Ja mäki pahoittelen jo etukäteen omanapaista kirjotusta, sisältää purkausta, vuodatusta ,vitu***ta.. :attn:
Oon siis kytänny Kelan sivuilta sitä äippärahapäätöstä joka päivä. Nyt sitte soitin sinne, ku mitään ei kuulu. Täti sano, et HE odottaa siellä TYÖNANTAJAN lappuja.. Kaikki muuten siellä valmiina. Noh, esimies ei vastannu sit puhelimeen.. Soitin osastolle, ja kysyin palkanlaskennan numeroa et on se sinne kuiten menny. Paskat! Ne tienny mitään, et mä oisin jäämässä 1.4 varhennetulle!!
Sano, et heillehän pitää toimittaa virkavapaushakemus kyseiseltä ajalta ja kopio raskaustodistuksesta.. ( ihmetteli kyllä siellä, et maha työnantajalla olla kiire, ku ei lappuja oo sinne asti menny..) Siis uudestaan KELALLE, onneksi sain kopion jonottamatta. Sit kiireellä työmaalle..
Eli KUKAAN ei oo puhunu MULLE mitään MISTÄÄN vv-hakemuksista, palkanlaskijoista, toisesta RASKAUSTODISTUKSESTA.. Tein sit työmaalla vv-hakemuksen, siihen tarvi nyt sitte VAAN esimiehen allekirjotuksen.. ( jolla tieten joku monta tuntia kestävä palaveri..) Kirjekuoressa nyt odottaa LÄHES valmis VIRKAVAPAAHAKEMUS ja se TODISTUS. Jo se on kumma, jos se ei huomisen aikana sisäisessä postissa kulkeudu palkanlaskijalle! Aion kyllä tasan tarkaan HETI aamusta soittaa pomolle ja varmistaa..
Luulis, et NIILLÄ on kiire asian kans! Saa nyt nähä, millon pääsen äippälomalle. Varmaan 1.6.. Työvuorot oli seinällä, mulla se loma niinku pitääki 23.3 alkaen viikko, sit OISIN jääny pois.. V***u, et ottaa päähän tollanen toiminta!
Sit meikäläinen supistusten kans juoksee pitkin turuja ja toreja.. Nyt käy sit oikeesti mahaan. :snotty:
Ja huomenna v***un sokerirasitus, joka kuulemma otetaan TAIPEESTA nyt, eikä sormenpäästä. Meikältä, jolla kauhee neulakammo ja suonet pakenee muutenki toisella puolelle kättä!
Ja paino vaan nousee.. v***u. Omalla vaakalla, mut silti. Alussa siis lähti 7 kiloa, kohta tuplaten takasi. ( no ei kuiten sit periaatteessa ku sen 7 kiloa tullu, mut silti!)
Alussa liikkeet oli ihania hipasuja, ku ois saippuakupla poksahtanu mahassa, nyt siellä on menossa joku SuperBowl turnaus, amerikkalaista jalkapalloa. Suurin osa supistuksista tulee just jotenki Turon liikkumisen seurauksena.. Ja hää on nyt sitte kääntyny pt! Että menee järki!!
Et silleen, joskus taas paremmalla kerralla koitan kommentoidaki jotain..
Kiitos ja anteeksi!
Lisbet ja Turo 28+1