Minä sit kuvittelin keksineeni, että mikä aiheuttaa ne huonot olot aamusin mulle. Tulin siihen tulokseen, että se on se kahvi. Kofeiini. Eilen ja tänään olen sit jättäny aamukahvit juomatta, ja ei mitään eroa!!! |O Niin jumalattoman paha olo, että meinasi äsken oksu lentää, ja oikeesti tuntu, että taju lähtee hetkellä millä hyvänsä :kieh:
Sit mulla on koko alapää ihan mielettömän kipee! En tiedä, onko mun olemattomat vatsalihakset ( :ashamed: ) suuttunu jostain, ja tää olis vaan lihasperäistä kipua, vai onko tää liitoskipua vai mitä, mutta siis koko alamaha, ja nivusten seutu on ihan kamalan olonen :x Eilen illalla kävelin jo loppujen lopuksi niin kun ankka, millä on paskat housussa :snotty: Mua ei taas vaihteeksi yhtään naurata tää raskaus. Joka paikkaa kolottaa, ja särkee, ja jos ei muuta, niin tää beibi hakkaa päätä kylkiluihin, ja potkii kohdunsuulle. Yöt ei oo muuttunu muksikään, valvoessa ne menee.
Ja sitten se ukko. Saakeli, se on päättäny alkaa johonkin helvetin selibaattiin, kysymättä multa mitään! Mä haluan miestä ja PIAN!!! |O
Mutta jotain hyvääkin! Mummu on paaaljon paremmassa kunnossa jo :heart: Tosin, sydänhän ei koskaan palaudu ennallee, kun se on vajaatoimintainen nyt, mutta ehkä kotiuttaavat mummun huomenna, ja aletaan suunnitella kuntoutusta hänelle =)
Ja piti sit vaihteeksi tilata lisää vauva-kamaa
No en paljon tilanu, mut sen kissaverkon tilasin vaunuihin, ja sadesuojan matkarattaisiin. Toi kissaverkko on pakko olla meillä, täällä on ihan älyttömänä kissoja ja oravia, ja se yksi kisu, mikä tässä pyörii, niin se on semmonen, et se on monesti yllätetty mm. auton lämpimän konepellin päältä nukkumasta, niin siihen en luota yhtään, että se antais vaunujen ja vauvan olla rauhassa ulkona. Tämännäkönen hökötys:
Kamala valitusvirsi tämä!! :ashamed:
Sisu ja Minni 28+5
Onks se oikeesti NOIN paljon jo??