Alkuperäinen kirjoittaja hömppä78:Mulla ei ole enää ultraa, rakenneultra oli ja meni....Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Alkuperäinen kirjoittaja hömppä78:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:No mulla on, hiljaista välissä. Ja hentelöt on liikkeet vielä. Istukka etuseinämässä. entäs sulla, missä kohti istukka?Alkuperäinen kirjoittaja hömppä78:Heipähei....
Mä olen huolissani kun en tunne liikkeitä joka päivä....kamu on ollu kolmisen päivää tosi hiiljanen viime viikolla taas se mylläs koko mahan sekasin...
Onko muilla ollut näin et keverilla on hiljasia jaksoja jollion liikkeitä tuskin tuntee? mul viikkoja 23+6
Sulla muutaman päivän aikaisemmin la, kuin minulla =)
Heidi & Poika 23+2
Moip...
Mulla myös istukka edessä...mä olen niin hermoraunio et kokoajan tekis mieli soittaa äippäpolille jotta pääsis ultraan......
Mulla on huomenna taas ultra, seuraavat nyt pari kolme kertaa ultralla kun meni raskaus salaperäisesti näin pitkälle =)
Profiilissa masukuva uus =)
Heidi & Poika 23+2
pääsisköhän sitä polille ultraan vai onko tässä mentävä vaan yksityiselle.
Mitä sulla siis seurataan? me yritettiin monen monta vuotta tätä raskautta ja vihdoin kun onnisti niin sit sitä pelkää ja mietii kaikenlaista.
En oikein tiedä, varmaan että vauvalla on asiat hyvin koko ajan.
Sain tietää olevani raskaana vasta viikolla 20. Joten raskaus on edennyt salaa pitkälle Mutta kivahan tuo on käydä ultrassa vielä ainakin huomenna. Kyllä ne äippäpolille laittaa käymään, jos haluaa tai on muuten jotain, minkä vuoksi pitää käydä.
Heidi & Poika 23+2