Pitääpä soitella neuvolaan jos siltä alkaa tuntua. Nyt on supparit vähän helpottaneet... Mut kyl tämmöistä ensiodottajaa vähän säikäytti kun ollut niin paljon stressiä kaikesta, että mitä se tarkoittaa kun lähes puolen tunnin väliein supisteli aamusella.
Viikon päästä olis lääkärineuvola, että saa sielläkin sitten purkaa tuntojaan
Saas nähdä mitä käyrät näyttää. Terkka sano viimeks että ootko huomannu että olis ruoka maistunut. No maistuuhan se kun syö
Yleensä syön vain kaksi kertaa päivässä. Päivällä ja illalla, hyvin on pysynyt paino kurissa ja se on mun elimistölle just bueno tapa.
Nyt sitten olen ajatellut että syön monta kertaa päivässä mutta vähän pienempiä annoksia, että olis varmaan parempi sillee.... no kyl mä tiesin sen jo ennestään että jos syön esim kolme kertaa päivässä, mulla on KOKO AJAN NÄLKÄ ja sitten mä syön etten olis pahalla tuulella.... Kierre... No ei kai siitä viiti enää stressata... On mun paino ilman raskauksiakin heitellyt 10 sinne tänne ihan muutamassa kuukaudessa, että joo.... mitähän mä taas selitän....
Liukkaille keleille on myynnissä kenkiin liukuesteitä, eli nastoja. Mä käytän aina eikä muuten luista!
Tosin asun maalla.. Kaupunkioloissa ne liukuesteet on kyl aika hankalat. Liukkaat sisätiloissa mm. kaupanlattioilla ja pitää ärsyttävää ääntä. Mut omassa pihassa ja lenkeillä ehdottomat!!
Tepäs olette ahkeria pesukoneenne kanssa. Mä en ole paljoa jaksanut paneutua. Sitten kun jää äippälomalle niin ennätän varmaan sittenkin pestä vaatteet ja vaunujen pehmusteet.
Odotan äitiyspakkausta. Olisi ihana saada se vaikka jo ensi viikolla, pääsisi hypistelemään
Mies on hauska. Kyseli eilen niistä kestovaipoista, kun sanoin et tulee paljon jätettä vauvan vaipoista. Se kans kiinnostuu asioista heti kun on kysessä jokin rahallinen säästö kuten jätemaksuista
Ollut muutenkin nyt aika ihana, kiinnostunut mahan kasvusta ja vauvan temmellyksestä. Eikä malttaisi odottaa kesää, eikä sitä että se kasvaa kyselyikään... Puhuu jo toisen hommaamisesta ja kyseli yks ilta että miten kauan tämän syntymän jälkeen pitää odottaa että voidaan alkaa tekee toista. Hassu mies.
Mahan koosta. Maha on, mutta edelleen aika pieni minusta. Kerkeäähän se kasvamaan. Mulla on mun mielestä tyttömaha.
Rinnat on kasvaneet.
Minkälaisia rintaliivejä käytätte? Mä ostin tossa semmoiset jotku sporttimallin liivit, että olis tukevammat. Ihan on joo tukevat, mut nyt tuntuu et oisko pitänyt ostaa sittenkin vielä isommalla kuppikoolla.... Ei tätä kasvua tajua. Sit on ihan tavan liivejäkin, mut tuntuu että niissä rinnat roikkuu mahan päällä ja sangat valuu kokoajan olkapäiltä pois. Ois varmaan syytä käydä jossain alan liikkeessä katsomassa jotain mukavia liivejä....
Huomenna rakennusmessuille