*~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

Meillä oli tarkoituksena käväistä tänään Ikeassa shoppailemassa, mutta käännyttiin lopulta parkkipaikalta takas (ei löydetty koko alueelta yhtään vapaata parkkipaikkaa!). Ikea ois varmaan siitä päätellen ollut ihan täynnä porukkaa eikä siellä shoppailu ois enää ollut yhtään hauskaa.. Menimme sit lähellä olevaan kauppakeskukseen ja sieltä sit H&M:ltä tarttui mukaan niin ihania ja söpöjä vaatteita, että =) ei tullut siitäkään reissusta sit ihan turha ;)

HS:lle onnittelut minunkin puolestani :)

Täällä ruoka on juuri uunissa ja taitaa olla piakkoin valmistakin, joten eiku syömään sit vaan :)

Pirtsi80 ja pikku-Emma 26+0 :heart:
 
Jaahas,mhatava kevät päivä on kääntynyt iltaan.Oltiin 3h siskon ja lasten kans laavulla makkaranpaistossa.Ihana oli naatiskella keväästä ja auringosta.Tietkin oli ihan sulia,niin tuli oikeesti kevät fiilarit.
Täällä kans on nimi asia pyörinyt päässä jo kauan.Tytölle on ihania nimiä olemassa,mut mä en keksi pojalle ainuttakaan.Pakko kysyä teiltä,et mitä mieltä te olette nimestä Hilja?meillä esikoisella on vanhanaikainen nimi,ja toisellekkin ois kiva antaa "mummo"nimi...tuo Hilja on pyörinyt mielessä(esikoinen ihastu nimeen)ja sit Vilja(juu,ukko heti et laita samantien nimeksi Kaura tai Ohra...)...Tytön kans naurettu,et Hiljalle vois sit aina kaupassa huutaa et :Hiljaaaaaaaaaaa,ni kaikki hiljenis :LOL: rauhassa sais kaupassa olla... pojalle mä olen kans pyöritellyt (kuten joku muukin täällä) Jooaa.Se ois ihana nimi,mut yllättäen kukaan muu meillä ei ihastu siihen...Se on mun ainoa poika nimi...eli otetaan vastaan vanhanaikaisia poikien nimiehdotuksi,ei eellä alkavia...

hs:lle onnittelut minultakin.Mulla ei ole ikinä iskenyt ikäkriisiä,ennenkuin syksyllä,kun lääkäri sanoi ,että olen iäkäs odottaja!!! ja olin silloin 32v...juu...vanha mikä vanha...mut ei raskaus ainakaan ole helpompi näin vanhana mitä silloin 7v sitten,olen ihan raihninainen...

En ole lenkille päässyt aikoihin,niin eilen tämä marttyyri sit lähti kävelylle.2h meni pienessä lenkissä ja loppuajasta kannattelin jo mahaa,kun niin juili.Istahdin sitten penkille kotona,ni en päässyt enää ylös.mahtavat liitoskivut jumahti...No,ihan kyllä oli kiva kävellä katselemassa näyteikkunoita piiitkästä aikaa.

Maanantaina lähdemme mökille ja olemme siellä 1-2viikkoa.Saa nähdä kuinka raatona siellä ollaan,tarkoitus ois hiihdellä ja pilkkiä...Käyn ennen lähtöä neuvolassa,kuuntelevat ne vauvan ja mun sydän äänet,josko oisivat laskeneet...täytyy toivoa...Muutoin täällä kaikki hyvin.Aika menee siivillä ja enää 3kk3vrk LA:aan...vau...

Mutta mukavia kevätpäiviä kaikille,palaillaan sitten loman jälkeen kuvioihin :wave:
Ryhis ja "Seppo"26+3
 
Toi Hilja on niiiiin ihana!
meilläkin on vanhoja nimiä lapsilla, tykkäisin vieläkin vanhemmista kuten toi Hilja mut se menee miehen mielestä liian pitkälle :)
Pojalla meillä on nimenä Volmari joka on sekin vanha suomalainen nimi.
Muita vanhoja poikain nimiä tulee äkkiseltään mieleen
Aapeli, Artturi,
Kaarlo, KAarle, Reino ;)
Konsta, Konrad, Aukusti.....
Jalmari, Ilmari, Nestori (varattuvarattuvarattu :D )
JA Einari ihan huippu vaan ei todellakaan suostu mies
:|
koska Kummelissa oli kerran se tietty kohta "einari-nari, pieri ja pani" :) Se nimi meni siinä...

Piltsu ja NESTORI 25+2
 
BV Tuleeko sulle noiden sokerihumaloiden kanssa ihan kamala olo?? Oksettaa, pas**ttaa, pyörryttää ja tuntuu että kuolee just!! Mulla oli vaan 2 arvo koholla, muistaakseni 11.1 ja syötyäni kaiken muun herkun päälle vielä jäätelöä.. joo, no litran :ashamed: niin olin valmis suunnittelemaan jo hautajaisiani |O ennen raskautta ei olis tehnyt tiukkaakaan pupeltaa tuollaista satsia herkkuja, harjoiteltu on ja paljon.. Nyt saan tuon olon aikaiseksi jo vähemmilläkin herkuilla.. Olispa jo toukokuu ja vauva polkaistu pihalle niin ei tarvitsisi ajatella kuin omaa napaa.
Mun sokerien seuranta on yhden verikokeen varassa, pitää mennä antamaan paastosokeri. Siis se joka ei ollut edes koholla |O Ja jos se on ok niin seurantaa ei kummemmin tarvita. Ketuttaa jonottaa labrassa kolme tuntia ja voisin jo nyt itsekin sanoa ettei siinä ole häikkää. Täytyis vaan yrittää syödä ohjeiden mukaan, mulla vaan ei pysy nälkä niin pienellä hiilari määrällä kurissa eikä todellakaan ole varaa ostaa salaattiaterioita joka päiväksi. Terveellinen ruoka on ihan sairaan kallista!! Turha miettiä miten pienituloiset lihoo entisestään, mur.. Joo, syö minkä kulutat, mutta jos syö makaronia+perunaa ja muuta halvempaa niin vatsalaukku voi olla aika tyhjä, ihan sama paljonko kaloreita siellä on :ashamed:

Tuntuu että päivät toistavat toisiaan. Vauva painaa välillä aika kipeästi tuonne alas ja päättääkin sitten kääntyä poikittain mahan yläosaan. Iltaisin on helpompi olla, taitaa kaveri nukkua niin ei törötä pinkeänä seinien välissä :D Kohtahan käännetään kelloja kesäaikaan, voitaisko sopia että samalla pyöräytettäisiin vaikka kuukausi tai pari myös eteenpäin noita päiviä ;)


Anu 28+2 (jee, jäljellä enää 10 viikkoa!!!!)
 
Huomenia ja hyvään Naisten päivää! :flower:

Nimistä: Kivoja nuo Hilja ja Vilja! Kumpiki nimi pyörii tässä lähistöllä.. Sopii aivan sulosesti pikkiprinsessoille. Mulla itsellä pyörii poikien nimistä muutama mielessä, toiset nimet on jo valittu.. Oon kans ihastunu vähä vanhempiin nimiin!

Onnea HS täältäki! :flower:

Mä kävin perjantaina neuvolassa, kaikkia kohtuudella ok, paineet oli vähä laskenu. Ja oma paino noussu 800g / vko! Taas.. Tuli sitte uus aika sokerirasitukseen. Ekan kävin sillon viikolla 18 tai jotain..
Kohdunpohjan korkeus saatiin mitattua supistuksen jälkeen, 26cm. Maha oli ihan muotopuoli, iso ja kivikova. Noh, sellastahan se..

Mulla vähä pelottaa, et kohta pakotetaan vuodelepoon.. Vaikka kuinka yritän ottaa rauhallisesti, supistuksia tulee ja menee. Nyt muutama on tehny oikeen kunnolla kipeetä.. Eilen kävin serkun kans syömässä, kävelin bussipysäkille, sit ravintolaan, pysäkille ja sit kotiin, ni jo alko supistaan portaissa. Koko yö sitte jatku samalla tyylillä.. :snotty:
Turo taitaa kölliä poikittain, ainaki TH:n ja mun mielestä, liikkeet tuntuu siltä. Ja maha näyttää siltä!
Perjantaina ois lääkäri, joku oys:n "spesialisti" jolla on opiskelija mukana.. Jospa osais sitte vähä valasta tota alakerran tilannetta..

Mitähän sitä voi kohta enää tehä!? Ku ei mun luonteella kovin pötkötelläkään, vaikka kuinka haluaisin, yritän ja suunnittelen..

Mulla "vauva" täyttää tänään 9v! Miten se voi olla jo nuin iso..? :whistle:
Tytöt on ollu koko viikon isällä ja tulevat tänään, meinaa olla jo iso ikävä! Synttärit juhlitaan sit viikolla tai viikonloppuna, miten neiti itse haluaa. Mulle ku on ihan sama millon täällä on älämölöä ja hulinaa.. :D

Äippärahasta ei kuulu päätöstä, pitänee vissiin soitella ens viikolla Kelalle. Oishan se työnantajanki kannalta mukava tietää, et pääsenkö 1.4 varhennetulle vai en.. :whistle:

Mulla on ihan kauheesti vauvalle vaatteita! :D
Ite jotain ostanu uutena, naapuritki kantaa, äitistä puhumattakaan! Kohtalailla taitaa kaikki olla suunnilleen valmiina, tai ainaki tilauksessa.. Miten niin kiire.. :D

Laskettuun aikaan 86 yötä! Kääk! :D Miten se näin nopiaa menee..?

Lisbet ja Turo 27+5
 
HS:lle myöhäset synttärionnittelut täältä vielä :flower:

ja kaikille oikein hyvää naistenpäivää :flower:

mulle iski sitten flunssa yön aikana, justhan se kuuri tänä aamuna lpooui, mulla hajoo kohta pää kun olen koko ajan kipeenä |O

eipä liiku tässä kuulassa mitään järkevää nyt just joten soon moro :wave:

umayya + siiri 25+6
 
noppispoppis mua vähän epäilyttää toi baariin meno. luulen et ihmiset vois katsoa aika pitkään :) mut ois kiva joskus mennä jonnekin, ni pääsis mieskin kaupungille tuulettuu.

tänään suuret poksut taas :heart: 26+0 :heart:
 
anuaanua joo tulee ällö olo,nyt on vaan pysyttävä ruodussa :ashamed:
Eihän tässä olisi kuin 12 viikkoa aikaa,mutta toki mä jatkan kevyesti syöntiä,että pääsen normipainoon =)
Jos jotain positiivista tästä saa,niin pääsen sinne ylimääräiseen ultraan rv 36 :heart:

Hyvää naistenpäivää kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
noppispoppis mua vähän epäilyttää toi baariin meno. luulen et ihmiset vois katsoa aika pitkään :) mut ois kiva joskus mennä jonnekin, ni pääsis mieskin kaupungille tuulettuu.

tänään suuret poksut taas :heart: 26+0 :heart:
Joo niin mäkin luulin mut eipä sielä kukaan muu tainnu mun mahaa katella kun tutut :) tai ainakaan en huomannu et oisin saanu rumia katseita :whistle: :D
 
HelloShitty
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart:
Ja hyvää naistenpäivää kaikille! :flower: :heart:

pitääpä lukea teiän kirjoituksia kun on nyt enisn käyn hakee aamupalaa. kaamee nälkä. |O

HS ja typy rv 27+3
 
Ryhis Hilja ja Vilja on tosi ihania nimiä, semmosia kunnollisia perusnimiä. Itse voisin antaa kans kumman vaan tyttövauvalle nimeksi, mutta meillä on jo Silja-tyttönen, niin tulee liian lähelle nuo nimet. Pitäisköhän mun paljastaa teille sit ne nimet, mitkä tulee sairaalan papereihin tälle babylle? :whistle: Ne on kans tätä samaa kaliperiä, kun esikoisen nimi, eli oikea perusnimi, mikä ei ole hirveesti kuitenkaan käytössä, eikä joka toinen ole sen niminen.

anuaanua ja BV, mulla on kans noita ällöjä oloja, just niin kun Anu kuvasi aiemin tuolla. Siis omaan hengissä pysymiseen saa vaan keskittyä, muulle maailmalle yks hailee. :ashamed: Ja sokereissa ei mitään häikkää! Jotta sanokaas nyt, että mikä tää sit on??


Lisbet :hug: Koita jaksaa suppareiden kans... Mulla sama homma, tulee ja menee. Miekkonen on lomalla 2 viikkoa ennen pääsiäistä, ja eilen sit ehdotin, et käytäis joko Ikeassa tai Zeppelinissä päivä shoppailee sen loman aikana, niin ukko vaan totesi, että miten se hänestä näyttää, että mun shoppailureissut on siinä, kun käydään tuossa paikallisessa S-Marketissa, ja tullaan kotiin :kieh: Eilenkin kauppareissun jälkeen niin huolellisesti kyllä viilteli pitkin mahaa, että tosissaan sai jo miettiä, et miten päin käyn vähiten. Ja keskiviikkona on se läkärineuvola, saa nähdä, et onko kohdunsuulle tullu muutoksia :| Toivottavasti ei. Ikävästi nuo supparit kyllä nimenomaan tuolla emättimen ja kohdunsuun tienoilla tuntuu :(
Yöt edelleen hankalia! |O Ja päivät väsyttäis niiin mahdottomasti... *haukotus*

MUKAVAA NAISTENPÄIVÄÄ rakkaat palstasisaret! :flower:
Sisu ja Minni 27+3 :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Ryhis Hilja ja Vilja on tosi ihania nimiä, semmosia kunnollisia perusnimiä. Itse voisin antaa kans kumman vaan tyttövauvalle nimeksi, mutta meillä on jo Silja-tyttönen, niin tulee liian lähelle nuo nimet. Pitäisköhän mun paljastaa teille sit ne nimet, mitkä tulee sairaalan papereihin tälle babylle? :whistle: Ne on kans tätä samaa kaliperiä, kun esikoisen nimi, eli oikea perusnimi, mikä ei ole hirveesti kuitenkaan käytössä, eikä joka toinen ole sen niminen.
pitäiskö tosta nyt päätellä kumpi teille ois tulossa? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Ryhis Hilja ja Vilja on tosi ihania nimiä, semmosia kunnollisia perusnimiä. Itse voisin antaa kans kumman vaan tyttövauvalle nimeksi, mutta meillä on jo Silja-tyttönen, niin tulee liian lähelle nuo nimet. Pitäisköhän mun paljastaa teille sit ne nimet, mitkä tulee sairaalan papereihin tälle babylle? :whistle: Ne on kans tätä samaa kaliperiä, kun esikoisen nimi, eli oikea perusnimi, mikä ei ole hirveesti kuitenkaan käytössä, eikä joka toinen ole sen niminen.
pitäiskö tosta nyt päätellä kumpi teille ois tulossa? :whistle:
:whistle: :whistle: :whistle:
 
Hyvää naistenpäivää kaikille :flower:

Voisikohan tässä vaiheessa vielä pinoutua?
Eli esikoista odottelen rv 25+ tänään eli la on 20.6 :heart:
Synnärinä olis SeKS.
Ikää on mulla hetken aikaa vielä 24 ennenkö vaihdan kans sinne 1/4 sadasta vuodesta puolelle :D Mies on mua vuotta vanhempi.
Niin joo, ja kutsun tätä välillä mm. pikku-jätkäksi koska rakenneultras löydettiin kaks pussia ja pippeli =) Saatiin vielä kuva pojan vehkeistä mukaan, että ehkä se sit poika on, vaikka en tuohon arvioon täysin luotakaan.
Alussa oli kaks kertaa verenvuota ja pahoinvointia, mut muuten menny hyvin, istukkakin on siirtynyt kohdun suulta takaseinämään (mistä noi verenvuodot ilmeisesti johtuikin)

Jotain mun PITI kommentoidakin, mutta kaikki nickit on vielä niin uusia etten taida osata :LOL:

Jennynen ja Möhkö 25+1
 

Yhteistyössä