Hui kun mulla meni oikein kylmät väreet kun luin sun juttua...toivottavasti vauveli pysyy vielä masussa.....jaksamisia sinne :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Hei!
Vuodelepo, seksikielto, nostokielto, kaikki kielto minulla ny. Tiistaina aamulla 7 aikaan meni vedet ja jouduin osastolle, pääsin eilen illalla kotiin jankkauksen jälkeen.
Supistellu ei oo eikä vettä sen enempää tullut, kohdunkaulaa oli 5cm ja hyvin paikat kiinni!
Lepoa lepoa lepoa... Muu ei ny auta! Huomenna pojan synttärit, ja niistä jollain tapaa selvittävä, ja eiköhän selvitä kun mummelit leipoo ja muuta =)
Toivottavasti pikku herra pysyy vielä kauan masussa! Ja veden tulon taisi laukaista maanantai illan seksin harrastaminen, lääkäri meinasi...
Tälläisia kuulumisia tänne!
Mammanpojat :heart: pikku herra 27+3
AAAAPUUAA!!! Eih, ei meidän pinosta KUKAAN vielä synnytä, eihän?? Sovitaanko nyt niin! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Hei!
Vuodelepo, seksikielto, nostokielto, kaikki kielto minulla ny. Tiistaina aamulla 7 aikaan meni vedet ja jouduin osastolle, pääsin eilen illalla kotiin jankkauksen jälkeen.
Supistellu ei oo eikä vettä sen enempää tullut, kohdunkaulaa oli 5cm ja hyvin paikat kiinni!
Lepoa lepoa lepoa... Muu ei ny auta! Huomenna pojan synttärit, ja niistä jollain tapaa selvittävä, ja eiköhän selvitä kun mummelit leipoo ja muuta =)
Toivottavasti pikku herra pysyy vielä kauan masussa! Ja veden tulon taisi laukaista maanantai illan seksin harrastaminen, lääkäri meinasi...
Nyt vaan tiukkaa lepoa ja muista noudattaa noita kieltoja.Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Hei!
Mäkään en onneksi oo ainakaan vielä alkaa jo melkeen hävettää marista jostain lonkka- ja nivuskivuista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:hitsi täällä on melkein kaikilla jo paikat auki ja vuodelevossa. paitsi minä!
voin vaikka lyödä vetoa että mennään kuitenkin kaikki yli ja reilusti.
parempi silti olla varovainen kun viikkoja vielä niin vähän. :heart: sovitaanko että n. 1.5-2kk niin sitten vasta aletaan häätää noi beibit. :attn: