Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:a-mam voi sitten synnyttää munkin puolesta! :attn:
mulla kun supisteli enempi niin otettiin bakteeriviljely kohdunsuulta ja ihan puhtaat tulokset tuli eikä ees hiivaa.. klamydian ottivat joskus rv 5-6 kun oli kovia mahakipuja..Alkuperäinen kirjoittaja hömppä78:Helou....
Soitin neuvolaan....arghhhh........voisin skipata ma neuvolan.....ÄRSYTTÄÄ........neukka vaan sano et klamydia testiin.......hei haloo mistähän mä semmosen oisin voinu saada. Mua kiukuttaa. Siihen yölliseen se ei kommentoinu mitenkään. Hei onko teiltä otettu klamydia näytteet jos supistelee enemmän? Mulla ei ole ikinä ollu mitään tollasia juttuja ja en kyllä usko nytkään olevan......
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:Soititko ihan sinne päivystykseen? Osasto 4? Mä olin niiden vakiasiakas edellisessä raskaudessa ja mun äiti on kätilö niin sanoi vaan että soittaa sinne. Siellä on lääkäri joka päivystää. Mä kävin eka siellä pissanäytteen antamassa ja sitten ottivat käyrille jonka jälkeen lääkäri tutki ja päätti jatkosta. Eli pääsikö kotiin vai joutuiko jäämään sinne.
HÄH???? siis ihan kipeetä!!!! mä haluisin nähä sun neuvolatädin...en oo meinaan ikinä tavannu yhtä isoa idioottia, ja mä tunnen monia pipipäitä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hömppä78:itse jo täs mietin et mitähän tapahtuu jos en mene neuvolaan. Niin haaluutkos HS kuulla vielä yhden jutun...me kun käytiin eken kerran neuvolas ni se tuomitsi meijän suhteen kun mies on nuorempi kuin minä. Tää poju on saanu alkunsa lapsettomuushoidoilla ja se neukka sano et ootteko nyt ihan varmoja et haluutte tän...vitun..vitun...vittu...ANTEEKSI!!!!!!!!!!!!!!!
Kiitoksia...soitan tuonne..tulen kohta takaisin kertomaan miten kävi.Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:Ei terkka voi tollasta asiaa sanoa mikä on kiireellinen ja mikä ei. Soitat tähän numeroon ja kerrot kätilölle kaiken alusta loppuun.
Ympärivuorokautinen päivystys on osastolla 4, joka sijaitsee 4. kerroksessa. Päivystykseen voi tulla neuvolan lääkärin tai terveydenhoitajan lähetteellä tai kiireellisissä tapauksissa ilman lähetettä. Päivystävä kätilö neuvoo ja ohjaa puhelimitse numerossa 050 427 0326.