Moi kaikille uusille ja muillekin taas pitkästä aikaa
Aloin tossa miettimään, etten edes muista monennella viikolla oon. Vissiin se 29 tulee nyt kohta täyteen.
Vointi on ollut ihan hyvä. Ei ole vihlonut nyt viikkoon juurikaan. Sokereita oon mittaillut nyt kotona ja arvot on ollu ihan kohdillaan. Kävin torstaina neuvolassakin pikaisesti hakemassa lisää liuskoja ja kun oli sattunut olemaan pikkukaverin kanssa vähän hiljaisempi vuorokausi niin pyysin, että kuuntelee sydänäänet. Siellähän ne vahvoina kuului ja poitsu alkoi tietty sillä hetkellä monottaa anturia. Neuvolatäti esittäytyi sillä pikaisella käynnillä ekan kerran KIVANA ja INHIMILLISENÄ mukavana tyyppinä verrattuna siihen, että aiemmin ajatuskin siitä natsista on saanut tipan linssiin. Että ehkä tää tästä. Synnytysvalmennus kai alkaa heti Vapun jälkeen.
Henkisellä puolella onkin sitten rankempaa. Olen tosi väsynyt töihini ja kotonakaan ei jotenkin saa rentouduttua. Tekis mieli pyytää saikkua, mutta kun ei ole mitään fyysistä syytä, ja tiedän ettei sijaista töihin löydy helpolla. Jokainen aamu on kauhean surkeilun takana ja eniten ottaa päähän oma mies kun se on niin pirun järkevä, eikä tajua lohduttaa ja tukea. Vappuna jään toisaalta jo pois duunista, että ei tätä nyt enää kohtuuttoman kauan tarvitse jaksaa. Pidän vähän lomaa ja sitten alkaakin jo äippäloma.
Seksielämästä on ollut puhetta. Meillä on se osasto jo aika kuollutta. Ei kuulemma vaan tee mieli. Mulla on tietenkin tuhat teoriaa asiasta, hallitsevimpana tietty "kuka tälläistä valasta haluaisinkaan" - mikä on ihan hyvä teoria kun koko raskauden painonnousu on yhä sen 2 kiloa...
Pinnasänky ja hoitotaso on valmiina, vaunut odottaa kaupassa. Meinattu Brion Happyt hankkia. Nyt pitäis kirjoitella listaa että mitä kaikkea tavaraa hoitopöydälle varata. Ihan hölmö olo kun ei tiedä yhtään, että mitä sitä sitten oikeesti tarvitsee ja mitä ei. Esikoisen odotus tekee ihmisestä yhtäkkiä kyllä ihan idiootin ja avuttoman.
Oon kahden vaiheilla kestojen ja kertisten kanssa. Vähän kai sellaista puoli-kestoilua suunnittelen, että kotona ja päivisin kestot ja öisin ja reissussa kertikset. Oma äiti on tehnyt mulle taustatutkimusta aiheesta ja harsoja hankkinut. Ajattelin muutamat sellaiset kuoret hankkia mitä äitiyspakkauksessa oli se yksi - ehkä niillä pääsisi alkuun? En oikein näe itseäni puuhaamassa niiden villahousujen ja muiden kanssa. Ja sen tietää, että mies ei takuulla siihen ryhdy.
Vaatteita on vähitellen hankittu, mutta yks juttu ihmetyttää, että miksen löydä mistään lyhythihaisia bodyja? Vai tuleeko ne sit lähempänä kesää hyllyihin. Äitini ihmetteli että eikö kukaan enää nykyaikana käytä aluspaitoja vauvalla?
Mut tällästä täällä. Jaksamisia kaikille
tuokio + pässi 28+5?