Sama täällä, itku tuli ja mies lohdutti Jotenkin sitä niin eläytyi siihen tunteeseen. Mä kyl jo tirauttelin siinä kun kuulin et ne oli aiemmin synnyttäneet ja vauva oli kuollu.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Asiasta lentokoneeseen, katsoin äsken sattumalta sairaalaa neloselta, ja piti itkeä ihan mahdottomasti kun ne syntyvät kaksoset oli niiiiiin suloiset siinä :heart: Ei mene kauan enää kun itsekin pääsee taas pakertamaan... :heart:
tuttu juttu. mä aina piilotan naamaa hiusten takana ja kattelen muualle...livistän vessaan niistää..nolottaa aina niin hirveesti. istun vaan ja nielen. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:Sama täällä, itku tuli ja mies lohdutti Jotenkin sitä niin eläytyi siihen tunteeseen. Mä kyl jo tirauttelin siinä kun kuulin et ne oli aiemmin synnyttäneet ja vauva oli kuollu.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Asiasta lentokoneeseen, katsoin äsken sattumalta sairaalaa neloselta, ja piti itkeä ihan mahdottomasti kun ne syntyvät kaksoset oli niiiiiin suloiset siinä :heart: Ei mene kauan enää kun itsekin pääsee taas pakertamaan... :heart:
ne on ihan törkeen nätit ainakin. liian kalliit meille mutta muuten voisin ottaa vaikka samantien. minkäväriset ostit?Alkuperäinen kirjoittaja s-anttu:Käytiin ostaa vaunut, Brio Joy merkkiset. Ei tosin saatu niitä vielä kotiin. Ei kellään oo mitään kokemusta sellaisista? Ne tais kyllä olla aika uus malli. Jospa olis hyvät. Ostettiin myös lipasto/hoitotaso ja sitterisäkkituoli ja kaukalo autoon. Nyt on sitten suurimpia jo hommailtu.
Öö, ei tää mikään seksipalsta ole, mutta tietysti vois koittaa ton äijän pitää tyytyväisenä esim. satunaisella "suuhoidolla" koska se ei vaikuta suppareihin ja äijä ehkä kokis saavansa jotain ja ehkä sitten sitä hellyyttäkin irtois enemmän...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mua niin ahdistaa tää selibaatti-komento. Ei sillä, että itse seksin puute tekis tiukkaa, vaan lähinnä se, että kun se käsky tulee, niin meillä loppuu miehen puolelta kaikki muukin hellyys samalla. Ei haleja eikä pusuja. Kai se ajattelee sen niin, että kun ei ole sitä normaalia hellyyttäkään, niin on helpompi pidättäytyä seksistäkin, mutta minä en ajattele sitä niin... Voisin vaikka asua 24/7 sen ihmisen kainalossa, ja imeä kaiken hellyyden itselleni, mutta kun toinen ei ole samanlainen. Huoh. :/ Pitää varmaan yrittää puhua asiasta, mutta kun nykyään mä pillitän joka asiasta, niin jaksais alkaa märehtii nyt tästäkin... Olis paljon helpompaa, kun miehet tajuais ITSE automaattisesti tämmöset asiat, siis että selibaatti ei ole sama kun kaiken hellyyden jättäminen pois. Mutta sehän tuo olisikin ihme, jos nimenomaan tuo köriläs sen hoksais itse... :xmas:
Asiasta lentokoneeseen, katsoin äsken sattumalta sairaalaa neloselta, ja piti itkeä ihan mahdottomasti kun ne syntyvät kaksoset oli niiiiiin suloiset siinä :heart: Ei mene kauan enää kun itsekin pääsee taas pakertamaan... :heart:
Niin siis meillähän oli selibaattia jo sillon joulukuussa kun oli niitä verenvuotoja, ja helpompi oli kyllä olla kokonaan ilman seksiä kun se, että välillä hoitelin miehen muuten. Ei se siihen hellyyteen vaikuttanu. Se vaan kai on miehillä (tai ainakin tuolla!! ) joku sisään rakennettu juttu, että kaikki läheisyys on parempi jättää väliin, jos meinaa pidättäytyä... En tiedä. Pitää katsoa, mihin tää tästä viikkojen aikana kehittyy tää tilanne.Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:Öö, ei tää mikään seksipalsta ole, mutta tietysti vois koittaa ton äijän pitää tyytyväisenä esim. satunaisella "suuhoidolla" koska se ei vaikuta suppareihin ja äijä ehkä kokis saavansa jotain ja ehkä sitten sitä hellyyttäkin irtois enemmän...
kekkeri
Ne sattui olemaan just alennuksessa 599 ja oikee hinta oli 799. Harmaat valitsin. Nyt oon niin positiivinen, että uskon (ainaki välillä), että tää vauva pysyy hengissä ja josko tulis vielä seuraaviakin, niin toivottavasti kestäis sit kauemminkin. Pinkit tai turkoosit olis ollu hienot, mutta en voi työnnellä tyttöä poikien värisissä vaunuissa ja päin vastoin. Ei kai sillä oikeesti mitään väliä olis... =) Mustakin ne on kivan näköset, ku on sellaset selkeet ja "vaunujen näköiset". Vierastan vähän liian modernin näköisiä, siis itselleni, näyttäsin semmosten kanssa varmaan ihan tyhmältä, kun en oo ite mitenkään modernin näköinen...Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ne on ihan törkeen nätit ainakin. liian kalliit meille mutta muuten voisin ottaa vaikka samantien. minkäväriset ostit?Alkuperäinen kirjoittaja s-anttu:Käytiin ostaa vaunut, Brio Joy merkkiset. Ei tosin saatu niitä vielä kotiin. Ei kellään oo mitään kokemusta sellaisista? Ne tais kyllä olla aika uus malli. Jospa olis hyvät. Ostettiin myös lipasto/hoitotaso ja sitterisäkkituoli ja kaukalo autoon. Nyt on sitten suurimpia jo hommailtu.
Alkuperäinen kirjoittaja Vauhtis:Taidan sitten vetää pohjalukemat, tänne kokonaissaldo on +20kg