Heippa!
Mitä tänne kuuluu? Mitä viikonlopun vietto sujuu? Mikäs BV;lle sattunut
Mamis ja poju 24+4
Mamis ja poju 24+4
Ei mitään ihmeempiä,sitä ihanaa yhteiseloa miehen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Heippa!
Mamis ja poju 24+4
Ai sitä ihanuutta Minulla suppaillu tänään ja eilen jonkun verran, hiukan kipeästi, mutta ei varmaan hälyyttävästi. Stressiä ollu viikonlopussa, niin johtuiskohan sitten siitä. Kiva, ensi viikolla jo 25viikkoa, lääkärineuvola tiedossa ja ultrausta taas. Olemme juuri lähdössä saareen vähän kalaa ja makkaraa grillaileen, eväitä mukaan. Illalla sitten sauna ja hyvää syötävääAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei mitään ihmeempiä,sitä ihanaa yhteiseloa miehen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Heippa!
Mamis ja poju 24+4
Onpas sulle sattunut, MN lueskelin niin aika paljonkin. Toivottavasti/onneksi kaikki on nyt hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei mitään ihmeempiä,sitä ihanaa yhteiseloa miehen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Heippa!
Mamis ja poju 24+4
Mulla tulee monesti tuommonen pitkä kestosupistus, tai siis en tiedä, et onko sen monta supistusta ihan peräperää, mutta siis saattaa olla pitkäänkin maha ihan pinkeenä, ja kipee. Ja mysö tuo mahan kipeytyminen reilujen suppareiden jälkeen on tuttua :|Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:Onko kellään muulla ollut vatta tosi kipeä? Kun koko eilisen töissä supisteli ihmeen paljon (eikä ollut fyysisesti raskas päivä) ja illalla oli tosi tukala olla ja koko ajan vatta kipeänä. Mulla noita suppareita on tosiaan aina paljon, mutta nyt en enää tiennyt oliko koko ilta kestosupparia vai muuten vaan maha kipeä. Sen verran toi kupu on kireä muutenkin että oli vaikea arvioida. Vauva liikkui kovasti, ettei hällä tuntunut hätää olevan.
Voihan maha olla muutenkin joskus kipeä, mutta aina sitä silti huolestuu että jos... Mitään vuotoja tms. ei ole ollut. Täytyy nyt seurata tilannetta ja käydä sitten lekurilla jos toi jatkuu, tänään kyllä ollut paljon parempi jo olla, tosin koko yön ja aamun oli vielä kipeä.
kekkeri, huomenna jo 29 poks... eli periaatteessa 30 viikko alkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla tulee monesti tuommonen pitkä kestosupistus, tai siis en tiedä, et onko sen monta supistusta ihan peräperää, mutta siis saattaa olla pitkäänkin maha ihan pinkeenä, ja kipee. Ja mysö tuo mahan kipeytyminen reilujen suppareiden jälkeen on tuttua :|Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:Onko kellään muulla ollut vatta tosi kipeä? Kun koko eilisen töissä supisteli ihmeen paljon (eikä ollut fyysisesti raskas päivä) ja illalla oli tosi tukala olla ja koko ajan vatta kipeänä. Mulla noita suppareita on tosiaan aina paljon, mutta nyt en enää tiennyt oliko koko ilta kestosupparia vai muuten vaan maha kipeä. Sen verran toi kupu on kireä muutenkin että oli vaikea arvioida. Vauva liikkui kovasti, ettei hällä tuntunut hätää olevan.
Voihan maha olla muutenkin joskus kipeä, mutta aina sitä silti huolestuu että jos... Mitään vuotoja tms. ei ole ollut. Täytyy nyt seurata tilannetta ja käydä sitten lekurilla jos toi jatkuu, tänään kyllä ollut paljon parempi jo olla, tosin koko yön ja aamun oli vielä kipeä.
Ja hei sit semmonen kysymys kaikille, että onko normaalia, että oikein ikävän ja kivuliaan suonenvedon jälkeen on koko pojhe ihan mielettömän hellä? Siis kosketusarka. Mä heräsin toissayönä jossain vaiheessa toooosi kipeeseen suonenvetoon vasemmassa pohkeessa, ja edelleen tuo koko jalka siitä kohti tosi arka... :/ Onx jotain muuta kipua, vai voiko tuo suonenveto jättää tuommosen? Mulla ei paljon koskaan ole suonenvetoja, nää raskaudet on ainoita, millon ihan muutama saattaa tulla, niin en oikein osaa arvioida nyt tuota kipua, et onko normia vai ei.
BV :hug: MN:ltä bongasin sun yöllisen avauksen Toivottavasti kaikki on hyvin nyt! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Huomenta! Kurjuus kurjuus. Eilen illalla lorahti (lapsivettä?) housuun pikkasen... Sen jälkeen ei ole liikkeitä tuntunut, vaikka illalla ne tuntuu parhaiten.
Odottelen vielä tämän päivän alkaako ne tuntumaan, jos ei niin käyn päivystyksessä.
Yritän olla hermoilematta ettei aiheuta lisää hankaluuksia. Painoa ei vieläkään muuten ole tullut, mutta tuntuu että turvotusta on paikoittain.
Mamis ja poju 24+5 :heart:
Joo, kyllä sitä usein toivotaan, meidän 5-luokkaisella pojalla oli lääkäriterkkari ja toivottiin myös että vanhempi olis paikalla. Joskus vaan hankala järjestää kesken päivän aikaa että pääsee, mutta nyt onneksi mies on vielä hoitovapaalla niin oli mukana.Alkuperäinen kirjoittaja hömppä78:voi kuulemma mut hyvin todennäkösesti se on kuulemma jotain muuta...mul nyt muisti pätkii...sorry....
Eikai siel pakko ole mut mein tyty niin ujo et halusi et tulen mukaan...kyl tos lapussa näytti lukevan et vanhempien toivotaan olevan paikalla. Tuntuu vaan tyhmältä toikin kun ollaan tytön kaa juostu jos jonkinmoisissa kokeisa epämääräisten vatsakipujen takia...jotka ilmeisesti on toiminnallisia.
Mua ahistaa kun terkka het alkuunsa epäili kaikkea kun mies on nuorempi ja ollaan uusperhe. Meen tahdo mennä sinne.
KIITOS SISU viestistäsi, heti helpotti =) Nyt vaan vähän mietityttää että uskallanko tavallisesti elää vai pitääkö yrittää heivata. Täytyy käydä lekuri jos jatkuu näin, yritän töissä nyt vaan rytmittää päivän niin että istumista ja liikkumista on vuorotahtiin ja jotenkin tarvis saada sinne paikka missä sais hetken vaikka selällään oltua, nytkun välillä istuu useamman tunnin silleen tavallisella tuolilla (ei saa edes jalkoja suoriksi) niin supparit on ikäviä. Täytyy tehdä vähän muutoksia siellä...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mulla tulee monesti tuommonen pitkä kestosupistus, tai siis en tiedä, et onko sen monta supistusta ihan peräperää, mutta siis saattaa olla pitkäänkin maha ihan pinkeenä, ja kipee. Ja mysö tuo mahan kipeytyminen reilujen suppareiden jälkeen on tuttua :|Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:Onko kellään muulla ollut vatta tosi kipeä? Kun koko eilisen töissä supisteli ihmeen paljon (eikä ollut fyysisesti raskas päivä) ja illalla oli tosi tukala olla ja koko ajan vatta kipeänä. Mulla noita suppareita on tosiaan aina paljon, mutta nyt en enää tiennyt oliko koko ilta kestosupparia vai muuten vaan maha kipeä. Sen verran toi kupu on kireä muutenkin että oli vaikea arvioida. Vauva liikkui kovasti, ettei hällä tuntunut hätää olevan.
Ja hei sit semmonen kysymys kaikille, että onko normaalia, että oikein ikävän ja kivuliaan suonenvedon jälkeen on koko pojhe ihan mielettömän hellä? Siis kosketusarka. Mä heräsin toissayönä jossain vaiheessa toooosi kipeeseen suonenvetoon vasemmassa pohkeessa, ja edelleen tuo koko jalka siitä kohti tosi arka... :/ Onx jotain muuta kipua, vai voiko tuo suonenveto jättää tuommosen? Mulla ei paljon koskaan ole suonenvetoja, nää raskaudet on ainoita, millon ihan muutama saattaa tulla, niin en oikein osaa arvioida nyt tuota kipua, et onko normia vai ei.
BV :hug: MN:ltä bongasin sun yöllisen avauksen Toivottavasti kaikki on hyvin nyt! :hug:
Voi kiitokset tsemppaamisesta...se on vaan aika hankalaa...onnex mies on ilmottanut jo heti alkuunsa et on jokaisella käynnillä mukana.Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:Joo, kyllä sitä usein toivotaan, meidän 5-luokkaisella pojalla oli lääkäriterkkari ja toivottiin myös että vanhempi olis paikalla. Joskus vaan hankala järjestää kesken päivän aikaa että pääsee, mutta nyt onneksi mies on vielä hoitovapaalla niin oli mukana.Alkuperäinen kirjoittaja hömppä78:voi kuulemma mut hyvin todennäkösesti se on kuulemma jotain muuta...mul nyt muisti pätkii...sorry....
Eikai siel pakko ole mut mein tyty niin ujo et halusi et tulen mukaan...kyl tos lapussa näytti lukevan et vanhempien toivotaan olevan paikalla. Tuntuu vaan tyhmältä toikin kun ollaan tytön kaa juostu jos jonkinmoisissa kokeisa epämääräisten vatsakipujen takia...jotka ilmeisesti on toiminnallisia.
Mua ahistaa kun terkka het alkuunsa epäili kaikkea kun mies on nuorempi ja ollaan uusperhe. Meen tahdo mennä sinne.
Kyllä mä yritin ainakin eka- ja tokaluokkaisen kanssa olla mukana, samalla näkee myös millainen terkkari on ja se näkee meidät =)
Tuossa tapauksessa on tietysti kurjaa kun terkkari on se "vähemmän mukava ja asiallinen" tai kai toi on vaan niin vanhanaikaista toi hänen asenteensa. Tsemppiä, todennäköisesti kun "pelkäät pahinta" ne terkkari yllättääkin sut on jo oikein mukava ja asiallinen.
kekkeri 20 pooooks (täällä muuten kans just nyt aamulla ihmeteltiin että mitä ihmettä mä vuodan, pissaa nyt ei ainakaan, mutta jotain...)