Raffel voi sua... Kyllä se ajan kanssa helpottaa :hug:
HS, ONNEA!! :flower: :hug: Tuo puolessa välissä viiskymmpistä ei tuntunu läheskään niin pahalle, kunse, kun isä möläytti, että sähän olet eläny 1/4-osa vuosisataa sillon kun itse täytin 25v... |O Se pisti miettii, ja ikäkriisi pukkas just saman tien päälle.
( . ) Eilen käytiin illalla koirien kans kävelee vähän, ja nyt oon sit tän päivän kävelly tikkujalkasena, kun käy persiiseen niin kipeetä. Ei ole enää kovin kaksista tää mun hommani. Kuluis vaan viikot nopeeta, ja tulis se kesäkuu äkkiä :kieh: Ja Minni siis liikkuu taas ihan normaaliin tapaan. Oli vaan hiljaisempi jakso välillä, ja totta kai mä revin stressiä heti :ashamed:
Laittelin tuossa vauvan vaatteet kaappiin, ne mitkä olen jo pessy, ja tätä ipanaa varten on 20 (!!! ) pitkähihaista, alle 68cm bodya odottamassa (suurin osa kokoa 62 )!!! Pärjätäänköhän me niillä?? :saint: lyhythihaisia bodyja pitää vielä ostaa, niitä löyty vaan 4 ja jos on oikein hellekesä niin ikävä se on vaan noita muutamia pestä ja pyörittää päivittäin. Muuten on kyllä vaatetta vauvalle, yksi kaapillinen ihan täynnä jo, ja osa pienimmistä vaatteista on vielä siskontytöllä. Karhuan ne kylläkin takas ennen vauvan syntymää.
Nimistä . |O |O |O Miehet. Voi helkkari, että se osaa olla vaikeeta! Eilen sanoin illalla ukkelille, että mun pitää keskiviikkona palauttaa neuvolaan sairaalaan menevät laput. Ja niissä pitää olla hätäkastetta varten vauvalle nimet valmiina. Minä aikasemmin olin ehdottanu, että tälle tulis nimeksi Vxxxx, ja mies tyrmäsi sen heti sillon, että ei ei ja ei, kamala nimi. Sit oltiin puhuttu, että Exxx olis ihan kiva ja illalla sit kysyin, et onko se nimi nyt se Exxx, niin mies katto mua ja sano, et eikö se olekaan se Vxxxx?? :xmas:
Siis voisko se päättää, eka tuo Vxxxx oli ihan hirvee, ja nyt se haluaakin sen! Helvetti! :headwall: Miksi kaikki pitää tehdä niin älyttömän vaikeeksi?
Ja joo, ne nimet, mitkä lappuihin tulee, niin ne ei ole lopulliset, ne saa muuttaa, mutta mä vaan haluaisin, et siinä olis jo kastenimi. Esikoisellakin oli.
Muuten kai kaikki ok, keskiviikon lääkärineuvolaa odotellessa :saint:
Sisu ja Minni 27+2 :heart: