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp3/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp2/27-32......yk6...........1.toiveissa




TESTIPÄIVÄT



22.5 prinpressa
13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
yp en oo nyt vähään aikaan testaillu, 3 negaa oon tässä kierrossa tehny. hullulta tuntus jos raskaana silti olisin :D tietenki myöhänen ovulaatio ja heikko hormoonineritys pissaan selittäs kaiken :D

tälläviikolla soittelen tk:hon uudestaan, saavat alkaa selvittään missä vika.
 
Tein eilen testin, nega.. Mutta mulla oli kyllä se oviskin taas vasta kp21 niinkuin viime kierrossakin, pitäis nyt vain malttaa vielä muutama päivä odottaa!! Mutta mitään tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen, ainut että oon ollu viimeset kaks päivää tosi kiukkunen vaikka ei mitää syytä olekkaan!
 
Moikka! Kaikille testaajille hurjasti peukkuja! Pääsispäs ite taas jännäilemään.. Muutes, ennustaja elli ennusti mulle esikoistyttöä 19.2.2010. Huomasin just, että jos tästä kierrosta tärppäis ni laskettu aika olis 18.2.2010. Näiköhän olis ;)
 
TIISTAI 19.5




marjutti86..................kp65/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp42/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp38/29..........yk5............1.toiveissa
enkelipojat................kp33/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp33/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........kp31/32-??......yk1...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)



tiitu87........kp28/29-33.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
prinpressa.................kp28/30.............yk3...........2.toiveissa
äityli30......................kp21/27-31.........................3.toiveissa
minttumaaria76..........kp19/27...........yk3............2.toiveissa
Sokruli.......................kp16/28-??.........yk9..........1.toiveissa(km2/09)



Hali87........................kp7/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp4/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp4/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp3/27-32......yk6...........1.toiveissa




TESTIPÄIVÄT



22.5 prinpressa
13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
MLL
Outoa, mutta täälä on jo vuoto loppumassa. Yleensä menkat on kestäny 6 tai vähintään 5 päivää. No eipä haittaa, kuka niitä viikkoa haluisikaan kestää :) Täälä on sade päivä ja onneksi koiratkin näyttää sen havainneen, köllöttävät sohvannurkassa kasana ja änkevät munkin kylkeen kiinni kun lueskelen. Mietiskelen, että pitäisköhän vaikka ostaa greippimehua pitkästä aikaa tai tehä jotain muuta raskautumisen eteen. Makkarissa on tietty peuhailtu kuukaudesta toiseen, kuinkas muuten :D, mutta mutta.. Ovistestejä ei jaksaisi alkaa syynäilemään. Mitäs te muut meinaatte?
 
Oho :eek: Mittasin huvikseen lämmöt niin 37,10! Normaalisti 36 ja pikkaisen päälle.Ei mul kyl o yhtään kipee tai flunssainen olo... Oiskohan tuo kohollaan oleva ruumiinlämpö ehkä mahdollisesti raskausoire..? Hui, nyt alkoi jänskättää että josko sitä vaikka oltaisiinkin raskaana...!!! :D |O :whistle: Maltankohan perjantai-aamuun asti ton testailun kanssa :LOL: YRITÄN MALTTAA!
 
KESKIVIIKKO 20.5




marjutti86..................kp66/33..........yk2............1.toiveissa
Lilla2009....................kp43/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp39/29..........yk5............1.toiveissa
enkelipojat................kp34/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp34/28..........yk17...........1.toiveissa
Minky.........kp32/32-??......yk1...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)



tiitu87........kp29/29-33.......yk10.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
prinpressa.................kp29/30.............yk3...........2.toiveissa
äityli30......................kp22/27-31.........................3.toiveissa
minttumaaria76..........kp20/27...........yk3............2.toiveissa



Hali87........................kp8/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp5/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp5/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp4/27-32......yk6...........1.toiveissa




TESTIPÄIVÄT



22.5 prinpressa
13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09



 
perjantaina vien aamupissan labraan ja kattovat nyt sitten vielä siellä olisinko raskaana. hiivan meinasivat kattoa myös, sen takia kuulemma voi kuukautisen jäädä tulematta. jos nuo molemmat on nega niin eiköhän sitten aleta enemmän kattoon missä vika. eilen illalla ja tänään aamulla ollu menkkakipuja, mut niitähän on nyt ollu jo pitemmän aikaa... :kieh:
 
Mulla ovis oli ja meni, mut eipä peitto heilunut. Vähän yli viikon nyt ollut sinkkuna, ku ukko otti ja lähti. Kuulin yheltä yhteiseltä kaverilta et sitä rupes ahistaan mun vauvakuumeilut. Elikkäs mut voi poistaa listalta. Kiitti teille.
 
äsken tuossa mittailin lämmön ihan huvikseni, oli 37,1 :eek: kipeä olo ei ole, mitä nyt välillä pärskityttää mut se on mulle ihan normaalia, allergiaa kun löytyy.. hitto ku en ole nuita lämpöjä paljoa mittaillu nii ei voi vertailla.. normilämpö mulla on jotain 36,3 tai sinneppäin ainakin =) meinaan ihan normaalisti mennä jumppaan kuitenki tuossa viiden jälkeen ku olo on hyvä kuitenki.
 
nega tehty tänään.. :/ mun piti alunperin oottaa perjantaihin mutta en malttanut.. ehkäpä mä teen sit pe uudelleen jos ei menkat ala.. tai sitten su.. katotaa ny..
Väsyttää, vatsa on turvonnut, ja rinnat arat,yököttää.. ei juilintaa.. ja lämmöt 37.
Voi olla tietysti että ne menkat kuitenkin alkaa.. :/
 
marjutti, hitsi, tulispa sieltä nyt mukavia plussauutisia sitten:)

sokruli, voi vitsin vitsti.! ihan hurjan paljon voimia sinne :hug:

tänään siis lääkärillä kävin ja määräs mulle terolutit kolmeks kuukaudeks.. sen jälkeen jos en oo raskautunu ni naikkarille tutkimuksiin.!
 

Yhteistyössä