Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Sisu; sun mies taitaa olla liian kiltti kun ei ikinä osaa sanoa ei. |O rasittavaa todellakin. mutta eiköhän se tajuu homman nimeä ennen kesäkuuta. :hug: tai syytä ois. :kieh:
ja tänne saa purkaa. niin minäkin teen liiankin usein. :ashamed:
No niinpä! Ja kun appiukon tila on mikä on, eikä miehen veli kuitenkaan pistä rikkaa ristiin vanhempiensa hyväksi, niin mies yrittää sit pyörittää 2 ok-talon ylläpidon yksin ja kun välimatkaa on 120km, niin helppoa se ei aina ole... Mut mä en oikeesti jaksa, kun näistä samoista asioista keskustellaan JOKA kesä, joka VITUN KESÄ!!! |O
en ihmettele..olisin minäkin ihan raivona. |O :hug:
Sisu, mutta katsos =) menette sinne koko perhe, jos synnytys tulee niin pääset sinnekin synnyttämään...saatte olla yhdessä ja vielä anopin ja appiukon hoidoissa...vissiin =)
Sori, ei ollut tarkoitus paljon kiusata, ymmärrän kyllä että harmittaa. Tosin ihanaa kun mies välittää vanhemmistaan, antaa hyvää kuvaa lapsillekin, nekin sitten pitää teistä vanhoina hyvää huolta. Joka tapauksessa niin vaikka mies olis siellä kauempana niin kyllä hän todennäköisesti synnytykseen ehtii, harvoin ne parissa tunnissa menee ohitse, ymmärrän kyllä että toi pointti harmittaa ja varsinkin ettei tieto oikein kulje, ainakin olis kiva yhdessä asioista jutella.
Täällä kaikki jees, massu kasvaa kohisemistaan...pääosin oikein hyvä olo, töitä olis vielä 12 päivää, vähiin käy, ennen loppumista.
Tosiaan joku kirjoitti ettei vielä ole hommannut montaa nuttua kun haluaa sitten "oikena värisiä" juu, näin kun kerrankin tiedän että vauva on tyttö niin on ollut älyttömän ihanaa hipelöidä vain noita tyttöjen vaatteita. En mäkään pitsien perään ole, mutta silti tytön näköisiä. Isommalta veljeltä on hänen vaatteita ja osaa tietysti niistäkin voi käyttää, mutta ihanaa kun saa söpötyksiä ja tosiaan kun olen kirppisrotta niin muovikassi ei montaa euroa maksa kun jaksaa kierrellä ja mulle se on parasta terapiaa ikiniä. Myös 12v sai uikkarit 0,80 senttiä, äijä pari hupparia yhteensä 4e, 10v hienot farkut 0,50senttiä jne. itelle ostin sellaiset suolalamput, sellaiset kivet missä on muka kainenlaisia vaikutuksia, mutta lamppuineen päivieen ne kaksi maksoi yhteensä 5e, on tosi nätit ja kaupassa joskus olen kattonut niin useamman kympin maksaa.
Juu, taas alkoi viikonloppu ja sitten onkaan enää muutama tynkäviikko. KUka kirjoittikaan että on jo ihan rakastunut omaan vauvaansa =) täällä aikalailla samat fiilarit, silitellään ja nautitaan kun toinen on niin lähellä, vaikka vielä niin kaukana...
Mukavaa viikonloppua meidän pinoon ja tsemppiä sitä tarvitseville.
kekkeri, huomenna tulee jo 32+0